näin äsken kaks kettua

lähellä kotiani, ikinä enne nähnyt lappeenrannassa kettuja.
aattelin vaan et ens tuli rusakot mitä ei 80-luvulla tiällä pihoissa näkynyt ja nyt tuli ketutkin, mikä seuraavaksi?? karhutko??? hirvet???majavat???
881
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Olethan sinäkin yksi elukka.

Äänestä
  • Aloittaja

juu oonkin, mut kyl ketut on söpömpiä

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

juu oonkin, mut kyl ketut on söpömpiä

Mä sain tänään lahjaksi laavalampun, muuten hyvä mutta muoto on ihan kuin peniksellä. En pidä siitä.

Äänestä

• Aloittaja

UPDATE_9218265 kirjoitti:

Mä sain tänään lahjaksi laavalampun, muuten hyvä mutta muoto on ihan kuin peniksellä. En pidä siitä.

en oo nähnyt ku leffoissa niitä mut hienoja ne miusta on, jotenkin hypnoottisia.

Äänestä

• UPDATE_9218265 kirjoitti:

Tuli eilen kutsu papakokeseen, se vielä menettelee. Mutta tässä en ole koskaan käyny ja näyttää aika pahalta, kuvassa on mammografia.

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/uutiset/kotimaa/kuvituskuvia/833631.jpg

Uudet koneet ei ole noin kamalia, noi sattuu :(

Kannattaa selvittää millainen kone on, ja valita paikka sen mukaan.

Äänestä

Pah. Mä asuin Tampereella aika lähellä keskustaa ja mun kaupparetkeni varrella olevalla pellolla saalisteli usein citykettu. Yks juhannus katselin kun rusakko hyppi keskellä Hämeenkatua. Hervannassa oli susia ja Kalkussa kaveri katseli kun hirvi tepasteli keskellä tietä. Karhujakin on siellä nähty ainakin Kaupissa.

Niin ja eikös jotkut ollut nähnyt kengurunkin Kalkussa.. tiedä sitten mitä kamaa ne oli kiskonut :/

Äänestä

Kommentoi aloitusta

monte24 kirjoitti:

lähellä kotiani, ikinä enne nähnyt lappeenrannassa kettuja.
aattelin vaan et ens tuli rusakot mitä ei 80-luvulla tiällä pihoissa näkynyt ja nyt tuli ketutkin, mikä seuraavaksi?? karhutko??? hirvet???majavat???

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu