Kuinka usein teille soitetaan työkkäristä ja OSOITETAAN töihin...
a) kun olette työttömänä
b) kun olette työllisenä
Ihmettelen vaan, kun työkavereille ei osoituksia tullut vaan ainoastaan jotain ehdotuksia. Itselleni soitetaan perään, vaikka en ole edes työkkärin kirjoilla!?
Voiko muuten työkkäriä kieltää soittelemasta?
Kohtelu naamataulun mukaan?
6
103
Vastaukset
- jarzki1977
Ei koskaan, eikä koskaan ole soitettukaan. Tyhjänpäivänen koko laitos...
- no name
Tuota minä olen kuullut muiltakin, ettei juuri mitään yhteydenottoja ole ollut. Sitä suuremmalla syyllä kummastelen, kun sieltä soitetaan minulle, vaikka en ole edes työtön ja käsketään hakemaan toista työpaikkaa nykyisen lisäksi!?
Luulisi, että edes työllisenä saa olla rauhassa, mutta ei.
- ...
a) todella usein
b) paljon harvemmin kuin a-kohdassa- no name
Okei. Pidätkö tuota työlliselle soittelua normaalina? Minusta se on vähintäänkin o m i t u i s t a. Mietin vain, ylittääkö työkkäri tuossa toimivaltansa...
- gggfd
no name kirjoitti:
Okei. Pidätkö tuota työlliselle soittelua normaalina? Minusta se on vähintäänkin o m i t u i s t a. Mietin vain, ylittääkö työkkäri tuossa toimivaltansa...
Todennäköisesti sinulla on siellä työnhaku voimassa. Joskus olet ollut työkkärissä hakijana, varmuudella ei muuten soitella. Katkaise työnhakusi. Jos ei ilmoita saaneensa töitä, ei ne sitä älyä katkaista. Työkkärihän ei maksa työttömyystukea, vaan kassa. Kassa ei ilmoittele työkkärille, vaan työkkäri kassalle.
- no name
gggfd kirjoitti:
Todennäköisesti sinulla on siellä työnhaku voimassa. Joskus olet ollut työkkärissä hakijana, varmuudella ei muuten soitella. Katkaise työnhakusi. Jos ei ilmoita saaneensa töitä, ei ne sitä älyä katkaista. Työkkärihän ei maksa työttömyystukea, vaan kassa. Kassa ei ilmoittele työkkärille, vaan työkkäri kassalle.
Ei todellakaan ole voimassa, työnhaku on katkaistu. Siltikin soittelevat ja se ei mahdu minun käsityskykyyni.
Pitäisikö ottaa yhteys esimieheen tai johonkin muuhun tahoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604