terse,

alv-liskot

käyn vaan muistuttamassa teitä siitä, että olen itsekeskeinen paska ja niin edelleen. Ei muuta, jatkakaa samaan malliin.

16

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

NÄIN ON!

ETTE SIIS EROTU MUISTA!

PS: MIKSI HALUSITTE YLLÄTTÄEN RIPITTÄYTYÄ!?

NIIN!

HAHA! :D

• c'babe

:)

Kiitos! Yritän muistaa.

Pyörin tässä oman napani ympärillä vinhasti ihme häkkyrää ja ihmettelen samalla mitä mahdat tarkoittaa...

• Etpäs ole.

Riidelläänkö vai ryhdynkö kehumaan sinua.

*kohta nukkumassa*

• urkkija---

Heitä helwettiin exäs kamat!

• //*
        urkkija--- kirjoitti:

Heitä helwettiin exäs kamat!

Älä heitä. Aika tuo ratkaisut ja sydän sanoo, koska on aika.

• alv-liskot
        //* kirjoitti:

ne sen eksän kamat muuten vieläkin on siellä, eli siellä ei ole päästy siivoamaan eli sitten ne tuholaiset (turkiskuoriaiset) ovat nekin vielä siellä.

Vai sydän kertoo milloin turkiskuoriaisten on aika lähteä... joka paikkaan nuo jääkaappiaforismit sopivatkin.

• buddy-love
        //* kirjoitti:

Aika oli jo aikaa sitten, mutta säälittäviä tapauksia joutuu joskus kestämään pitkään.
        (ei sen elämä ole mitenkään järjestyksessä, enkä halua tyrkätä sitä jyrkänteeltä alas)

• alv-liskot kirjoitti:

ne sen eksän kamat muuten vieläkin on siellä, eli siellä ei ole päästy siivoamaan eli sitten ne tuholaiset (turkiskuoriaiset) ovat nekin vielä siellä.

Vai sydän kertoo milloin turkiskuoriaisten on aika lähteä... joka paikkaan nuo jääkaappiaforismit sopivatkin.

Sillä raidimäärällä mitä sinne on tungettu ei taatusti ole enää mitään elossa.

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Sillä raidimäärällä mitä sinne on tungettu ei taatusti ole enää mitään elossa.

joo, ne raadot on siellä sun sohvassas

• alv-liskot kirjoitti:

joo, ne raadot on siellä sun sohvassas

Hum..... joo, yäk.

Kuitenkin parempi kuolleena kuin elävänä.

• //*
        buddy-love kirjoitti:

Aika oli jo aikaa sitten, mutta säälittäviä tapauksia joutuu joskus kestämään pitkään.
        (ei sen elämä ole mitenkään järjestyksessä, enkä halua tyrkätä sitä jyrkänteeltä alas)

Olen joskus miettinyt.. että kun suhde loppuu, pitäiskö sitä exää alkaa vihata. Miten se onnistuu? Ei mitenkään, kun ei rakkaus katoa koskaan, eikä ihmisyys.

En ole monen kuullut sanovan , että vaikka ero tuli, olet silti läheinen.

Sensijaan olen kuullut monestikin, että se oli huora ja huoripukki, eli lääninpässi. Pahoja sanoja syytämällä joku pääsee nopeasti uuteen suhteeseen. Toistaa siinä itseään.

Eräs viisas mies kertoi kauan sitten, miten karkoittavaa on hienotunteisuuden puute.

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Hum..... joo, yäk.

Kuitenkin parempi kuolleena kuin elävänä.

ei hätää, kohta pienen pienet söpöt Fructukset Mater Toukka alkavat taas mönkiä sohvassa.

Hellanlettas! Miksei pidetä kastajaisia oikein? Jos kuukausi sitten olet myrkyttänyt, niin kyllä sentään niin hedelmällisessä kämpässä nyt jo alkavat pikkuiset ryömiä... annetaanko nimetkin? Ei tarvitse itse keksiä, sovitaan että Aatami ja Eeva meni jo, mutta nämä seuraavat saavat olla Kain ja Abel. Sitten tulee muistaakseni Henok ja Mehujael...

• alv-liskot
        //* kirjoitti:

Olen joskus miettinyt.. että kun suhde loppuu, pitäiskö sitä exää alkaa vihata. Miten se onnistuu? Ei mitenkään, kun ei rakkaus katoa koskaan, eikä ihmisyys.

En ole monen kuullut sanovan , että vaikka ero tuli, olet silti läheinen.

Sensijaan olen kuullut monestikin, että se oli huora ja huoripukki, eli lääninpässi. Pahoja sanoja syytämällä joku pääsee nopeasti uuteen suhteeseen. Toistaa siinä itseään.

Eräs viisas mies kertoi kauan sitten, miten karkoittavaa on hienotunteisuuden puute.

ei tarvitse exää vihata, mutta exä voisi siivota jälkensä kuitenkin. Tässä on kyse siitä, että eksä käyttää tuon asuntoa varastona, ja sitä tavaraa on niin paljon ettei tuo itse mahdu sinne. Neljä tai kohta viisi vuotta sitten eksä muuttanut omaan asuntoonsa.

Niin mihin sitä hienotunteisuutta nyt tässä tapauksessa erityisesti tarvitaan? Minä nimittäin en tiedä. Niin niissä romuissa on nyt sitten tuholaisiakin ja koko asunto pitäisi päästä pesemään, mutta eihän sitä ole pesty tai imuroitu vuosiin.

Onhan se pirun kätevää olla syytämättä pahoja sanoja, kun on jättänyt törkeän sotkun jälkeensä. Säästyy kirosanat muille.

• //*
        alv-liskot kirjoitti:

ei tarvitse exää vihata, mutta exä voisi siivota jälkensä kuitenkin. Tässä on kyse siitä, että eksä käyttää tuon asuntoa varastona, ja sitä tavaraa on niin paljon ettei tuo itse mahdu sinne. Neljä tai kohta viisi vuotta sitten eksä muuttanut omaan asuntoonsa.

Niin mihin sitä hienotunteisuutta nyt tässä tapauksessa erityisesti tarvitaan? Minä nimittäin en tiedä. Niin niissä romuissa on nyt sitten tuholaisiakin ja koko asunto pitäisi päästä pesemään, mutta eihän sitä ole pesty tai imuroitu vuosiin.

Onhan se pirun kätevää olla syytämättä pahoja sanoja, kun on jättänyt törkeän sotkun jälkeensä. Säästyy kirosanat muille.

Voi vittu kun kaikki asiat toimisivatkin niin, kun loogista olisi.

Mut nyt sydän syrjälleen. Öitä. http://www.youtube.com/watch?v=16XHfWQ0z9U

• harmi...............

Suotar Sinä olet

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe