Olenko oikeutettu saamaan lomarahan, jos jään suoraan kesälomalta sairaslomalle ja sitten äitiyslomalle?
TESn mukaan lomarahan saaminen edellyttää loman aloittamista sovittuna päivänä ja töihin palaamista sovittuna päivänä. Sairaslomahan on kuitenkin töihin verrattavissa olevaa työaikaa, eli mitenhän se vaikuttaa lomarahaan?
Lomaraha ja sairasloma
6
783
Vastaukset 6
- wimma4
Eikö kukaan osaa vastata?
- mjköjnhök
Lopeta se lorvailu ja tee työsi!
- Sunpomos
Vittu tee ne hommas!
- Käsittääkseni
olet oikeutettu lomarahaan. Äläkä huoli noista muista kommenteista, kusipäitä joilla ei ole elämää.
Tarkistan asian maanantaina luottamusmieheltä ja kerron sitte mitä se sano. - lorvikatariko?
kesäloma, sairasloma, äitiysloma.. Mielessäsi ei paljon muuta pyöri kuin LOMA! Ota nyt hyvänen aika itseäsi niskasta kiinni ja lopeta se laiskottlu!
- mätiedän
Ainakin kaupan tessin mukaan lomaraha maksetaan silloin, jos loman jälkeen joutuu sairauslomalle. Sun pitäisi ehkä lukea sitä tessiäsi pari riviä eteenpäin niin siellä voidaan sanoa se, miten teillä sairausloma vaikuttaa. Sitten kanssa voit tietysti kysyä vaikka palkanlaskijalta, mikä kuitenkin tietää sen asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598