Palstan ärsyttävimmät

sappi kiehuu

Ketkä ovat mielestäsi tämän palstan ärsyttävimmät kirjoittajat?

84

261

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole törmännyt vielä yhteenkään ärsyttävään rekisteröityyn kirjoittajaan tällä palstalla. - Provofeikeistä surkeimmat käsittelevät kirjoituksissaan lutkanlihaa.

    • Älyn haamu

      Lord Boredom, Sir Eino, ES.

      • ggfgfhaaaaa

        Perustele!


      • Älyn haamu
        ggfgfhaaaaa kirjoitti:

        Perustele!

        LB ja ES ovat itsesäälissään rypeviä vinkujia ja Eikan BB-tyyppinen persoonallisuus ärsyttää.


      • perustelu sivusta
        ggfgfhaaaaa kirjoitti:

        Perustele!

        Einon valehtelu, rehvastelu ja ylimielisyys on tappo ärsyttävää. Tollanen jätkä ottaisi turpaansa normaalissa miesporukassa viimeistään siinä vaiheessa kun kaikki on kännissä.

        ES on ärsyttävä koska se leikkii jotain virtuaali seireeniä vaikka on oikeasti naispuolinen versio hc-atmistä.


      • tämä totuus
        perustelu sivusta kirjoitti:

        Einon valehtelu, rehvastelu ja ylimielisyys on tappo ärsyttävää. Tollanen jätkä ottaisi turpaansa normaalissa miesporukassa viimeistään siinä vaiheessa kun kaikki on kännissä.

        ES on ärsyttävä koska se leikkii jotain virtuaali seireeniä vaikka on oikeasti naispuolinen versio hc-atmistä.

        sir_einon kaltainen henkilö ( jos olisi todellinen) tosiaankin saisi nenäänsä miesporukassa.

        hahmotelma olisi myös suurissa vaikeuksissa miesporukassa - onkohan hänellä yhtäkään kaveria, tuskin.

        ES on toivottomin tapaus mitä palstalta löytyy - minkähän ikäinen mahtaa olla?
        ES on naispuolinen versio hc-atm:stä.


      • bbbbnnmm
        tämä totuus kirjoitti:

        sir_einon kaltainen henkilö ( jos olisi todellinen) tosiaankin saisi nenäänsä miesporukassa.

        hahmotelma olisi myös suurissa vaikeuksissa miesporukassa - onkohan hänellä yhtäkään kaveria, tuskin.

        ES on toivottomin tapaus mitä palstalta löytyy - minkähän ikäinen mahtaa olla?
        ES on naispuolinen versio hc-atm:stä.

        Paljonkohan ES painaa - 115 kg? Mitä luulette, onko yh? Ja ruma.


      • Jos totta
        bbbbnnmm kirjoitti:

        Paljonkohan ES painaa - 115 kg? Mitä luulette, onko yh? Ja ruma.

        Ikäänsä Es ei ole paljastanut. Sanoo ettei ole läski. Kahden kissan yksinhuoltaja.


      • Haamujen haamu
        Jos totta kirjoitti:

        Ikäänsä Es ei ole paljastanut. Sanoo ettei ole läski. Kahden kissan yksinhuoltaja.

        Onhan se sanonut olevansa jotain 28 paikkeilla, en muista ihan varmaksi.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Haamujen haamu kirjoitti:

        Onhan se sanonut olevansa jotain 28 paikkeilla, en muista ihan varmaksi.

        Se on jotain 45.


      • jdhfgjdgj
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Se on jotain 45.

        Täällä on taas tosi äijjjjiä liikenteessä.


      • Sivusta ihmettelee
        tämä totuus kirjoitti:

        sir_einon kaltainen henkilö ( jos olisi todellinen) tosiaankin saisi nenäänsä miesporukassa.

        hahmotelma olisi myös suurissa vaikeuksissa miesporukassa - onkohan hänellä yhtäkään kaveria, tuskin.

        ES on toivottomin tapaus mitä palstalta löytyy - minkähän ikäinen mahtaa olla?
        ES on naispuolinen versio hc-atm:stä.

