Eli nyt oon saavuttanut sen vaiheen sinkkuilussa kun
puhuu yksin ja lähettää itselleen postikortteja ulkomailta..
Eiks seuraavaks tuu sit lemmikin hankkiminen?
Onks täsä joku tietty systeemi miten tää sekoominen menee,
vai onks tää ihan randomia?
Meneeks tää oikein?
13
143
Vastaukset
- Free Fanny
Hitsi, en ole koskaan tajunnut lähettää itselleni postikortteja. Tuohan olisi hyvä idis! Ja niitähän voisi lähettää ihan Suomestakin.
Mutta ei, ei vielä lemmikkiä, ensin pitää hankkia huonekasvi. Vasta jos onnistuu sen pitämään hengissä vähintään vuoden ajan niin voi harkita lemmikkiä.
(Minulla ei kyllä ole yhtään huonekasvia ja silti on lemmikki.)- AP
Lasketaanks me canja huonekasviks?..
Tosin se ei elä vuotta... Ja mul oli entises suhtees jo kissoja,
joten enköhän pärjäis..
Mut tarviiks kasvii hommata, jos on olut naisen kanssa? - 6+2
Muistelen, että minulla oli tapana puhua itsekseni jo ihan nuorena. Ehkä se enteili jotain.. Postikortteja en ole itselleni lähettänyt, koska en edes käy missään. Kun joskus vuosia sitten vielä kävin reissussa, minulla oli ystävä, jolle lähetin kortin. Hän suuttui asiasta, joten kannattaa ehkä varoa teidänkin, jotka itsellenne kortteja postaatte.
- koira ja kissa
Eläimet on helpompia hoitaa kuin kukat, ainaskin mulla.
- ap
koira ja kissa kirjoitti:
Eläimet on helpompia hoitaa kuin kukat, ainaskin mulla.
Näin olen huomannut monet ihmiset kuuluvatkin rotuun ,
jotka tappavat vaikka kaktuksen...tai kiven..
Joskin kissa on sitten taas niitä elukoita,
et se sösi vaikka kaktuksen tai kiven =)
Mä voisin lähettää ittelleni postikorttien sijaan vaikka kirjeitä. On jännempi lukea (ja kirjoittaa) pitempiä sepustuksia. Postikorttiin ei oikeen mahdu informaatiota.
- AP
No mul on tos jääkaapin oves kortti BCN:äst, ja nyt lähden
reilaamaan niin sielt tulee sit lisää.
Kirjotan mielumin treffeille pitkiä seputuksia ja sit kun alottelen suhdetta..
Mut tosiaan oon niin vanhaaikainen, et noi kortit ja kirjeet on kyl ihan cult.
Joten kait mä sitä kirjettäkin sit jossain välis kokeilen =P - tyttelipytteli
Voisi kirjoitella myös sellaisen kirjeen, jonka saa avata vasta tiettynä päivänä esimerkiksi viiden vuoden kuluttua.
tyttelipytteli kirjoitti:
Voisi kirjoitella myös sellaisen kirjeen, jonka saa avata vasta tiettynä päivänä esimerkiksi viiden vuoden kuluttua.
Tuo on hyvä idea!
- Ap
tyttelipytteli kirjoitti:
Öö..okei..
- ap
Hola
"Mitä äijä?
On pillua vaille elämäni hienoin reissu!
Nähdään kun tuun kotiin,
ja muista siivota vitun ämmä tai tulee turpaan"
18.6.2010 Barcelona, Spain.
Tässä yllä korttini itselleni viimevuoden
kesältä...Kyllä sitä asiaa jo tossakin oli.
- joukhaisen henkselit
Ihan normaalia. Kuule.
- Ap
No hyvä..Kertoisitko vielä mitä tapahtuu seuraavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774