Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En kelpaa kenellekään

ylimaaräinen

Maailman pahin tunne: en kelpaa kenellekään. Kukaan ei halua minua. HÄN ei halua minua. En ole kenellekään tässä maailmassa ykkönen, olen aina se varavaihtoehto, se, johon tyydytään kun ei parempaakaan ole. Ikuinen häviäjä. Luuseri. Ruma ja tyhmä. Aina liian jotakin tai liian vähän, ei koskaan tarpeeksi. Kenellekään.

Rakastin miestä. Hän tiesi sen. Se oli kai hauskaa, tyttörukka tekee itsensä täydelliseksi pelleksi... Minä rakennan pilvilinnoja ja hän tekee minusta katseellaan niiden kuningattaren. Ja sitten vedetään matto jalkojen alta: yhdessä hetkessä hän kähmii jo jotakuta toista ja katsoo minua vittuillen olkapäänsä yli ja minä muserrun, hajosin atomeksi ja takaisin alta kolmen sekunnin ja hän tiesi sen. Ja hän nauroi sille. Mitä minä kuvittelin? Ei ole jäljellä enää mitään, ei edes ylpeyttä. Miksi hän teki niin? Ei ole oikeutta tehdä niin, ei voi olla, ensin antaa ymmärtää vaikka mitä ja sitten...

Me emme tapaa enää, emme ehkä koskaan. Hän jatkaa elämäänsä, minä jään polkemaan paikoilleni, en osaa tehdä mitään, en tahdo tehdä mitään. Ei ole järkeä elää, jos ei voi tehdä sitä jollekin toiselle.

Olen niin yksin ja turta ja hukassa eikä maailma pysähdy.

22

5357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin me kaikki

      Onneksi maailma ei pysähdy. Sinäkin jatkat elämääsi sitten, kun ajatus taas kulkee muissakin asioissa kuin tuossa tyhmässä miehessä. Älä jää murehtimaan, vaan mene ja tule ja tee kaikenlaisia kivoja asioita. Löydät uuden, kun elät vain elämääsi. :)

    • rakkaussinfonia

      Kyllä tuntui kertomasi tilanteet niin tutulta. Olen kokenut tuollaista samaa itsekin. Hän, eräs mies oli minulle kaikki,mitä voin tarvita ja unelmoida. Kohtasin hänessä sen toisen kaipaamani puolikkaan, sielunkumppanin niinkuin sanotaan... Mutta tuo mies, joka näki ja tiesi, miten hän on minulle tärkeä suhtautui kaikkeen vain kokeillakseen ja leikki kanssani. Mies jatkoi elämäänsä niinkuin tietenkin pitääkin. Jokin vain satutti minua valtavasti.

      Tuosta on jo aikaakin. Päivän kerrallaan elän. Yritys ja tahtokin on nykyisin vahva, jotta pääsisin menneestä muistelusta ja kykenisin elämään ja tekemään omia uusia valintoja, mitä elämä sitten tuokin. Olen myös kovin yksinäinen. Ei ole tässä nyt ketään läheistä miestä. Toivottavasti joskus vielä on...
      Ymmärrän Sinua pohjia myöten, luulisin. Voi hyvin!! Kaikki kuitenkin alkaa parempaan suuntaan menemään. Usko tämä, että niin se menee Sinunkin kohdallasi. Olet aivan hyvä ja lahjakas tyyppi. muistahan tämäkin.

    • JH.

      Niin ja kauanko tätä sitten kesti? Teidän ns. juttua yleensäkin? Ihastuitko sä vaan liian nopeasti?

    • Lohdutusta
    • ylimaaräinen

      JH: Puoli vuotta roikuin ns. löyhässä hirressä. Välissä jo sain otettua etäisyyttä, mutta sitten hän onnistui taas herättämään turhat toiveet... Eikä tarvittu kuin muutama ystävällinen sana ja tietäväinen hymy, kevyttä flirttailua ja taas luulin että kohta alkaa maailman suurin rakkaustarina... Ihastuin salamannopeasti kaksi kertaa, jouluna tavattiin ja siitä pääsin lomien jälkeen aika hyvin irti - poissa silmistä, poissa mielestä - ja sitten keväämmällä uudestaan ja entistä vakavammin ja sitten, no, näin kävi. Leikkiähän se vain oli, tajusin sen vain liian myöhään.

