Haavaumat alapäässä, mistä kyse?!

pelokas17

Harrastin seksiä pari päivää sitten poikaystäväni kanssa ja halusin lopettaa hommat koska yhdyntä ei tuntunut hyvältä enkä ollut yhtään kostunut. Eilen huomasin alapäässäni haavaumia. Kuin pieniä ja ohuita viiltoja limakalvolla, jotka kirvelevät. Huomasin myös kaksi hieman aftalta näyttävää haavauma/näppylää alapäässäni.
Mietin tässä nyt vain että johtuvatko ne vain siitä että alapääni hiertyi tms, kun koitimme harrastaa seksiä, vai eikö tämä liity siihen mitenkään.
Olen miettinyt myös hiivatulehdusta? Mutta mitään valkovuotoa tai kutinaa ei ole ainakaan tullut mitä hiivatulehduksessa ilmenee. Siksi epäilen sitä.
Minulla on ihoa suojaavaa, apteekista ostettua voidetta nimeltä Optisana, voisinkohan laittaa sitä haavaumilel ja katsoa auttaako se?
Mistään e-pillereistä ei ole kyse koska en sellaisia käytä.
Lääkäriin en haluaisi mennä koska olen sielläkin juossut tavalliseen tahtiin vaivoineni, siksi mietein että onkohan nuo haavaumat hiertymästä tulleita, vai hiivatulehdusta tai jotain muuta?
Sukupuolitauti se tuskin myöskään on.

3

642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n.

Olisikohan herpes puhjennut?. Kuulostaisi sille. (herpes voi oireilla pelkin haavauminen, mitään varsinaisia rakkuloita ei tarvita, tosin kerrot että sinulla on nyt aftan näköisiä näppylöitä, sekin puoltaisi herpestä).
      Oli mikä oli, lääkäriin kannattaisi mennä. (ja sillä kumppanilla voi sitten olla oireeton herpes jonka on tartuttanut tai itse olet ollut oireeton ja nyt alkanut oireilla)

• öksynmöksy

MOI

Mene toki lääkäriin, mutta se voi olla myös ihan "kuivat limakalvot" ...tai se hiiva.
      Minä olen monta hiivalääkettä käyttänyt kun joskus kutittaa niin perkuleesti ja sit kun ostaa sitä missä on ulkoelimille se rasva. Ja itselläni jos suihkussa pesen paikkoja voi yhtäkkiä käyvä kirpaisu ja haava tulee. = semmonen niinkuin jos paperi viiltää sormeen. On kuule veemäinen.
      olen puhunut lääkärissä ja raskaus aikoina ym on otettu näytteitä eikä ikinä ole mitään sukupuolitauteja ollut.

• kokemusta on..

Pahasti kuullostaa herpekseltä! heti lääkäriin ennen kuin paheneee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      89
      2523
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1465
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      84
      1413
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1208
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      933
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      910
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      105
      804
    8. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      36
      800
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      783
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      716
    Aihe