En tässä maailmassa..!

SagiaC

Kaikki nämä viimeaikaiset ilmiöt tässä meidän maassa saavat minut muistamaan, miksi olen sinkku. Olen nuori, koulutettu nainen enkä voi kamalimmissa painajaisissanikaan kuvitella olevani missään tekemisissä nykymiesten kanssa. Nämä miehet kannattavat perussuomalaisia kaikesta sonnasta huolimatta ja totaalisesti missaavat kritiikin kulta-leijonien övereitä kohtaan. Ei ei ei! En anna näille miehille vaikka kuinka anelevat. En tahdo edes tavata ketään enää. En tässä maailmassa!

34

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myskymys

      Miksi leijonille ei kuuluisi palkkioksi pillua ja dokausta?

      • hölmöjä kyselet

        Totta kai kuuluu ja saakin ne sitä mutta tehkööt omassa makkarissa eikä telkassa.


      • White wolf

        Kunhan varatut leijonat ottavat omiltaan eikä vierailta!

        Pettäjät sais heivata saunan taakse ja jättää sinne!


    • kanamurva

      Lähtisitkö treffeille kanssani Sagia?

    • SagiaC

      Nimimerkistäsi päätellen en usko... mutta kerro toki syitä, miksi minun kannattaisi lähteä. (Siis ihan asiallisesti)

      • kanamurva

        Koska en pidä perussuomalaisista, koska tykkään syvällisistä keskusteluista, koska en ollut juopottelemassa pelin jälkeen (vaikka hyvä finaali olikin), ja koska muistelisin että olet vaikuttanut kiinnostavalta naiselta ainakin kommenttien perusteella.


      • SagiaC
        kanamurva kirjoitti:

        Koska en pidä perussuomalaisista, koska tykkään syvällisistä keskusteluista, koska en ollut juopottelemassa pelin jälkeen (vaikka hyvä finaali olikin), ja koska muistelisin että olet vaikuttanut kiinnostavalta naiselta ainakin kommenttien perusteella.

        Hmm... pitää laittaa korvan taakse.


    • äläpä yleistä!

      SagiaC: eikö sinulle ole opetettu opinnoissasi prosenttilaskentaa? Perussuomalaisia äänesti muistaakseni noin 19 % kaikista äänestäneista ja heistäkin osa on naisia. Perussuomalaiset olivat vaalien kolmanneksi suurin puolue. Miksi siis vedät yhtäläisyysmerkin persut = kaikki suomalaiset miehet???

      Jos 20-30 suomalaista lätkäpelaajaa juhlii voittoa alle 24 tuntia MM-kullan saamisen jälkeen, niin onko ihme, jos osa heistä on humalassa? Kyse ei ole pelaajien törttöilystä, vaan siitä, että jos JÄRJESTÄJÄT olisivat hommanneet kansanjuhlan Helsinkiin kauppatorille esim. vasta tiistaina tai vaikka vasta huomenna, niin ne pelaajatkin olisivat ehtineet juhlia enimmät ilottelut pois ja olisivat olleet todennäköisimmin edustuskunnossa. Sitä paitsi jos siellä muutama oli liian humalassa, niin ei sekään tarkoita, että KAIKKI kiekkoleijonista oli missään 2-3 promillen kännissä.

      Eli pyydän hieman suhteellisuudentajua. Sinun logiikallasi joudut etsimään eldoradoa loppuikäsi, koska et mistään löydä niin homogeenista joukkoa, joka läpäisisi seulasi. Sitä paitsi eikö riitä, että löydät YHDEN miehen itsellesi? Pitääkö niitä olla kokonainen selvinpäin oleva ei-persuja äänestävä jääkiekkojoukkueellinen???

      • SagiaC

        Musta tuntuu, että SINÄ yleistit nyt vähän liikaa minua.


    • LapamatoElääT_ssä766

      QUOTE: Kaikki nämä viimeaikaiset ilmiöt tässä meidän maassa saavat minut muistamaan, miksi olen sinkku.

      Kieltämättä aika hyvä selitys.

      QUOTE: Olen nuori, koulutettu nainen enkä voi kamalimmissa painajaisissanikaan kuvitella olevani missään tekemisissä nykymiesten kanssa.

      Tekemisissä oleminenhan on aivan vapaaehtoista. Suosittelen sinulle kotona pysyttelyä. Itsekin pysyttelen aika paljon kotona.

      Mitä itse asiassa tarkoittaa 'koulutettu'? Miksi haluat tuoda sen esille? Eikö riittäisi kertoa ainoastaan, että olet (nyky)nainen, etkä voi kamalimmissa painajaisissakaan kuvitella olevasi missään tekemisissä (nyky)miesten kanssa? Nuoruuden ja koulutuksen voisi sitten tuoda esille seuraavaksi, kun pyrkii perustelemaan kantaansa.


      QUOTE: Nämä miehet kannattavat perussuomalaisia kaikesta sonnasta huolimatta ja totaalisesti missaavat kritiikin kulta-leijonien övereitä kohtaan.

      Noh. Minä äänestin Jussi Halla-ahoa, mutten ole nykyään kiinnostunut jääkiekosta. En seurannut Leijonien juhlintaa muuta kuin lööpeistä. En tiedä mitään mistään kritiikistä.

      Tämän kevään mahtavimpia hetkiä elämässäni oli, kun sain äänestää Jussi Halla-ahoa! Ennen kaikkea teko oli kannanotto tällaisten sini-harmaa-silmäisten suomenkielisten miesten puolesta. Koko nuoruuden olen saanut lukea Hesarista ja Ylestä, että suomalaismiehet hakkaavat vaimojaan rutiininomaisesti ja ovat juoppoja. Suomi on ankea ja väkivaltainen maa. Suomalainen mies ei näytä tunteitä jne. Niinpä olin oppinut häpeämään omaa sukupuoltani. Olin jopa Amnestyn kuukausilahjoittaja, koska kuvittelin kannattavani ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa.

      Noh. Sitten löysin Jussi Halla-ahon scriptan ja valaistuin. Tiedätkös kuule, vahingonilo on paras ilo ja kosto on suloinen. Pääsin kostamaan teille ilkeille miestenvihaaja-humanistinaisille.

      QUOTE: Ei ei ei! En anna näille miehille vaikka kuinka anelevat. En tahdo edes tavata ketään enää. En tässä maailmassa!

      Mitä et anna? Pusua? Piiskaa? Pakkeja? Avokämmentä? Rahaa?

      Siis MITÄ et anna?

      Entä kelpaisiko tällainen raitis, jääkiekkoa seuraamaton mies? Saisit vetää vaikka lannedildolla perseeseen, jos olisit hyvännäköinen. Rangaistuksena PS:n äänestämisestä...

      • hyikjujool

        Hyi helvetti. Mutta vastenmielisen kuvanhan halusitkin antaa joten onnistuit.


    • Jahas, mä olen kyllä aikalailla erilainen. No ensinnäkään en tykkää yhtään jääkiekosta kuin jalkapallostakaan, yleensäkin urheilua en katso lainkaan. Poikkeuksen tekee snooker kisat, se on mielenkiintoista.
      Ryyppäämisestäkään en tykkää, yleensäkin biletys se on ei kiitos mulle.

      Mutta mulla vaan on vaikeutena se että mistä löytää vastaava nainen? Joka ei myöskään tykkäisi noista asioista. Eli etsintä jatkuu...

      • SagiaC

        Mä kyllä pidän urheilusta kovastikin. Seuraan urheilua paljon ja monia lajeja vielä. Olin todella iloinen tästä kullasta. Alkoholin avulla juhlimisenkin ymmärrän. Kyllä minäkin juon itseni ajoittain humalaan.

