Kommunistinen kokoomus on löytänyt uudet kaverit ja pääministeriksi on päästävä hinnalla millä hyvänsä.Hyvää yötä Suomi
Pääministeriksi millä hinnalla hyvänsä
7
<50
Vastaukset
- Laiva on lastattu
- Kyllä soini tietäää
Mitään kynnyksiä ei näköjään ole olemassa. Tästä on tulossa basaarihallitus, jossa kaikki käy.
- Kataiselta
meni käkätin tukkoon!
- Kyl Väätänen tietää
Sillisalaatin perusaineita on kuusi: silli, peruna, punajuuri, suolakurkku, omena ja sipuli. Kuusi niin kuin puolueita tulevassa hallituksessa! Juomina ja juojijana Konjakkikokoomus, shampanjasosialistit, votkavasemmisto, rödvinruotsalaiset, valkoviinivihreät ja hapanviinikristilliset! Hennoo siitä tulla kovempi krapula kuin Leijonille MM - kisojen juhlinnan jälkeen. Leijonat sentään voittivat, mutta nämä ministerikiimaiset kaikki hävisivät! Saas nähä vaihdetaanko silli kokoomuksen kaviaariin vai ruotsalaisten hapansilakkaan? Sillisalaatin lisukkeet ovat viinietikka, hieno sokeri, vesi ja pippuri sekä vielä kermaviili ja tilli. Koristella sotkua voi vielä kovaksi keitetyillä kanamunilla ja persiljalla
- Pääministeri.
Mutta jos otetaan vain pää, irroitetaan se ruumiista, Silloin on Pääministeri oikein.
- Joo ei
pitäisi kaveerata punikkitakinkääntäjädemareiden ja vasureiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181