      Kiitos sanoistanne/tuosta ihanasta kappaleesta, merkitsevät paljon tässä tunnesekasotkussa.

    • aacbbv

      Älä lannistu! Kyllä sulle löytyy varmasti ottajia ja elämä jatkuu. Paha saa kyllä aina toivottavasti palkkansa - pää pystyssä eteenpäin. (itsekin yksinäisenä sieluna vaeltaja)

      • Tottunut

        Olen ruma,läski,tylsä 36v akka. Lapsia on. En kuvittele kenenkään ikinä pitävän minusta.


      • axilaris
        Tottunut kirjoitti:

        Olen ruma,läski,tylsä 36v akka. Lapsia on. En kuvittele kenenkään ikinä pitävän minusta.

        älskade" tottunut": Et ole ruma.. Et läski.. Etkä tylsä.. Et myöskään "Akka.

        ET mitään niistä

        Vaan joku SAAAATANAN SIKA on sinuun vaikuttanut tavalla.. joka tekee
        mielialastasi sen miksikä edellä "Kuvailit"

        Olet kallisarvoinen Äiti joka hoitaa koti ja lapset kunnialla..Muista aina SE

        Tylsän vastakohta on nainen joka häpäisee naisten maineen.. Kyllä tämä osaa
        Elegantisti Roikkua baareissa Mulkoillen joka urosta "millainen perse
        mahtaakaan olla.ym ym ym ym
        Mihin muuhun tästä ei sitten olekaan..........Tässä maailmassa

        SINÄ olet valovuoden päässä tällaisista
        Laisesi ovat maailman rakantaneet.....Me miehet EMME olisi Mitään ilman
        Sinua.....Sinunlaistesi voimalla ja rakkaudella Jaksamme..Paljon
        Vaan kaikki ei sitä pysty, halua, tunnustaa...SINÄ olet Voimamme..
        Sinä saat meidät hymyilemään

        Vaatimattomuutesi On Kaunis..sinä Jalo Nainen. Ole Aina itsesi...
        Sinusta Juuri Oikea mies pitää...Ja vielä Olisi ylpeä Sinusta

        Miinusta sinussa on........Ettet tiennyt Olet Oikea Nainen. Sinunlaisesta "oikea"
        Mies On ylpeä..Ja heitä on Tuhansia..

        Olen ylpeä sinusta....Voi nyt. ja aina Parhaiten...


      • Viddu3
        Tottunut kirjoitti:

        Olen ruma,läski,tylsä 36v akka. Lapsia on. En kuvittele kenenkään ikinä pitävän minusta.

        tottunut: sinua ei ole olemassakaan!


      • Anonyymi
        axilaris kirjoitti:

        älskade" tottunut": Et ole ruma.. Et läski.. Etkä tylsä.. Et myöskään "Akka.

        ET mitään niistä

        Vaan joku SAAAATANAN SIKA on sinuun vaikuttanut tavalla.. joka tekee
        mielialastasi sen miksikä edellä "Kuvailit"

        Olet kallisarvoinen Äiti joka hoitaa koti ja lapset kunnialla..Muista aina SE

        Tylsän vastakohta on nainen joka häpäisee naisten maineen.. Kyllä tämä osaa
        Elegantisti Roikkua baareissa Mulkoillen joka urosta "millainen perse
        mahtaakaan olla.ym ym ym ym
        Mihin muuhun tästä ei sitten olekaan..........Tässä maailmassa

        SINÄ olet valovuoden päässä tällaisista
        Laisesi ovat maailman rakantaneet.....Me miehet EMME olisi Mitään ilman
        Sinua.....Sinunlaistesi voimalla ja rakkaudella Jaksamme..Paljon
        Vaan kaikki ei sitä pysty, halua, tunnustaa...SINÄ olet Voimamme..
        Sinä saat meidät hymyilemään

        Vaatimattomuutesi On Kaunis..sinä Jalo Nainen. Ole Aina itsesi...
        Sinusta Juuri Oikea mies pitää...Ja vielä Olisi ylpeä Sinusta

        Miinusta sinussa on........Ettet tiennyt Olet Oikea Nainen. Sinunlaisesta "oikea"
        Mies On ylpeä..Ja heitä on Tuhansia..

