Venäläiset naiset

kaisla.risto

Ovat huomattavasti aktiivisempia kuin suomalaiset =/

Tähän mennessä olen saanut (kuten varmaan muutkin miehet)
204 mailia venakoilta...Ja tavannut yhden. 2 vuoden aikana.

Suomalaisilta naisilta 0 mailia ja keskustellut 1 kanssa,
joista tavannut 0:lla.

Mietin vain, että mikä tuon eron tekee..Yksi
selitys voisi olla kielimuuri... Jolloin jää naapurilta ymmärtämättä
tuo profiilin sisältö..
Toinen syy voisi olla "ehkä".. "copy paste" vastaaminen,
mihin osa suomalaisista ei alennu...

Pahalta näyttää, mut sit ei saa myöskään rätköttää jos
otan venakon tahi miittaan hänet.. Vain sen takia,
että hän on aktiivisempi kuin vastaava suomalainen sisar. =/

92

3807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tatjana eli Sergei

Se venäläisten "aktiivisuus" on varmaankin useimmissa tapauksissa sitä että tulokset (lue tienaaminen) ovat sitä parempia mitä enemmän ja useammin viestejä lähettää. Jos copypastaamalla tekee vaikka tuhat kontaktinottoa joista kymmenesosan kanssa pääsee juttusille ja näistä kymmenesosalta saa matkarahat Suomeen tuloa varten, se on jo aika mukava tienesti.

• ronski8

Oma vinkki on, että mitään matkarahoja ei kannattaisi alkaa kenellekään lähettelemään. Kuitenkin esimerkiksi täällä http://bit.ly/deitti-seuraa on paljon hyviää seuraa tarjolla, myös venäläisä neitoja. Ja kaikki ihan Suomen maaperällä.

• AP
        ronski8 kirjoitti:

Oma vinkki on, että mitään matkarahoja ei kannattaisi alkaa kenellekään lähettelemään. Kuitenkin esimerkiksi täällä http://bit.ly/deitti-seuraa on paljon hyviää seuraa tarjolla, myös venäläisä neitoja. Ja kaikki ihan Suomen maaperällä.

Kuten jo sanoin, olisit miljonääri jos käyttäisit energiasi muuhun.

• ingmana
        ronski8 kirjoitti:

Kiva on. Mutta kysymys on: saat minä mitä hyöty ilman netti panki? Voitko minä myös otta toisen ihmisiä yhteys ilman tetti panki? Tälä hetkellä on että minä en hanki netti panki. Ja ketä ymärtää myös ruotsia tai haluaa ymärtää ruotsia. Kyllä minä ymärtää vähän suomea joss ihmisiä en koskaan käytänyt ruotsia.

• SouthernMan
        ronski8 kirjoitti:

Joo, tollaset matkaraha-anomukset jokainen tavallinen kadun tallaaja huomaa jo kilometrin päähän, mutta on pakko myöntää, että Helsingistä kun lähtee viikonloppuisin idän suuntaan mökkeilemään niin törmää todella usein helkkarin hyvännäköisiin venäläisnaisiin.

Ulkonäössä ei ole tosiaankaan valittamista. Asian tekee vielä hankalaksi se, että kun on perso kauneille naisille niin hymyt vaihtuvat aina silloin tällöin.

Olen ollut yrittänyt olla rankasti kotimaisiin naisiin päin, mutta ne hommat eivät oikein etene joten en sitten tiedä mitä tulevaisuus tuo oikein eteensä. Onko ulkomaalainen nainen sittenkään mikään huono valinta (enkä halua loukata ketään tällä lauseella). Ehkä se kotimaisuus ei sittenkään ole se asia jota täytyisi pitää selvyytenä.

• AP

Hmm...mitkä ihmeen matkarahat =D

Likka tienas enempi kuussa ku mitä meikäläinen tulee tienaamaan
      koko elämäni aikana. Ei hän paljon matkarahaa pyydellyt, ihan tuli lentäen Suomeen, tästä Puolaan sieltä Sveitsiin..
      Sit Saksaan ja sit vast Suomeen takasin meikäläisen runtattavaks.
      En tosin tiedä käytäntöä, mutta ei hän kyl mitään rahaa halunnut.

Joo no sitä epäilen, että kyseessä on coppy paste,
      koska niitä noi satamalla tulee. Saattaa ne jotkut kriteerit
      pistää, kuten mies ikä.. Mut siihen se jää.. todennäköisimmin.

En oikein ymmärrä tuota tienaamis osiota tuossa,
      mutta ei kait se mitään. =)

• Tatjana eli Sergei

Et ole tainnut, AP, lukea muita venäläisiin deittituttavuuksiin liittyviä ketjuja täällä? Tuo tienaamiskuvio käy hyvin ilmi niistä. Muutamat hyväuskoiset on lähettäneet matkarahaa tällaiselle nettituttavalle. Jos viestejä tulee sullekin satamalla, niin siellä on tod.näk. joku automaatti niitä lähettelemässä. Mistä muuten voit tietää että kyseessä on oikea nainen? Sehän voi olla yhtä hyvin joku Sergei. Mallityttöjen kuvia on helppo liittää mukaan viesteihin.

• AP
        Tatjana eli Sergei kirjoitti:

Et ole tainnut, AP, lukea muita venäläisiin deittituttavuuksiin liittyviä ketjuja täällä? Tuo tienaamiskuvio käy hyvin ilmi niistä. Muutamat hyväuskoiset on lähettäneet matkarahaa tällaiselle nettituttavalle. Jos viestejä tulee sullekin satamalla, niin siellä on tod.näk. joku automaatti niitä lähettelemässä. Mistä muuten voit tietää että kyseessä on oikea nainen? Sehän voi olla yhtä hyvin joku Sergei. Mallityttöjen kuvia on helppo liittää mukaan viesteihin.

On hyvä olla varuillaa.. Netissä varsinkin, mutta jos luet kokemuuksiani
        niin ei siellä webcam yhteyden toisessa päässä ole ollut Sergei.

Ja kuten sanoin kaikki on pitänyt paikkansa,
        olen joutunut myös dissaamaan ok naisia, vain sen takia,
        että kultuurierot ovat olleet liian suuret.(mutta kuten totesin tunnen maan).

Vaikka vieras kultuuri onkin aina jännittävä, ei se minulle tee eroa
        kuka sitä rahaa pyytää.. Typerys on jos lähettää,
        koska toisin kuin monella suomalaisella, venäläisellä naisella
        on ylepys.. Joka ei salli moista.. Ja koska he ovat töissä, niin heillä
        on rahaa. Voi olla, että minulta ei ole pyydetty sen takia,
        että olen valikoiva tai sitten.. venejän kokoiseen maahan mahtuu
        huijaireita.. Joskin suomeen enemmän, mutta en sitten vain
        ole törmännyt heihin.

Kyllähän täälläkin rahaa pyydellään milloin minnekkin,
        omaa tyhmyyttä jos antaa. Ei siitä nyt sovi venäläistä naista syyttää..
        Terve järki, niin sillä tavalla pärjää aika pitkälle..
        Samanlaista kusetusta on täällä treffeillä, jossa kuva on poimittu jostain
        netistä parhaimillaan googlen kuvahausta..Eli se siitä suomalaisesta rehellisyydestä.

Mutta kuten sanottu, jos plekää et jää rekan alle niin
        älä lähde ulos. Oli se huijari tai ei ,jos pyytää rahaa niin hän
        ei ole ainakaan minulle sitten se oikea.
        Silloin siinä on tämän "eräs deittailijan" mainitsema rakkaus rahaan.
        Mutta sitä esiintyy myös suomalaislla naislla mutta en silti alennu heidän taoslleen ja ala heitä haukkumaan.

Ja olen törmännyt mallin kuviin, likat ovat siellä luustoltaan toisenlaisia
        kuin suomessa kuten jo mainitsin niin videokuvan nainen
        on ollut sama kuin ekoissa kuvissa.. Kait muut on typeriä,
        tai sit en tiedä...Ehkä osaan valikoida. Mut rahaa ei oo koskaan
        pyydetty, mutta ollaan tarjottu on.

Vielä yksi lisä tähän keskustelun..
        Läheskään kaikki veneäläiset eivät ole olleet halukkaita
        muuttamaan suomeen vaan minun olisi pitänyt muuttaa sinne.
        Ja olen sitäkin harkinnut. Eli se se vaan mene noin,
        kuten suomalaiset naiset sen manaa.. Ihmeellistä vihaa,
        täysin turhaan. Koska suomalaisilla on kuitenkin etuna parempi
        kieli ja kultuurin tuntemus omassa maassaan.
        Joten en ymmärrä miksi tämä aihe ahdistaa suomalaista naista??
        Kun he ovat vapaita pokaamaan miehiä ihan mistä vaan...
        Vaikka sitten venäjältä, ja jos se ei ole heidän juttunsa..
        Niin en ymmärrä miksi pitää se viha tuoda tänne ja ottaa
        ylipäätään joka asiaan kantaa, koska se vaan pahentaa heidän tilannnettaan... Asian suhteen.

En sano, että venakko on parempi...Sanon, että heillä ei ole tuollaista epävarmuutta ja ongelmaa kuin suomalaisilla naislla..
        Venakot eivät hauku suomalaista naista kun taas täällä suomi24:jällä se on maan tapa..Vaikkeivat olis koskaan nähneetkään. =(

• matkarahaton2

Ovat huomattavasti aktiivisempia kuin suomalaiset =/

Parisen kuukautta näissä nettideitti ympyröissä pyörinyt ja saman olen huomannut. Vähän varauksellisesti sitä suhtautuu, mikä intressi mahtaa olla heillä mielessä, mutta viesteihin kyllä vastaavat ja kirjoittelevat innokkaasti. Mitään "matkaraha" pyyntöjä ei ole tullut; voisikohan sitä oikeasti tuolta idästä löytyä se oikea?

• wjd093dqÄ

Toi on kiinni ihan itsestä. Kyllä nää miespuoliset netti-Tatjanat haistaa jo aika nopeasti ja niitä oppii käsittelemään paskafiltterin kautta. Kukaan järjissään oleva ihminen ei lähde lähettelemään rahaa jonnekin pelkän nettikirjeenvaihdon perusteella.

Ne oikeet tapaukset pitäs sitten vaan ihan katella ja mielummin tapaamalla ko. mimmi vaikka kahvikupin ääressä jne. Asuivat sitten täällä tai poikkeavat tänne omin ehdoin.

• notsoprety

no mullekki on venakoilta viestiä tullu et haluaisivat tavata mut siihen tulokseen olen tullut että huijausta on. ei niin hyvännäköiset naiset mulle kirjottelis jos aitoja olisivat.

• eräs deittailja

Yksi selitys voisi olla sekin että suomalaiset naiset hakevat pääsääntöisesti rakkautta, venäläiset taas parempia oloja ja toimeentuloa joten riittää että mies on länsimaalainen.

Yhtä lailla naisille tulee lukemattomia yhteydenottoja (lähinnä suomalaisilta) miehiltä jotka hakevat pelkästään seksiä. Riittää se että ulkonäkö miellyttää (aina ei taida silläkään olla niin väliä). Sen sijaan yhteydenottoja miehiltä, jotka hakevat elämänkumppania, tulee paljon vähemmän.

• AP

Tuohon, et usko...Oot liian älykäs..
        Ja tiedät itsekkin, että tuo on toisin.

• eräs deittailija
        AP kirjoitti:

Tuohon, et usko...Oot liian älykäs..
        Ja tiedät itsekkin, että tuo on toisin.

Mikä on toisin? Se että venäläinen hakee toimeentuloa vai se että suomalainen hakee rakkautta? Vai se että miehet hakevat netissä pääsääntöisesti seksiä?

Edelleen olen näistä samaa mieltä.

Ensimmäisestä sen verran että romanttinen rakkaushan on tullut suhteiden perustaksi vasta naisten koulutuksen myötä. Sen kautta hankitun riippumattomuuden myötä nainen on voinut Suomessakaan tunteella kumppaninsa valita. Kaikki eivät tosin voi vieläkään. Silloin kun naisilla ei ollut mahdollisuutta ansaita omaa toimeentuloaan vaan hän oli täysin miehensä elättämä, oli sen parempi mitä rikkaampiin naimisiin hän pääsi. Oli hieno lisä jos mies ei hakannut eikä juonut. Ennen sanottiin miestä hyväksi ellei se lyönyt eikä juonut.

Venäjällä on uusrikkaita mutta suurin osa kansasta on vielä aika köyhää. Elintaso on ihan toista luokkaa kuin Suomessa. Ja kuten tässä joku kommentoikin, venäläiset miehet juovat, ilmeisesti vielä enemmän kuin suomalaiset. Ja suomalainen perusjamppa tienaa paremmin kuin venäläinen veljensä ja lisäksi elinolot ovat yhteiskunnallisesti Suomessa tavallisella pulliaisella ihan eri luokkaa kuin Venäjällä.

Niinpä venäläiset naiset toimivat kuten suomalaiset vielä 100 vuotta sitten. Pyrkivät saamaan toimeentulon miehen kautta ja ovat onnellisia liitossaan ellei mies lyö eikä juo. Vasta kun sen saavuttaa tulee mieleen alkaa haaveilla että mies olisi vielä komea ja sen kanssa käytäisiin pitkiä keskusteluja teekupposen äärellä. Että se ymmärtäisi. Että olisi hauskaa yhdessä. Ja ellei ole niin sen voi jättää vasta kun itse pystyy itsensä elättämään. Se onnistuu vasta kun on hankkinut Suomesta sen koulutuksen ja oppinut kielen.

Mutta nämä liitot toimivat, jos molemmat saavat haluamansa. Nainen toimeentulon ja mies läheisyyttä ja kodinhoitoa. Mutta se on kaiken lähtökohta. Ei mallin näköinen venäläinen(kään) nainen kiinnostu möhömahaisesta itseään 20 vuotta vanhemmasta miehestä seksuaalisessa mielessä. Motiivit ovat muualla mutta pääasia on tietysti että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä. Ja siinä syy siihen miksi miehet, jotka eivät saa romanttista rakkautta hakevilta itsenäisiltä suomalaisnaisilta ainutta yhteydenottoa, saavat niitä lukuisia venäläisiltä naisilta. Naisten motiivit ovat keskenään täysin erilaiset.

• eräs deittailija

No, kerropa sitten mistä johtuu että mies joka ei saa ainutta yhteydenottoa suomalaisilta naisilta saa niitä lukuisia venäläisiltä. Koitan miettiä syytä siihen, ehkä olenkin väärässä, kerro sinä mistä se johtuu.

Jos pystyisit hetkeksi keskittymään asiaan josta keskustellaan etkä minun arvioimiseen (älykäs, rasisti, mitä vaan) niin keskustelu sujuisi paremmin.

• AP
        eräs deittailija kirjoitti:

No, kerropa sitten mistä johtuu että mies joka ei saa ainutta yhteydenottoa suomalaisilta naisilta saa niitä lukuisia venäläisiltä. Koitan miettiä syytä siihen, ehkä olenkin väärässä, kerro sinä mistä se johtuu.

Jos pystyisit hetkeksi keskittymään asiaan josta keskustellaan etkä minun arvioimiseen (älykäs, rasisti, mitä vaan) niin keskustelu sujuisi paremmin.

On surullista että et huomaa sanoissai mitää väärää.
        Mikä on sinun oikeutesi poiketa aiheesta ja haukkua ja tuomita Venakot?

Mutta aiheesta... Voisiko se johtua tästä?

Venäjä:143 500 000 milj. ihmistä

Suomi:5 375 276 milj ihmistä

Eli olisko täsät kyse volymista?

• eräs deittailija
        AP kirjoitti:

Olenko mielestäsi haukkunut tai tuominnut venäläisiä naisia? Jos itse eläisin yhteiskunnassa jossa minun ei olisi hyvä olla, toimeentuloni olisi heikko, nainen olisi tasa-arvioinen, vaikka olisin kouluttautunut niin minulla olisi pienet tulot, vanhemmillani ei eläketurvaa ja terveydenhuolto olisi heikkoa ja saisin paremmat olot löytämällä naapurimaasta miehen niin melko varmasti etsisin sen miehen naapurimaasta. Siinä ei ole mielestäni yhtään mitään väärää eikä tuomittavaa.

Itse asiassa juuri romanttinen rakkaus on kaikkein heikoin peruste pitkälle parisuhteelle, se näkyy nyt erotilastoissa kun parisuhdetta ei pidä koossa mikään muu kuin tunne.

Enkä minä ole ollenkaan poikennut aiheesta vaan nimenomaisesti pysynyt aiheessa ja koittanut valottaa syitä miksi venäläiset naiset ovat kiinnostuneita suomalaisista miehistä, siis tuolla voluumilla.

Mutta olet siis itse sillä kannalla että kaikille venäläisille naisille ei riitä venäjältä miestä ja siksi etsivät rajojen ulkopuolelta? Kun naisia ja miehiä on väestössä yleensä suunnilleen yhtä paljon niin osaatko selittää miksei yksikään nainen täällä sivustolla ihmettele että miksi inboxi täyttyy venäläisten miesten yhteydenotoista? Minä olen ainakin saanut satoja viestejä, mutten yhtäkään niistä Venäjältä.

• AP

Olenko mielestäsi haukkunut tai tuominnut venäläisiä naisia? Jos itse eläisin yhteiskunnassa jossa minun ei olisi hyvä olla, toimeentuloni olisi heikko, nainen olisi tasa-arvioinen, vaikka olisin kouluttautunut niin minulla olisi pienet tulot, vanhemmillani ei eläketurvaa ja terveydenhuolto olisi heikkoa ja saisin paremmat olot löytämällä naapurimaasta miehen niin melko varmasti etsisin sen miehen naapurimaasta. Siinä ei ole mielestäni yhtään mitään väärää eikä tuomittavaa.

