Hei,
Olen 17-vuotias tyttö ja minulla on synttärit noin kuukauden päästä (1.7). Päivä on kovinkin tärkeä ja haluaisin pudottaa noin 5kg ja kiinteyttää enimmäkseen peppua, jalkoja ja vatsan aluetta. Mittani ovat 169cm/66kg. Minulla on salikortti ja käyn salilla n. 3-4 kertaa viikossa. Mitä minun kannattaisi sielä tehdä enimmäkseen, että nuo kyseiset alueet kiinteytyisivät nopeasti. Ja miten minun kannattaisi syödä?
Toivoisin, että tulisi kunnollisia vastauksia, eikä mitää valituksia yms. :)
1kk -5kg
synttärit 2011
2
149
Vastaukset
- Hyvähän tuo on
No valitustahan tästä tulee kun 169 senttinen ja 66 kiloinen rääpäle kyselee laihdutusohjeita vaikka BMI on vain 23.
Teet siellä salilla jalka ja peppu harjoituksia, sekä myös kaikkea muuta monipuolisesti.
Keskityt terveelliseen syömiseen, sillä mihinkään laihdutuskuuriin sinulla ei ole tarvetta. Pikkusen voit jättää kalorit miinukselle ja yrittää keventää muutamaa kiloa pidemmällä aikavälillä.- kaikki suhteellista
Tuohon BMI:n kiinnitetään mielestäni ihan liikaa huomiota, kyllä peili on paljon parempi mittari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396