ajattelette palstan ulkomaalaisista?
Hähä! :D
Mitä
19
65
Vastaukset
miks aina pitäis aatella jotain
- vili.
miksi olet tullut Suomeen?
- alv-liskot
tää on yksi mun lempikysymyksistä, itse asiassa. Paljon kysellään sellaista millä ei ole väliä, ja aina joku tolvana vaivautuu miettimään vastausta.
- vili.
monte24 kirjoitti:
en tullut tuotiin.
mikset lähde takaisin?
Hähä! :D - vili.
alv-liskot kirjoitti:
tää on yksi mun lempikysymyksistä, itse asiassa. Paljon kysellään sellaista millä ei ole väliä, ja aina joku tolvana vaivautuu miettimään vastausta.
ei tämä kysymys ole turha, koska me joudumme elättämään kyseisen sakin.
Hähä! :D - alv-liskot
vili. kirjoitti:
ei tämä kysymys ole turha, koska me joudumme elättämään kyseisen sakin.
Hähä! :Dvastaus 1: jos kyseisellä sakilla tarkoitetaan nimenomaan palstan ulkomaalaisia, en tiedä elätetäänkö heitä sen enempää kuin muitakaan. Genio tekee ihan rehellistä työtä, ja jotkut muut nostaa sossusta. Mutta totta, noin yleisesti ottaen maahanmuuttajat saavat aika paljon sossusta ja työkkäristä.
Kysyit kuitenkin "palstan ulkomaalaisista", ja palstan ulkomaalaisilla menee luultavasti paremmin. Korreloihan jo suomen kielen taitokin työllistymisen kanssa.
vastaus 2: oletko niin pihi ja ahne, ettet kykene ajattelemaan mitään muuta kuin rahaa? - vili.
alv-liskot kirjoitti:
vastaus 1: jos kyseisellä sakilla tarkoitetaan nimenomaan palstan ulkomaalaisia, en tiedä elätetäänkö heitä sen enempää kuin muitakaan. Genio tekee ihan rehellistä työtä, ja jotkut muut nostaa sossusta. Mutta totta, noin yleisesti ottaen maahanmuuttajat saavat aika paljon sossusta ja työkkäristä.
Kysyit kuitenkin "palstan ulkomaalaisista", ja palstan ulkomaalaisilla menee luultavasti paremmin. Korreloihan jo suomen kielen taitokin työllistymisen kanssa.
vastaus 2: oletko niin pihi ja ahne, ettet kykene ajattelemaan mitään muuta kuin rahaa?anzzy, dazu monte ja Genio.Mente eivät tee töitä vaan ovat täällä elätettävinä.
Annan mieluummin vero-euroni rehellisille avun tarvitsijoille kuin loisille.
Hähä! :D - alv-liskot
vili. kirjoitti:
anzzy, dazu monte ja Genio.Mente eivät tee töitä vaan ovat täällä elätettävinä.
Annan mieluummin vero-euroni rehellisille avun tarvitsijoille kuin loisille.
Hähä! :Djaaha. Genio tekee töitä, ja Genio on siinä mielessä jännä tyyppi että nimimerkkiä vastaa sellainen elävä organismi siellä palstan ulkoisessa todellisuudessa. Olen nähnyt.
Dazu ja anzzy voivat olla ketä vain, kuten vilikin. Vaikka kaikki saman henkilön eri nikkejä. Asia ei kiinnosta sen enempää. - vili.
alv-liskot kirjoitti:
jaaha. Genio tekee töitä, ja Genio on siinä mielessä jännä tyyppi että nimimerkkiä vastaa sellainen elävä organismi siellä palstan ulkoisessa todellisuudessa. Olen nähnyt.
Dazu ja anzzy voivat olla ketä vain, kuten vilikin. Vaikka kaikki saman henkilön eri nikkejä. Asia ei kiinnosta sen enempää.mistä sinä sen tiedä mitä Genio tekee?
Ei hänen kaltaiset kykene muuhun kuin siivoustöihin.
Ps: olen valkoihoinen suomalainen. - alv-liskot
vili. kirjoitti:
mistä sinä sen tiedä mitä Genio tekee?
Ei hänen kaltaiset kykene muuhun kuin siivoustöihin.
Ps: olen valkoihoinen suomalainen.olen konkreettisesti nähnyt mitä genio tekee. En aio kertoa enempää.
- cs
alv-liskot kirjoitti:
olen konkreettisesti nähnyt mitä genio tekee. En aio kertoa enempää.
Genio on diileri
anzzy palsta suomlaisin.kune esi-isä perustiki Sumen ja nautta eläkekassan aliitamistaa rhoista Kreikan prtugalin velat kokomulisille koronkiskureille jo puolet leikatusta eläkkeestään.
Kerjäläiset iskivät ärkkärillä.....6vuotis poika pyysi rahaa. anzzy ei antanut heti, mutta ärkkriltä ulos tullssa nälkiitynen näköinen poika pyyssi uudestaan ja anzzy kysyi, että
paljonks shit tarttisit?
10 senttiä...........no kai semmoisen voi antaa.........
Tulikin kuusi isompaa poikaa 10 vuotiata ja vaativat euron jokainen.....
anzzy ei Jolupkiksi ruvennut, vaan sille nälkäselle sen 10senttiä
isommat sanoivat , että älä anna sillekään, se ostaa tupaka.........
Kummallisia kerjäläisiä.......kaikki pellavapäisiä suomalaisia
Työttömien juoppojen lapsia - maahantuoja (n)
vili. kirjoitti:
mikset lähde takaisin?
Hähä! :DMontepoju ei mahdu enää siihen pieneen pajukoriin !?!!
- varmennus
alv-liskot kirjoitti:
olen konkreettisesti nähnyt mitä genio tekee. En aio kertoa enempää.
Voisitko vielä kertoa, onko genio sama kuin Serpico. Serpicostahan on ollut galleriassa useita kuvia. Eli onko sama henkilö vai ei?
- puska lisko
varmennus kirjoitti:
Voisitko vielä kertoa, onko genio sama kuin Serpico. Serpicostahan on ollut galleriassa useita kuvia. Eli onko sama henkilö vai ei?
Genio.Mente on yksi Serpicon nimmareista ja kyseinen henkilö on virolainen.
- c'babe
Kaikki näyttää täältä katsoen lähes saman näköisiltä :)
- Caramba:.!11%#+?!
.
menkääs kaikki ulkomaalaiset omiin maihinne siitä
Caramba!!!11!!111!!!!11!!
. Njaa... eikös täällä kirjottele suomalaiset? En ainakaan yhtään ruotsia, viroo tai venäjää kirjottelevaa tyyppiä täällä näet....
Hassu kysymys, viliveliseni.
> ohoMissä täällä on ulkomaalaisia? Eikö kaikilla ole kotimaana suomi ja suomen kansalaisuus?
Mut vaikkei oiskaan, niin mitä väliä. Ajattelen ulkomaalaisista yleensäkin, että mikä ihme ne suomeen toi ja miksi juuri tänne? Miksei johonkin fiksumpaan maahan, kun tämä maa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015