Itse asiassa juuri romanttinen rakkaus on kaikkein heikoin peruste pitkälle parisuhteelle, se näkyy nyt erotilastoissa kun parisuhdetta ei pidä koossa mikään muu kuin tunne.

Enkä minä ole ollenkaan poikennut aiheesta vaan nimenomaisesti pysynyt aiheessa ja koittanut valottaa syitä miksi venäläiset naiset ovat kiinnostuneita suomalaisista miehistä, siis tuolla voluumilla.

Mutta olet siis itse sillä kannalla että kaikille venäläisille naisille ei riitä venäjältä miestä ja siksi etsivät rajojen ulkopuolelta? Kun naisia ja miehiä on väestössä yleensä suunnilleen yhtä paljon niin osaatko selittää miksei yksikään nainen täällä sivustolla ihmettele että miksi inboxi täyttyy venäläisten miesten yhteydenotoista? Minä olen ainakin saanut satoja viestejä, mutten yhtäkään niistä Venäjältä.

Taas? Miksi ihmeessä kuvittelet että venakoilla olisi
        siellä pääässä vähemmän hynkkyä? Mistä oot keksinyt, että heillä on
        heikko toimeentulo? Tai huono terveydenhuolto tai ei eläketurvaa??

Tätä juuri tarkoitan...Älkää ottako kantaa ilman sen parempaa tietoa!
        Nyt olisi muutamalla tutulla moiset naurut tuosta yleistyksestä..
        Ei se Suomessa sen parempi ole tuo terveydenhuolto.. Paikka
        pakoin, enkä puhuisi täälläkään mistään eläkkeistä.

Nyt täytyy musitaa, että siellä on rupalat ja täällä eurot.
        Suhteuttaa ostovoima ja niin edes päin.
        Jos nainen pääsee nettiin jostain muualta kuin nettikahvilasta
        tai töistä, niin sitä ei ihan hirveesti kiinnosta välttämättä
        tulla suomeen kuten sanoin... Ja jos tulee, niin tulee sitten
        vähemmän kännisen miehen perässä.. Eräs hyvä esimerkki venäläisestä kultuurita on naimisiinmeno ja lasten hankinta alle 20 vuoden iässä.
        25 Väitti olevansa jo vanhapiika =)

Mitä taas tulee väkilukuun ja suhteutukseen sukupuolien välillä
        niin googlaamalla varmaan sekin selviää, mutta usko nyt
        kun sanon, että ei se suomi ole niille mikään kultakaivos..
        Pelkästää suomen autoverotus suhteutettuna venäläisten tulo tasoon,
        antaa jotain osviittaa. Köyhällä ospikelijalla mitä itse tunne
        sieltä ihan laidasta laitaan ihan missä päin tahansa venäjää,
        on autonaan 2004-> auto.Täällä opiskelijoilla on polkypyörä.
        Tää on vähän sama kun pistäisin tykittäen jotain tarkkaa reportaasia
        Thaimaasta ja thai naisista, jossa en oo koskaan käynyt..
        Enkä vissiin koskaan edes thai- naista nähnyt.
        Siksi en koita selittää, että thaikkujen tänne muutto johtuu
        siitä tai tästä...

Ottaa huomioon missä me molemmat pyörimme,
        taaskaan en voi sano kuin omasta puolestani, mutta piiiitkät parisuhteet kohdallani ovat kyllä tulleet jostain muusta kuin siitä paljonko minulla on ruplia taskussa. =)

Kai ymmärrät, että tuo heitto venäläisitä miehistä ottamassa
        yhteyttä täyteen inboxiisi.. Menee jos sille tasolle,
        ettei siitä saa hedelmällistä keskustelua aikaiseksi =(
        Ei tää nyt auta..

Sovitaan niin, että mää pidän vaihtoehtoni auki kaiken väristen
        ja maalaisten kanssa.. Ja arvostan aktiivisuutta etnisyyteen katsomatta...

Niin nää voit luennoida venäläsiten surkeista oloista
        ja siitä kuinka huonoja he ovat ihmisinä tai kuinka paljon parempi
        suomalainen olisi valintana.

Kun keskustelun pohja oli suomalaisnaisen
        ujous/rujous vs.venäläisen naisen aktiivisuus,
        niin olemme eksyneet metsäpolulle tiedonvaltatieltä =)

• eräs deittailja
        AP kirjoitti:

Taas? Miksi ihmeessä kuvittelet että venakoilla olisi
        siellä pääässä vähemmän hynkkyä? Mistä oot keksinyt, että heillä on
        heikko toimeentulo? Tai huono terveydenhuolto tai ei eläketurvaa??

Tätä juuri tarkoitan...Älkää ottako kantaa ilman sen parempaa tietoa!
        Nyt olisi muutamalla tutulla moiset naurut tuosta yleistyksestä..
        Ei se Suomessa sen parempi ole tuo terveydenhuolto.. Paikka
        pakoin, enkä puhuisi täälläkään mistään eläkkeistä.

Nyt täytyy musitaa, että siellä on rupalat ja täällä eurot.
        Suhteuttaa ostovoima ja niin edes päin.
        Jos nainen pääsee nettiin jostain muualta kuin nettikahvilasta
        tai töistä, niin sitä ei ihan hirveesti kiinnosta välttämättä
        tulla suomeen kuten sanoin... Ja jos tulee, niin tulee sitten
        vähemmän kännisen miehen perässä.. Eräs hyvä esimerkki venäläisestä kultuurita on naimisiinmeno ja lasten hankinta alle 20 vuoden iässä.
        25 Väitti olevansa jo vanhapiika =)

Mitä taas tulee väkilukuun ja suhteutukseen sukupuolien välillä
        niin googlaamalla varmaan sekin selviää, mutta usko nyt
        kun sanon, että ei se suomi ole niille mikään kultakaivos..
        Pelkästää suomen autoverotus suhteutettuna venäläisten tulo tasoon,
        antaa jotain osviittaa. Köyhällä ospikelijalla mitä itse tunne
        sieltä ihan laidasta laitaan ihan missä päin tahansa venäjää,
        on autonaan 2004-> auto.Täällä opiskelijoilla on polkypyörä.
        Tää on vähän sama kun pistäisin tykittäen jotain tarkkaa reportaasia
        Thaimaasta ja thai naisista, jossa en oo koskaan käynyt..
        Enkä vissiin koskaan edes thai- naista nähnyt.
        Siksi en koita selittää, että thaikkujen tänne muutto johtuu
        siitä tai tästä...

Ottaa huomioon missä me molemmat pyörimme,
        taaskaan en voi sano kuin omasta puolestani, mutta piiiitkät parisuhteet kohdallani ovat kyllä tulleet jostain muusta kuin siitä paljonko minulla on ruplia taskussa. =)

Kai ymmärrät, että tuo heitto venäläisitä miehistä ottamassa
        yhteyttä täyteen inboxiisi.. Menee jos sille tasolle,
        ettei siitä saa hedelmällistä keskustelua aikaiseksi =(
        Ei tää nyt auta..

Sovitaan niin, että mää pidän vaihtoehtoni auki kaiken väristen
        ja maalaisten kanssa.. Ja arvostan aktiivisuutta etnisyyteen katsomatta...

Niin nää voit luennoida venäläsiten surkeista oloista
        ja siitä kuinka huonoja he ovat ihmisinä tai kuinka paljon parempi
        suomalainen olisi valintana.

Kun keskustelun pohja oli suomalaisnaisen
        ujous/rujous vs.venäläisen naisen aktiivisuus,
        niin olemme eksyneet metsäpolulle tiedonvaltatieltä =)

No, vaikkapa tuosta linkistä: http://www.etk.fi/Binary.aspx?Section=45090&Item=24658 saat jotain osviittaa mistä olen keksinyt. Keskipalkka 250 euroa/kk. Eläke 67 euroa/kk.(vuonna 2005, en löytänyt uudempaa tietoa). Samana vuonna vastaavat luvut Suomessa: keskipalkka 2500 euroa/kk 1161 euroa/kk. Terveyenhuollosta voit lukea linkistä http://www.poliklinikka.fi/terveysuutiset/&id=6113673, jossa kerrotaan mm että Venäjä käyttää vain 3.7 prosenttia BKT:sta terveydenhuoltoon, mikä on noin puolet EU-maiden keskimääräisestä 7,1 prosentista.

Ostovoimasta voit lukea tuolta http://formin.finland.fi/Public/Print.aspx?contentid=171015&nodeid=15261&culture=fi-FI&contentlan=1. Inflaatio syö ostovoimaa.

Mutta ihan hyvä keskustelu, piti tarkistaa että mistä ne omat käsitykset tulivatkaan. Loogistahan on että jos verot on alhaalla niin se näkyy sosiaaliturvassa.

Toki Venäjällä on paljon äkkirikkaita, lienevätkö nämä naiset sitten niitä vai toista porukkaa, vaikea arvailla.

Yksi ongelma on myös venäläismiesten juopottelu. Silloinhan kuka tahansa suomalainen mies on venäläismiestä parempi, siis näiden naisten mielestä (ei omasta mielestäni).

Kuten tuossa aiemmin sanoinkin, Suomessa pariutuminen perustuu tunteeseen. Siten taskussa olevien ruplien määrä ei suomalaiselle naiselle ole niin tärkeää kuin joissain muissa kulttuureissa.

En ymmärrä. Jos perustelet sitä että venäläisiltä naisilta saat yhteydenottoja enemmän kuin suomalaisilta sen takia että Venäjän väkiluku on suurempi kuin Suomen niin ihan samalla perusteella siellä asuvat miehet ottaisivat runsaslukuisesti yhteyttä suomalaisiin naisiin. Joku syyhän siihen on ja sitähän itse halusit hakea.

En ole missään vaiheessa luennoinut siitä että venäläiset olisivat huonoja ihmisiä. En ajattele niin enkä ole niin sanonut. Olen vain sanonut että peruste sille miksi venäläinen nainen ottaa yhteyttä deittipalstalla suomalaiseen mieheen on toinen kuin suomalaisella naisella. Ei se tee venäläisestä huonoa naista. Omien isovanhempieni parinvalinta tapahtui niin että kylän nuoret naiset ja miehet laitettiin pituusjonoon ja siitä napsittiin pituuden mukaan toisilleen parhaiten sopivat. Niistä liitoista tuli kestävämpiä kuin nykyisistä jotka perustuvat rakastumiseen.

Mutta halusit vastauksen että suomalaiset naiset ovat ujoja ja rujoja ja venäläiset taas aktiivisia. Ja sitä et nyt minulta saanut. Etkä tule saamaan. Ehkä joltain toiselta. Ei kannata kysyä ellei halua kuulla kuin yhden vastauksen. Ilmeisesti haluat kuulla että venäläiset naiset rakastuvat sinuun kun profiilisi näkevät ja suomalaisissa naisissa on jotain vikaa kun eivät rakastu. Toki se olisi hienoa. Ja romanttista. Mutta sitten voi tulla aika iso pettymys jos ilmenee että syitä yhteydenottoon oli muitakin.

• AP
        eräs deittailja kirjoitti:

No, vaikkapa tuosta linkistä: http://www.etk.fi/Binary.aspx?Section=45090&Item=24658 saat jotain osviittaa mistä olen keksinyt. Keskipalkka 250 euroa/kk. Eläke 67 euroa/kk.(vuonna 2005, en löytänyt uudempaa tietoa). Samana vuonna vastaavat luvut Suomessa: keskipalkka 2500 euroa/kk 1161 euroa/kk. Terveyenhuollosta voit lukea linkistä http://www.poliklinikka.fi/terveysuutiset/&id=6113673, jossa kerrotaan mm että Venäjä käyttää vain 3.7 prosenttia BKT:sta terveydenhuoltoon, mikä on noin puolet EU-maiden keskimääräisestä 7,1 prosentista.

Ostovoimasta voit lukea tuolta http://formin.finland.fi/Public/Print.aspx?contentid=171015&nodeid=15261&culture=fi-FI&contentlan=1. Inflaatio syö ostovoimaa.

Mutta ihan hyvä keskustelu, piti tarkistaa että mistä ne omat käsitykset tulivatkaan. Loogistahan on että jos verot on alhaalla niin se näkyy sosiaaliturvassa.

Toki Venäjällä on paljon äkkirikkaita, lienevätkö nämä naiset sitten niitä vai toista porukkaa, vaikea arvailla.

Yksi ongelma on myös venäläismiesten juopottelu. Silloinhan kuka tahansa suomalainen mies on venäläismiestä parempi, siis näiden naisten mielestä (ei omasta mielestäni).

Kuten tuossa aiemmin sanoinkin, Suomessa pariutuminen perustuu tunteeseen. Siten taskussa olevien ruplien määrä ei suomalaiselle naiselle ole niin tärkeää kuin joissain muissa kulttuureissa.

En ymmärrä. Jos perustelet sitä että venäläisiltä naisilta saat yhteydenottoja enemmän kuin suomalaisilta sen takia että Venäjän väkiluku on suurempi kuin Suomen niin ihan samalla perusteella siellä asuvat miehet ottaisivat runsaslukuisesti yhteyttä suomalaisiin naisiin. Joku syyhän siihen on ja sitähän itse halusit hakea.

En ole missään vaiheessa luennoinut siitä että venäläiset olisivat huonoja ihmisiä. En ajattele niin enkä ole niin sanonut. Olen vain sanonut että peruste sille miksi venäläinen nainen ottaa yhteyttä deittipalstalla suomalaiseen mieheen on toinen kuin suomalaisella naisella. Ei se tee venäläisestä huonoa naista. Omien isovanhempieni parinvalinta tapahtui niin että kylän nuoret naiset ja miehet laitettiin pituusjonoon ja siitä napsittiin pituuden mukaan toisilleen parhaiten sopivat. Niistä liitoista tuli kestävämpiä kuin nykyisistä jotka perustuvat rakastumiseen.

Mutta halusit vastauksen että suomalaiset naiset ovat ujoja ja rujoja ja venäläiset taas aktiivisia. Ja sitä et nyt minulta saanut. Etkä tule saamaan. Ehkä joltain toiselta. Ei kannata kysyä ellei halua kuulla kuin yhden vastauksen. Ilmeisesti haluat kuulla että venäläiset naiset rakastuvat sinuun kun profiilisi näkevät ja suomalaisissa naisissa on jotain vikaa kun eivät rakastu. Toki se olisi hienoa. Ja romanttista. Mutta sitten voi tulla aika iso pettymys jos ilmenee että syitä yhteydenottoon oli muitakin.

Tiedän kuinka inflaatio toimii... Ja muista aina nojatessasi
        tietoon... lähdekriittisyys =)

Tuskin siellä mitään sosiaaliturvaa on =)
        Kun puhuin kultuuri eroista niin tarkoitin sitä...Monessa saamassani
        kuvassa on kaivo takana...Jos en tuntisi paikkaa voisin pitää sitä piha
        koristeena, mutta kyllä se vaan niin on
        että kaivo on venäläisen kraana =D

No tämä likka ainakin oli äkkirikas... Ja onhan niitä köyhiäkin tullut
        vastaan enempi kuin rikkaita. Tällä kuitenkin oli enemmän
        rahaa kuin tulen koskaan omistamaan =)

Hmm..En tiedä onko toi ongelma pahempi
        Eestissä vai venäjälllä eli...
        miesten alkoholisoituminen väestöön nähden.. =(

Eli olet sitä mieltä että suomalainen mies on huono???

En tiedä missä kultuureissa tuolla on merkitystä,
        tunne on tunnetta... Oli sen tunteen tuntija
        sitten venäläinen, suomalainen tai ööö...aboriginaali =)

Jos ne venäläiset miehet on niin jurris, ettei niit hotsi hakea?
        Tai jos siellä on enempi naisia kuin miehiä..
        Kait terävänä tiesit, että siellä ei
        ole nettiä joka kadun kulmassa.?

Tuosta joudun olemaan kanssasi eri mieltä...
        Jo senkin takia, että taatelit oli naisella ei mulla.
        Eli kyllä hän otti yhteyttä ihan perheen perustamis mielessä..
        Ja tämän pohjaan omaan kokemukseeni,
        enkä halua tietää jos olet ollut venäläisen naisen kanssa.
        Sitten sinullakin voi kokemuksesta jotain sanottavaa olla.

Kemia (rakastuminen) loppuu 3 kuukaudessa,
        sen jälkeen liittoa yhdistäväksi tekijäksi
        jää yhtenäiset arvot ja hillitön nonstop..."joukkue urheilu".

Ei.. Vaan postilaatikkoni kertoi tämän...Että suomalaiset on
        ujoja...tai laiskoja?
        Sano sinä kun tiedät..Eipä sunkaan kirjotusta siellä näy.
        Nää saa muo suuttumaan.. Vaikka nakkelisit kiviä ikkunaa =D

Kyse oli aktiivisuudesta, siitä oli puhe..
        Tule takaisin tähän keskusteluun

Ei sen väliä onko se suomalainen vai venäläinen
        kun ottaa yhteyttä...hän rakastuu heti, se riittää ..
        Kun ottais nyt vaan yhteyttä ensin, että pääsis rakastumaan.

oon kuitenkin ihmisenä uniikki

• eräs deittailja
        AP kirjoitti:

Tiedän kuinka inflaatio toimii... Ja muista aina nojatessasi
        tietoon... lähdekriittisyys =)

Tuskin siellä mitään sosiaaliturvaa on =)
        Kun puhuin kultuuri eroista niin tarkoitin sitä...Monessa saamassani
        kuvassa on kaivo takana...Jos en tuntisi paikkaa voisin pitää sitä piha
        koristeena, mutta kyllä se vaan niin on
        että kaivo on venäläisen kraana =D

No tämä likka ainakin oli äkkirikas... Ja onhan niitä köyhiäkin tullut
        vastaan enempi kuin rikkaita. Tällä kuitenkin oli enemmän
        rahaa kuin tulen koskaan omistamaan =)

Hmm..En tiedä onko toi ongelma pahempi
        Eestissä vai venäjälllä eli...
        miesten alkoholisoituminen väestöön nähden.. =(

Eli olet sitä mieltä että suomalainen mies on huono???