        Olen ylpeä sinusta....Voi nyt. ja aina Parhaiten...

        Edelleen vaan ihmettelen näitä kaikkia. Voi hyvän tähen että joku osaa kirjottaa. Minä osaan suuttua, mutta ehkä osaan leppyäkin. Ja joskus se vaa palaa pinna kun ei asioista pääse puhuun.


    • Älä sure..

      Älä sure. Se elämä tulee sieltä vielä uudelleen. Katse vaan eteenpäin, älä vilkuile sivulle.

      • en kelpaa

        laulunsanat eivät pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. elämän tosiasioita...


      • mulli5
        en kelpaa kirjoitti:

        laulunsanat eivät pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. elämän tosiasioita...

        Till en kelpaa: Oikeassa OLET Vituttaa kun näitä Viisauksia laulunsanoja

        Vedetään lohduttamaan toista!! mutta meitähän on kaikenlaisia!!


    • rumamies

      Kyllä sä jollekkin olet kelvannut ainakin vähäksi aikaa. Itse en oe ikinä päässyt treffeille edes. Vaikka sua on petetty niin olet siltin ollut jonkun kanssa vaikka se ei ollutkaan luotettava.

    • Et oo ainoa

      Täällä myös mies joka ei luultavasti koskaan kellekkään kelpaa. Ihan susirumakaan en luultavasti oo mutta oon nii pirun ujo naisten seurassa ettei koskaan tuu mistään mitään. Ja ne joitten kans oon luullu että jotaki vois tulla nii ovat vaan leikkineet. Jos tässä nyt loppuelämän yksin viettää nii toivottavasti ei kovin vanhaksi tarvis elellä.

    • Anonyymi

      Voimii mulla on toi sama tilanne<3

    • Anonyymi

      Sama tarina kuin aina. Tapasin naisen, ihastuin naiseen ja rakastuin naiseen. Nainen sitten päätti koko homman kertomalla, ettei näe tulevaisuutta kohdallamme.

      Tuntuu pahalta.

      Välissä tapahtui pelkästään ihania ja hauskoja asioita ja meillä oli mielestäni kivaa. Tapailua kesti toki "vain" muutaman kuukauden.

      Oksettaa ja elämä maistuu taas jälleen paskalta.

      On kai koitettava jaksaa taas painaa töissä ja purkaa ajatuksia jotenkin. Kavereita on, mutta ystäviä, joille kertoa näistä asioista ei ole.

      Tämä oli viimeisen viiden vuoden aikana kuudes kerta, jossa on sama tarina, kuin edellä. Jokainen kerta olen naisen jättämä tai tapailun päättäminen on ollut naisen päätös. Suhteiden väliin mahtuu myös treffikumppaneita, joita ei nyt voi oikeastaan laskea mukaan.

      Kerrataanpa taas kivoja lausahduksia top 6 eri naisilta, jolla suhde on päätetty;

      - "en usko, että olemme tarkoitettu toisillemme" -nainen 1
      - "en halua jatkaa seurustelua" - nainen 2
      - "ei ole sen tyyppisiä fiiliksiä" -nainen 3
      - "ei kiinnosta enää" -nainen 4
      - "suhteemme ahdistaa" -nainen 5
      - "en näe tulevaisuutta yhdessä" -nainen 6 ja viimeisin..

      Tiedän, että pääsen ylitse viimeisimmästäkin, mutta jokaisen kerran jälkeen olen kyynisempi ja epäilevämpi tulevissa suhteissa...

      • Anonyymi

        Kuudes kerta vuoden aikana! Kuinka maailmassa ketään voidaan "jättää" kuusi kertaa vuodessa!?

        Oletkohan sinä mennyt joka kerta perä edellä puuhun?

        Oletko koskaan edes ajatellut että kestää kauemmin kehitellä ensin tuttavuus, sitten ystävyys josta saattaa kehittyä läheinen ystävyys-suhde.
        Sinä ilmeisesti hyökkäilet "suhteeseen" heti "Hyvää päivää".n jälkeen.

