Aivan upea ilma

Eewulin haamu

Olen kyllä todella tyytyväinen itseeni kun kävin tunnin mittaisen hikihölkkälenkin koiran kanssa. Lämpöä lienee ainakin 20 astetta ja tuli kyllä kunnon hiki pintaan, niin minulle kuin varmasti koirallekkin. Koiralle varmaan enemmän, musta turkki kun on.
Mutta ilma on kyllä kertakaikkisen ihana ja olen niin tyytyväinen koiraankin kun ei alkanut kesken hölkän remmiräyhäämään muille koirille, ah ihanaa. Ehkä se pikku hiljaa alkaa jäämään pois :)
Nyt on hurtalta veto pois ja tää emäntä taitaa käyä suihkussa.

16

91

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reipas Poikamies

Ostin tänään hienot uudet juoksu shortsit joita olen etsiskellyt jonkun aikaa. Todella lämmin sää on täälläkin. Kohta ruuan laitoon...

Onko tämä jokin varattujen "mitä tehtiin tänään" topic?

• Eewulin haamu

Ei ole varattujen enkä mie ole vielä varattu. Ehkäpä siitäki sais jonku selon vloppuna..

Ja niin, ainaki olen tänään saanu olla rauhassa parvekkeella kun ei ole viereisen työmaan vanha ukko tuijottamassa ahdistavasti. Vihaan sitä kun joku tuijottaa ja sen huomaa heti.
      Aamukin meinasi mennä puihin kun kyseinen ukkeli tuli kyselemään nimeäni, enpä kertonut ja onneksi koirani haukkui niin aggressiivisesti että ukko tajusi mennä pois.
      Herranen aika sentään, sehän olisi varmasti ikänsä puolesta olla isäni.

Mutta muutoin päivä on mennyt oikein mukavasti, huomenna hetkeksi kouluun opon juttusille ja laitetaan paprut uuteen koulutukseen menemään.

• ...............

Munaako oot vailla? Viikonloppuna lankeaa.

• Eewulin haamu
        ............... kirjoitti:

Munaako oot vailla? Viikonloppuna lankeaa.

No en ole kuule sitä vailla. Enkä lankea ellei ole syytä. Mee kiusamaan jotaki toista, alkaa taas tympiä tuo vitun sorsiminen. Hankkikaa vaikka jotain kivaa itellenne ettei tarttis sitä pahaa oloa purkaan muihin.

• Älyn haamu

Taitaa vanhus olla pimpin perässä :-)

Täällä Helsingissä taas on sateinen ilma ja aamulla jyrisi ukkonenkin. Heräsin tänään siinä 12 maissa ja netissähän se työttömän päivä on jälleen kerran kulunut. Hukkaan heitetty elämä :-(

• vanhainkodit purkuun
        Älyn haamu kirjoitti:

Täällä Helsingissä taas on sateinen ilma ja aamulla jyrisi ukkonenkin. Heräsin tänään siinä 12 maissa ja netissähän se työttömän päivä on jälleen kerran kulunut. Hukkaan heitetty elämä :-(

Vanhuksilla ei tee mitään.

• Eewulin haamu
        Älyn haamu kirjoitti:

Niin tais olla joo, pettyä saa kun multa ei tipu.

• Älyn haamu
        Eewulin haamu kirjoitti:

Niin tais olla joo, pettyä saa kun multa ei tipu.

Ainahan kannattaa yrittää :-) Tuijottiko se sun rintoja?

• Eewulin haamu
        Älyn haamu kirjoitti:

Ainahan kannattaa yrittää :-) Tuijottiko se sun rintoja?

Tainnu tuijottaa kokonaisuudessaan. Kuvitellu kait, että puolta nuorempana olisin kieli pitkälle sitä iskemässä.
        Vistoa, tulee mieleen isä-tytär yhistelmä ja yöööök, kuvottaa.

• Old Man
        Eewulin haamu kirjoitti:

Tainnu tuijottaa kokonaisuudessaan. Kuvitellu kait, että puolta nuorempana olisin kieli pitkälle sitä iskemässä.
        Vistoa, tulee mieleen isä-tytär yhistelmä ja yöööök, kuvottaa.

Eewuli, mikä on yläikäraja miehelle jonka kelpuuttaisit suhteeseen? 40?

• Eewulin haamu
        Old Man kirjoitti:

Eewuli, mikä on yläikäraja miehelle jonka kelpuuttaisit suhteeseen? 40?

30

• Lämpimän aamun jälkeen vettä tuli täydeltä taivaalta. Jos kerkeis lenkille ennen kuin taas alkaa.

• violet.

Kävin töiden jälkeen paikassa jossa asuin ennen. Kävelin rantaa pitkin ja nautin luonnosta ja rauhasta. Tuli haikea olo. Muuttokuume iski, taas.

• Free Fanny

Töihin lähtiessä paistoi jo lämpimästi, joten en ottanut lainkaan päällystakkia. Päivällä näin ikkunasta sen verran että välillä satoin ja välillä paistoi, ja äsken kun tulin kotiin niin oli ihan kuulas mutta jo viileä ilma. Takki olisi ollut tarpeen.

Kuinkas Eewulin päivä on sujunut?

• Eewulin haamu

Lenkkeilinpä vielä uudestaan koiran kanssa ja on kyl sen verta väsy et voi hyvillä mielin mennä nukkuun. Joskus on kiva rääkätä kehoa oikein kunnolla :) tulee hyvä fiilis

• Täällä on enimmäkseen satanut. No, enpä olisi mennyt ulos vaikka ei oliskaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4193
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2905
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      2827
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2583
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      321
      2521
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2119
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1855
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1517
    Aihe