En tiedä missä kultuureissa tuolla on merkitystä,
        tunne on tunnetta... Oli sen tunteen tuntija
        sitten venäläinen, suomalainen tai ööö...aboriginaali =)

Jos ne venäläiset miehet on niin jurris, ettei niit hotsi hakea?
        Tai jos siellä on enempi naisia kuin miehiä..
        Kait terävänä tiesit, että siellä ei
        ole nettiä joka kadun kulmassa.?

Tuosta joudun olemaan kanssasi eri mieltä...
        Jo senkin takia, että taatelit oli naisella ei mulla.
        Eli kyllä hän otti yhteyttä ihan perheen perustamis mielessä..
        Ja tämän pohjaan omaan kokemukseeni,
        enkä halua tietää jos olet ollut venäläisen naisen kanssa.
        Sitten sinullakin voi kokemuksesta jotain sanottavaa olla.

Kemia (rakastuminen) loppuu 3 kuukaudessa,
        sen jälkeen liittoa yhdistäväksi tekijäksi
        jää yhtenäiset arvot ja hillitön nonstop..."joukkue urheilu".

Ei.. Vaan postilaatikkoni kertoi tämän...Että suomalaiset on
        ujoja...tai laiskoja?
        Sano sinä kun tiedät..Eipä sunkaan kirjotusta siellä näy.
        Nää saa muo suuttumaan.. Vaikka nakkelisit kiviä ikkunaa =D

Kyse oli aktiivisuudesta, siitä oli puhe..
        Tule takaisin tähän keskusteluun

Ei sen väliä onko se suomalainen vai venäläinen
        kun ottaa yhteyttä...hän rakastuu heti, se riittää ..
        Kun ottais nyt vaan yhteyttä ensin, että pääsis rakastumaan.

oon kuitenkin ihmisenä uniikki

Toki. Lähdekriittisyys on tärkeää, mutta ainakin tuo keskipalkka ja -eläke oli mielestäni aika luotettavasta lähteestä. Inflaatiosta taas olen kuullut aika monesta lähteestä.

Yhtä kaikki, tarkoitus oli perustella miksi väitän että elintaso on siellä huonompi. Vaikka olisi parempi ostovoima kuin Suomessa niin ei 250 eurolla kuussa kovin pitkälle pötkitä.

Äkkirikkaat on tietysti asia erikseen. Jos näistä naisista suurin osa on äkkirikkaita niin entistä enemmän kaipaisin selitystä sille miksi tukkivat suomalaisten miesten inboxit. Ei suomalaiset miehetkään raivoraittiita ole, ennemmin kannattaisi suunnata vaikka Keski-Eurooppaan jossa kuulemma juodaan sivistyneesti.

En ole sitä mieltä että suomalainen mies on huono. Tarkensin vain ettet venäläinenkään ole huono ettet löytäisi uutta syytä syyttää minua rasistiksi.

Tunne on tunnetta, kaikissa kulttuureissa. Mutta alkuperäinen pointtini oli juuri se että jos olot ovat tarpeeksi huonot niin jokapäiväinen elämä menee arvoasteikolla tunnetta tärkeämmäksi. Jos sulla on joskus ollut nälkä niin tiedät mitä tarkoitan. Perusturvallisuus ensin, etenkin naisilla. En nyt väitä että venäläiset olisivat kuolemassa nälkään, sentään, mutta jos elintaso on huono niin kyllähän nainen tekee lapsensa mieluummin hyviin kuin huonoihin oloihin.

Lisäksi Suomi on maaiman tasa-arvoisimpia maita, venäläiset naiset eivät käsittääkseni koe mitenkään kummallisena sitä että hoitavat lapsia kotona kun mies tuo elannon kotiin, että mies maksaa kaikki menot ja tuovat kukkia. Siten ei ole mitenkään erikoista astua rooliin jossa itse ei tuo elantoa perheeseen. Suomalaiselle naiselle se on itsessään jo aika vaikeaa. Aina on pitänyt tuoda oma osuutensa talouteen.

Eikö näy yhdenkään suomalaisen naisen yhteydenottoa? Ellei niin vaihda kuvaa. Ja tekstiä. Mieti mikä on kohderyhmäsi (elleivät venäläiset, sitten ei tarvi miettiä kun heiltä onkin jo tullut yhteydenottoja) ja kohdista tekstisi ja kuvasi siihen.

Ahaa, haluatkin keskustella siitä mikseivät suomalaiset naiset ole aktiivisia. Ovat he. Elleivät sinuun ota yhteyttä, ks yllä.

Kuten meistä jokainen. On uniikki. Pitäisi kuitenkin onnistua jotenkin erottumaan muista. Muttei liikaa.

• AP

Toki. Lähdekriittisyys on tärkeää, mutta ainakin tuo keskipalkka ja -eläke oli mielestäni aika luotettavasta lähteestä. Inflaatiosta taas olen kuullut aika monesta lähteestä.

Yhtä kaikki, tarkoitus oli perustella miksi väitän että elintaso on siellä huonompi. Vaikka olisi parempi ostovoima kuin Suomessa niin ei 250 eurolla kuussa kovin pitkälle pötkitä.

Äkkirikkaat on tietysti asia erikseen. Jos näistä naisista suurin osa on äkkirikkaita niin entistä enemmän kaipaisin selitystä sille miksi tukkivat suomalaisten miesten inboxit. Ei suomalaiset miehetkään raivoraittiita ole, ennemmin kannattaisi suunnata vaikka Keski-Eurooppaan jossa kuulemma juodaan sivistyneesti.

En ole sitä mieltä että suomalainen mies on huono. Tarkensin vain ettet venäläinenkään ole huono ettet löytäisi uutta syytä syyttää minua rasistiksi.

Tunne on tunnetta, kaikissa kulttuureissa. Mutta alkuperäinen pointtini oli juuri se että jos olot ovat tarpeeksi huonot niin jokapäiväinen elämä menee arvoasteikolla tunnetta tärkeämmäksi. Jos sulla on joskus ollut nälkä niin tiedät mitä tarkoitan. Perusturvallisuus ensin, etenkin naisilla. En nyt väitä että venäläiset olisivat kuolemassa nälkään, sentään, mutta jos elintaso on huono niin kyllähän nainen tekee lapsensa mieluummin hyviin kuin huonoihin oloihin.

Lisäksi Suomi on maaiman tasa-arvoisimpia maita, venäläiset naiset eivät käsittääkseni koe mitenkään kummallisena sitä että hoitavat lapsia kotona kun mies tuo elannon kotiin, että mies maksaa kaikki menot ja tuovat kukkia. Siten ei ole mitenkään erikoista astua rooliin jossa itse ei tuo elantoa perheeseen. Suomalaiselle naiselle se on itsessään jo aika vaikeaa. Aina on pitänyt tuoda oma osuutensa talouteen.

Eikö näy yhdenkään suomalaisen naisen yhteydenottoa? Ellei niin vaihda kuvaa. Ja tekstiä. Mieti mikä on kohderyhmäsi (elleivät venäläiset, sitten ei tarvi miettiä kun heiltä onkin jo tullut yhteydenottoja) ja kohdista tekstisi ja kuvasi siihen.

Ahaa, haluatkin keskustella siitä mikseivät suomalaiset naiset ole aktiivisia. Ovat he. Elleivät sinuun ota yhteyttä, ks yllä.

Kuten meistä jokainen. On uniikki. Pitäisi kuitenkin onnistua jotenkin erottumaan muista. Muttei liikaa.

En epäile lähteitäsi..Eikä se kuulemani perusteella
        ole kuin 200-600 € pielessä minimipalkasta.
        Mutta siinä tuleekin sitten ero mitä asiat maksavat esim. nyt autot.
        Joo tajusin sen kyllä anteeksi että ...provosoin sinua.

Miten sen nyt ottaa 250 € kuussa on kova raha..Jopa suomessa.
        Täällä on ihmisä joille ei mikään riitä.(et sinä)

Niin no, en juo,,eiköhän siinä ole
        neidille toisenpuolen rajaa sivistystä?
        Ja jos ne ei halua mitään käkkäräpäätä?

Toi oli paha...En ole koskaan ollut venäläisen miehen kanssa
        Joten en tarkalleen tiedä millainen hän olisi =/..
        Mutta sait minut miettimään.

Saatat olla oikeassa,
        koska en ole nainen.. En voi sanoa suuntaan
        enkä toiseen onko nainen... noin laskelmoiva =/ ?

Niin..No ohan se kait noinkin...Tosin ...En koskaan ole naiselta
        odottanut oikein mitään osuutta taloon..
        Mutta kyllä olet sen puoleen oikeassa, että
        ohan noissa vesissä eroja.

Joo no kuvaa en tänne pistä, siihen on omat syyt jotka on vissiin perusteltu siellä.
        tekstiä.. Pitäisi editoida rankalla kädellä, mutta haluaisin pysyä rehellisenä.
        Kohderyhmäni haluaa itseään 40 cm pidemmän miehen,
        eikä täällä ole pieniä ja kilttiä naisia joka miehelle..

Mutta koska et ole ollut vielä väärässä näissä profiili asioissa,
        niin tehdään sitten kuten neuvot...
        Muistan suo jos saan jonkun ihmisen koukutettua..
        Hyi faan ..en nyt kuitenkaan haluu venakkoa.

Mitä se auttaa kun ne sieltä koskaan takaisin kirjoita.

En sanoisi, että jokainen on uniikki..Sinä olet..Minä olen..Joku muu on..
        Mutta stereotypiaa löytyy valitettavasti
        molemmista sukupuolista.

Kiitti liebe, koitan tosissani saada ton profiilini
        paremmaksi, mut totuudesta en jaksa livetä.

• eräs deittailija
        AP kirjoitti:

En epäile lähteitäsi..Eikä se kuulemani perusteella
        ole kuin 200-600 € pielessä minimipalkasta.
        Mutta siinä tuleekin sitten ero mitä asiat maksavat esim. nyt autot.
        Joo tajusin sen kyllä anteeksi että ...provosoin sinua.

Miten sen nyt ottaa 250 € kuussa on kova raha..Jopa suomessa.
        Täällä on ihmisä joille ei mikään riitä.(et sinä)

Niin no, en juo,,eiköhän siinä ole
        neidille toisenpuolen rajaa sivistystä?
        Ja jos ne ei halua mitään käkkäräpäätä?

Toi oli paha...En ole koskaan ollut venäläisen miehen kanssa
        Joten en tarkalleen tiedä millainen hän olisi =/..
        Mutta sait minut miettimään.

Saatat olla oikeassa,
        koska en ole nainen.. En voi sanoa suuntaan
        enkä toiseen onko nainen... noin laskelmoiva =/ ?

Niin..No ohan se kait noinkin...Tosin ...En koskaan ole naiselta
        odottanut oikein mitään osuutta taloon..
        Mutta kyllä olet sen puoleen oikeassa, että
        ohan noissa vesissä eroja.

Joo no kuvaa en tänne pistä, siihen on omat syyt jotka on vissiin perusteltu siellä.
        tekstiä.. Pitäisi editoida rankalla kädellä, mutta haluaisin pysyä rehellisenä.
        Kohderyhmäni haluaa itseään 40 cm pidemmän miehen,
        eikä täällä ole pieniä ja kilttiä naisia joka miehelle..

Mutta koska et ole ollut vielä väärässä näissä profiili asioissa,
        niin tehdään sitten kuten neuvot...
        Muistan suo jos saan jonkun ihmisen koukutettua..
        Hyi faan ..en nyt kuitenkaan haluu venakkoa.

Mitä se auttaa kun ne sieltä koskaan takaisin kirjoita.

En sanoisi, että jokainen on uniikki..Sinä olet..Minä olen..Joku muu on..
        Mutta stereotypiaa löytyy valitettavasti
        molemmista sukupuolista.

Kiitti liebe, koitan tosissani saada ton profiilini
        paremmaksi, mut totuudesta en jaksa livetä.

250 euroa kuussa ei kyllä taida olla kovin kova kk-ansio Suomessa, mutta joka tapauksessa kun kyse on keskiansiosta niin se kertoo mielestäni jotain elintasosta. Ja kun on huono elintaso niin se näkyy monessa, esim juuri juomisessa ja rikollisuudessa. Jos sellaista on paljon niin ehkä voi tulla mieleen että olisi kivempi asua jossain maassa jossa tilanne olisi vähän parempi. Ja Suomihan on vieressä.

Tosiaan on varmasti merkittävää venäläiselle naiselle ettet juo. Keski-eurooppalaiset eivät taida kuitenkaan kaikki olla käkkäräpäitä?

Voihan sitä että ihminen haluaa lapsilleen mahdollisimman hyvän kasvuympäristön kutsua laskelmoinniksikin. Sitä kautta oikeastaan sitten kumppanin valintakin on laskelmointia jos haluaa joskus lapsia.

Joo, pituutesi tosiaan rajoittaa paljon. Muttei se este ole koska kyllä sentään lyhyitäkin naisia löytyy. Se ettet pidä kuvaa siellä rajoittaa myös.

Et halua venakkoa? Mikäs kommentti tuo oli? Muutitko mielesi vai olitko koko ajan sillä kannalla? Ja mikset?

Stereotypiaa löytyy meistä kaikista. Mutta kaikki olemme uniikkeja. Jopa identtiset kaksoset ovat erilaisia. Sehän olisikin helppoa jos löytyisi kopioita. Kun yksi jättää niin eikun kopio tilalle.

Ei tietenkään totuudesta kannata livetä. Mutta hyviä puoliaan kannattaa korostaa. Jos olet komea tai edes tavallisen näköinen niin laita kuvasi esille. Vaikka aurinkolasit päässä jos pelkäät että joku tuttu bongaa sinut sieltä. Toisaalta jos bongaa niin pyörii itse samalla palstalla joten ei luulisi olevan varaa kommentoida. Eikä ehkä kannata laittaa näkyville sitä mitä _ei_ halua. Ne joita ei halua voi kyllä karsia yhteydenottajista. Niistä listoista tulee usein sellainen fiilis että tuo on ehdoton ja moni jättää ottamatta yhteyttä pelkästään sen takia vaikka kriteerisi täyttäisikin.

Mutta alkaa kyllä itsellänikin mennä usko nettideittailiuun. Vedin profiilini pois kun en enää jaksanut seksiseikkailijoita. Kuluttaa pidemmän päälle lukea niitä juttuja, samalla kaavalla mennään.

• AP

250 euroa kuussa ei kyllä taida olla kovin kova kk-ansio Suomessa, mutta joka tapauksessa kun kyse on keskiansiosta niin se kertoo mielestäni jotain elintasosta. Ja kun on huono elintaso niin se näkyy monessa, esim juuri juomisessa ja rikollisuudessa. Jos sellaista on paljon niin ehkä voi tulla mieleen että olisi kivempi asua jossain maassa jossa tilanne olisi vähän parempi. Ja Suomihan on vieressä.

Tosiaan on varmasti merkittävää venäläiselle naiselle ettet juo. Keski-eurooppalaiset eivät taida kuitenkaan kaikki olla käkkäräpäitä?

Voihan sitä että ihminen haluaa lapsilleen mahdollisimman hyvän kasvuympäristön kutsua laskelmoinniksikin. Sitä kautta oikeastaan sitten kumppanin valintakin on laskelmointia jos haluaa joskus lapsia.

Joo, pituutesi tosiaan rajoittaa paljon. Muttei se este ole koska kyllä sentään lyhyitäkin naisia löytyy. Se ettet pidä kuvaa siellä rajoittaa myös.

Et halua venakkoa? Mikäs kommentti tuo oli? Muutitko mielesi vai olitko koko ajan sillä kannalla? Ja mikset?

Stereotypiaa löytyy meistä kaikista. Mutta kaikki olemme uniikkeja. Jopa identtiset kaksoset ovat erilaisia. Sehän olisikin helppoa jos löytyisi kopioita. Kun yksi jättää niin eikun kopio tilalle.

Ei tietenkään totuudesta kannata livetä. Mutta hyviä puoliaan kannattaa korostaa. Jos olet komea tai edes tavallisen näköinen niin laita kuvasi esille. Vaikka aurinkolasit päässä jos pelkäät että joku tuttu bongaa sinut sieltä. Toisaalta jos bongaa niin pyörii itse samalla palstalla joten ei luulisi olevan varaa kommentoida. Eikä ehkä kannata laittaa näkyville sitä mitä _ei_ halua. Ne joita ei halua voi kyllä karsia yhteydenottajista. Niistä listoista tulee usein sellainen fiilis että tuo on ehdoton ja moni jättää ottamatta yhteyttä pelkästään sen takia vaikka kriteerisi täyttäisikin.

Mutta alkaa kyllä itsellänikin mennä usko nettideittailiuun. Vedin profiilini pois kun en enää jaksanut seksiseikkailijoita. Kuluttaa pidemmän päälle lukea niitä juttuja, samalla kaavalla mennään.

1.Mistä sinä sen tietäsit mikä on kova kk ansio edes suomessa?
        Kaikki on suhteellista..Tuo tarkoittaa sinkulle liki 6 kk:n ruokaa =)

2.Oletko koskaan kuullut luokka eroista.. Venäjällä ei kaikki ole roistoja ja
        alkoholisteja.. Vähän kun sanois et kaikki suomalaiset on natseja etc.
        Joo suomi on vieressä.. Kuten moni muukin maa ...
        Et voi tietää kuinka hauskaa venäjällä on, jos et ole asunut siellä.

3.Mutta se, että maa kusee ei tarkoita, ettei siellä olisi
        keskiluokkaa ja rikkaita jne.
        Luulisi sen olevan suomalaiselekkin naiselle merkityksellistä.. ettei juo?
        Lapsien tekeminen on ihmisen luonto...Biologiaansa vastaan
        on turha käydä..se on hävtty sota.

