Olenko oikeutettu saamaan lomarahan, jos jään suoraan kesälomalta sairaslomalle ja sitten äitiyslomalle?
TESn mukaan lomarahan saaminen edellyttää loman aloittamista sovittuna päivänä ja töihin palaamista sovittuna päivänä. Sairaslomahan on kuitenkin töihin verrattavissa olevaa työaikaa, eli mitenhän se vaikuttaa lomarahaan?
Lomaraha ja sairasloma
6
753
Vastaukset
- wimma4
Eikö kukaan osaa vastata?
- mjköjnhök
Lopeta se lorvailu ja tee työsi!
- Sunpomos
Vittu tee ne hommas!
- Käsittääkseni
olet oikeutettu lomarahaan. Äläkä huoli noista muista kommenteista, kusipäitä joilla ei ole elämää.
Tarkistan asian maanantaina luottamusmieheltä ja kerron sitte mitä se sano. - lorvikatariko?
kesäloma, sairasloma, äitiysloma.. Mielessäsi ei paljon muuta pyöri kuin LOMA! Ota nyt hyvänen aika itseäsi niskasta kiinni ja lopeta se laiskottlu!
- mätiedän
Ainakin kaupan tessin mukaan lomaraha maksetaan silloin, jos loman jälkeen joutuu sairauslomalle. Sun pitäisi ehkä lukea sitä tessiäsi pari riviä eteenpäin niin siellä voidaan sanoa se, miten teillä sairausloma vaikuttaa. Sitten kanssa voit tietysti kysyä vaikka palkanlaskijalta, mikä kuitenkin tietää sen asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612