        En ymmärrä, miksi pitää tehdä ketju ITSESTÄÄN harvase päivä, ilman asiaa. Se on ainoastaan huomiohoroilua. Huomiohoroilu on AINA ärsyttävää.


      • jhjhkhjyuyuuuuuu
        Sivusta ihmettelee kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi pitää tehdä ketju ITSESTÄÄN harvase päivä, ilman asiaa. Se on ainoastaan huomiohoroilua. Huomiohoroilu on AINA ärsyttävää.

        Jotkut kirjoittajat ovat sellaisia (esim. Eino ja ES) että vaikka aloitus olisi kohtalaisen asiallinen, kommentoijien kommentit keskittyvät silti lähinnä itse aloittajaan eikä aloituksen aiheeseen.


      • Sivusta ihmettelee
        jhjhkhjyuyuuuuuu kirjoitti:

        Jotkut kirjoittajat ovat sellaisia (esim. Eino ja ES) että vaikka aloitus olisi kohtalaisen asiallinen, kommentoijien kommentit keskittyvät silti lähinnä itse aloittajaan eikä aloituksen aiheeseen.

        Totta.
        Ärsyttävää on minä-minä-minä-huomatkaa-minut huutelu.
        Jos se tehtäisiin edes suorasukaisesti, kuten älymiehen haamu, olisi se hyväksyttävämpää. Aloitukset jotka ovat olevinaan jotain muuta, mutta ovat tosiasiassa vain ja ainoastaan huomionhakua ja halua olla ylimpänä esillä, ovat tuplasti ärsyttävämpiä.
        Eino on minulle aika -0, hän ei minua provosoi.


      • gh667hj61
        Sivusta ihmettelee kirjoitti:

        Totta.
        Ärsyttävää on minä-minä-minä-huomatkaa-minut huutelu.
        Jos se tehtäisiin edes suorasukaisesti, kuten älymiehen haamu, olisi se hyväksyttävämpää. Aloitukset jotka ovat olevinaan jotain muuta, mutta ovat tosiasiassa vain ja ainoastaan huomionhakua ja halua olla ylimpänä esillä, ovat tuplasti ärsyttävämpiä.
        Eino on minulle aika -0, hän ei minua provosoi.

        Eikö se ES vasta laittanut nimenomaan erittäin suoran aloituksen, jossa rohkeasti kertoi, kenen kanssa voisi mahdollisesti lähteä jopa treffeille tai kahville ainakin. Taidat lukea palstakirjoituksia laput silmillä.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,
        gh667hj61 kirjoitti:

        Eikö se ES vasta laittanut nimenomaan erittäin suoran aloituksen, jossa rohkeasti kertoi, kenen kanssa voisi mahdollisesti lähteä jopa treffeille tai kahville ainakin. Taidat lukea palstakirjoituksia laput silmillä.

        Ei se ihan suora ollut kuitenkaan...


      • jhh66hghg76
        ,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Ei se ihan suora ollut kuitenkaan...

        Ehkä sitä ujostutti vaikka halusi kait olla kerrankin rohkea...


      • A. Naali.
        gh667hj61 kirjoitti:

        Eikö se ES vasta laittanut nimenomaan erittäin suoran aloituksen, jossa rohkeasti kertoi, kenen kanssa voisi mahdollisesti lähteä jopa treffeille tai kahville ainakin. Taidat lukea palstakirjoituksia laput silmillä.

        Muttei silti edes anonyymimailiosoitetta, miten neitiin saisi irl yhteyden.


      • bxxbmxv
        ,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Ei se ihan suora ollut kuitenkaan...

        Teepä itse samanlainen aloitus...ai niin, mutta kukas sää oot?


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,
        bxxbmxv kirjoitti:

        Teepä itse samanlainen aloitus...ai niin, mutta kukas sää oot?

        En minä arvostellut ESää suoruuden puutteesta.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        A. Naali. kirjoitti:

        Muttei silti edes anonyymimailiosoitetta, miten neitiin saisi irl yhteyden.