Tästä kuva jutusta on käyty keskusteluja muualla ...Minäkin olen käynyt..
        puolesta ja vastaan..En ole niin pinnalinen kuitenkaan, että valitsen partnerin
        kuvan perusteella.. Mielumin en.. Luen kaikki. Mitä tulee
        pituuteen.. On suurin pituusero ollut 21 cm parisuhteessa (naisen eduksi)..
        Joten kaikki on kiinni itsetunnosta..Siis naisen..ja miksei miehenkin.
        Tuota kutsutaan joskus pinnalisuudeksi.. Jos ainoa arvo on pituus
        ja kuva tai sen puutos.

Kun olen käyttänyt aamuni kanssasi keskustellen, voisin taas halutakkin venakon.
        Mutta kuten olen tässä koittanut palkista vääntää,
        ovat kultuurierot valtavat.. Niin suomalaisen naisen ainoa etu on se,
        että hän osaa mahdollisesti kieltä..
        Yhä edelleen seuraava nainen voisi olla vaikka Ugandasta...
        suomalaisessa naisessa on etunsa vaikkei hän aktiivinen olekkaan...
        Pidän yhä oikeuden pitää vaihtoehdot auki kaikille naisille...

Älä saivartele.

Ottaa huomioon, että minusta löytyy videoita ja kuvia
        netistä pääasiassa ilman vaatteita.. Niin en usko, että tarvitsen arskoja.
        En ole ujo vaikka minut tässä kaupungissa tunnetaankin.
        Itsetunnollani toisten ihmisten kommentit ovat paitsi yks hailee,
        niin täällä pyörii fb tuttavia ja ystäviä, sekä luokaktovereita ja ...muita...
        Ei niin täysissä vaatteissa olleita.

Luen tekstin, en kuvia..Vieläkään..Ja jos joku menee ohi
        fiiliksen takia, niin sitten se menee. =D

Tästä olen kuullut, että sukupuolellani on haluja.. lähetää kuvia ...Navan alta =(
        Ja kaikkea muutakin ei niin mairittelevaa..
        Olen myös ajatellut poistaa profiilini kun lähden Espanjaan 12.6.2011 --->
        Ja kun tulen sieltä takasin joskus, niin katsotaan sitten
        elokuussa jos vaikka löytyisi se vastakappale Prismasta..
        Jos kuva on sinulle jotenkin relevantti niin paa mailaten...

[email protected]

Ja saat kuvani (säädyllisen)..
        Mutta et seksiseikkailua.
        Olet kaiken tämän vittuilun jälkeen oikeutettu jo
        tietämään minkä näköistä miestä kivittää kadulla =D

Jees no toivottavasti se ...Oikea löytyy sitten
        jollain toisella tavalla.

• eräs deittailija
        AP kirjoitti:

1.Mistä sinä sen tietäsit mikä on kova kk ansio edes suomessa?
        Kaikki on suhteellista..Tuo tarkoittaa sinkulle liki 6 kk:n ruokaa =)

2.Oletko koskaan kuullut luokka eroista.. Venäjällä ei kaikki ole roistoja ja
        alkoholisteja.. Vähän kun sanois et kaikki suomalaiset on natseja etc.
        Joo suomi on vieressä.. Kuten moni muukin maa ...
        Et voi tietää kuinka hauskaa venäjällä on, jos et ole asunut siellä.

3.Mutta se, että maa kusee ei tarkoita, ettei siellä olisi
        keskiluokkaa ja rikkaita jne.
        Luulisi sen olevan suomalaiselekkin naiselle merkityksellistä.. ettei juo?
        Lapsien tekeminen on ihmisen luonto...Biologiaansa vastaan
        on turha käydä..se on hävtty sota.

Tästä kuva jutusta on käyty keskusteluja muualla ...Minäkin olen käynyt..
        puolesta ja vastaan..En ole niin pinnalinen kuitenkaan, että valitsen partnerin
        kuvan perusteella.. Mielumin en.. Luen kaikki. Mitä tulee
        pituuteen.. On suurin pituusero ollut 21 cm parisuhteessa (naisen eduksi)..
        Joten kaikki on kiinni itsetunnosta..Siis naisen..ja miksei miehenkin.
        Tuota kutsutaan joskus pinnalisuudeksi.. Jos ainoa arvo on pituus
        ja kuva tai sen puutos.

Kun olen käyttänyt aamuni kanssasi keskustellen, voisin taas halutakkin venakon.
        Mutta kuten olen tässä koittanut palkista vääntää,
        ovat kultuurierot valtavat.. Niin suomalaisen naisen ainoa etu on se,
        että hän osaa mahdollisesti kieltä..
        Yhä edelleen seuraava nainen voisi olla vaikka Ugandasta...
        suomalaisessa naisessa on etunsa vaikkei hän aktiivinen olekkaan...
        Pidän yhä oikeuden pitää vaihtoehdot auki kaikille naisille...

Älä saivartele.

Ottaa huomioon, että minusta löytyy videoita ja kuvia
        netistä pääasiassa ilman vaatteita.. Niin en usko, että tarvitsen arskoja.
        En ole ujo vaikka minut tässä kaupungissa tunnetaankin.
        Itsetunnollani toisten ihmisten kommentit ovat paitsi yks hailee,
        niin täällä pyörii fb tuttavia ja ystäviä, sekä luokaktovereita ja ...muita...
        Ei niin täysissä vaatteissa olleita.

Luen tekstin, en kuvia..Vieläkään..Ja jos joku menee ohi
        fiiliksen takia, niin sitten se menee. =D

Tästä olen kuullut, että sukupuolellani on haluja.. lähetää kuvia ...Navan alta =(
        Ja kaikkea muutakin ei niin mairittelevaa..
        Olen myös ajatellut poistaa profiilini kun lähden Espanjaan 12.6.2011 --->
        Ja kun tulen sieltä takasin joskus, niin katsotaan sitten
        elokuussa jos vaikka löytyisi se vastakappale Prismasta..
        Jos kuva on sinulle jotenkin relevantti niin paa mailaten...

[email protected]

Ja saat kuvani (säädyllisen)..
        Mutta et seksiseikkailua.
        Olet kaiken tämän vittuilun jälkeen oikeutettu jo
        tietämään minkä näköistä miestä kivittää kadulla =D

Jees no toivottavasti se ...Oikea löytyy sitten
        jollain toisella tavalla.

En kaipaa kuvaa sen paremmin kuin seksiseikkailuakaan, mutta mukavaa Espanjan reisua!

• AP

En kaipaa kuvaa sen paremmin kuin seksiseikkailuakaan, mutta mukavaa Espanjan reisua!

Itte siit tärisit =)

Saattas tehdä sul ihan hyvää se seikkailu...
        Kun sitä tuossa ei juuri tarjottu ja sanoit, ettei kaipaa
        sitä myös edellisessä ajatelmassasi.. =)

Kiitos
        Koitan lomailla koko rahalla...Jos oot nätisti,
        kiipeen johki vuorel viemään Persujen lipun puolestas.

• Statictics
        AP kirjoitti:

Kyse on noista luvuista!
        Olen lukenut useamman artikkelin siitä, että Venäjällä tosiaan on väestössä naisylivoima. No, hyvä niin.

• AP
        Statictics kirjoitti:

Kyse on noista luvuista!
        Olen lukenut useamman artikkelin siitä, että Venäjällä tosiaan on väestössä naisylivoima. No, hyvä niin.

Elä muuta virka

• Ingenjöööör

> suomalaiset naiset hakevat pääsääntöisesti rakkautta

Hah haa! Vai että Rakkautta ja isolla R:llä kirjoitettuna.
        Suomalainen nainen hakee itselleen miestä joka tekee kaikki kotihommat ja jolla on mahdollisimman iso saldo pankkitilillä.

Tää on jo niin kulunut herja ettei sitä kannais edes enää kirjoittaa.

• AP
        Ingenjöööör kirjoitti:

> suomalaiset naiset hakevat pääsääntöisesti rakkautta

Hah haa! Vai että Rakkautta ja isolla R:llä kirjoitettuna.
        Suomalainen nainen hakee itselleen miestä joka tekee kaikki kotihommat ja jolla on mahdollisimman iso saldo pankkitilillä.

Tää on jo niin kulunut herja ettei sitä kannais edes enää kirjoittaa.

Ikävä kyllä mutta empiirisen tutkimuksen valossa nainen hakee
        tietoisesti ja tiesdostamatta kuten mieskin täysin ainoastaan ja vaan vastakappaletta jonka kanssa on paras mahdollisuus saada jälkeläisiä.
        Jotka mahdollisesti jatkavat sitten taas sukua tahoillaan.
        On turha sotia biologiaa vastaan.

Suomessa vain on nykyään niin kohtuuttomat vaatimukset
        yhteiskunnassa, että valitettavasti nainen hakee rahaa, valtaa etc.

Monikaan ihminen, saatikka nainen ei tiedä rakkaudesta yhtään
        mitään. Muuta kuin sanan. Ja luulevat monesti täysin erheellisesti
        himoa ja ihastumista rakkaudeksi. Jopa minulla
        ne meni joskus nuorempana sekaisin, joten en voi syyttää siitä yksinkertaisempaa sukupuolta.

• hakekaa ihmeessä

Mielestäni venäläiset naiset ansaitsevat jonkinlaisen urhoollisuusmitalin. Heillä on rohkeutta "ottaa" suomalaismies, joka ei kenellekään suomalaisnaiselle kelpaisi. Tapasin yli viisikymppisen miehen , jonka hänen venäinen vaimonsa oli jättänyt 10v. sitten, mies maaseudulta, jonne nainen aivan ummikkona tullut emännäksi tuttavien kautta, synnyttänyt kaksi lasta, sekä tehnyt maatilan työt. Mies laatinut myöskin avioehdon. Opittuaan kielen , muutamassa vuodessa, nainen hakeutui ammatti kursille, ja slle tielleen jäi saatuaan ammatin. Mies, ei koskaan tule löytämään uutta.

• Rasistinen_kommentti

Venäläisistä kirjoitettua:
        > Heillä on rohkeutta "ottaa" suomalaismies, joka ei kenellekään
        > suomalaisnaiselle kelpaisi.

Mitä, onko Suominainen rasisti? Eikö tällä foormilla rasistiset kirjoitukset ole kiellettyjä?

• AP
        Rasistinen_kommentti kirjoitti:

Venäläisistä kirjoitettua:
        > Heillä on rohkeutta "ottaa" suomalaismies, joka ei kenellekään
        > suomalaisnaiselle kelpaisi.

Mitä, onko Suominainen rasisti? Eikö tällä foormilla rasistiset kirjoitukset ole kiellettyjä?

Aloittajana voisin todeta, että kyllä näin on osoittautunut.

Eli tämäkin keskustelun tiimoilta hyvin useat naiset ovat
        heitelleet tätäkin ketjua lukien rasistisia kommentteja.

Sinällään tuo lainauksesi ei iminulle kuulu,
        koska ei ole minun kirjoittamani. Mutta en itse siinä nää mitään rotuun
        viittaavaa kielteisessä mielessä, mitä rasismilla tarkoitetaan.

En tiedä mikä on kiellettyä ja mikä ei, mutta toisen tekstin lainaaminen
        ilman kirjoittajan lupaa on ainakin laissa ihan suoraan tekijänoikeus
        rikos, ja koska tuosta puuttuu lähde ja lainausmerkit olet syyllitynyt
        tekijänoikeus rikokseen =(

Mutta koska tuossa heitossasi ei ole muutenkaan mitään pointtia
        niin lasken, että olet taas joku työtön jolla on pää pehmennyt liiasta makaamisesta... sellainen rontti 100 kg.. Koitahan elää ihmisiks
        ja hakeutua jossain välis hoitoon ..eiks nih?

• amputulleeperseen

Mitä urhoolisuus mitalia nää kusettjat tarttee, Vittuun kaikki ryssät.

• arvostan heitä.

ARVOSTAN.He antavat yksinäiselle miehelle tilaisuuden kokea rakkautta. Jopa perheen ja lapsia, minkä aikaa sitten kestääkin. Mutta suomi-mies usein vätys, ei osaa kohdella naista oikein. Teettää raskaat maatilan työt, avioehdoin varmistaa että kaikki jää itseleen eron tullen. Mies ei palkitse, ei hemmottele, ei vie kylpylään, ei tanssimaan, ei mitään, työtä vaan.

• AP

Jaksa jokaiselle erikseen vastata mutta:

Kaikilla tuntuu (varsinkin naisilla) olevan tarkka tieto venäläisten kelvottomuudesta, mutta en sitten tiedä kuinka monta venäläistä
      partneria heille on tullut netistä.. naisille tuskin yhtään venäläsitä naista,
      eikä oikein miehilekkään...

Mitä tulee naisten kuviin niin ainakin minun kohdallani on pitänyt paikkansa,
      en ole missään vaiheessa törmännyt valheisiin..
      Ylipäätään näiden venakkojen kanssa olen ottanut heidän pyynnöstää
      erillaista Mese ja Skype yhteyksiä nettikameran kera
      ja hyvin on sujunut. Osa on sielläkin köyhiä...Tosin ei järjeltään
      kuten täällä.Ja sen huomaa yhteydenpidossa.. Netti kun on työpaikalla.
      Eikä tällainen tapaus minua aina niin kiinnosta, varsinkin kun saan
      kuvia ja tunnen maan tavan ja tilanteen, sekä puhun muutaman
      fraasin kieltä, niin ei miinulla ainakaan henkilökohtaisesti ole tullut mitään negatioita näitä venakkoja kohtaan.

Täällä käynyt likka oli ainakin sama jonka kuvia sain ja kuka
      kanssani skypetti.Enne kuin venäläiseen naiseen kuitenkin lähtee
      sutena kimppuun, täytyy ymmärtää kultuurierot jotka ovat
      jokseenkin huikeat! Kuten Eestittärienkin kanssa!
      Ottaisin kyllä kaunin naisen, oli hän sitten mistä maasta
      tahansa..ja minkä värinen hyvänsä. Vaikka suomesta!
      Mutta en kyllä Eestistä just nyt, mutta se johtuu omasta laiskuudestani ja heikosta työmoraalista.

Kai sinne venäjällekkin mahtuu kusettajia kuten tänne
      suomeenkin.. Ei tarvi kun aukasta toi treffit,
      niin jokainen 163 cm nainen muuttuu sormia napsauttamalla 10 cm korkeemmaksi tulot nousee 10 000 € / per vuos ..ja sitä rataa.
      Samoin paino ja muut asiat unohtuvat kummasti suomalaisesta
      rehellisyydestä =)

Olen kirjoittanut 40 venakon kanssa ja makuuttanut sen yhden.
      Haluan huomioitavan, että edes venäläisen naisen kanssa homma
      ei ole rahalla selvä, vaan kemiaa hänkin haluaa..
      Pimeässä suomalainen ja venäläinen tuntuu ihan samalta
      ja kumpaakan en työntäisi nykypäivänä ilman kumia!

Lähinnä tämä siltä kantilta, että joku epäilee kuvien aitoutta,
      niin kuvat ovat kyllä jokseenkin uskomattomilta,
      mutta ensin teidän pitäisi käydä jossain luonnonpustossa
      venäjällä enne kuin veikkaatte, onko ne mahdollisesti manipuloitu?!

Miksi en sitten hae naista venäjältä??

Ainoa hengissä oleva isovanhempani sanoi antavansa tälle
      naiselle maata myötäjäis-lahjaksi, jos tuon sen näytille.. (1x2m)
      Ja totesi, että R***ä ei tarvitse kuin 12,5 grammaa lyijyä...
      Kovaa ladattu 86 vuotiaalta, mutta kokemus tuo varmuutta.

Pidän kaikkea mahdollisena ja optiot auki joka suuntaan,
      jos vain löydän suomalaisen naisen joka ei tarvitse polttoaineekseen
      etanolia, niin kyllä hänkin on yhtä potenttiaallinen parisuhteeseen kanssani.
      Köyhä on minulle köyhä molemmissa maissa,
      ei se ole kriteeri. Jos molemmat on rahatta sitten ollaan köyhiä
      yhdessä... Ja kun mul on rahaa, niin ei sil muijal tarvi olla.
      Avioehto tulis suomalaiselekkin naiselle 100% tänä päivänä!

Mutta kuten sanottu sielläkin on rikkaita...
      Vähän toisessa kaavassa kuin suomessa,
      ja se ei ole suomi...ihan eri kultuuri..Esim venakko ei vihaa suomalaista
      naista, kuten suomalainen heitä. Etc.

Mut kun kaikki sukulaiset on haudattu niin tiedä vaikka ottaisin
      venäläisen...tai kuubalaisen..tai kiinalaisen tai suomalaisen tai ruotsalaisen...pinnalisuus ei pue ketään..

Eikä sen ole väliä vihaan humalaisisa ihan sama missä ne
      on syntyneet ja mitä kieltä puhuvat...
      Tunnen myös todella kyrpiä venakkoja... löytyy myös kaveripiiristä,
      joilla on samanlaiset tavat kuin suomalasilla kanssa kanoilla...
      Mut en ottais sellaista suomalaistakaan.

• ottaisitkos,,,

Niin ottaisit siis, JOS saisit. Kovin tuntuu työläältä jutuistasi päätellen. Minkämaalainen nainen hyvänsä käy kunhan vaan on kaunis. Millainen muuten oma ulkomuotosi on...?Johan noiden luettelemiesi kansallisuuksien joukosta pitäisi löytyä. Mitä siis enää teet deittisivustolla...ota ihmeessä, ja kas kun et jo ole ottanut...

• AP

Taas ne kultuurierot tuovat sanan JOS tuohon keskusteluun,
        ja kiitos minulla ei ole vaikea löytää naista.
        Täydellisen naisen löytäminen on vaikeampaa,
        varsinkin kun tarvitaan keskukstelun käymiseen..
        Hyvin lukenut tai älykäs vastakappale.
        Enkä 30 vuotiaana halua/jaksa enää montaa kertaa erota ja mennä yhteen.
        Joten anna minun nyt olla valikoiva. =)

Millainen oma ulkomuotoni on?

