90-alussa toiminut bändi on kasattu uudelleen ja keikkailee pyydettäessä! beware...gore´s are maybe there...ABA ABA... lisää infoa facebookin goredoctore sivuilla...
Goredoctore
3
518
Vastaukset
- Anssi (just se)
Ei yhtään alkuperäistä / ep:illä ja AA-kokoelmalla soittanutta jäsentä mukana? Miten nämä nykyiset "Goret" liittyy alkuperäiseen yhtyeeseen? Kertokaa! Anssi, eihän täs oo järkee, kun mun päätä vittu särkee?
- PUNK MAN
LAHJATTOMAT JOTKA EI SAA AIKAAN OMAA MATSKUA. HARRASTAKAA ENNEMMIN SYVÄNMERENSUKELLUSTA.
- aerosolsuihkekainalo
Käsittääkseni nyky-goren rumpali ja kitaristi ovat varsin tuotteliaita sällejä. Eikös niillä oo niitä bändejä kun sateella sieniä... ja se hevibändi mikä niillä on taitaa olla kokonaan sen kitaristin käsialaa. Sitä paitsi Aatsihan sen goren kasasi uudestaan ja on siinä mukana edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051044
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43482
- 45472