        No kuka siihen nyt yhteyttä ottaisi paitsi hc:t kiusatakseen.


      • A. Naali.
        jhh66hghg76 kirjoitti:

        Ehkä sitä ujostutti vaikka halusi kait olla kerrankin rohkea...

        ES:n ujous ja rohkeuden puute taitaa olla vain kätevä naamio ATM:ien halveksunnalle. Sen taakse on hyvä vetäytyä palstalla aina tarpeen tullen, kun joku ällötys haluaisi tutustua ja jatkaa haaveilua maanisista biseksuaali-vegebodareista.


      • A. Naali.
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        No kuka siihen nyt yhteyttä ottaisi paitsi hc:t kiusatakseen.

        Vaikka joku niistä joiden kanssa se lähtisi treffeille?


      • Hercules-mies
        A. Naali. kirjoitti:

        ES:n ujous ja rohkeuden puute taitaa olla vain kätevä naamio ATM:ien halveksunnalle. Sen taakse on hyvä vetäytyä palstalla aina tarpeen tullen, kun joku ällötys haluaisi tutustua ja jatkaa haaveilua maanisista biseksuaali-vegebodareista.

        Uuh, pyllistä.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        A. Naali. kirjoitti:

        Vaikka joku niistä joiden kanssa se lähtisi treffeille?

        Ei tainnut löytyä kiinnostuneita.


      • Siinä tapauksessa
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Ei tainnut löytyä kiinnostuneita.

        ES:n pitää laskea vaatimustasoa. Sitä neuvoa ATM:illekin toitotetaan.


        Seuraavalle listalle hc-ATM:iäkin!


      • heheheee
        Siinä tapauksessa kirjoitti:

        ES:n pitää laskea vaatimustasoa. Sitä neuvoa ATM:illekin toitotetaan.


        Seuraavalle listalle hc-ATM:iäkin!

        Ai niiku Naisasialoseri, Äyn haamu ja eATMe...


      • äkeä vanhapiika
        Siinä tapauksessa kirjoitti:

        ES:n pitää laskea vaatimustasoa. Sitä neuvoa ATM:illekin toitotetaan.


        Seuraavalle listalle hc-ATM:iäkin!

        Jos taso pitää laskea NIIN alas, parasta suosiolla jäädä vanhaksipiiaksi...


      • Älyn haamu kirjoitti:

        LB ja ES ovat itsesäälissään rypeviä vinkujia ja Eikan BB-tyyppinen persoonallisuus ärsyttää.

        Minäkö vingun? Voi olla, mutta on kyllä säälittävämpää, että sinä se jaksat marista minun vinkumisista säännöllisin väliajoin.


    • Minä se vissiin olen aika ärsyttävä ainakin joidenkin mielestä kun kirjoittelen kaikenlaista turhaa. No jatketaan...

      • Eewulin haamu

        Et ole ainoa :)


      • fanittaa
        Eewulin haamu kirjoitti:

        Et ole ainoa :)

        Sulla myös ihailijoita palstalla ;)


      • Eewulin haamu
        fanittaa kirjoitti:

        Sulla myös ihailijoita palstalla ;)

        Itmiehellä saattaa ollakki, mulla ei tasan tai jos on niin useimmiten ihme settiä ne pistää, lähinnä siis morkkaa.


    • Tarkkailija.

      eATMe: Rypee ainaisessa itsesäälissä ja näkee kaikista asioista vain rumat puolet. Niin kaunista asiaa ei olekaan että ei sitä saisi vaikuttamaan rumalta ja vastenmieliseltä. Ainoa tapa kommunikoida on haukkua muita ja heitellä sivusta katkeria vinoiluja.

      Naisasialuuseri: Suoltaa sairaan mielikuvituksensa tuotoksia ja kotikutoisia diagnoosejaan palstat täyteen. Aivan kuin ei oikeitakin ongelmia omaisi jo riittämiin, niin keksii vielä itse lisää sairauksia joita ei ole olemassakaan ja sössöttää omaavansa ne. Pelkkä trolli koko tyyppi.

      Älyvapaa haamu: Täysin selkärangaton nahjus jolla ei ole mitään annettavaa keskusteluihin. Aloitukset ovat pelkkiä "Jutellaan" mölinöitä ja jatkona luetteloita missä kaupassa on käynyt tai mitä ostanut. Elämänsisältöä nolla.

      Eewuli ja ES: Itseensä tyytyväisiä tyhjäpäisiä pikkuprinsessoja. Hakevat palstalaisten hyväksyntää epätoivoisesti eivätkä omaa minkäänlaisia omia ajatuksia.

      Suuri isä, 40 pillun mies, teen lover man, Totuus satuu, pistetyyppi ja isä hannu: Anti on pelkkää lutkittelua, nimittelyä, haukkumista tai teinien perään kuolaamista ja saastaisia juttuja.

      Mies1985: Luulee olevansa kovinkin fiksu ja asiantunteva. On kuitenkin täysin pihalla lähes kaikesta mistä esittää mukatotuuksia ja mielipiteitään.

      realismus: Äkäinen vanhapiika femakko.

      kisu87: Ajatusmaailma pelkkää höttöä. "Valitsisko poliisin vai teekkarin, kumpi on parempi?" Hoh hoi jaa.

      Sir Eino: Jakelee neuvojaan sinne missä niitä ei kaivata, esittää jotain suurta naistenmiestä.


      Siinä nyt päällimmäiset mitä mieleen tuli. Varmasti näitä muitakin, mutta ihmismieli on siitä armelias, että se unohtaa epämieluisia asioita ja tyyppejä.

      • 22-Pistepirkko

        Samaa mieltä muista, mutta on ES:llä jotain omiakin ajatuksia. Ainoana miinuksena ajoittainen itsesääleily ja nyyhkiminen.


      • Tarkkailija.
        22-Pistepirkko kirjoitti:

        Samaa mieltä muista, mutta on ES:llä jotain omiakin ajatuksia. Ainoana miinuksena ajoittainen itsesääleily ja nyyhkiminen.

        Eipä ole sitten vielä toistaiseksi ainakaan osunut silmiin niitä omia ajatuksia omaavia kirjoituksia. Tähän mennessä nähnyt vain niitä "nyyh nyyh, minä minä minä" kirjoituksia. Korjaan käsitystäni, jos siihen syytä ilmenee.


      • Semantiikkapoliisi

        Miten muuten ollaan (ES ja Eewuli) itseensä tyytyväisiä ja haetaan samalla epätoivoisesti hyväksyntää?


      • Sortuva muuri
        Semantiikkapoliisi kirjoitti:

        Miten muuten ollaan (ES ja Eewuli) itseensä tyytyväisiä ja haetaan samalla epätoivoisesti hyväksyntää?

        Mitenkäs nuo sulkevat toisensa pois? Kaikki itserakkaat tyypithän hakee muidenkin ihailua ja hyväksyntää vaikka ovat jo itseään täynnä.


      • Eewulin haamu

        Vai haen mie hyväksyntää.. Sepä oli uutta, noh mulle on kyllä ihan sama mitä ite kukanenki ajattelee minun postauksista tms.
        Ja noh, vaikeapa sinun on kuitenkaan sanoa minua tai ESiä tyhjäpäiseksi pikkuprinsessaksi kun et loppupeleissä tunne enkä mie tunne olevani prinsessa saatikka itteeni täynnä.

        Mut kaikkiahan ei voi miellyttää, kuhan ite on tyytyväinen niin se riittää. Pitäähän sitä ensin osata rakastaa itseään jotta joku muukin voisi rakastaa sinua ja sinä häntä.

        Mut juu, mielipiteet itte kullakin.


    • ..................

      DarkFear = Asperger-trolli joka ei tajua olevansa trolli eikä asperger. Valittaa samoja juttuja kuukaudesta, vuodesta ja ketjusta toiseen. Kehuu itseään "tosi suvaitsevaiseksi" mutta käytännössä syyttää kaikista omista ongelmistaan ja asennevammoistaan muita ihmisiä. Ei suostu ymmärtämään muita ihmisiä ja toistaa samoja juttujaan loputtomasti säälin toivossa. Todella vastenmielinen tyyppi ja raivostuttava tyyppi

      • erutiueiure

        Tulee valittamaan ongelmistaan, mutta mikään neuvo ei tunnu kelpaavan. Vaikka monta hyvää on jaettu.


