eli onko tyhmän näköistä jos on kolmet korvareiät eli molemmissa korvissa 3? minulla on kahdet reiät mutta ajattelin ottaa kolmannetkin, mutta sitten mietin että onko epäsymmetrisesti (2 3 tai 3 4) parempi kuin tuo. mitäs olette mieltä?
onko typerän näköistä jos...
7
1331
Vastaukset
- ninna89
Mun mielestä ei ole typerän näköistä ja otin just muutama viikko sitten itselleni toiset ja kolmannet reiät. Se on varmaan makuasia, että haluaako reiät epäsymmetrisesti vai ei. Itse tykkään, että parillinen määrä on ehkä tyylikkäämpi. Mutta mun mielestä reikiä ei kannata ottaa liian lähelle toisiaan, joten pieneen korvalehteen ei välttämättä mahdu ainakaan neljää reikää.
- asdashasdashasdash
minulla oli molemmissa korvissa 5,ei kovin isohkot korvanlehdet (siksi varmaan vasemmasta repesikin korvis läpi mut parantu jo puolvuotta sitten)nyt on vasemmassa venytys ja oikees korvas ei mtn,makuasia sekin ja mun mielest parilline määrä on nätimpi ku pariton mut siun päätös :)
- hanski81
Mulla on vasemmas korvas kolme korvista, oikeassa on neljä alhalla ja kaks ylhäällä rustossa eli yhteensä kuus. Eikä oo kukaa ainakaa tähä mennessä sanonu et ois tyhmän näköstä. Eli sehä on ihan makuasia miten montaa tykkää pitää
Riippuu millaisia koruja niissä korvissasi käytät. Jos korvista tekee jotkut basaarin korunaulakot, ilman minkäänlaista kokonaisuuden hahmottamista, niin se näyttää typerältä. Kolme reikää ei näy, jos ei aina käytä kolmia korviksia.
Koruillahan on tarkoitus saada jokin asia näyttämään kauniilta. Paitsi tietysti suomessa, missä valitaan koru sen mukaan, miltä se näyttää korurasiassa.
Harvoilla ihmisillä on symmetriset kasvot ja sitä epäsymmetrisyyttä voi korostaa toispuoleisilla koruilla, jolloin se luonnollinen epäsymetrisyys ei kasvoissa näy ja ihminen saadaan sitäkautta näyttämään kauniimmalta. Myös se millaisia koruja yhdistelee antaa erilaisen vaikutelman.
Älä ainakaan mitään "viemärirumpua" ota korvalehtiisi, niin vanhempana, kun on varaa sijoittaa arvokoruihin, jotka ovat suunnitellut nimenomaan kaunistamaan kantajansa ei tule silloin ongelmia.
Kun teet päätöksen, niin älä tuijota pelkästään korvia, vaan sovittele vaikka jollakin ja katso miltä se saa kokonaisuuden näyttämään.- korvissa vain
Itselläni on kummassakin korvassa 4, eli kahdeksan korvista jatkuvassa käytössä. Ylinkään ei ole vielä rustossa asti, mutta melko lähellä (eli jos vielä haluaa riviä jatkaa, mennään rustoon)
Useinmiten alimmassa on joku isompi korvis ja muissa pieni nappi, kivellä tms. Toisinaan laitan renkaat niin, että alimmassa on isompi, ja muissa renkaat pienenee aina ylempään mentäessä.
Huomautettakoon tässä vielä, että olen 50v. nainen, asiallisessa työssä ja asiallisesti pukeutuneena ym (en siis mikään tatuointitaiteilija tai yli-ikäinen gootti...) Toimii hyvin, ja jos joku kommentoi, on se ollut vain positiivista.
Paljon toki tämän ikäisellä jo asiaan vaikuttaa se, minkälaisia rimpuloita korvissaan pitää (mutta nehän ovat vaihdettavissa tilanteen mukaan) sekä yleinen "tyyli". Jos kokonaisuus on hallittu ja siisti hiuksia myöten, koru on lisäkaunistus. Nuorena voi mielestäni revitellä enemmänkin, mutta toki muistaen, että hoitaa lävistykset oikein ja miettii niiden paikat tarkkaan, sillä jonkinlainen jälki/arpi varmasti jää, vaikka lävistyksen myöhemmin antaisi umpeutua. Siinä kohtaa on toki merkitystä sillä, onko lävistys kasvoissa vai korvanlehdessä tms. - 3443434
no ei ole ja jos ite tykkää niin miksi kysellä toisilta ihmisiltä mielipidettä ? (:
- korvis(;
minusta epäsymmetrinen on paljon parempi. Tasamäärä on ehkä vähän hölmö.Tämä on toki vain minun mielipiteeni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822