Ihan normaali suomalainen:

Pituus noin: 170 cm.
        Kroppa: lihaksikas.
        Hiukset: lyhyet.
        Alkoholi:Ei juo.
        Paino: noin 79 kg

Mitä muuta haluat tietää?

• liikaa vaativia

miksi ei tavallinen nainen kelpaa miehelle, kun mies itsekkin on tavallinen?

• AP

Tavallinen??

Olen sisko kaikkea muuta...

Eronamme on heti jo se että osaan lukea..sinä et.

Mutta yritetään vielä kerran:MI-NÄ E-I JUO-DA!
      S
      iinä on ensimmäinen vaikeus löytää nainen mikä ei ole mikään
      kävelevä yhden ihmisen katko.

Äly ja järki.

Tämä siis integroituna naiseen joka ei toimi
      alkoholilla alkaa olemaan vaikeampaa.

Talous:

Luottotiedot, velat, lainat, lyhennykset,
      taloudenpito, säästäminen, suunnitelmallisuus, tulot / menot etc..

Näytä mul nainen jossa yhdistyy nämä kaikki ja sano
      sitä tavalliseks niin mä otan sen heti!

Äijä muuten rankkas mut tavalliseks pelkästää
      mittojen ja kuoren perusteel =D

• liikaa vaativa

käsitit väärin tarkoitin noin yleensä, en sinua.

• AP

No niin... sitähän minäkin =)

• hieman erilaista tas

Kertomasi kaltaisia naisia on tuhansittain. Niin sinä tietenkin ottaisit tietekin sellaisen heti, niinkuin kerrot.Mutta et saa. Näillä naisilla on taas omantasoisensa vaatimukset mieheensä nähden....Ehkä he vaatii mieheltään paljon muuta kuin sinä olisit koskaan....

• AP

Tämä nyt on asteittain lapsellista vääntää tästä,
        mutta suurimmalle osalle saisi lyödä tippalukon nieluun
        suoraan ja ottaa passin pois.

Ei tämä ole yksin minun ongelmani vaan myös näitten naisten...Olen kyllä keskustellut tasoisteni kanssa.
        Mutta yli kahden vuoden kokomuksella voin kertoa,
        ettei heitä niin vain löydy.
        Muuta kuin täältä netistä koukkimalla, ehtojen täyttämiseksi
        mehän ei menty baariin ;)

Jos tällaisia naisia olisi, niin meidän vaatimuksemme olisivat
        mitä suuremmissa määrin samat, joten eiköhän yhdistäviäkin
        tekijöitä löytyisi riittävästi.

Sääli sinäänsä, että niin moni näistä samanlaisista
        naisista on päätätnyt jo lisääntyä.. Vaikka ovatkin sinkkuja,
        niin vielä pitäis osata perhesuunnitelua...
        Ja lykätä komppanian verran lapsia maailmaan..

Mutta älä pelkää, en jää yksin =)
        Enkä suosittele sitä sinullekkaan koska omaat selvästi terävän
        kielen ja pienen määrän ilkeyttä..joten uskon ja tiedän,
        että sinullekkin on taatusti olemassa vastakappale täällä jossain.

• eräs deittailija
        AP kirjoitti:

Tämä nyt on asteittain lapsellista vääntää tästä,
        mutta suurimmalle osalle saisi lyödä tippalukon nieluun
        suoraan ja ottaa passin pois.

Ei tämä ole yksin minun ongelmani vaan myös näitten naisten...Olen kyllä keskustellut tasoisteni kanssa.
        Mutta yli kahden vuoden kokomuksella voin kertoa,
        ettei heitä niin vain löydy.
        Muuta kuin täältä netistä koukkimalla, ehtojen täyttämiseksi
        mehän ei menty baariin ;)

Jos tällaisia naisia olisi, niin meidän vaatimuksemme olisivat
        mitä suuremmissa määrin samat, joten eiköhän yhdistäviäkin
        tekijöitä löytyisi riittävästi.

Sääli sinäänsä, että niin moni näistä samanlaisista
        naisista on päätätnyt jo lisääntyä.. Vaikka ovatkin sinkkuja,
        niin vielä pitäis osata perhesuunnitelua...
        Ja lykätä komppanian verran lapsia maailmaan..

Mutta älä pelkää, en jää yksin =)
        Enkä suosittele sitä sinullekkaan koska omaat selvästi terävän
        kielen ja pienen määrän ilkeyttä..joten uskon ja tiedän,
        että sinullekkin on taatusti olemassa vastakappale täällä jossain.

En ole nähnyt kuvaasi mutta 2 selkeää naisenhakua vaikeuttavaa ominaisuutta sinulla on. Pituus ja vaatimus raittiudesta.

170 senttiä on miehelle aika vähän. Yleensä naiset eivät halua itseään lyhyempää miestä ja naisilla on usein ainakin 5 sentin korot. Usein korkeammatkin. Siten suurin osa naisista ohittaa sinut ihan puhtaasti pituutesi perusteella.

Pituus ei kuitenkaan muutu spekuloimalla eli kohderyhmäsi on sen takia väkisinkin paljon pienempi kuin esim 180-senttisellä miehellä. Sitten kun vielä korostat raittiutta, vaikket absolutismia vaadikaan, niin joukko pienenee entisestään. Ellet vaadi absolutismia niin miksi asiaa pitää korostaa? Et hae juoppoa, harva muukaan juoppoa hakee, mutta harva asiaa korostaa. Absolutismin ja juoppouden väilin mahtuu paljon. Sinuna en mainitsisi ainakaan profiilissani asiaa ollenkaan, tapaisin naisen ja päättelisin itse juoko liikaa vai ei. Pitää myös muistaa että sinkkuna useammat juovat enemmän kuin parisuhteessa.

Perhesuunnittelua voi harrastaa ja olla siinä hyväkin mutta suhde on aina kahden kauppa. Ei auta vaikka miten suunnittelee ja jopa pysyy suunniltelmissa, toinen osapuoli saattaa suunnitelmista huolimatta päättää toisin.

Mutta toki meillä jokaisella on oikeus omiin kriteereihimme. Mutta ellei niillä ala kumppania löytyä niin sitten pitää laajentaa haku ulkomaille, ellei sekään auta niin voisi miettiä että kumman valitsee mieluummin: loppuelämän ilman minkäänlaista kumppania vai kumppanin joka ihan täysin ei vastaa ennalta määrättyjä vaatimuksia. Joskus rajapinnasta voi löytyä yllättävän hyviä ehdokkaita, siksi rajoja kannattaa välillä vähän siirrelläkin. Eri kulttuurista tulleiden suhteissa on kuitenkin aina kulttuurierot jotka hiertävät suhdetta.

• AP

En ole nähnyt kuvaasi mutta 2 selkeää naisenhakua vaikeuttavaa ominaisuutta sinulla on. Pituus ja vaatimus raittiudesta.

170 senttiä on miehelle aika vähän. Yleensä naiset eivät halua itseään lyhyempää miestä ja naisilla on usein ainakin 5 sentin korot. Usein korkeammatkin. Siten suurin osa naisista ohittaa sinut ihan puhtaasti pituutesi perusteella.

Pituus ei kuitenkaan muutu spekuloimalla eli kohderyhmäsi on sen takia väkisinkin paljon pienempi kuin esim 180-senttisellä miehellä. Sitten kun vielä korostat raittiutta, vaikket absolutismia vaadikaan, niin joukko pienenee entisestään. Ellet vaadi absolutismia niin miksi asiaa pitää korostaa? Et hae juoppoa, harva muukaan juoppoa hakee, mutta harva asiaa korostaa. Absolutismin ja juoppouden väilin mahtuu paljon. Sinuna en mainitsisi ainakaan profiilissani asiaa ollenkaan, tapaisin naisen ja päättelisin itse juoko liikaa vai ei. Pitää myös muistaa että sinkkuna useammat juovat enemmän kuin parisuhteessa.

Perhesuunnittelua voi harrastaa ja olla siinä hyväkin mutta suhde on aina kahden kauppa. Ei auta vaikka miten suunnittelee ja jopa pysyy suunniltelmissa, toinen osapuoli saattaa suunnitelmista huolimatta päättää toisin.

Mutta toki meillä jokaisella on oikeus omiin kriteereihimme. Mutta ellei niillä ala kumppania löytyä niin sitten pitää laajentaa haku ulkomaille, ellei sekään auta niin voisi miettiä että kumman valitsee mieluummin: loppuelämän ilman minkäänlaista kumppania vai kumppanin joka ihan täysin ei vastaa ennalta määrättyjä vaatimuksia. Joskus rajapinnasta voi löytyä yllättävän hyviä ehdokkaita, siksi rajoja kannattaa välillä vähän siirrelläkin. Eri kulttuurista tulleiden suhteissa on kuitenkin aina kulttuurierot jotka hiertävät suhdetta.

Tästä tulee nyt jo seitsämäs dialogimme =)

Mitä tulee absolutismin vaatimiseen niin se on reunaehto..
        Suomalaiset naiset ja miehet osaavat alkoholin suurkulutuksen ja koska olen
        liikeellä nk.tositarkoituksella, niin viikottainen alkoholin juominen parisuhteessa
        ei kuulu asiaan. Vaikka joisin itse en joisi varmaan kuin 1-2 kertaa kuuakudessa... jos sitäkään. Usko minua, pituus ei ole rajoittava tekijä.. kaikille.

Joo no kokemuksesta voin kertoa, ettei mieskään haluan yli 173 cm naista...
        Viimeksi eilen näin kaupasssa pariskunnalla 10 cm eron (väärään suuntaan).
        Lähinnä ei tuolta edes löydä yli 170 naista.. ongelman tarjoilee nainen
        joka haluaa 150 centtisenä yli 190 cm miehen.

Ja taas ei..Naisilla ei läheskään aina ole korkoa, ja jos onkin
        niin Korkojenkin kanssa saattaa olla minua lyhyempi.
        Ja ei ohita..Osa on saman mittaisia.. Kun kokoiseni nainen laittaa 10 cm korkoa,
        niin silloin hän on minua pidempi. Olleessaan 158 ja laittaessaan 10 cm korkoa hän on vasta pituiseni..
        Ei se kohderyhmäni muutu, kuin korkeintaa sellaiseten ihmisten kohdalla
        joilla on arvot pinnassa, tahi joiden profiilia luen liian suoraan.. kohdasta ihannemies..
        Joka sinällään on syntaxina täysin viitteellinen jos olen oikein ymmärtänyt.

Ymmärtääkseni moni laittaakin 0-250 cm jolloin tätä ei tarvitse miettiä,
        mutta mitä enemmän tulee ikää niin sen vähemmän merkitykselliseksi nuo asiat
        muuttuvat. Joskin perjantain olessani pyörimässä juhlissa olin kaikista lyhyin naisista ja miehistä
        joten...kuten jo siellä miettisin... En halu jättiläsitä, eli pituiseni nainen ehkä saattaisi
        vielä lähteä, mutta nykypäivänä noin 173 cm nainen saa melkein olla.
        Tosiaalta saa olla aika avoin ..Kuten sanoit, jos lähtee lyhyemmän miehen kelkkaan. =/

Ei..En korosta, vaan huudan eurooppalaisen juomatavan perään.
        Jos se pienetää kaulaa, niin ei se mitään.. se saa pienetääkkin, mutta tämä alkoholin
        suurkulutus käsiteltiin jo.En pidä myöskään juovasta miehestä,
        joka ei osaa juoda kuin ainoastaan suomalaisittain.
        Lähinnä naisen juomisessa ei ole vikaa vaan määrässä.. Ja tilanteessa.
        Nyt tosiaan kun puhumme parisuhteesta.. Miehen kanssa joka ei pahemmin juo,
        niin se on aika terve vastakkain asettelu..Minusta se on alleviivaamisen arvoinen huomio,
        mutta olet oikeassa, että sitä korostamalla
        se antaa jyrkemmän kuvan kuin mitä todellisuudessa onkaan.. Joten uskon
        terävänäköisyyteesi ja olisi ehkä parasta editoida tuo pois, koska raittius antaa yleensä
        väärän kuvan lukijalle (kts.ent.alkoholisti tai jeesus) olessaan liian jyrkkä kuten minulla.

Ei varmaan juopot korostakkaan, mutta eipä huutele pelimiehet tai luonehäiriöisetkään siitä,
        tahi seksiseuraa hakevat, että ovat mitä ovat.
        Mielestäni se käy selväksi, mutta kuten olet nyt huomioinut monta
        kertaa jo tässäkin, niin ilmoituksesta saattaa saada täysin väärän kuvan..
        Toisaalta olen nähnyt suomalaisen välin ja se on viinan kanssa vähän
        on/off.. Tulevan parisuhteen kannalta olis todella hyvä, jos nainen joisi..
        Kunhan se tapahtuisi baareissa, eli sosiaalisissa kontaktipinnoissa.

Olet yllättävän terävä kuten aina =)
        Saattaa olla, että editoin tuota kohtaa hieman.
        Joskin ihanne naisen kohdalla sitten onkin tuo juominen jo ajatuksesi
        mukaisessa suhteesa aina..
        Mutta kiitän silti huomiosta, koska se jos mikä on aina jotain sellaista, mitä ei itse voi havaita.
        Joten täytyy pistää tosiaan muuttaen tämä mainitsemasi kohtaa,
        koska en epäile tarkkanäköisyyttäsi ja ennekaikkea...
        Tiedät itse mikä silmääsi osuus ensimmäisenä.

Niin siis en hae ensimmäistä parisuhdetta, joten tiedän kyllä mitä suhde on.
        Ja minä olen se joka on päättänyt toisin... Siksi etsin tietynlaista ihmistä.
        Perhesuunnittelua on jo pelkästää kun nainen profiilissaan laittaa lapsikohtaan
        ehkä/kyllä se riittää minulle..
        Varsinkin ehkä tapaus kertoo mielestäni jonkin sortin kypsyydestä
        ja suunnitelmallisuudesta.
        On myös niitä profiileja jotka dissaan sillä niissä ei lapsia haluata.
        Ja Ei tarkoittaa ei.
        Eipäs ole..Ei minulla ole oikeutta kriteereihini, jos ne huonontavat mahdollisuuksiani..
        Joten totta kait stilisoin omaa profiiliani näiltä osin,
        mitkä kiusaavat sinua..Jos ne kiusaavat sinua, niin kuinka moni muu nainen pelästyy...myös.
        Kaikki eivät pysty tavallasi lukemaan ajatuksia.. Vaan monet ovat yhtä sokeita lukiessaan
        kuin minä.. Joten lisää vaan jos keksit jotain vastaavaa.
        Ihmisen täytyy osata muuttua ja ottaa vastaan krittiikkiä,
        ja sitä teen mielelläni koska reuna ajatus sinulla ei ainakaan
        ole olla paha, vaan ideointisi kumpuaa suoraan sydämestä.

Jos olisin tajunnut sen aikaisemmin, se ei olisi nyt sellainen kun se on nyt.
        Joten menen muuttamaan sitä vielä tämän päivän aikana,
        ne ovat lähinnä määritteitä ihanne naisesta.
        Eivät todellakaan mitään joko / tai, vaihtoehtoja.. Mutta täytyy tosiaan
        muuttaa koko asu..Ja kiitos vielä kerran siitä.
        Mutta jees, nyt menoks ja sit editoin profiilini kun pääsen koneelle...
        Ehdotelmaasi mukaillen hyvää aamun jatkoa

• TumppiNatsa

Tässä yks huomio.

Slaavilainen nainen ei puutu miehen pituuteen - tuskin ainakaan siinä määrin kuin suomalainen. Sen olen huomannut, että jopa 180 cm pitkä nainen - ilman korkoja, on sujut miehen kanssa vaikka tämä ei olisikaan kuin 170 cm lyhyt tumppi.

Ja tämä on tosi...

• AP
        TumppiNatsa kirjoitti:

Tässä yks huomio.

Slaavilainen nainen ei puutu miehen pituuteen - tuskin ainakaan siinä määrin kuin suomalainen. Sen olen huomannut, että jopa 180 cm pitkä nainen - ilman korkoja, on sujut miehen kanssa vaikka tämä ei olisikaan kuin 170 cm lyhyt tumppi.

Ja tämä on tosi...

Jos heillä on toiset arvot..Rouva on rouva slaaveissa,
        vaikka mies olisikin 20 cm lyhyempi.

Nää on näitä Cosmon kotkotuksia...Sääli vaan, että enempi
        siitä kärsii naiset kuin miehet. Kun ei se elämä oo pelkkää miehen
        esittelyä ja sen kanssa pätemistä, se on niin paljon muutakin.

• hyviä kokemuksia

Mä olen saanut yli 300 vastausta venäläisiltä naisilta. 0 vastausta suomalaisilta naisilta. Olen tavannut kaks venäläistä ja toisen kaa tapailtiin parin vuoden ajan.
      Ei ollenkaan jäänyt huonoa kokemusta. Tää itä naapurin nainen oli tosi kaunis, timmi kroppa ja huolehtivia. Tän näkönen mies ei ikinä saa suomalaista naista, edes rumaa naista. Mut tää yks venäläinen tuli heti mua tapamaan vaikken edes
      pyytänyt. Venäläiset miehet on kuulemma juoppoja ja kohtelee naisia tosi surkeesti. Suosittelen muillekkin, mut ei kannata lähettää rahaa jos pyytävät. Sellaset on huijareita. Tää mun tapaamani nainen oli hyvin koulutettu ja töissä. ei halunnut muuta kun vähän rakkautta.

• Ap

Tätä itse koitin selittää että terveellä järjellä...
        Ei sekään lähetä rahaa sun matkoihis joten sen mukaan mennään.
        Mutta lähinnä venkoista tää kieroutunut kuva on suomalaisella naisella.

• AP

Kauhea määrä vihaa..ja rasismia naisilta =(

Vaikke se pitäsii olla keltään pois..
      Jos suomalaiselle ei kelpaa ja venakolle kyllä...
      Niin en ymmärrä ongelmaa =(

En vaan millään tajua mistä moinen täysin selittämtäön viha kumpuaa,
      Nyt täällä haukkuvat naiset jo avoimesti venäläsisiä: huoriksi ,lutkiksi
      ja lehmiksi,varkaiksi...Ilman, että ovat päivääkään seurustelleet
      venäläisen naisen kanssa.

Kyllähän ne nyt lopulta onnistuvat saaman miehen täältä,
      jos suomalaisen naisen aktiviteetit menevät siihen,
      että laitetaan kuva ihannemies ja sit odotetaan,
      et joku tulee himaan hakemaan.

Ei se, että joku on aktiivinen ole minusta mikää vika.
      Jokainen deittaa tavallaan kunhan sanoin,
      että omat kokemukseni ovat positiivisiä...
      Ja en mä nyt mistään thaimaasta vaimoa halua,
      mieluiten suomesta, mutta laihaa on tulos.

Ei minulla ole kiire minnekkään ja kemia on kemiaa,
      vaikka sitten eskimon kanssa..Moni nainen profiilissaan
      puhuu, ettei siedä selkään puukottamista selän
      takan puhumista ja haukkumista, mutta silti tekevät sitä muita rotuja kohtaan...Onneksi nyt ei kaikki naiset ole rasisteja,
      mutta yllättävän moni saa näppylöitä vaika kyse on vain parisuhteesta.
      Saattaa olla että jopa mun parisuhteesta...Joten ei tajua tätä hälyä =(

Onkohan Ruotsitarkin huora näille naisille?
      Heillekkin kelpaa suomalainen mies.

• eräs deittailja

Nopeasti ketjun katsoin läpi, en huomannut yhtään huora-nimitystä (ellei näitä omiasi lasketa). Yksi ryssä-nimitys löytyi. Ei löytynyt lutkaa, lehmää eikä varastakaan. Taidat nyt itse perusteettomasti suomalaisia naisia syyttää asioista joita eivät ole tehneet.

Jos laitat tänne palstalle avauksen niin kyllä sinun pitäisi sitten pystyä ottamaan vastaan vastaukset ilman että alat nimittelemään muita keskustelijoita. Vaikka olisitkin eri mieltä. Jos syyn tiedät etkä muita näkemyksiä halua kuulla niin miksi laitat tänne avauksen?

• AP

1.Todella nopeasti...

2.Siis eivät ne minun ole, vaan täältä palstoilta naisilta poimittuja.

3.Hieman kiihkeästi mielestäni sykit...Kun lyse oli aktiivisuudesta kahden
      eri etnisen-ryhmän välillä.

4.Voisitko täsmentää ketä olen nimitellyt?
      (ja kts.kohta 2)

5.No kyllä tekstisi täyttää aivan täydellisesti rasistin tunnusmerkistön.
      Haukkuminen on sellaista mikä kohdennetaan johonkin henkilöön ilman
      hänen vastinettaa.(kuten venäläsiiin naisiin)
      Olethan jo monesti kertonut kuinka huonosti
      kaikki on Venäjällä ja millaisia ihmisiä he ovat etc.
      Mutta en silti niele sitä, että olisit seurustellut venäläisen naisen kanssa
      tai edes tapaillut heitä. Joten ei sinulla teillä mielestäni ole
      kombetenssia heittää edelläkäytyjä väittämiä.

6.Pystyn kyllä, ainoa ongelma on se, että tämä ei ollut mielipide vaan ihan matemaattinen facta suoraan postilaatikostani.( treffit osiosta)
      Tilastomatematiikka ei pokkuroi..eikä pyydä anteeksi.
      Mutta kuten jo aikasemmin sanoin, voin antaa vastineen vain
      omasta puolestani.

Kiitos, että kiihotuit se on merkki siitä, että osuin kipu pisteeseen.
      Olen pahoillani, etten suostunut ryssitelemään minulle
      osin tuttua ja osin vierasta etnistä ryhmittymää tai
      tuomitsemaan ketään tietämättä tahi tuntematt.

Oli tulevan ex:äni ..etninentausta mikä väliinsä...
      Niin mielestäni te omaatte arvokkaan taidon.. jota ei omaa
      kuin yksi nainen täällä lisäksesi...
      Älä koskaan menetä tuota taitoa..Ja saat tässä maailmassa vielä kaiken haluamasi.

• eräs deittailja

Ei löydy tästä keskustelusta huoraa, varasta tai lutkaa muiden kuin itsesi mainitsemina. Miten voit poimia ne täältä?

Millä tavoin olen haukkunut venäläistä naista? Venäjän elintason olen sanonut olevan keskimäärin huonompi kuin Suomessa ja se perustuu ihan faktoihin. Ja sen perusteella päätellyt että parempi elintaso Suomessa houkuttaa naisia sieltä Suomeen. Ja mikä olisi helpompi keino päästä tänne kuin pariutuminen? Mutta, voin olla täysin väärässäkin. Jälkimmäinen perustui päättelyyn. Kerro jos sinulla on mielessä joku muu syy. Aktiivisuus, kyllä, mutta miksi he ovat aktiivisempia kuin suomalaiset naiset? Suomalainen nainenhan on erittäin tasa-arvoinen ja sitä kautta ei odottele
        miesten aloitteita vaan on siinäkin asiassa tasa-arvoinen.

Mikä perustui tilastoihin? Se että saat enemmän yhteydenottoja venäläisiltä kuin suomalaisilta? Sitä en kyseenalaista. Siihen luulin etsiväsi syytä.

Kiihotun kyllä mutta vähän toisenlaisista asioista. En siitä että saat yhteydenottoja venäläisiltä naisilta enkä siitä että haukut minua rasistiksi.

En ole seurustellut venäläisen naisen kanssa. Muutamaa suomalaisen miehen ja venäläisen naisen seurustelusuhdetta seurannut läheltä.

Ehkä tässä vielä muutama sananen moraalista. En siis pidä mitenkään tuomittavana järkiliittoja, rahaan perustuvia liittoja, rakkauteen perustuvia liittoja, ulkonäköön perustuvia. Enkä mitään muitakaan. Suhde on aina kahden kauppa, tärkeintä on että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä. Itse olen niin tunneihminen että tiedän etten pystyisi mihinkään muuhun kuin tunteeseen perustuvassa liitossa pysymään, mutta tunnen ihmisiä jotka pystyvät. Ja paremman ennusteen saavat ne suhteet jotka eivät perustu pelkästään tunteeseen (joka usein muuttuu ajan myötä). En siis todellakaan tuomitse venäläisiä naisia tai muitakaan, oli se syy ottaa yhteyttä ihan mikä tahansa. Ei sillä syyllä ole minulle väliä muuten kuin sen kautta että sitä tässä nyt haettiin.

Mikä taito?

Meillä on ollut hyvä keskustelu. Olemme täysin eri mieltä asiasta muttei keskustelu olisikaan hyvä jos olisimme samaa mieltä. Ehkemme nyt pääse asiassa yksimielisyyteen mikä ei tietysti haittaa, muttei taida enää tulla uusia näkökulmiakaan asiaa, ainakaan meiltä. Toivottavasti joltain toiselta.

• AP

Ei löydy tästä keskustelusta huoraa, varasta tai lutkaa muiden kuin itsesi mainitsemina. Miten voit poimia ne täältä?

Millä tavoin olen haukkunut venäläistä naista? Venäjän elintason olen sanonut olevan keskimäärin huonompi kuin Suomessa ja se perustuu ihan faktoihin. Ja sen perusteella päätellyt että parempi elintaso Suomessa houkuttaa naisia sieltä Suomeen. Ja mikä olisi helpompi keino päästä tänne kuin pariutuminen? Mutta, voin olla täysin väärässäkin. Jälkimmäinen perustui päättelyyn. Kerro jos sinulla on mielessä joku muu syy. Aktiivisuus, kyllä, mutta miksi he ovat aktiivisempia kuin suomalaiset naiset? Suomalainen nainenhan on erittäin tasa-arvoinen ja sitä kautta ei odottele
        miesten aloitteita vaan on siinäkin asiassa tasa-arvoinen.

Mikä perustui tilastoihin? Se että saat enemmän yhteydenottoja venäläisiltä kuin suomalaisilta? Sitä en kyseenalaista. Siihen luulin etsiväsi syytä.

Kiihotun kyllä mutta vähän toisenlaisista asioista. En siitä että saat yhteydenottoja venäläisiltä naisilta enkä siitä että haukut minua rasistiksi.

En ole seurustellut venäläisen naisen kanssa. Muutamaa suomalaisen miehen ja venäläisen naisen seurustelusuhdetta seurannut läheltä.

Ehkä tässä vielä muutama sananen moraalista. En siis pidä mitenkään tuomittavana järkiliittoja, rahaan perustuvia liittoja, rakkauteen perustuvia liittoja, ulkonäköön perustuvia. Enkä mitään muitakaan. Suhde on aina kahden kauppa, tärkeintä on että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä. Itse olen niin tunneihminen että tiedän etten pystyisi mihinkään muuhun kuin tunteeseen perustuvassa liitossa pysymään, mutta tunnen ihmisiä jotka pystyvät. Ja paremman ennusteen saavat ne suhteet jotka eivät perustu pelkästään tunteeseen (joka usein muuttuu ajan myötä). En siis todellakaan tuomitse venäläisiä naisia tai muitakaan, oli se syy ottaa yhteyttä ihan mikä tahansa. Ei sillä syyllä ole minulle väliä muuten kuin sen kautta että sitä tässä nyt haettiin.

Mikä taito?

Meillä on ollut hyvä keskustelu. Olemme täysin eri mieltä asiasta muttei keskustelu olisikaan hyvä jos olisimme samaa mieltä. Ehkemme nyt pääse asiassa yksimielisyyteen mikä ei tietysti haittaa, muttei taida enää tulla uusia näkökulmiakaan asiaa, ainakaan meiltä. Toivottavasti joltain toiselta.

En sanoanut että poimin ne tästä keskustelusta vaan "Täälät" eli
        muista keskusteluista suomi24:jältä..vähän meni saivarteluksi.

Eihän tuo nyt perustunut factaan, kun olettamukseen.
        Ei se, että olet jotain mieltä.. tee asiasta factaa.
        Venäjällä on kasois-passi ja jos se on voimassa,
        helpoin tapa tulla suomeen on allegro juna.
        No pohjaan factana esittämäni asiat omiin kokemuksiini,
        ja paikallisten kertomuksiin siitä minun päättelyni.

Aktiivisuus epäily erityy postilaatikostani

Koen lähinnä, että suomalainen nainen on ujo kuten
        suomalainen mieskin, mutta
        kait se on sitten synonyymi tasa-arvolle..
        Täytyy kuitenkin muistaa naisten suhde
        väkilukuun, eli miehiin tässä tapauksessa suhteutettuna.

Se on minusta outoa, että näin on..
        Tosin ruotisit jo profiiliani ja muutin sen mielestäsi paremmaksi.
        Enkä missään tapauksesssa saa heittää ensimmäistä kiveä.. =)
        Olen sen verran vähän vasta kirjoitellut
        suomalaisille naislle. ;)

Anteeksi länsi-suomen "slangini" [ kiihoittua=ottaa kierroksia(hämeeksi)]

Annoit itsestäsi rasistisen kuvan..Ei se ole haukkumista..
        Olet kohtuu herkkänahkainen, mutta vaikka olisin sanonut sinua
        kullakseni, niin olisit repinyt siitäkin kilarit[hermostua](turkua)

Sitä epäilinkin, mutta siitäkin saa vähän kontakti pintaa.

Jaa...mielestäni rahaa perustuva liitto on moraalisesti
        aika heikko esitys.=/ (huomaatko olen tavallani myös ahdas) =)

Mukava kuulla, että olet lämmin ja kiltti ihminen..
        Tosin muunlaista kuvaa sinusta ei ole koskaan välittynytkään..
        Hmm...tiedän toista, olen elänyt rakkausuhteen
        missä mikään ei muuttunut.
        Mutta kukin kokee omat suhteensa ja ne on aina erillaisia.

Kiva kuulla, että et tuomitse.. synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

Täytyy siirtyä kirjakieleen...

Niin no, emme nyt ole täysin erimieltä.. läheskää kaikesta.
        Ja meillä on täällä muitakin hyviä keskusteluja..
        Toivon ettei tämä jää viimeiseksi...Toivon sitä syvästi.
        Se, että ryssä olisi jotenkin parempi kun suomalainen nainen
        niin kokemuksesta voin kertoa, että eroja löytyy suomalaisen
        kuppiin ihan riittävästi.

Tärkintä oli saada sut hiiltymään.

Joo no, odotan innolla seuraavaa dialogiamme..
        Tämä oli kuitenkin parasta mitä naiselta voi saada klo:22:13 yöllä.

• eräs deittailija
        AP kirjoitti:

En sanoanut että poimin ne tästä keskustelusta vaan "Täälät" eli
        muista keskusteluista suomi24:jältä..vähän meni saivarteluksi.

Eihän tuo nyt perustunut factaan, kun olettamukseen.
        Ei se, että olet jotain mieltä.. tee asiasta factaa.
        Venäjällä on kasois-passi ja jos se on voimassa,
        helpoin tapa tulla suomeen on allegro juna.
        No pohjaan factana esittämäni asiat omiin kokemuksiini,
        ja paikallisten kertomuksiin siitä minun päättelyni.

Aktiivisuus epäily erityy postilaatikostani

Koen lähinnä, että suomalainen nainen on ujo kuten
        suomalainen mieskin, mutta
        kait se on sitten synonyymi tasa-arvolle..
        Täytyy kuitenkin muistaa naisten suhde
        väkilukuun, eli miehiin tässä tapauksessa suhteutettuna.

Se on minusta outoa, että näin on..
        Tosin ruotisit jo profiiliani ja muutin sen mielestäsi paremmaksi.
        Enkä missään tapauksesssa saa heittää ensimmäistä kiveä.. =)
        Olen sen verran vähän vasta kirjoitellut
        suomalaisille naislle. ;)

Anteeksi länsi-suomen "slangini" [ kiihoittua=ottaa kierroksia(hämeeksi)]

Annoit itsestäsi rasistisen kuvan..Ei se ole haukkumista..
        Olet kohtuu herkkänahkainen, mutta vaikka olisin sanonut sinua
        kullakseni, niin olisit repinyt siitäkin kilarit[hermostua](turkua)

Sitä epäilinkin, mutta siitäkin saa vähän kontakti pintaa.

Jaa...mielestäni rahaa perustuva liitto on moraalisesti
        aika heikko esitys.=/ (huomaatko olen tavallani myös ahdas) =)

Mukava kuulla, että olet lämmin ja kiltti ihminen..
        Tosin muunlaista kuvaa sinusta ei ole koskaan välittynytkään..
        Hmm...tiedän toista, olen elänyt rakkausuhteen
        missä mikään ei muuttunut.
        Mutta kukin kokee omat suhteensa ja ne on aina erillaisia.

Kiva kuulla, että et tuomitse.. synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

Täytyy siirtyä kirjakieleen...

Niin no, emme nyt ole täysin erimieltä.. läheskää kaikesta.
        Ja meillä on täällä muitakin hyviä keskusteluja..
        Toivon ettei tämä jää viimeiseksi...Toivon sitä syvästi.
        Se, että ryssä olisi jotenkin parempi kun suomalainen nainen
        niin kokemuksesta voin kertoa, että eroja löytyy suomalaisen
        kuppiin ihan riittävästi.

Tärkintä oli saada sut hiiltymään.

Joo no, odotan innolla seuraavaa dialogiamme..
        Tämä oli kuitenkin parasta mitä naiselta voi saada klo:22:13 yöllä.

Ahaa. Ok, en ole muita keskusteluja tästä venäläisaiheesta seurannut.

Oikeastaan tuo ei ollut mielipide vaan päättelyä kahdesta erillisestä faktasta. Ensimmäinen oli että Venäjällä on huonompi elintaso kuin Suomessa (perustui tilastotietoon) ja toinen että kun elintaso on tarpeeksi alhainen eivätkä naiset pärjää omillaan niin pariutumisessa vaikuttaa enemmän miehen tarjoama elintaso kuin rakkaus (perustui muiden maiden historiaan, siis faktaan).

Suomeen toki pääsee Allegro-junalla. Toinen juttu on sitten se ettei täällä eläminen ole ilmaista. Ei riitä että pääsee asemalle, pitäisi myös olla varaa elää täällä.

Ensinnäkään en länsisuomalaisittain kiihottunut enkä turkulaisittain saanut kilareita. Mutta en pidä siitä että minua nimitellään ainakaan aiheettomasti. Ehkä olisi pitänyt ensin selventää omaa arvomaailmaani, se vaan on aika pitkä projekti jos keskustelun avajaisiksi esittelee oman arvomaailmansa. Ja aika monessa otteessa kyllä sanoinkin etten tuomitse. En siis todellakaan tuomitse koska en ole jumala. Kaikki valinnathan perustuvat kunkin ihmisen arvomaailmaan ja eri kulttuurien arvomaailmat poikkeavat toisistaan. Minusta on aika kapeakatseista ajatella että oma arvomaailma olisi absoluuttisesti oikea. Eihän absoluuttisesti oikeaa ole, on vain erlaisia.

Niin, siis oman moraalisi mukaan heikko esitys. Siihen tässä tähtäsinkin kun sanoin että voi olla pettymys huomata että sen toisen osapuolen motiivit liitolle ovat jotain muuta kuin rakkaus. Motiivit liittoon kumppaneilla voivat olla keskenään erilaisetkin mutta se pitäisi sitten tiedostaa ja hyväksyä.

Jaa, en tiedä olenko sen paremmin lämmin kuin kilttikään. Riippuu tilanteesta. Enemmän ehkä idealisti. Ja kiihdyn siitä jos huomaan että joku on nostamassa itseään muiden yläpuolelle. Kun kellään ei mielestäni ole siihen varaa. Ei minullakaan olisi varaa nostaa itseäni yhtään venäläisten naisten yläpuolelle, eikä kyllä syytäkään. Eikä tavoitetta.

En nyt sitten tiedä mihin tulokseen tulimme.

• AP

Ahaa. Ok, en ole muita keskusteluja tästä venäläisaiheesta seurannut.

Oikeastaan tuo ei ollut mielipide vaan päättelyä kahdesta erillisestä faktasta. Ensimmäinen oli että Venäjällä on huonompi elintaso kuin Suomessa (perustui tilastotietoon) ja toinen että kun elintaso on tarpeeksi alhainen eivätkä naiset pärjää omillaan niin pariutumisessa vaikuttaa enemmän miehen tarjoama elintaso kuin rakkaus (perustui muiden maiden historiaan, siis faktaan).

Suomeen toki pääsee Allegro-junalla. Toinen juttu on sitten se ettei täällä eläminen ole ilmaista. Ei riitä että pääsee asemalle, pitäisi myös olla varaa elää täällä.

Ensinnäkään en länsisuomalaisittain kiihottunut enkä turkulaisittain saanut kilareita. Mutta en pidä siitä että minua nimitellään ainakaan aiheettomasti. Ehkä olisi pitänyt ensin selventää omaa arvomaailmaani, se vaan on aika pitkä projekti jos keskustelun avajaisiksi esittelee oman arvomaailmansa. Ja aika monessa otteessa kyllä sanoinkin etten tuomitse. En siis todellakaan tuomitse koska en ole jumala. Kaikki valinnathan perustuvat kunkin ihmisen arvomaailmaan ja eri kulttuurien arvomaailmat poikkeavat toisistaan. Minusta on aika kapeakatseista ajatella että oma arvomaailma olisi absoluuttisesti oikea. Eihän absoluuttisesti oikeaa ole, on vain erlaisia.

Niin, siis oman moraalisi mukaan heikko esitys. Siihen tässä tähtäsinkin kun sanoin että voi olla pettymys huomata että sen toisen osapuolen motiivit liitolle ovat jotain muuta kuin rakkaus. Motiivit liittoon kumppaneilla voivat olla keskenään erilaisetkin mutta se pitäisi sitten tiedostaa ja hyväksyä.

Jaa, en tiedä olenko sen paremmin lämmin kuin kilttikään. Riippuu tilanteesta. Enemmän ehkä idealisti. Ja kiihdyn siitä jos huomaan että joku on nostamassa itseään muiden yläpuolelle. Kun kellään ei mielestäni ole siihen varaa. Ei minullakaan olisi varaa nostaa itseäni yhtään venäläisten naisten yläpuolelle, eikä kyllä syytäkään. Eikä tavoitetta.

En nyt sitten tiedä mihin tulokseen tulimme.

Et ..Etkä paljon muutakaan...Sanoisin, että et ole koskaan asunut tai
        käynyt venäjällä..Ehkä Pietarissa ja se oli siinä..
        Mun pitäis ostaa sul suomileijona koru..
        Facta ei ole synonyymi tilastotiedolle, eikä päätelmäsi
        myöskään synonyymi factalle.Tilaston mukaan stadin
        somaleista on 99.1% rikollisia...Onko tämä nyt facta..
        Ei..Mutta tilastotieto se on...
        Ei muiden maiden historia ole factaa.. eikä historia täsmätiedettä..
        Meille kertoi vasemmistolainen opettaja,
        että Suomi voitti toisen maailmansodan venäjää vastaan =D

Eli Suomeksi, et pysty mitään rakentaavaa tuomaan näytille,
        muuta kuin, että venäläienn nainen on paskaa koska se on facta..
        Se kävi meille jo selväksi..Tiesitkö?
        Siis mielipiteesi heidän rodullisesta huonoudestaan.

Kait sun sukunimes oo Hakkarainen?
        Kuinka joku voi pokkanaamalla sotkea venäläisen ja köyhän ...
        Ja selittää,että ne nyt vaan on köyhiä.. BKT lukuja tänne nyt
        aluksi...hyvä mies.
        En suo nimitellyt sanoin vain, että varinskin tämänkin
        tekstin luettuani tuntuu todella voimakaasti siltä, että äänestit persuja.
        Ja sukunimesi on Hitler..
        En loukannut...Se on vaan se mikä kirjoitelmistasi tällä haavaa välittyy...
        Miksi venäläinen nainen on muuten sinulle tuollainen kipupiste?

Pari riviä aikaa kaikki oli factaa ja nyt et halua tuomita,
        eikä arvomaailmasi ole se ainut oikea...???
        Ota susta nyt selvää sitten..Vaikutat natsilta, mutta silti
        susta tulee mieleen sellainen ..Kiltteys..
        Niin kauan kun sinulla ei ole ollut venäläistä naista, sinulla ei ole
        riittävää kombetenssia puhua asiasta ...Lähinnä tarkoitin
        kultuurin eroavaisuuksia, mutta nyt kerrot että venäläiseen
        kultuuriin kuuluu rahan himo ..Varsinkin suomalaisen...rahan..(Ja minä pidin itseäni rasistina)

Idealisti ja idiootti on yllättävän lähekkäin...
        Koitat kovin fiksun kuvan heittää..
        Osaat muutaman ylimääräisen sanan, mut...
        Ei me pystyttäis puhuu ku säästä.
        Niin siis nostit jo itsesi venakon yläpuolelle..
        Ja laskit itsesi mun alalpuolelle..Ja sit kiihdyit siitä...
        Et sää kyl Mensaan kuulu..=(
        Ei henkilökohtaisella pahalla, mutta minulla on kombetenssia ja sitä
        myöden varaa nostaa itseni yläpuolellesi tässäkin asiassa...
        Teit sen jo monta kertaa...Laskit toisen..Nostaaksesi itseäsi =(

No mää tulin siihen tulokseen et äänestit Persuja...Ja et sul on se leijona koru...
        Voisin heitellä, et sul on nippu tiettyjä koruja ja värjätty pää.. Oisko se kesän
        muoti musta.Melkein tästä pystyis heitteleen hajuveden ja vaatteet,
        käsilaukun merkin sekä kännykän..lävärit ja tatutoinnit.
        Tää on pelkkä oletus..Mutta jos ruudin keksiminen olisi jätetty sulle niin
        hirvet kaatuis jousella...Toivottavasti olen väärässä.. =(
        Ja ei se susta tee huonoa ihmistä millään tavalla... Jos on vähän...toisenlainen..
        Siihen me päästiin..Eikä suo haukuttu..taaskaan..
        Tämä on kuva minkä annoit itsestäsi minulle..Korjaa toki jos olen väärässä.

• eräs deittailja
        AP kirjoitti:

Et ..Etkä paljon muutakaan...Sanoisin, että et ole koskaan asunut tai
        käynyt venäjällä..Ehkä Pietarissa ja se oli siinä..
        Mun pitäis ostaa sul suomileijona koru..
        Facta ei ole synonyymi tilastotiedolle, eikä päätelmäsi
        myöskään synonyymi factalle.Tilaston mukaan stadin
        somaleista on 99.1% rikollisia...Onko tämä nyt facta..
        Ei..Mutta tilastotieto se on...
        Ei muiden maiden historia ole factaa.. eikä historia täsmätiedettä..
        Meille kertoi vasemmistolainen opettaja,
        että Suomi voitti toisen maailmansodan venäjää vastaan =D

Eli Suomeksi, et pysty mitään rakentaavaa tuomaan näytille,
        muuta kuin, että venäläienn nainen on paskaa koska se on facta..
        Se kävi meille jo selväksi..Tiesitkö?
        Siis mielipiteesi heidän rodullisesta huonoudestaan.

Kait sun sukunimes oo Hakkarainen?
        Kuinka joku voi pokkanaamalla sotkea venäläisen ja köyhän ...
        Ja selittää,että ne nyt vaan on köyhiä.. BKT lukuja tänne nyt
        aluksi...hyvä mies.
        En suo nimitellyt sanoin vain, että varinskin tämänkin
        tekstin luettuani tuntuu todella voimakaasti siltä, että äänestit persuja.
        Ja sukunimesi on Hitler..
        En loukannut...Se on vaan se mikä kirjoitelmistasi tällä haavaa välittyy...
        Miksi venäläinen nainen on muuten sinulle tuollainen kipupiste?

Pari riviä aikaa kaikki oli factaa ja nyt et halua tuomita,
        eikä arvomaailmasi ole se ainut oikea...???
        Ota susta nyt selvää sitten..Vaikutat natsilta, mutta silti
        susta tulee mieleen sellainen ..Kiltteys..
        Niin kauan kun sinulla ei ole ollut venäläistä naista, sinulla ei ole
        riittävää kombetenssia puhua asiasta ...Lähinnä tarkoitin
        kultuurin eroavaisuuksia, mutta nyt kerrot että venäläiseen
        kultuuriin kuuluu rahan himo ..Varsinkin suomalaisen...rahan..(Ja minä pidin itseäni rasistina)

Idealisti ja idiootti on yllättävän lähekkäin...
        Koitat kovin fiksun kuvan heittää..
        Osaat muutaman ylimääräisen sanan, mut...
        Ei me pystyttäis puhuu ku säästä.
        Niin siis nostit jo itsesi venakon yläpuolelle..
        Ja laskit itsesi mun alalpuolelle..Ja sit kiihdyit siitä...
        Et sää kyl Mensaan kuulu..=(
        Ei henkilökohtaisella pahalla, mutta minulla on kombetenssia ja sitä
        myöden varaa nostaa itseni yläpuolellesi tässäkin asiassa...
        Teit sen jo monta kertaa...Laskit toisen..Nostaaksesi itseäsi =(

No mää tulin siihen tulokseen et äänestit Persuja...Ja et sul on se leijona koru...
        Voisin heitellä, et sul on nippu tiettyjä koruja ja värjätty pää.. Oisko se kesän
        muoti musta.Melkein tästä pystyis heitteleen hajuveden ja vaatteet,
        käsilaukun merkin sekä kännykän..lävärit ja tatutoinnit.
        Tää on pelkkä oletus..Mutta jos ruudin keksiminen olisi jätetty sulle niin
        hirvet kaatuis jousella...Toivottavasti olen väärässä.. =(
        Ja ei se susta tee huonoa ihmistä millään tavalla... Jos on vähän...toisenlainen..
        Siihen me päästiin..Eikä suo haukuttu..taaskaan..
        Tämä on kuva minkä annoit itsestäsi minulle..Korjaa toki jos olen väärässä.

Eipä ole tarvetta korjata. Saat muodostaa minusta juuri sellaisen kuvan kuin haluat. Aiheesta emme näköjään pääse eteenpäin joten ei kannattane jatkaa.

• AP

Eipä ole tarvetta korjata. Saat muodostaa minusta juuri sellaisen kuvan kuin haluat. Aiheesta emme näköjään pääse eteenpäin joten ei kannattane jatkaa.

Jos et pysty kuin armottomaan rasismiin, etkä perustelmaan
        kantojasi muukalaisvihalle, niin sitten tästä ei kannata jatkaa. =)

Toivottavasti joku maksaa kaasu-laskusi...
        Sitä luulis halvaksi, mutta ei se sitä ole.

Oli ilo huomata, että itseäni kovempi rasisti löytyy maailmasta ,
        koska en voi sietää mitään mikä tulee rajan yli.

Mutta tosiaan olet oikeassa, saman toistelu ja se ettei pysty
        perustelemaan mitään sanomaansa, eikä toimi rationalisesti dialogeissa
        siitä ei rekenneta mitään kaunista...varsinkin jos kaikki argumentit nojaa muukalais vihalle...tai lähinnä vihalle ulkomaalaista naista kohtaan..

Sieg hail.. =)

• proagatgu

Ota Risto ihan minkämaalainen tahansa, se ei todellakaan ole minulta pois.

Vauhti ei kyllä päätä huimaa, jos kahdessa vuodessa on yhden kanssa päässyt tapaamisen asteelle. Mutta sekin on ihan oma asiasi.

Itse en ole ottamassa ulkomaista miestä. Sen olen kyllä huomannut, ettei suomalaisille miehille enää kelpaa suomalainen nainen; sekä tämä palsta että esimerkiksi Sinkut-palsta on täynnä vihaa suomalaisia naisia kohtaan. En tiedä miksi. Itse kuitenkin päätin olla mieluummin kokonaan ilman kuin ottaa kumppania vieraasta kulttuurista. Minulle samankaltainen kasvatus, perinne, historia, arvot, muistot ovat sen verran arvokkaita, etten voisi kuvitella hakevani puolisoa Turkista tai Gambiasta.

Mutta niin kauan kuin nämä tuontipuolisot eivät jää veronmaksajien elätettäväksi niin jokainen hakekoon rakkautensa mistä haluaa. Hyvähän se vain on, että suomalainen geeniperimä rikastuu ja saadaan erilaisia ihmisiä tänne. Kyllähän mustat miehetkin ovat komeita katsella, eivät vain sovi itselleni parisuhteeseen.

• AP

Toivottavasti ei..kamalaa olisi jos näin kävisi. ;)

Vauhtia ja vaaraa...Suhteeseen tulekin rynnätä täysin
        ajattelematta..eiku.. =)

Kelpaa..kuhan vaan joku kiltti ja lämmin osuus kohdalle
        toi "eräs deittailijakin" kirjoittaa niin kauniisti, että tuollaisen kun
        saa joku päivä niin hyvä on...Huonolla naisella en tee mitään olkon vaikka cambiasta. =)

Miksi vihaat suomalaista naista??
        Siis häh? Koitatko nyt parittaa mut ulkomaalaiselle..Vaiko iskeä?

Älä saarnaa kuorolle mies...=D

Vaikee sanua, kun en pahemmin ole mustaa miestä katsellut ..=D

• proagatgu
        AP kirjoitti:

Toivottavasti ei..kamalaa olisi jos näin kävisi. ;)

Vauhtia ja vaaraa...Suhteeseen tulekin rynnätä täysin
        ajattelematta..eiku.. =)

Kelpaa..kuhan vaan joku kiltti ja lämmin osuus kohdalle
        toi "eräs deittailijakin" kirjoittaa niin kauniisti, että tuollaisen kun
        saa joku päivä niin hyvä on...Huonolla naisella en tee mitään olkon vaikka cambiasta. =)

Miksi vihaat suomalaista naista??
        Siis häh? Koitatko nyt parittaa mut ulkomaalaiselle..Vaiko iskeä?

Älä saarnaa kuorolle mies...=D

Vaikee sanua, kun en pahemmin ole mustaa miestä katsellut ..=D

Siis nainen olen.

• AP
        proagatgu kirjoitti:

Siis nainen olen.

Joo tiedän..

Ja pahoitteluni..Kun ihminen asuu ja kasvaa ympäri suomea,
        niin se puhuu niin monella murteella ja muulla,
        että teksti on aina vähän vaikea selkoista =(

• Höh????

Kuka siitä alkaisi "rätköttää", jos otat venläisen naisen, kun et suomalaista saa? Miksi "rätköttäisin" siitä että mies, jota en huoli ja josta en ole kiinnostunut, ottaa jonkun muun?

• AP

Tätä just tarkotin:"kun et suomalaista saa".

Toi on kamalinta mitä suomalaisessa naisessa on..ujouden ja alkoholismin
        lisäksi. Täysin perusteeton mustasukkaisuus ja viha...toista etnistä
        ryhmää kohtaan = )

Onko kyse saamisesta vai halusta...
        Vaiko siitä ,ettei hakija arvosta pintaa tahi etnisyyttä...
        vaan ihmistä tuon ihon alla?

Kaltaisiasi sisältä palaneita ihmisraunioita pyörii tuolla kaduilla ihan liikaa =(

Taas hypättiin sen yli, että joku etninen ryhmä on aktiivisempi...
        Koska halusit olla rasisti..

Tiedätkö miksi?....Tiedät, että sulla ei oo suhteeseen mitään annettavaa
        ja koet venäläisen naisen uhaksi... Koska itsetuntosi kertoo,
        että olisit muka kuoreltasikin ruma... vaikka olet vain sisältä.
        Toivon, että eheydyt...Ja saat itsetuntosi rippeet kasaan.

• peili käteen

kun mies haukkuu ja arvostelee naisia ketä vaan, ei naiset ole sellaisesta kiinnostuneita

• Eksyttiin jo

Älä..Mites luulet..Onko tätä lukeneet miehet
        kuumana niihin lukuisiin naisiin joka haukkuu muita naisia?

Alkuperäinen ajatus oli aktiivisuudesta ja sen syistä,
        kunnes alkoi tulla tätä: huora,rahan perässä ,ryssä.. kommenttia.

Me olemme tosiaan metsäläisiä, mutta miehet joita pidetään
        rasisteina eivät tunne moista vihaa esim. somaleita kohtaa,
        joilla on suomalainen nainen. Lukuun ottamatta joitain
        ääritapauksia joilla on huono itsetunto.
        Ei se afrikkalainen mies muutu pahaksi.. sen vuoksi,
        että hänen etninen taustansa on eri...

Tosin täytyy muistaa, että täällä kirjoittaa teini-ikäisten lasten
        palstalla aikuiset sinkut, jotka ovat lievästi elämän
        katkeroittamia.(minut mukaan lukien) Sen takia kait
        aihe liukuu aina tällaiselle köyhälle alueelle...
        Tuolla sen taas lentokoneessa näki vk.loppuna...
        Suomalaisen "ylvään" tapa-kultuurin.
        Kuten joskus jo kauan sanoin..

Olen suomalainen ja olen juntti, mutta en tunnusta
        sitä ulkomailla ollesani...Kosa en vain kehtaa..
        Jokainen etsii.. onnensa sieltä mistä sen haluaa siinä.
        Ei muutaman suomalaisen itse säälissä rypevän hengisesti
        vammautuneen ja ruman (Henkisesti ruman jos et osaa lukea)
        naisen sana paina pienen kiven vertaa.