      • 2+13

        Kaiken lisäksi DarkFearille ei kelpaa edes sympatia, kannustus tai neuvot. Mitä hittoa se täältä sitten hakee?


      • yryryery
        2+13 kirjoitti:

        Kaiken lisäksi DarkFearille ei kelpaa edes sympatia, kannustus tai neuvot. Mitä hittoa se täältä sitten hakee?

        Taitaa olla niin kaikesta sosiaalisesta elämästä syrjäytynyt ja muita ihmisiä ymmärtämätön aspergeri ettei tiedä itsekään. Trolli mikä trolli.


      • 2+13 kirjoitti:

        Kaiken lisäksi DarkFearille ei kelpaa edes sympatia, kannustus tai neuvot. Mitä hittoa se täältä sitten hakee?

        "Kaiken lisäksi DarkFearille ei kelpaa edes sympatia, kannustus tai neuvot. Mitä hittoa se täältä sitten hakee? "

        Nämä mulle juuri kelpaisi, mutta kun sitä sympatiaa ei ole pahemmin täältä koskaan herunut. On mua kyllä yritetty kannustaa ja neuvoa lähtemään mm. yksin laivaristeilylle ja baareihin, mutta kun tollaisista vinkeistä ole mulle mitään apua, kun haluaisin mieluummin saada sinne seuraa. Oon saanut käydä ihan tarpeeksi elämässäni yksin baareissa ja näin ollen olisi kiva saada vähän vaihtelua tähän tylsään yksinäisyyteen.


      • twe34tg3qwe4at
        DarkFear kirjoitti:

        "Kaiken lisäksi DarkFearille ei kelpaa edes sympatia, kannustus tai neuvot. Mitä hittoa se täältä sitten hakee? "

        Nämä mulle juuri kelpaisi, mutta kun sitä sympatiaa ei ole pahemmin täältä koskaan herunut. On mua kyllä yritetty kannustaa ja neuvoa lähtemään mm. yksin laivaristeilylle ja baareihin, mutta kun tollaisista vinkeistä ole mulle mitään apua, kun haluaisin mieluummin saada sinne seuraa. Oon saanut käydä ihan tarpeeksi elämässäni yksin baareissa ja näin ollen olisi kiva saada vähän vaihtelua tähän tylsään yksinäisyyteen.

        Älä tule tähänkin ketjuun trollaamaan. Jos sympatia ja päänsilittey on ainoat asiat jota kaipaat niin siihen joku syy mikset sitä saa. SULLA ON ASENNEVAMMA. Äläkä edes vastaa tähän vaan mene tuonne omaan ketjuus mölyämään.


      • twe34tg3qwe4at kirjoitti:

        Älä tule tähänkin ketjuun trollaamaan. Jos sympatia ja päänsilittey on ainoat asiat jota kaipaat niin siihen joku syy mikset sitä saa. SULLA ON ASENNEVAMMA. Äläkä edes vastaa tähän vaan mene tuonne omaan ketjuus mölyämään.

        "Älä tule tähänkin ketjuun trollaamaan. Jos sympatia ja päänsilittey on ainoat asiat jota kaipaat niin siihen joku syy mikset sitä saa. SULLA ON ASENNEVAMMA. Äläkä edes vastaa tähän vaan mene tuonne omaan ketjuus mölyämään. "

        Saatana mähän vastaan kuule just siihen viestiin, mihin itse haluan! Eli sulla ei siihen ole perkele yhtään mitään vaikuttamisen mahdollisuuksia! Sulla se saatanan asennevamma on, kun et osaa ymmärtää ollenkaan syrjittyjä ihmisiä! Oot oikein just samanlainen kusipää, kun monet mun vanhan kotikaupungin ihmiset, en yhtään ihmettelisi sitä, vaikka olisitkin sieltäpäin kotoisin.


      • teawtawetwe
        DarkFear kirjoitti:

        "Älä tule tähänkin ketjuun trollaamaan. Jos sympatia ja päänsilittey on ainoat asiat jota kaipaat niin siihen joku syy mikset sitä saa. SULLA ON ASENNEVAMMA. Äläkä edes vastaa tähän vaan mene tuonne omaan ketjuus mölyämään. "

        Saatana mähän vastaan kuule just siihen viestiin, mihin itse haluan! Eli sulla ei siihen ole perkele yhtään mitään vaikuttamisen mahdollisuuksia! Sulla se saatanan asennevamma on, kun et osaa ymmärtää ollenkaan syrjittyjä ihmisiä! Oot oikein just samanlainen kusipää, kun monet mun vanhan kotikaupungin ihmiset, en yhtään ihmettelisi sitä, vaikka olisitkin sieltäpäin kotoisin.

        Paska trolli suksi vittuun asennevammoinesi. Jos halutaan nähdä todisteita sun asennevammoista niin tsekatkaa toi risteilyketju.


      • 6ay4qwe6aqw6aqw4
        DarkFear kirjoitti:

        "Älä tule tähänkin ketjuun trollaamaan. Jos sympatia ja päänsilittey on ainoat asiat jota kaipaat niin siihen joku syy mikset sitä saa. SULLA ON ASENNEVAMMA. Äläkä edes vastaa tähän vaan mene tuonne omaan ketjuus mölyämään. "

        Saatana mähän vastaan kuule just siihen viestiin, mihin itse haluan! Eli sulla ei siihen ole perkele yhtään mitään vaikuttamisen mahdollisuuksia! Sulla se saatanan asennevamma on, kun et osaa ymmärtää ollenkaan syrjittyjä ihmisiä! Oot oikein just samanlainen kusipää, kun monet mun vanhan kotikaupungin ihmiset, en yhtään ihmettelisi sitä, vaikka olisitkin sieltäpäin kotoisin.

        Sitä paitsi mulla ei ole mitään syrjittyjä vastaan. Ainoastaan tuollaisia asennevammaisia muiden syyttelijöitä vastaan.


    • A. Naali.

      Free Fanny on kamala!

      • Hyi että!

        Se on kakkapylly.


      • H. Vesikko

        Niin on!


      • pervompi setä
        Hyi että! kirjoitti:

        Se on kakkapylly.

        Missä, missä? Loistavaa!


    • Tarkkailija.

      Arvasinhan, että unohdin jonkun.

      Dark fear: Ääliömäinen jankuttaja. On lähes pikkulapsen tasolla. "Mutta kun minä haluaisin risteilylle, ei kuitenkaan yksin, eikä seurassa, eikä väärään paikkaan menevään risteilyyn, ja jos mukavaa seuraa niin väärän ikäistä tai väärä sukupuoli tai kun en entuudestaan tunne tai tai tai, mutta minä haluaisin risteilylle." Ja sama kitinä jatkuu vuodesta toiseen satojen viestien myötä. Mikään ei ole kuitenkaan hyvä ja ei haluakaan ratkaisua ongelmiinsa. On täysin jumiutunut valittamiseensa.

      Välillä tätä palstaa lukiessa tulee mieleen, että täällä on kaikilla aspergeri.

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Entä sinä itse sitten? Määrittelet ja arvostelet ylimielisesti ja ehdottomin asentein muita. Sellaiset ihmiset vasta ällöjä ovatkin.


      • Tarkk'ampuja
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Entä sinä itse sitten? Määrittelet ja arvostelet ylimielisesti ja ehdottomin asentein muita. Sellaiset ihmiset vasta ällöjä ovatkin.

        Jonkun on pakko arvostella. Sitä paitsi tää ketju on tarkoitettu toisten arvostelua varten.


      • Tarkkailija.
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Entä sinä itse sitten? Määrittelet ja arvostelet ylimielisesti ja ehdottomin asentein muita. Sellaiset ihmiset vasta ällöjä ovatkin.

        Aivan siis kuten sinäkin. :D


    • gsh :) (arvaa kuka)

      Tarkkailija, ei ole muuta annettavaa palstalle, kuin huudella sivusta muka syvällisiä arvioita muista.

      Sivusta on helppo huudella. Tylsä tyyppi.

    • kilotaat

      Miksi tällainen syyttelyketju perustettiin? Ei ainakaan paranna ilmapiiriä.

      • 5yw2y6256

        Suksi sinä jeesustelija muualle pilaamasta tän ketjun ilmapiiriä tekopyhyydelläsi.


      • kilotaat
        5yw2y6256 kirjoitti:

        Suksi sinä jeesustelija muualle pilaamasta tän ketjun ilmapiiriä tekopyhyydelläsi.

        Juodaan teetä ja meditoidaan käsi kädessä.


      • Puutteessa...
        kilotaat kirjoitti:

        Juodaan teetä ja meditoidaan käsi kädessä.

        Anna pilluu.


    • hihhihhiii

      Olen ilmeisesti ärsyttävä koska sain bannia :)

      • tiiewtwatwe

        Mitä vitun bannia? Kuka olet. ihihiihhiih


      • :)))))
        tiiewtwatwe kirjoitti:

        Mitä vitun bannia? Kuka olet. ihihiihhiih

        No ip-bänniä. Olen kirjoittanut tänne ehkä 20 viestiä, mutta ilmeisesti jollain ylläpidon atm:lla meni kuppi nurin siitä hyvää tarkoittaneesta neuvosta. En sitä paitsi trollannut. Olin ihan tosissani.


      • .ti.ty.yti
        :))))) kirjoitti:

        No ip-bänniä. Olen kirjoittanut tänne ehkä 20 viestiä, mutta ilmeisesti jollain ylläpidon atm:lla meni kuppi nurin siitä hyvää tarkoittaneesta neuvosta. En sitä paitsi trollannut. Olin ihan tosissani.

        Mistä neuvosta? Miten kiersit ip-bännin?


    • Täh!!

      Onko Älyn haamu bannattu?!

      • 35q125q215e

        Toivottavasti.


    • sir_eino

      En mä noista vakinikeistä osaa sanoa. Ei kukaan saa varsinaisesti otsasuonta pullistelemaan mutta muutaman kirjoittajan kirjoitukset hyppään aina yli. Minua ei tosiaan kiinnosta miten Älymiehen päivä meni tai kuinka Suuren isän mielestä kaikki naiset pitää kivittää.

    • näin onnnn

      Kas kun ei minua ole bannattu suomi24 sivuilta. Olen vähän seurannut tätä palstaa, ehkä pisimpään mitä mitään muita palstoja. Neljää palstaa olen surannut noin vuoden, ja tätä jo yli puolitoista vuotta.
      Bannaus olisi sikäli ikävä juttu, kun käytän tämän saitin postia ja se on minulle tärkeä tietyissä asioissa.

      Niin minut voitaisiin bannata juuri siksi kun kirjoittelen aika paljon ihan suoraan niinkuin asioista ajattelenkin.

      Keskityn tällä palstalla naiasioihin lähinnä niiltä osin miten ne olen kokenut teininä ja sittemmin parikymppisenä. Tosin kommentoin myös siitäkin miten olen havainnut näiden asioiden myöhemmin kehittyneen.

      No minä olen viimeksi viihtynyt ihan muilla sivuilla. Enimäkseen talouspoliittisissa jutuissa erään fiksun naisen pitämilä sivuilla.

      • ..

        Ruukinmatruuna?


    • Mies1985

      Ei ole oikeastaan mitään oikeaa kirjoittelijaa joka suuremmin ärsyttäisi.

      On vain erilaisia puskakirjoittajia joiden nimimerkki on joku vaihteleva kirjainsotku jotka näkevät feminismiä, naisten pahuutta, ATM:n sortamista, 'narsismia' yms. kaikkialla.
      -
      Ja toiset puskat jotka näkevät aspergeriä (uusi narsismi) 'sairautta', 'pedofiliaa', 'rikollista' ja milloin mitäkin joka puolella.

