otin yhteyttä aviomieheni salarakkaaseen. Hän on työkaveri. Kysyin naiselta suhteesta, ( asia tuli julki työyhteisössä ja juoruttiin minulle.) - Nainen kielsi suhteen..
Oletteko uskaltaneet myöntää suhteen varattuun ? ja jos valehtelee - miksi?? Mies kielsi suhteen, mutta tässä on monia järkeviä selityksiä, jotka puhuvat suhteen puolesta. Eikö minulla aviovaimona ole oikeutta tietää ja päättää itse tulevaisuudestani?
kakkoset
11
203
Vastaukset
- 0898
Tottakai kielsi, näinhän ne yleensä sovitaan.
Olen ollut suhteessa ukkomieheen ja meillä ainakin oli sovittuna se, että jos vaimo ottaa yhteyttä, niin kaikki kielletään. Ja tietääkseni näin yleensä toimitaan.
Sinun on selvitettävä asia ihan kahdestaan miehesi kanssa. - ruusuilla tanssien
Minäkin kielsin. Vuoden päästä sitten myönsin suhteen tapaisen, mutta yhä kerroin, ettei mitään seksuaalista ole ollut. Suhde oli kuitenkin seksuaalinen jo kolmen kuukauden tapailun jälkeen.
En halunnut miestä omakseni, en halunnut hänen eroavan. Tiesin, että mies pettäisi joskus minuakin, jos yhdessä olisimme.
Halusin hemmottelua, romantiikka, reissua ja lahjoja, kukkiakin sain usein. - valehtelun uhri
Kyllä minä ainakin uskalsin myöntää suhteen, eiköhän se vaimo jo tiedä jos kysyy? Itse en kyllä tiennyt alkaneeni varatun kanssa olemaan, valehteli kaikenlaista. Ja olenpa monen muunkin kanssa keskustellut asiasta mm. naisen sukulaisten ja kaikille kerron jotta osaisivat miestä varoa, se kun valehtelee mistä vaan kenelle vaan. Vaimo ei kyllä moisesta pidä mutta tietänyt miehen valehtelijaksi naimisiin mennessä ja puolustellut häntä sukulaisilleen.
Itse en aijo valehdella kenellekään asiasta. - niitänäitä
Miehesi on sopinut "työkaverinsa" kanssa, että molemmat kieltää kaiken. Nainen valehtelee, koska tykkää miehestäsi, ei halua hänelle mitään pahaa. Jos kertoisi totuuden, miehesi jättäisi hänet kuin nallin kalliolle.
Itse olen myös sopinut, etten koskaan myönnä miehen vaimolle mitään. Mies on luvannut, että itse soppansa lusikoi ja hoitaa. En vaan tiedä, miten oikeasti toimisin, jos vaimo minuun yhteyttä ottaisi. Kieltäisinkö vai myöntäisinkö? Olen kuitenkin sitä mieltä, että kakkonen ei vastuutaan voi paeta loputtomiin. Turha mielestäni on väittää, ettei kakkonen ole syyllinen mihinkään, mieshän se on joka pettää. Vapaaehtoisesti on kakkonen leikkiin lähtenyt ja leikin lopputulos pitää kestää ja vastuunsa kantaa.
On sinulla oikeus tietää. - vain puolet totuudes
Onhan sinulla oikeus tietää, kuitenkaan et välttämättä sitä vastausta saa mitä odotat. Valheethan noissa tapauksissa ovat ne mitä yleensä sinulle kerrotaan. Muista kuitenkin asiat mitä kuulet ovat kaunisteltua tarinaa oikeasta totuudesta, elä siis anna pettää itseäsi tarinoilla vaan mieti ja tee itse omien tuntemuksiesi perusteellaa ratkaisusi.
- Erästeräs
Tonin vaimo?
- ei tienekään
Ei tietenkään kerro. Jos miehesi salarakas myöntäisi sinulle suhteen, miehesi jättäisi hänet. Vaitiolo on näin taattu ja tällä mennään jokaisessa salarakas-suhteessa. Sinun oikeudet ei kiinnosta ketään tässä kuviossa.
- vieläkin jatkuu
No mun salarakas ei ainakaan lopettanut vaik vaimo yhteyden minuun otti, vanno lopettavansa ja tehneensä virheen mut hetken päästä se taas nurkissa pyörii ja näitä kun on tähän juttuun jo mahtunut monta kertaa.
- 00
Ja sinä ole tyytyväinen tilanteeseen.
- N
Minä en ota yhteyttä mieheni salarakkaaseen naiseen vaan tämän mieheen. Jaettu ilo on meidän jokaisen onni :))
- esyhftgc
Oletko tullut ajatelleeksi, että työkaveri voisi olla muuta kuin salarakas miehellesi?
Itse törmäsin jokunen vuosi sitten tällaiseen "juttuun" ; työkaveri-miehen kanssa ollaan aina tultu hyvin juttuun, naurettu samoille asioille ym ym - mutta ettäkö meillä olisi ollut jotain "sellaista"... No ei tasan! Seksuaalista viritettä meidän välillä ei koskaan ole ollut. Töissä kuitenkin oli pari meitä paremmin asiat tietävää tahoa, jotka katsoivat aiheelliseksi paljastaa salasuhteen miehen vaimolle, jonka ulkonäöltä tunsin. Ja hän minulta tivaamaan, mitä peliä oikein pelaan ?! Kerroin hänelle kaiken eli että kavereita ollaan, välillä sovitetaan ruokikset niin, että käydään yhdessä talon ulkopuolella syömässä ja illanvietoista lähdetään samalla taksilla, kun samalla suunnalla asutaan - mutta siinä kaikki. Kielsin siis salasuhteen, koska asia on juurikin niin, ettei sitä ole olemassa.
Tietysti sinulla on oikeus tietää asioiden laita - mutta käytä myös omaa järkeäsi äläkä usko sokeasti "kylän ämmien" juttuja! Työpaikalla on hemmetin kateellisia ihmisiä, jotka kuvittelevat aina toisista pahinta eivätkä voi kestää sitä, että jotkut oikeasti viihtyvät työssä. Työssä viihtyminen mukavien ihmisien vuoksi ei käsittääkseni sulje sitä pois, etteikö kotona puolison ja perheen kanssa voisi olla kaikki oikeasti hyvin?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070