Pidätkö itseäsi hyvänäkin kitaristina?

Ilmakitaran king

Kysyn vaan.

4

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SatchTL

Kyllä vain. Vaatimattomuus ei kaunista kitaristia. siis liiallinen.
      Hyvät kitaristit ei tarvi mitää droppi juttuja eikä TABseja, vaan pitääpi opetella skaalat sävellajit jne. perusvireet/vibrakammet pitää hallita(esim. Steve Vai).
      Ensin cleanit soundit, sitten vasta- vuosien päästä- efekti pläjäykset kehiin, mutta vasta kun hallitsee soittimen kunnolla. Siis olen.(kuten satriani)

• Sormet on kuin silkk

Tota, en. Opin kuitenkin päivä päivältä lisää. Tuskastuttavan hitaasti tosin. Niin, pidän siis itseäni päivä päivältä parempana - harrastelijana. Joka siis ei harjoittele kovinkaan ahkerasti.

Päivittäin toki, mutta vain vähän. Joka selittää edistymiseni hitauden. Muistan joskus harjoitelleeni seitsämän tuntia vuorokaudessa, mutta se oli liikaa. Oli käsi niskaan asti kipeä. Siis kolmen viikon harjoittelun jälkeen. Mikä nyt ei tarkoita sitä etteikö sitä saisi soittaa kauemminkin, jos kroppa kestää.

Silloin edistyminenkin on nopeampaa. Niin olen muistavinani.

• Iiroilin

Siinä puhuttiin siitä kuinka ennen tuli soittamisen mestareita. Ne soitti päivittäin enemmän. Paljon enemmän kuin kouluissa nyt.

Ei puhuttu tunneista. Veikkaan viittä tuntia tai enempää päivässä. Siis jossain siinä se on. Enemmän on pakkopullaa. Jousisoittimen soittaminen enemmän kuin viisi tuntia päivässä on lihaskipuja. Muutaman viikon päästä. Jos ei ole, olet stara! Hallitset lihaksiston.

Kadehdin toki kaikkia sellaisia, sillä itse joudun nielemään lihasrelaksantteja aamusta iltaan. Siis vaikken kiusaisi kitaraakaan. Niska on aina kipeä. Soittamattakin.

Kerropa salaisuus, jota kaikki niskakipuiset hala-ajavat. Kaikista ei tule siten yhtä hyviä soittajia kuin sinusta, mutta vähemmän niskakipuisia.

Siihen tarvitaan ihan ammattilaisia eikä pilipali lääkäreitä. Siis neuvomaan lihaksien rentouttamista.Siis lääkärin määräyksellä. Tai ilman. Olin jollain fysioterapeutilla. Varpaiden vuoksi. Siis jollain itseäni 20 vuotta nuoremmalla. No oli nätti. Neuvot jotka sain kuulostivat 20 vuotta vanhemmilta. Ja turhilta. Okei, en ole ikärasisti. Itse asiassa moni minua vanhempi pitää minusta. Siis nainen. Miehien kanssa en juuri keskustele. Ei kiinnosta.

Olen siis rasisti. Ei minkään värinen ukko kiinnosta. Ei edes sukulainen. Ei millään tavoin. Tosin fysioterapeuttikin osoittautui luuloterapeutiksi. Asia mitä en arvannut edeltäpäin.

Pidän toki itseäni keskimääräistä parempana kitaristina. Paljon parempana kitaristina. Hyvin paljon parempana kitaristina vähällä harjoittelulla. Vähemmälläkin saa naisia. Tällaiset nätit pojat. Voi voi. Ihan tosi. Minun ei tarvitse edes vihjailla. Tytöt tekee sen.

Minä valitsen.

• Ruslakki

Kaljupää menee kuumasta helteellä!

Taitaa menna kaikki päät.

Siis naisiin helteellä.

Menee minuunkin.

Kelpaa ihan suomea puhuvatkin. Siis vaihteen vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      184
      3673
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1162
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1109
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1020
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe