Sixpack hallitus

Näinhän siinä kävi kuten ennakkoon tiesinkin. Hallituskaipuiset puolueet möivät nahkansa ja pettivät äänestäjien luottamuksen. Ketäkö tarkoitan? Ensisijaisesti sossuja. Vaalien alla oli ehdoton vaatimus pankkien vastuusta, jos huonosti käy. Nyt ei sillä näytä olevan enää merkitystä, kunhan hallitukseen päästään. Pettivät äänestäjänsä, ikävä kyllä.

Vihreiden sinnepäinmäki virnuilee suu korvasta korvaan kun päässee taas hallitukseen. Tulossa on uusia ilmastonmuutosmaksuja veronmaksajille. Mitähän nuo intellektuellit älyköt vielä keksivätkään taliaivoissaan. Islannissa tulivuori työntää tuhkaa pilvin pimein. Minä se vain kiltisti noudatan EU:n direktiiveja ja sytytän takkatuleni päältä päin.

Ruotsalaiset taas päässevät hallitukseen, jolloin pakkoruotsi pysynee vielä tämän vaalikauden, kuten heidän ökyrikkaitten eliittitasonsa.

Poju katainen hehkuttaa parrasvaloissa. Tärkein asia koko kokoomuslaisille on se, että EU saa tarvittavan kannatuksen konkurssikypsän EU:n pelastamiseksi tukipaketteineen portugaleille, espanjoille, ties mille muulle vielä. ELÄKÖÖN KAPITALISMI!

JK. KYLLÄ KANSA TIETÄÄ

14

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätä varten ne suomen sotilaat kuolivat että saisimme itsenäisen isänmaan, joka nykyisin nuolee isäntä-EU:n ja sen vasallien saappaita.

Mitä sanoisivat sotiemme sankarit siitä mitä nyt on tapahtumassa?

• Kysymys on että KENEN SUOMI ON.

Nykyinen valtasysteemi ja sen tuottamat päätökset osoittavat että PANKIT OMISTAVAT SUOMEN JA PÄÄTTÄVÄT MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU.

• Kukkomies kirjoitti:

Kysymys on että KENEN SUOMI ON.

Nykyinen valtasysteemi ja sen tuottamat päätökset osoittavat että PANKIT OMISTAVAT SUOMEN JA PÄÄTTÄVÄT MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU.

Näin valta toimii: Räikeästi lyödään hyvinvointivaltiota jonka seurauksena kansa suuttuu. Jos kansa ei tee kansannousua he äänestävät seuraavissa vaaleissa perussuomalaisia. Perussuomalaiset saa ehdottoman enemmistön ja lopputulos on se että perussuomalaisten joukosta kuoriutuu valtaa pitävä eliitti joka alistaa koko kansan.

Tämän jälkeen perustuslait kumotaan, hallinto puretaan ja EU ottaa vallan liittovaltiona. Suomi on siitä lähtien LÄÄNI virallisesti. PS myy itsenäisyyden lopullsiesti ja virallisesti, koska se on osa taitavaa juonta jolla kansaa kustaan linssiin, aivan kuin on kustu jo pitkän aikaa.

Perussuomalaiset ovat oikeasti eliitin tarjoama paska, joka vastaa typeryydessään Demokraatit/Republikaanit systeemiä amerikassa. Persujen rinnalle tulee poliittinen vastine ja eduskuntasysteemejä pallotellaan näiden välillä vaikka kaikkea manipuloi raha kulissin takana.

• Kommentistasi tuli mieleeni 60-luku. Sen loppu puolisko. Sotiemme veteraanit olivat luokkaviholliset numero yksi. Hipit julistivat koko kosmoksen syleilevää yhtenäisyyttä ja rakkautta. Kommunistit siinä sivussa kansainvälistä toveruutta ja työväen yhdistymistä. Elettiin helvetin esikartanoissa, jolloin veteraanit olivat maanpettureita.

Itse kuulun Leijona järjestöön. Vasta äskettäin kävimme tekemässä talven polttopuut eräälle Tali-Ihantalassa taistelleelle ja siellä vammautuneelle 87 v. sotiemme veteraanille.

Jk. Olen ylpeä sotiemme veteraaneista ja itsenäisestä maastamme.

• pientalonpoika kirjoitti:

Kommentistasi tuli mieleeni 60-luku. Sen loppu puolisko. Sotiemme veteraanit olivat luokkaviholliset numero yksi. Hipit julistivat koko kosmoksen syleilevää yhtenäisyyttä ja rakkautta. Kommunistit siinä sivussa kansainvälistä toveruutta ja työväen yhdistymistä. Elettiin helvetin esikartanoissa, jolloin veteraanit olivat maanpettureita.

Itse kuulun Leijona järjestöön. Vasta äskettäin kävimme tekemässä talven polttopuut eräälle Tali-Ihantalassa taistelleelle ja siellä vammautuneelle 87 v. sotiemme veteraanille.

Jk. Olen ylpeä sotiemme veteraaneista ja itsenäisestä maastamme.

Te EU:n vastustajat yritätte sitkeästi esiintyä veteraanien äänitorvena. Vuonna 1994 oli kuitenkin vielä runsaasti veteraaneja hengissä, eikä mikään tutkimus todista, että veteraanit olisivat yksissätuumin EU:ta vastustaneet.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Te EU:n vastustajat yritätte sitkeästi esiintyä veteraanien äänitorvena. Vuonna 1994 oli kuitenkin vielä runsaasti veteraaneja hengissä, eikä mikään tutkimus todista, että veteraanit olisivat yksissätuumin EU:ta vastustaneet.

Onko EU parempi päättämään Suomen asioista kuin Suomi?

*potkaisee homoa naamaan*

Mielestäni en ole ottanut kantaa siihen, missä määrin sotiemme vetaraanit ovat puolesta tai vaastaan EU:n pohjattoman kaivon täyttämiseksi veronmaksajien varoilla/kansakunnan hyvinvoinnin kustannuksella.

Uskoisin noiden vielä elossa muistavan sen pelon/kylmyyden/epätoivonkin. Uskoisin heidän muistavan senkin, kuinka Suomi joutui sodan hävinneenä junalasteittain toimittamaan sotakorvauksia ryssälle.

Uskoisin heidän ajattelevan kaiken kokemansa pohjalta, miksi meitä ei kukaan auttanut silloin. Miksi me nyt autamme korruptioituneita vieraita valtoja, jotka porsastelivat ja elivät yli varojensa. Niin miksi?

Mielestäni en ole ottanut kantaa siihen, missä määrin sotiemme vetaraanit ovat puolesta tai vaastaan EU:n pohjattoman kaivon täyttämiseksi veronmaksajien varoilla/kansakunnan hyvinvoinnin kustannuksella.

Uskoisin noiden vielä elossa muistavan sen pelon/kylmyyden/epätoivonkin. Uskoisin heidän muistavan senkin, kuinka Suomi joutui sodan hävinneenä junalasteittain toimittamaan sotakorvauksia ryssälle.

Uskoisin heidän ajattelevan kaiken kokemansa pohjalta, miksi meitä ei kukaan auttanut silloin. Miksi me nyt autamme korruptioituneita vieraita valtoja, jotka porsastelivat ja elivät yli varojensa. Niin miksi?

Muistan useammankin veteraanin perustelleen EU- ja Nato-kantaansa juurikin sillä, ettemme enää olisi yksin.

• Kukkomies kirjoitti:

Onko EU parempi päättämään Suomen asioista kuin Suomi?

*potkaisee homoa naamaan*

Siltä vähän alkaa tuntumaan. Vielä ei olla EU-aikana kertaakaan saatu Suomea niin sekaisin kuin saatiin ihan omillamme 80- ja 90-lukujen taitteessa.

Oletko kaappihomo vai mistä julkinen homofobiasi johtuu?

Muistan useammankin veteraanin perustelleen EU- ja Nato-kantaansa juurikin sillä, ettemme enää olisi yksin.

Tunnet erilaisia veteraaneja kuin minä. Minun veteraanin, jotka tunnen, eivät todellakaan halua ENÄÄ olla yksin . EU kriittisiä ovat.

Tunnet erilaisia veteraaneja kuin minä. Minun veteraanin, jotka tunnen, eivät todellakaan halua ENÄÄ olla yksin . EU kriittisiä ovat.

Kaikki minunkin tuntemani ihmiset, minä itse mukaan luettuna olemme EU-kriittisiä. Kritiikittömyys kun ei ole myönteisyyden eikä kriittisyys kielteisyyden synonyymi. Jyrkkä ehkä, kuten Erkki Tuomioja aikoinaan sanoi.

• ap.
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kaikki minunkin tuntemani ihmiset, minä itse mukaan luettuna olemme EU-kriittisiä. Kritiikittömyys kun ei ole myönteisyyden eikä kriittisyys kielteisyyden synonyymi. Jyrkkä ehkä, kuten Erkki Tuomioja aikoinaan sanoi.

"Jyrkkä ehkä, kuten Erkki Tuomioja aikoinaan sanoi."

Ateistit ovat ehdottomia vai suhtessaan tuonpuoleiseen, maallisissa asioissa kääntävät takkiansa jos siitä on itselle/puolueellle hyötyä.

• ap. kirjoitti:

"Jyrkkä ehkä, kuten Erkki Tuomioja aikoinaan sanoi."

Ateistit ovat ehdottomia vai suhtessaan tuonpuoleiseen, maallisissa asioissa kääntävät takkiansa jos siitä on itselle/puolueellle hyötyä.

Jos minä olen ollut jotain mieltä ja sitten joku kertoo kannaltani paremmasta vaihtoehdosta, niin muutan oitis mieleni. Sinä vissiin pidät kiinni kannastasi, vaikka se osottautuisi sinulle haitalliseksi?

Sinä olet vissiin sellainen kuuluisa periaatteen ihminen ja minä pragmaatikko.

• Ei tuo paska

liity mitenkään miehen logiikkaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      55
      3513
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      39
      3218
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2771
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2520
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1208
    Aihe