Voi pas...! Menin tilaamaan moisen tuotteen ja nyt olen lukenut netin täydeltä juttuja sen toimimattomuudesta ja siitä, että sitä on hirveän vaikea saada peruutettua ja muita ongelmia laskutusten ynnä muiden suhteen. Laitoin sähköpostilla kaksikin viestiä menemään. Huomenna yritän soittaa asiasta vielä. Toivottavasti pääsen tästä erilleen. Pitäis kaikki googlettaa ennen kun tilaa :/
Kaksi kapselia nappasin ja tuli mieleen, että mitäköhän kaikkea ne mahtoikaan sisältää :/ hyi, en tilaa moisia juttuja enää koskaan :( Yrityksellä ei ole minkäänlaisia kotisivuja. Herbalvitaliin törmäsin joskus vuosia sitten ja jo silloin siitä puhuttiin huuhaana :/
Herbal Vitalin "Xyphedrine"-valmiste
2
167
Vastaukset
- höynäytettykö?
siis Xypehdrine...onko muilla kokemuksia tilauksen irtisanomisesta?
- gdpspmdhpmpmpmj
Minulla kävi niin, että tilasin tuotetta ja maksoin sen normaalisti alennushintaisena. Nyt tuli kuitenkin eräänä päivänä uusi paketti tuotetta, jonka palautin postin kautta samana päivänä takaisin lähettäjälle. Tänään olin saanut muistutuslaskun tuotteesta, joten otin yhteyttä asiakaspalvelunumeroon ja kerroin että olin peruuttanut tilauksen. Oli töykeän oloinen akka puhelimessa. Tosi törkeää lähettää toisen tilaamatta tuotteita ja pistää vielä muistutuslasku perään.. Soitin toisaan asiakaspalveluun ja olin tiukkana etten tahdo yhtäkään lähetystä enää heidän suunnalta, tai valitan asiasta eteenpäin.. Saa nähdä miten käy. En aio penniäkään maksaa tonne!
[email protected] pistin tuonne kuluttajanvirastoon mailia ja kerroin tapauksen.. neuvoisin sinua tekemään samoin? Niin tulisi useampi valitus tuosta yrityksestä heille.. ja kaikki muutkin saman kanssa pähkäilevät, tuonne vaan mailia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820