olen autoillut yli 20v ja minulla on ollut autoja lähes 10kpl. W-elektro Porvoossa on se huonoin kokemus autokorjaamoista. Liike henkilöityy autosähköalan asiantuntijaksi, mutta ammattitaitoa liikkeessä ei ole amiksen poikia enempää. Liike toimii epärehellisesti ja ammattitaitoista on valehtelun määrä myös kuluttajaasiamiehen suuntaan. Välttäkää ihmeessä!!!
W-elektro Porvoo
16
8156
Vastaukset
- kake007
- Ei ihan teerenpoika
Samanlainen kokemus minullakin paikasta. Epärehellistä toimintaa. Valitettavasti tommosia paikkoja vaan on.
http://www.w-elektro.fi/ - autoileva kansalaine
Mullakin erittäin huono kokemus Kyseisestä paikasta. Lopputuloksena konevaurio joka tuli kalliiksi. Yksinkertaisesti ammattitaidon puutetta W-Elekrossa. Kyllä on ihme että tommosia paikkoja vielä on.
- Korrek mies
Sama juttu. Erittäin huono kokemus minullakin.Välttäkää paikkaa. Ammattitaito jää kysymykseksi, hurja velotus tekemättömästä työstä.
- akkumies8
Minullakin erittäin huono kokemus paikasta. Jäi käsititys että jos silmä välttää, niin silloin kusetetaan samantien. Ei rehellisellä pelillä.
- REW-987
Välttäkää ihmeessä paikkaa. Mulla tuli kalliiks käydä siinä paikassa. Kone hajosi On uskomatonta että se paikka on vielä olemassa. Kyllä ihmiset on outoja.
- asiakas143
Ja yksi ja sama kirjoittelee joka nimimerkillä. Etkö saanut jotain sieltä ilmaiseksi kun noin potuttaa?
- Its only Honda
Ei voi olla totta!! Mä kun luulin että olin vaan tyhmä autoilija ja täällä näin paljon keskustelua. Mulla tuli myös kalliiksi kyseinen paikka. En ikinä mene sinne enkä suosittele kenellekään
- opelmies00
Älkää sinne autojanne viekö laskutus tapahtuu naaman perusteella ja paikat tosi likaisia. penkin päälyksiä käytetään miten sattuu.. ja siellä tehdään huonoa jälkeä olen kuullut munmuassa että pultteja on jätetty pois ja tehty omia virityksiä.
- PetterinNaapuri
Kenen virityksiä siellä olisi pitänyt tehdä? Naapurin Petterinkö? Siitä ei Petteri pidä.
- kaamea-pultti
Onko tavanomaista jättää kytkinkopan ja koneen välisistä pulteista pari pois, kun olivat "ikävässä paikassa". Näitäkin tulee tarkastuksessa vastaan.
- Tyytyväinen_asiakas
Olen käyttänyt kyseistä korjaamoa jo 15 vuoden ajan eikä moitittavaa löydy. Olen itsekin työskennellyt autokorjaamossa aikanaan ja hinnoista olen melko hyvin perillä. Asiantuntevaa porukkaa eikä korjauksen/huollon jälkeen mitään valittamista. Monet tuttavat käyttävät myös samaa pajaa enkä negatiivisia sanoja ole kuullut!
- Pekkism
No hienoo. Täällähän on meitä muitakin joille jäi huono maku paikasta. Olisi minunkin pitänyt Googlesta.Pomminvarmasti oli viimeinen kerta kun käytän paikkaa. Onneksi ei pahempaa vaurioita koska ammattimies onnistui korjaamaan vian mitä W-eletro ei edes löytänyt. Uskomatonta että liike ollut jo näemmä 15v..
- Redevil75
Olen ollut kyseisellä korjaamolla korjauttamassa webastoni. Syyksi löytyi vialliset ”aivot”. Eli elektroniikka. Kyselin hintaa uudelle kortille ja hinnan kerrottiin olevan n. 500€ asennus. Eli tuntihinnoituksella hintaa yhteensä olisi tullut n. 750€. Sanoivat että olisi parempi hankkia kokonaan uusi kun 1000€ saa uuden. Plus asennus tietysti. Uusi laitettiin ja homma pelasi. No onhan tästä jo hetki aikaa ja nyt toinen auto alla. Webastoni päätti lakata toimimasta ja tiesin että kalliiksikaan tämäkin remontti tulisi. Joka tapauksessa olen aika paljon tee se itse mies ja olen säästänytkin aika paljon ”korjaamorahoja” kun olen saanut korjattua itse aika vaativiakin hommia autossani. Päätin itse etsiä webastoni ja ottaa sen pois sillä hintaa purulle ja vikakoodien etsintään olisi tullut n. 200€. Homma oli aika selkeä ja sain webastoni irti ilman ongelmia. Purin laitteen koska olin luettanut weban koodit toisessa paikassa ja syy oli hehku/liekkivahti. YouTube on oivallinen paikka etsiä ”ohjekirjoja” ;)
Huomasin että poltinpesä/poltin oli ihan sökö. Johtuen siitä ettei weban oma kiertovesipumppu ole toiminut 1 vuoteen. Joten auton käydessä Weba toimii mutta ylilämpenee heti jos auto ei ole käynnissä. Tsekkasin netistä uuden hintaa ja halvin 190€. Kallein 200€ eli ei niin iso ero. Plus että tämä paketti sisältää polttimen, hehkun/liekkivahdin sekä tiivisteet. Päätin soittaa W-elektroon ja kysyä olisiko heillä kyseistä vara-osaa. Puhelimessa kerroin webastoni mallin ja hintaa tälle samalle vara-osalle tuli 320€. Arvaatte varmaan aionko ostaa sen tuolta........ Hankinta vielä kesken mutta kun saan varaosan itselleni niin kasaan webastoni ja vien sen muualle kuitatuttamaan koodit.- Anonyymi
KÄvin kanssa korjauttamassa eilen webastoa. Vaihtoivat vesipumpun vikakoodin perusteella. EI lähtenyt webasto toimimaan. Sanoivat sen olevan rikki ja uuden asennus osineen 1040 euroa. Soittelin eilen sitten pari paikkaa ja molemmissa sanottiin, että webastolla tapana "lukkiutua", jos vesipumppu hajoaa.
Just kävin toisessa näistä Porvoolaisessa asiantuntijaliikkeessä (MWAutoservice). Löyvät kooderin kiinni --> 10 minuuttia ja vikakoodit nollattu ja webasto toimii iloisesti :)
EI enää ikinä W-Elektroon, vaikka lähellä asunkin.
- Huoleton
Joo en näitä kommentteja ymmärrä, erittäin osaava korjaamo, minulla pelkkää hyvää sanottavaa. Pelastanut autoni monelta huolelta, ylläolevat kommentit pelkkää paskan puhumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388