        Jos halauat ja viitsit vaivautua oppimaan tuntemaan toisen ihmisen, kehittämällä ystävyyttä esin, sinua ei heitetä kertakäyttötavarana ulos "kuusi kertaa vuodessa".

        Jos koskaan haluat mitään pysyvämpää ja kestävämpää ystävyyttä, sinun on muutettava omaa käytöstäsi.
        Muuten tuo saat kokea tuon saman kertakäyttöihmisenä olemisen uudelleen ja uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuudes kerta vuoden aikana! Kuinka maailmassa ketään voidaan "jättää" kuusi kertaa vuodessa!?

        Oletkohan sinä mennyt joka kerta perä edellä puuhun?

        Oletko koskaan edes ajatellut että kestää kauemmin kehitellä ensin tuttavuus, sitten ystävyys josta saattaa kehittyä läheinen ystävyys-suhde.
        Sinä ilmeisesti hyökkäilet "suhteeseen" heti "Hyvää päivää".n jälkeen.

        Jos halauat ja viitsit vaivautua oppimaan tuntemaan toisen ihmisen, kehittämällä ystävyyttä esin, sinua ei heitetä kertakäyttötavarana ulos "kuusi kertaa vuodessa".

        Jos koskaan haluat mitään pysyvämpää ja kestävämpää ystävyyttä, sinun on muutettava omaa käytöstäsi.
        Muuten tuo saat kokea tuon saman kertakäyttöihmisenä olemisen uudelleen ja uudelleen.

        Onko sulla lukihäiriö?

        Viiden vuoden aikana kuusi kertaa.. lukisit oikein ennen kuin kommentoisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla lukihäiriö?

        Viiden vuoden aikana kuusi kertaa.. lukisit oikein ennen kuin kommentoisit.

        Todellakin, viisi vuottahan siin sanottiin. Sorry.
        Kannustan vain jatkamaan etsintä. Aivan satavarmasti pidempiaikainen ystävä onnistuu löytämään sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuudes kerta vuoden aikana! Kuinka maailmassa ketään voidaan "jättää" kuusi kertaa vuodessa!?

        Oletkohan sinä mennyt joka kerta perä edellä puuhun?

        Oletko koskaan edes ajatellut että kestää kauemmin kehitellä ensin tuttavuus, sitten ystävyys josta saattaa kehittyä läheinen ystävyys-suhde.
        Sinä ilmeisesti hyökkäilet "suhteeseen" heti "Hyvää päivää".n jälkeen.

        Jos halauat ja viitsit vaivautua oppimaan tuntemaan toisen ihmisen, kehittämällä ystävyyttä esin, sinua ei heitetä kertakäyttötavarana ulos "kuusi kertaa vuodessa".

        Jos koskaan haluat mitään pysyvämpää ja kestävämpää ystävyyttä, sinun on muutettava omaa käytöstäsi.
        Muuten tuo saat kokea tuon saman kertakäyttöihmisenä olemisen uudelleen ja uudelleen.

        Nonii...ompa hyvä käydä nyt nyyhkytarinoiden ja aitojen kyynelten jälkeen nukkumaan sillä mä vaan nauran hiljaa ääneen täällä "tuo peräedellä puuuhu" saa mut vaa nyt niin rutosti repeileen täällä että meinaan saada siitä hepulit koko ajan. Siis varsinki siksi että se tuli nyt vastaan tänään täällä. Nauroin nyt niin paljon että miehenikin heräsi jo nukahdettuaan... huhhu :) Ikävä tässä vaan tulee yhtä satu setää. En kestä et joku osaa vetää tuollasta settiä mitä kaikkee tänääkin lukenu.


    • Anonyymi

      Mä repeilen tolle kertakäyttö ihmis termille ku saakeli menin säätää semmoisen kans ja luuleen et kaikki olis ollu vakavampaa...
      Se oliki prkl vain kertakäyttömies
      Mut eipä looulta ollu mitää vakavaa ...
      Pitää olla enskeralla paljo viissampi ennen ku meen haksaktaa yhtää kehehkää..
      Nainen sivusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe