sai miehen lopulta, oli sinnikäs ja jaksoi uskoa miestä, vaikka mies ei olisi koskaan eronnut vaimostaan.
Niin, nyt ihmettelenkin näin ex.nä, miksi tämä kakkonen vahtii tätä saamaansa ukkomiestä ja valittaa kaikesta, on hyvin mustasukkainen myös miehestä.
kakkonen
8
149
Vastaukset
- entä sitten
ketä kiinnostaa? ei kuulu sinullekaan enää, jatka elämääsi eteenpäin.
taitaa kakkonen jäädä myös kakkoseksi, ennemmin tahi myöhemmin.
- ____________________
Kannattaisi ymmärtää niin sinun kuin muidenkin, että ei uskottomille miehille ja naisille ole edes muita kuin kakkosia. Kaikki ihmiset ovat heidän elämässään kakkosia myös puolisot, ja vain he itse ovat ykkösiä. He asettavat itsensä kaikkien muiden yläpuolelle.
____________________ kirjoitti:
Kannattaisi ymmärtää niin sinun kuin muidenkin, että ei uskottomille miehille ja naisille ole edes muita kuin kakkosia. Kaikki ihmiset ovat heidän elämässään kakkosia myös puolisot, ja vain he itse ovat ykkösiä. He asettavat itsensä kaikkien muiden yläpuolelle.
taidan jo ymmärtää sen....
- ?
Mitä se sua liikuttaa? Ole tyytyväinen kun pääsit ukosta eroon, ja nyt se entinen kakkonen "saa" olla ykkönen ja "nauttia" siitä ah -niin ihanasta miehestä oikein sydämensä kyllyydestä. Kyllähän se tietää jo omasta kokemuksesta, että ukko on uskoton, niin tietysti vahtii ja on mustasukkainen. Sehän halusi sen ukon itselleen, pitäkööt hyvänään nyt mokoman kiertopalkinnon.
- Yks' kakkonen
Mä en ainakaan luottaisi mieheen,olenhan suhteemme aikana nähnyt kuinka paljon hän valehtelee vaimolleen aivan silmät kirkkaina. Usein joudun näitä kuuntelemaan kun hän puhelimessa "taruilee" vaimolleen ollessaan luonani.
Eli tästä syystä en halua miestä itselleni.- biolan;-)
No, miksi sitten olet sen miehen kanssa? Yks kakkaa, kaks kakkaa muuta sit ei tarvitakkaa....
- yks toinenkin
biolan;-) kirjoitti:
No, miksi sitten olet sen miehen kanssa? Yks kakkaa, kaks kakkaa muuta sit ei tarvitakkaa....
Minäkin olen tälläisen valehtelevan ukkomiehen kanssa, enkä luota tosiaankaan mihinkään mitä suusta tulee, enkä myöskään itselleni huolisi häntä vaikka eroaisikin. Voi miehen kanssa muutenkin olla ja hauskutella kuin vain se yhteiselo silmissä. Mies osaa laittaa ruokaa ja keskustella ja keksii kaikenlaista päätöntä menoa, siinä nen minulla ainakin syyt, on hauskaa olaa hänen seurassaan. Ei minun tarvi välittää noista valheista, elän omaa elämääni ja siihen kuuluvat tapaamiset sillointällöin, ei sen vakavampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041