Aivan upea ilma

Eewulin haamu

Olen kyllä todella tyytyväinen itseeni kun kävin tunnin mittaisen hikihölkkälenkin koiran kanssa. Lämpöä lienee ainakin 20 astetta ja tuli kyllä kunnon hiki pintaan, niin minulle kuin varmasti koirallekkin. Koiralle varmaan enemmän, musta turkki kun on.
Mutta ilma on kyllä kertakaikkisen ihana ja olen niin tyytyväinen koiraankin kun ei alkanut kesken hölkän remmiräyhäämään muille koirille, ah ihanaa. Ehkä se pikku hiljaa alkaa jäämään pois :)
Nyt on hurtalta veto pois ja tää emäntä taitaa käyä suihkussa.

16

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reipas Poikamies

      Ostin tänään hienot uudet juoksu shortsit joita olen etsiskellyt jonkun aikaa. Todella lämmin sää on täälläkin. Kohta ruuan laitoon...

      Onko tämä jokin varattujen "mitä tehtiin tänään" topic?

    • Eewulin haamu

      Ei ole varattujen enkä mie ole vielä varattu. Ehkäpä siitäki sais jonku selon vloppuna..

      Ja niin, ainaki olen tänään saanu olla rauhassa parvekkeella kun ei ole viereisen työmaan vanha ukko tuijottamassa ahdistavasti. Vihaan sitä kun joku tuijottaa ja sen huomaa heti.
      Aamukin meinasi mennä puihin kun kyseinen ukkeli tuli kyselemään nimeäni, enpä kertonut ja onneksi koirani haukkui niin aggressiivisesti että ukko tajusi mennä pois.
      Herranen aika sentään, sehän olisi varmasti ikänsä puolesta olla isäni.

      Mutta muutoin päivä on mennyt oikein mukavasti, huomenna hetkeksi kouluun opon juttusille ja laitetaan paprut uuteen koulutukseen menemään.

      • ...............

        Munaako oot vailla? Viikonloppuna lankeaa.


      • Eewulin haamu
        ............... kirjoitti:

        Munaako oot vailla? Viikonloppuna lankeaa.

        No en ole kuule sitä vailla. Enkä lankea ellei ole syytä. Mee kiusamaan jotaki toista, alkaa taas tympiä tuo vitun sorsiminen. Hankkikaa vaikka jotain kivaa itellenne ettei tarttis sitä pahaa oloa purkaan muihin.


      • Älyn haamu

        Taitaa vanhus olla pimpin perässä :-)

        Täällä Helsingissä taas on sateinen ilma ja aamulla jyrisi ukkonenkin. Heräsin tänään siinä 12 maissa ja netissähän se työttömän päivä on jälleen kerran kulunut. Hukkaan heitetty elämä :-(


      • vanhainkodit purkuun
        Älyn haamu kirjoitti:

        Taitaa vanhus olla pimpin perässä :-)

        Täällä Helsingissä taas on sateinen ilma ja aamulla jyrisi ukkonenkin. Heräsin tänään siinä 12 maissa ja netissähän se työttömän päivä on jälleen kerran kulunut. Hukkaan heitetty elämä :-(

        Vanhuksilla ei tee mitään.


      • Eewulin haamu
        Älyn haamu kirjoitti:

        Taitaa vanhus olla pimpin perässä :-)

        Täällä Helsingissä taas on sateinen ilma ja aamulla jyrisi ukkonenkin. Heräsin tänään siinä 12 maissa ja netissähän se työttömän päivä on jälleen kerran kulunut. Hukkaan heitetty elämä :-(

        Niin tais olla joo, pettyä saa kun multa ei tipu.


      • Älyn haamu
        Eewulin haamu kirjoitti:

        Niin tais olla joo, pettyä saa kun multa ei tipu.

        Ainahan kannattaa yrittää :-) Tuijottiko se sun rintoja?


      • Eewulin haamu
        Älyn haamu kirjoitti:

        Ainahan kannattaa yrittää :-) Tuijottiko se sun rintoja?

        Tainnu tuijottaa kokonaisuudessaan. Kuvitellu kait, että puolta nuorempana olisin kieli pitkälle sitä iskemässä.
        Vistoa, tulee mieleen isä-tytär yhistelmä ja yöööök, kuvottaa.


      • Old Man
        Eewulin haamu kirjoitti:

        Tainnu tuijottaa kokonaisuudessaan. Kuvitellu kait, että puolta nuorempana olisin kieli pitkälle sitä iskemässä.
        Vistoa, tulee mieleen isä-tytär yhistelmä ja yöööök, kuvottaa.

        Eewuli, mikä on yläikäraja miehelle jonka kelpuuttaisit suhteeseen? 40?


      • Eewulin haamu
        Old Man kirjoitti:

        Eewuli, mikä on yläikäraja miehelle jonka kelpuuttaisit suhteeseen? 40?

        30


    • Lämpimän aamun jälkeen vettä tuli täydeltä taivaalta. Jos kerkeis lenkille ennen kuin taas alkaa.

    • violet.

      Kävin töiden jälkeen paikassa jossa asuin ennen. Kävelin rantaa pitkin ja nautin luonnosta ja rauhasta. Tuli haikea olo. Muuttokuume iski, taas.

    • Free Fanny

      Töihin lähtiessä paistoi jo lämpimästi, joten en ottanut lainkaan päällystakkia. Päivällä näin ikkunasta sen verran että välillä satoin ja välillä paistoi, ja äsken kun tulin kotiin niin oli ihan kuulas mutta jo viileä ilma. Takki olisi ollut tarpeen.

      Kuinkas Eewulin päivä on sujunut?

    • Eewulin haamu

      Lenkkeilinpä vielä uudestaan koiran kanssa ja on kyl sen verta väsy et voi hyvillä mielin mennä nukkuun. Joskus on kiva rääkätä kehoa oikein kunnolla :) tulee hyvä fiilis

    • Täällä on enimmäkseen satanut. No, enpä olisi mennyt ulos vaikka ei oliskaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe