Onko muilla ollut, lähinnä naisilta haluan kysyä, seuraavanlaista "ongelmaa". Minua suoraansanottuna pelottaa ja hirvittää tulevat treffit yhden miehen kanssa, koska pelkään etten ole tarpeeksi hyvännäköinen hänelle! :O Mies on niin suloinen ja syötävän söpö ja suosittu naisten keskuudessa, että taidan peruuttaa koko treffit...Itse koen olevani suohirviö moniin miehen naispuolisiin ystäviin verrattuna. Ja ollaan jo 20 paremmalla puolella molemmat.
Pelottaa!
2
528
Vastaukset
- Fiug
Niin, mitä sinä sitten oikeastaan haluatkaan kysyä? Tässähän ei nyt mitään kysymystä ollut mukana.
Lähtökohtaisesti voit ajatella asian niin, että treffeille kanssasi lähteminen on jo osoitus kiinnostuksesta sinua kohtaan. Mies ei siis pidä sinua suohirviönä, koska on yleensä suostunut treffeille. Sanon tämän nyt olettaen, että mies tietää ulkonäkösi.
Treffeillä teet vaikutuksen olemalla oma itsesi, jännittämällä sopimasti, mutta ei liikaa ja olemalla sopivasti kiinnostunut myös miehestä.
Ne kaikkein suloisimmat ja sosiaalisimmatkin miehet luultavasti jännittävät treffejä, joten et ole senkään suhteen mitenkään erikoinen tapaus.
Mukavia treffejä, kyllä kaikki hyvin menee! - Särjetty_Sydän
Äläkä ajattele että se mies olis vaikka liian kaunis taikka liian ruma jos hän on sut kutsunut treffeille niin kyllä se mies jotain sussa näkee miksi ootte menossa treffeille?
Nyt meet sinne omana itsenäs, pidätte hauskaa, keskustelette ja kaikkee muuta hauskaa pidätte :) "suohirviö" tää voi olla sun tulevas miehes ;) eli nyt vain meet tulta päin rohkeesti :)
Olen itse mies mutta nyt en tiedä että menisinkö jatkossa "suohirviön" vai kauniin Naisen kanssa treffeille kun kaikki sanoo että oon komea Mies että mikä vittu niissäkin naisissa vaivaa joita tapaan että ovat miksi ajatella että toi komea mies varmaan pyörittää useita naisia kierroksessa että taikka sitten pitäis olla vieläkin kauniimpi taas toisille mulle ei oo naisessa mitään väliä miltä näyttää kun en vie ihan ketä tahansa treffeille vain harvat ja valitut pääsee mun kanss treffeille kun haluun että siinä Naisessa on sisäistä kauneutta mutta samaa ei haluta nähdä miehessä vaikka mikä tilanne? tuntuu että ei kenellekkää kelpaa oma itsenäni?
kunhan treffeillä ollaan ihminen toiselle ihmiselle ja ajatellaan myös toisen tunteita niin ennen treffejä, treffejen aikana ja varsinkin sitten treffien jälkeen sitten kun vastaillaan että et ollut minun tyyppiä niin silloin olis hyvä kertoo totuuden mukaisesti ja suoraan missä vika ja miksi ehkä se toinen ihminen voi seuraava treffiään varten oppia jotain eli älkää yrittäkö hienostella ja kierelä ja kaarella vastaustanne eli pitää olla rohkeutta sanoo mitä ajattelee ja mietii vaikka se saattaa loukata toisen tunteita mutta oikeesti se tulee sua arvostamaan paljon myöhemmin että oot ollut rehellinen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261