Mistä tuli mieleen, että tuolla kun oli vk.loppuna niin...
        Näitä venäläsisiä naisia on jo ruotsalaisilla miehilläkin..PALJON.

Oli "Tatajaanat" melko kauneita lapsineen miehineen
        päivineen =D Onnelista suomalsita paria siellä ei ollut...
        tappelevia kyllä ja lapsettomia totta kait =)

• öööööööööö----------
        Eksyttiin jo kirjoitti:

Älä..Mites luulet..Onko tätä lukeneet miehet
        kuumana niihin lukuisiin naisiin joka haukkuu muita naisia?

Alkuperäinen ajatus oli aktiivisuudesta ja sen syistä,
        kunnes alkoi tulla tätä: huora,rahan perässä ,ryssä.. kommenttia.

Me olemme tosiaan metsäläisiä, mutta miehet joita pidetään
        rasisteina eivät tunne moista vihaa esim. somaleita kohtaa,
        joilla on suomalainen nainen. Lukuun ottamatta joitain
        ääritapauksia joilla on huono itsetunto.
        Ei se afrikkalainen mies muutu pahaksi.. sen vuoksi,
        että hänen etninen taustansa on eri...

Tosin täytyy muistaa, että täällä kirjoittaa teini-ikäisten lasten
        palstalla aikuiset sinkut, jotka ovat lievästi elämän
        katkeroittamia.(minut mukaan lukien) Sen takia kait
        aihe liukuu aina tällaiselle köyhälle alueelle...
        Tuolla sen taas lentokoneessa näki vk.loppuna...
        Suomalaisen "ylvään" tapa-kultuurin.
        Kuten joskus jo kauan sanoin..

Olen suomalainen ja olen juntti, mutta en tunnusta
        sitä ulkomailla ollesani...Kosa en vain kehtaa..
        Jokainen etsii.. onnensa sieltä mistä sen haluaa siinä.
        Ei muutaman suomalaisen itse säälissä rypevän hengisesti
        vammautuneen ja ruman (Henkisesti ruman jos et osaa lukea)
        naisen sana paina pienen kiven vertaa.

Mistä tuli mieleen, että tuolla kun oli vk.loppuna niin...
        Näitä venäläsisiä naisia on jo ruotsalaisilla miehilläkin..PALJON.

Oli "Tatajaanat" melko kauneita lapsineen miehineen
        päivineen =D Onnelista suomalsita paria siellä ei ollut...
        tappelevia kyllä ja lapsettomia totta kait =)

"miehet joita pidetään rasisteina eivät tunne moista vihaa esim. somaleita kohtaa, joilla on suomalainen nainen."

Eh heh heh hee :D Siis tämä oli varmaan vitsi...? Kyllä lähes jokainen suomalainen mies vihaa niitä naisia (ainakin salaa itsekseen), joilla on/on ollut tumma ulkomaalainen mies.

Ja mitä itse aiheeseen tulee, niin itse en lähde haukkumaan toismaalaisia naisia, he eivät kilpaile kanssani samoista miehistä, itsekin pidän enemmän näistä ulkomaalaisista miehistä, koska heillä nämä vanhat käytöstavat ovat vielä kunniassa.

• AP
        öööööööööö---------- kirjoitti:

"miehet joita pidetään rasisteina eivät tunne moista vihaa esim. somaleita kohtaa, joilla on suomalainen nainen."

Eh heh heh hee :D Siis tämä oli varmaan vitsi...? Kyllä lähes jokainen suomalainen mies vihaa niitä naisia (ainakin salaa itsekseen), joilla on/on ollut tumma ulkomaalainen mies.

Ja mitä itse aiheeseen tulee, niin itse en lähde haukkumaan toismaalaisia naisia, he eivät kilpaile kanssani samoista miehistä, itsekin pidän enemmän näistä ulkomaalaisista miehistä, koska heillä nämä vanhat käytöstavat ovat vielä kunniassa.

Öö..Ei..Kuten tuolla jo mainitsin meitä on aika kattava kokonaisuus
        eri maalaisuuksia samassa pöydässä... Juurikin mustaa valkoisen päällä..
        Mutta tämä nyt vain lujittaa uskoa metsäläisiin...
        Toisen onni on minun onneni... Jos sen saa toisesta ihmisestä..
        Niin ei täällä paljon taustaa katsota.

Kuinkakohan moni nainen äänesti Persuja?

• Kuuleh ny Risto

Noista 204:stä aktiivisesta venakosta on 203 suurella todennäköisyydellä Sergeitä ja Aleksandereita, Igoria unohtamatta. Ja katsoitko sen tapaamasi housuihin, että kyseessä todellakin oli nainen? Noista treffipalstan tytöistä ei tiedä kuin murto-osa, että kuvansa on liitetty johonkin sinut saavuttaneeseen mailiin. Eihän tuo prosentti ihan mahdoton ole jos yhden yli kahdestasadasta olet tavannut. Sitkeä poika olet ainakin määrän pohjalta yrittämään.
      Kielimuuri on varmasti yksi selitys siihen itäaktiivisuuteen. Et sitten ole sitä miettinyt, josko siinä tyylissäsi lähestyä täkäläistä naista on kaikki katastrofin ainekset? Et vaan osaa loihtia sellaista viestiä mikä herättää suomineidon kiinnostuksen potilasta kohtaan?
      Ei se venakko sen huonompi ole kumppanina kuin täkäläinenkään. Pääasia parisuhteessa kuitenkin lienee, että molemmat ovat onnellisia ja tyytyväisiä valintaansa. Minä en ainakaan ole räköttämässä kuinkylärakki jos naapurista tytön löydät. Onnea etsintään.

• AP

Jos luet huolellisemmin, niin kyllä siinä yö vietettii ihan kuten
      kuuluu...Sää et tiedä, toi on saman kaltainen oletus ,
      kun sanoa saamelaisista, että ne nussii 98,9% poroja..
      Ja sinä et ole tavannut yhtään...

Kyllä niihin nyt vastaa suomalaisetkin... kahden kanssa kirjoitetaan,
      mutta venakot johtaa.

Kiitos..en myöskään usko, että olisi...Tai helpompi...
      Olkoon mistä tahansa, nainen tekee elämän taivaaksi
      ja helvetiksi...yhtä aikaa.

Kiitos, onneksi naapuri se on ruotsalainenkin.

• Kombetens-bsygolok

AP. Mistä laitoksesta valmistuu noin suurilla kirjoitusvirhemäärillä?

Yritä nyt tosissaan saada työtä täältä armaasta Suomestamme, että saisit muutakin ajateltavaa arkeesi. Ja toivon myös, että rakastut ehtaan tsuhnatyttöön. Niih.

PS. mulla on kiva venäläinen vaimo

• AP

Made by Rieskalähteen ylä-aste =D

Teen parhaani ;)

• 15+15=1

15 15

Molempia olen tuon verran tavannut ja kyllä siinä on kusetustakin tapahtunut matkan varrella. Oma vika mutta jos nainen näyttää mallilta jo valmiiksi ja pyytää rahaa niin ennusmerkit on aika huonot. Lisäksi aina pitää googlettaa neitoa ja hänen mailia.

Mitä tulee Suomalaisiin naisiin niin aika heikosti oli minulla pullat uunissa kun olin menestynyt ja ok näköinen, sosiaalinen ja kaikkien mieleen. Ja kuten eräs nainen jälkeen kirjoitti: "olet liian hyvä".

Siksi valitsin Venäläisen joka arvostaa minua ja meillä on todella hauskaa yhdessä :)

Sen verran minäkin olin ennakkoluuloinen että hyvän ja tärkeän avioehtosopimuksen tein.

• AP

Niin siis TERVETTÄ järkeä.

Itse en lähettäisi rahaa ikinä mihinkään, enkä mihinkään tarkoitukseen.
      Tosin tunnen venjän maana niin hyvin, että jos likalla on kaikki hyvin
      ja molemmat passit (sisäinen ja ulkoinen),
      niin suomen viisumin saa kyllä 7 päiväksi, että huips vaan ja matkustaminen tänne bussilla, junalla tahi lentokoneella
      ei vie venäläsitä sen enempää konkurssiin kuin suomalaista joka tienaa jotain
      1500 € kuussa.

Ei se rupla ja euro eroa toisistaan siinä, jos rahaa osaa käyttää ja säästää.
      Tosin kokemuksesta joskaan en naisista vaan omista ystävistä nuorempana opin sen, etten lainaa rahaa edes omalle äidilleni.
      Vaikka maksaisivat huomenna takaisin.
      Jos lainata tarvii niin silloin ollaan kämmätty oli sitten työtön, yh tms.

Myös suomalaiseen naiseen laitetaan avioehto,
      jopa suomalaiset keskenään.
      Molemmin puolin myös naiset ymmärtävät
      nykyään pikkuhiljaa vaatia tätä.

Raskainta oli kumppnissa / kumppaneissa opettaa tiettyjä asioita
      tästä maasa jotka ovat siellä toisin.
      Esim:, että kraansta voi teoriassa juoda turvallisin mielin vettä.

• max_von_sydow

Huh huh...piti kahlata koko ketju läpi ja täytyy sanoa, etten ihmettele yhtään ettei keskustelun aloittaja saa naista. Näköjään edes sitä venäläistä.

Sitä ihmettelen, kuinka kärsivällisesti ja asiassa pysyen "eräs deittailija" on jaksanut vastailla sinulle. Olet kyllä melkoinen jankuttaja.

• Mitäs läski

Et sää niin hyvin lukenut =D

Mutta joo en jaksa antaa sun provota,
        sun kaltasii ihmisraunioit on 13 tusinas =D

• kerropas

Missä sinulla AP on ilmoitus, johon venättäret on laittaneet postia? Suomi24:ssä? Itseäkin kiinnostaisi.

• AP

Suomi24:sen Treffeillä o ilmoitus, löytyy ihan omalla nimellä.
      Ja russian euros.

Ja sitten ole aikanaa vetässyt itteni tonne http://www.russianeuro.com
      sivustolle ja ostanut sinne jäsenyyden. Se ei oo pakollinen vissiin,
      mut sillon kun ostin sen, se oli joku 1-4 kuukautta.
      Ja juuri tätä kun kirjotan, se on tossa auki...Chatin samalla yhden likan kanssa.

Kattelen sieltä taas vaimoa ja tai ystävää.
      Jäsenyys on köyhälle suolanen, noi 40 euroa mut itte
      sain silloin sen muijakaverin sieltä..Et investointi kannatti.
      (älä maksa luottokortilla)

Tuolta sivustolta sitten huomioi!!! välimatkat venäjällä.
      Itse lähinnä kattelen likkoja Pietarista ja Moskovasta ja
      tosta rajanpinnasta missä Aeroflot ja junat liikennöi. Tää mun ex:ä oli
      Pskovista tavatttiin ekan kerran Eestissä kun siitä oli rajal jotain 200 km.
      vuos oli 2008.

Muutamia photoshopattuja kuvia siellä on, mutta kuvien
      taustat paljastaa yleensä varallisuuden.
      Samoin kuin laatu. Liian laadukas on yleensä kusetusta.

Venäläiset jotka tuolla sivustolla on, ovat aika rikkaita ja
      matkustavat paljon. Paljon on kuvia Odessasta ja
      Thaimaasta,Kiinasta etc.. Missä jengi on käynyt lomilla.
      Et ne ei oo feikkejä, kyllä sen sitten huomaat.

Nyt kirjottelen 4 kanssa maileja.
      Katotaan mitä tulee kun viittiis koko loppuelämää olla yksin.
      Täytyy saada taloon kuningatar ja ei ne lapsetakaan häiritsis..

Kun meet tonne, niin terveellä järjellä liiku. Älä anna ulkonäön sokaista.
      Kyllä ne tulee sieltä tänne kun niillä on massia,
      ja jos ei..Niin sit uus muija kiikariin.

Sitten ei mitään lähetetä vaikkei kukaan olekkaan pyytänyt,
      mutta kuhan varotan valmiiksi, jos joku joskus pyytäisi.
      Pyydät aina vaan käymään suomeen kun treffejä sovitte.
      Jotkut tulee aika nopeestikkin, jotkut lämpenee hitaammin.
      Mutta katot vaan, että kustantavat itse matkansa.

Kannattaa käyttää meseä,skypeä web-kamera keskusteluihin.
      Sitä minäkin käytin kun tapailtiin aluksi.
      Ja jokaisella venäläisellä on melkein Yahoo eli vastaava kun
      Mese tohon kommunikoitiin, ja sieltä saa sit jo rumimmat
      skipata =)

On aika kauniita likkoja...paljon.
      Jos kirjoittaa huonoa englantia tai ei oo nettiä kotona,
      skippaa suoraan ja siirry seuraavaan.

2511 naista on tällä hetkellä siellä onlinessa eli chatti tilassa.
      Tosin huomen niil on duunit klo:06:00 aamusta joten siksi
      noi vähän.

• kerropas

Hei kiitos ap perusteellisesta vastauksestasi.

Ei kait minulla ole vaikeuksia löytää seuraa täälläkään ja järki/tunnepuoli on kunnossa. Siltikin tuntuu kun elämän aikana olen tutustunut muutamaan ulkomaiseen (myös venäläiseen) että sellaisen naisellisuudessaan voimakkaan ja sydämellisen tapauksen löytäminen täältä on väghän sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Ovat kai ensimmäisten joukossa varatut. Joten ajattelin laajentaa hakua naapurimaihin kun etsin tällaista helmeä

• edellinen
        kerropas kirjoitti:

Ei kait minulla ole vaikeuksia löytää seuraa täälläkään ja järki/tunnepuoli on kunnossa. Siltikin tuntuu kun elämän aikana olen tutustunut muutamaan ulkomaiseen (myös venäläiseen) että sellaisen naisellisuudessaan voimakkaan ja sydämellisen tapauksen löytäminen täältä on väghän sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Ovat kai ensimmäisten joukossa varatut. Joten ajattelin laajentaa hakua naapurimaihin kun etsin tällaista helmeä

Niin eli vinkeistäsi tulee olemaan varmaan paljon hyötyä : )

• AP
        edellinen kirjoitti:

Niin eli vinkeistäsi tulee olemaan varmaan paljon hyötyä : )

Ei kestä..Kuhan meet järjellä ja oot onnelinen.

• AP
        kerropas kirjoitti:

Samasta syystä minäkin...

Normaali painoinen,normaalit odotukset elämältä,nätti naama,
        koulutettu,fiksu... Kait niit suomessakin olis ja on, mutta
        yllättävän monella tällaisella on jo lapasia... ja minä haluan ihan
        käyttämättömän... Ei minulla ole sellaista mitään hullun ruusuista kuvaa
        asiasta.. mutta kokemusta onneksi on, ei kait se poikkea muittenkaan
        miesten haluista... omatupa, lapset ja vaimo.

• terve menoa vaan

mikä suomi miestä vaivaa, kun tavatessa suomalaisen naisen, alkaa kehumaan ex-venäläistä naista?

Miksi ollenkaan hakea suomalaista naista, jos kerta venäläinen nainen on niin ihana, että pitää sillä oikein leuhkia kotimaan naisille....

• AP

Enhän mää haekkaan suomalaista naista, eikä kaikkia nyt mikään vaivaa
      mutta suomalainen yhteikuntarakkenne on nyt mikä on.

En tiettävästi oo yhdelekkään naiselle tätä suunannut sen enempää
      vaan lähinnä miehille jotka on kypsyneet tähän samaan tilanteeseen
      ja haluavat jakaa jonkun normaali painoisen kanssa elämänsä.

Miksi ei myös naisille vinkiksi jotka ovat kypsyneet suomalaiseen
      mieheen, että miehiä on muissakin maissa...Normaali painoisia =D

• Onnellinen Mies

Minulla on samanalaisia kokemuksia mutta olen tavannut Suomalaisia naisia Etelä-Suomesta parikymmentä ja Venäläisiä Helsingissä ja Pietarissa 14 kappaletta. Kaikilla naisilla tietysti sama toive: löytää hyvä kumppani.

Jos joku Venäläinen lähettelee noita copy paste viestejä niin unohda hänet, Jos joku pyytää rahaa, unohda hänet ja jos joku haluaa nähdä sinut jossakin muualla kuin kahvilassa, esim. kotonaan niin älä mene ja unohda hänetkin. Muista googlettaa nimimerkit ja mailiosoitteet koska aina löytyy huijareita.

Mutta rohkeasti vaan kahville ja vaihtamaan kuulumisia niin se oikea löytyy. Itse olen syksyllä menossa naimisiin naisen kanssa jonka löysin netistä. Minulle vuosi seurustelua riitti ja olen valmis menemään naimisiin.

Kyllä, hän on Venäläinen ja olen erittäin rakastunut kuten hänkin.

• AP

Juurikin tätä ajoin takaa =)
        Ei siinä muuta kuin olkaa onnelisia...muusta ei ole kysymys...

• hyvä päätös

mielummin lihava ja ilman suomalaista miestä, elämä on paljon parempaa...

• AP

Vähän kun sanoisi olevansa siivooja ja onnelinen.

Tosin kommentisi on sitä luokkaa, että saan älyllisesti
      tasavertaisemman keskustelu kumppanin kengästä...

Kasva aikuiseksi.

• Venäjällä,.

On naisia 20 miljoonaa enemmän kun miehiä,eli ei ole ihme jos muiden maiden miehet kiinnostaa.
      Itse menen piakkoin naimisiin Venäläisen naisen kanssa.

• Anonyymi

Rahojen perässä ne on.

• Anonyymi

Jos hyökätään venäjälle he ovat riistaa, eivät synnytä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      24
      5780
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      162
      4182
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      14
      3757
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      68
      3133
    5. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3093
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      90
      2997
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      2775
    8. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      157
      2696
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      20
      1825
    10. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      123
      1727
    Aihe