      Sitten on vielä jonkinlaiset välimuotopuskat jotka yhdistelevät elementtejä molemmista.

      • tawt4q4a2werg2q3ware

        Älä asperger-poju vänkytä.


    • White wolf

      Palstan vihatuin on selvästi Eewuli. Kaikki miespuoliset tuntuu vihaavan häntä ylikaiken kun hänellä nimenomaan on omat kärkevät ja napakasti sanotut mielipiteet.

      Vahvaa naista vihataan..

      • Kaikki ja kaikki...


      • White wolf
        hahmotelma kirjoitti:

        Kaikki ja kaikki...

        No korjataan, suurin osa vihaa.

        On se silti ihme miten jonku toisen mielipiteet voi saada aikaan viharyöppyjä.


      • White wolf kirjoitti:

        No korjataan, suurin osa vihaa.

        On se silti ihme miten jonku toisen mielipiteet voi saada aikaan viharyöppyjä.

        En nyt ole kovin tiiviisti seurannut, mutta riippunee mielipiteestä.


      • White wolf
        hahmotelma kirjoitti:

        En nyt ole kovin tiiviisti seurannut, mutta riippunee mielipiteestä.

        Eihän sitä tarvitse seurata, lähes joka avauksessa mihin ko. vihattu henkilö on vastannut, on saanut negatiivista palautetta ja muuta mussuttamista.


      • White wolf kirjoitti:

        Eihän sitä tarvitse seurata, lähes joka avauksessa mihin ko. vihattu henkilö on vastannut, on saanut negatiivista palautetta ja muuta mussuttamista.

        NIin no joku yks tai kaks vajokkia aukoo päätään, vaikka sanois vaan hei. Siitä nyt on vielä matkaa palstan vihatuimmaksi.


      • Aika hassua

        Mä taas olen saannut mielikuvan että Eewulin on selvästi kuitenkin yksi palstan pidetyimmitä kirjoittajista miespuolisten keskuudessa.


      • ....................
        Aika hassua kirjoitti:

        Mä taas olen saannut mielikuvan että Eewulin on selvästi kuitenkin yksi palstan pidetyimmitä kirjoittajista miespuolisten keskuudessa.

        Pah. Hänestä pitää ehkä juuri ja juuri yksi tai kaksi mutta ei sen enempää.


    • White wolf

      Mutta miksi pitää aukoa päätään? Miksi helvetissä pitää olla ilkeä tuntemattomalle vain mielipiteiden takia?

      Onko näillä tietyillä vajakeilla oikeasti niin tylsä ja huono elämä, että pitää purkaa sitä tuntemattomaan?

      Vai oliskohan ne sittenkin kieroutuneita ihailijoita :D

    • komeakamu

      Palstan ärsyttävimmät kirjoittajat ovat henkilöitä joilla on selkeä taipumus pedofiliaan.
      Vaikka Suomessa suojaikäraja onkin 16 vuotta, niin jos yli 25 vuotias haaveilee seksin harjoittamisesta alaikäisen (Alle 18v) kanssa niin pidän sellaista mitätöntä tolvanaa pedofiilina!

      • Hämärän rajoilta

        Ai sinä pidät seksistä 16-17-vuotiaan kanssa haaveilevia yli 25-vuotiaita pedofiileina? Ei se mitään, pidänhän minäkin Intian kansalaisuuden saaneita ihmisiä intiaaneina. Mitä väliä sillä on, mitä käsitteet oikeasti merkitsevät, koska tuleehan jokaisella olla vapaus käyttää niitä täysin mielivaltaisesti, jos siltä tuntuu.


      • No pitäisi varmaan nostaa se suojaikäraja 18-vuotiaaseen sitten. Eikös. Nyt omalle kansanedustajalle kirjoittamaan heti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      67
      1425
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      70
      1418
    3. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1416
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      268
      1315
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1085
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      124
      832
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      809
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      788
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      761
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      727
    Aihe