        Se asia, josta minä ja moni muukaan ei pidä ja josta se todellinen överi-kritiikki tuli, oli se että oltiin änkyrä kännissä televisiossa kaiken kansan edessä - lasten edessä, presidentin (oli hänestä mitä miltä hyvänsä) edessä. Joukkueen johto kaatuili ja antoi haastatteluita päässä seisovin silmin. Ja sitten siellä fanijoukossa alettiin käyttäytyä myöskin todella sikamaisesti. Kiipeiltiin joka paikkaan ja kuseksittiin mihin sattuu.

        Joukkue ja koko organisaatio olisi saanut hoitaa ryyppäämisen ja julkisen esiintymisen eri ajankohtina. Joko ryypätä ensin ja pitää julkiset tilaisuudet sitten tai toisinpäin - ei mitään väliä.

        Ja se sikamainen fanilauma, joka örvelsi mukana ja nyt puolustelee "suomaisia sankareita" netissä ja kaikissa mahdollisissa medioissa. Yleinen mielipide tuntuu olevan, että kaatokänni ja julkinen örveltäminen on ihmisen (miehen) perusoikeus. Minä en ainakaan halua olla sellaisen miehen kanssa, joka liputtaa tällaisten oikeuksien perään.


    • dgsdfgsdg

      "miehet kannattavat perussuomalaisia kaikesta sonnasta huolimatta ja totaalisesti missaavat kritiikin kulta-leijonien övereitä kohtaan."

      Kai nyt jotain muutakin syytä täytyy olla?

      • SagiaC

        Ihan yleisesti se kyky ymmärtää mitään paistaa näistä läpi niin pahasti, ettei enempää tarvitse tietää.


    • huoh...

      Successful troll is successful.

      • SagiaC

        En trollaa. Mun ei tarvitse trollata, koska mulla on ihan oikeitakin mielipiteitä.


    • dr allright

      En äännestä.. En seuraa politiikkaa.
      En seuraa urheilua.. Vaikka jääpallon mm-kisojen viimeisen ottelun katsoinkin...Silti en ikinä:

      -halua sulta
      -enkä halua tavata sinua
      -en kirjoittaa kanssasi
      -enkä muutenkaan olla missään tekemisissä

      Siinä missä molemmat koemme edellä mainitsemasi asiat
      vastenmielisiksi,niin toisella meistä on vielä elämää jäljellä
      ja niin paljon tehtävää,että ei jaksa edes kirjoittamisen
      vertaa seota asiasta.

      Sen lisäksi vaikka kuinka olisit rasisti tai uskovainen,
      niin kaikkea saa olla mutta todellinen älyttömyys on julkituoda
      näitä mietteitä.

      Mutta ole onnelinen koska murheesi ovat aika pienet,
      kun niitä vertaa muiden ihmisten murheisiin.
      Sen lisäksesi haluan kiittää päätöksestäsi olla lisääntymättä.

      Ps.muuta pois slummista!

      • AnnaSaara

        Mutta pakko oli silti kirjoittaa...


        Surkee luuseri.


      • dr allright
        AnnaSaara kirjoitti:

        Mutta pakko oli silti kirjoittaa...


        Surkee luuseri.

        En kanssasi.

        Jos, et erota vastausta ja kirjettä / mailia.. Niin eipä ihmetytä.


    • jackaroo

      Minäkin olen joskus pohtinut sitä että kuinka paljon sillä tulevan kumppanin poliittisella kannalla tai urheiluinnolla oikein on väliä. Ja kyllä minä olen ainakin tullut siihen tulokseen ettei minun kyllä ole varaa olla kovinkaan tiukka noista asioista kun ei niitä naisia nyt varmaan ihan jonoksi ole.

      Mitä väliä vaikka ne omat ajatukset eivät kävisikään ihan yksi yhteen sen kumppanin kanssa. Saahan sitä ihmisillä olla ne eri mielipiteet ja kiinnostuksen kohteet suhteessakin. Toki se toisen fanaattisuus voi näissä asioissa varmasti olla ongelma jos se oma kanta on täysin päinvastainen, mutta niinhän sen on kaikessa muussakin asiassa, joten eihän nuo tietyn poliittisten puolueen kannattaminen tai jääkiekko voitosta sokeutuminen nyt mitenkään erikoisia asioita ole, onhan niitä paljon tärkeämpiäkin asioita mitä olisi hyvä sopia yhteen sen tulevan kumppanin kanssa.

      • Voi elämä

        Näkisit uusimmat =D
        nyt pitää jo kumppanin olla jo ruskettunut =D


    • Let me get this...

      "Nämä miehet kannattavat perussuomalaisia kaikesta sonnasta huolimatta ja totaalisesti missaavat kritiikin kulta-leijonien övereitä kohtaan. "

      Sinun suurimmat ongelmat tässä yhteiskunnassa ja maailmassa ovat vanhoilliselta keskustalta persujen omimat äänet ja se että jotkut urheilijat mesosivat humalassa "näyttäen huonoa esimerkkiä" kun samaa tekee iso osa mm. keski-ikäisistä miehistä ja naisista baareissa, turuilla ja toreilla sekä kotona lasten seurassa jos ei viikonloppuisin niin vähintään tiettyinä näinä Suomen kännijuhlina?

      Oiskohan nyt niin että suomalaisena naisena olet sulkenut silmäsi ongelmilta jotka ovat olemassa yleensä Suomessa sekä myös yleisesti naisissa täällä päin?

      Kannatan ehdottomasti että etsit sitä miestä jostain muualta kuin täältä.
      Samaa aion tehdä minäkin naisten suhteen koska en kestä teitä suomitorttuja yhtään enää. Täytyy käydä satumainen mäihä että täältä joku fiksu ok kunnollinen nainen löytyy.

    • ...............

      vitutrtaako sinua kun Suomi voitti jääkiekon MM?

      Minkä vitun sonnan? Nimenomaan ne suomalaiset ovat tämän pienenkin hyvinvoinnin tännhe tuonut?

      /&/% et sinä tiedä mistään mitään.

      1 Natsia vastaa 300 hippiä
      http://www.youtube.com/watch?v=3gxC3Ep1qRE

    • trytryer

      Ehkä olet lesbo?

      • SagiaC

        En nuolisi pillua vaikka maksettaisiin.


    • Oliko tämä

      runoranka kenties?

      Not in this world
      Shall I see nor meet
      A man of false foe

      Not in this world
      Will I give in thy beg
      No, no, no

      Not in this world
      Of not enough
      Am I gonna drying alone


      "Övereistä" tai "veiveistä" sanoisin että en ole tarkemmin seurannut, mutta kompastuminenkin on mahdollista vallitseviin epätodellisiin olosuhteisiin nähden.

    • Minua ei ainakaan kiinnosta jääkiekko, vaikka mies olen.

    • Darth

      Toivottavasti tämä ei ole useamman nykynaisen ongelma. Nimittäin HALU HALLITA täysin miesten ajatuksia ja tekoja. Miehellä ei saa olla edes poliittista kantaa ellei se ole joku homojen ja vähemmistöjen oikeuksiin keskittyvä. Mahtaisi se olla elämää parisuhteessa, kun koko ajan saisi pelätä ettei vahingossa sano sellaista mielipidettä mistä toinen ottaa herneen nenäänsä.

      Veikkaanpa ettei tällaiset naiset anna miehen osallistua millään tavoin perheen ja kodin yhteisiin päätöksiin, vaan nainen päättää kaikesta yksin tai mies on sovinisti ja fasisti.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      67
      1425
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      70
      1418
    3. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1416
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      268
      1315
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1085
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      124
      832
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      809
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      788
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      761
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      727
    Aihe