Petetty

juuri äskettäin

Sain tänään tietää mieheni monen vuoden uskottomuudesta saman naisen kanssa. Olen täysin voimaton, jalkani ei kannata. Mitä teen, kun menen kotiin ja kerron tietäväni asiasta?

13

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ny se on loppu

Eihän siinä muu auta!
      Mutta jos miehesi on hyvä valehtelija kuten ilmeisesti on kun monta vuotta salaa toista pystynyt pitämään, hän tulee kaikin selityksin sinulta anteeksi pyytämään ja kertoo vain sinua rakastavansa eikä halua erota. Se toinen kun oli virhe jonka hän nyt tajuaa eikä koskaan tule uusimaan tekojansa jos vain annat hänelle vielä mahdollisuuden, hän tekee kaikkensa jotta saisit mitä haluat ja olet onnellinen.
      Syvästi pyytää ja rukoilee anteeksi ja itkunkin vääntää. On hetken mitä kiltein ja hurmaavin ja sun sydämesi sulaa ja annat mahdollisuuden.
      Mieti tosissaan uskotko, minä hölmö menin uskomaan ja taas vuoden päästä kävi ilmi että oli hetken tauon jälkeen jatkanut salasuhdettaan liki vuoden, en aavistanut mitään nytkään.
      Tällä kertaa en uskoa en enään voinut, samat jutut ne jatku ja samat anteeksipyynnöt. Nyt mietin miten tästä jatkaisin, yksin tietysti mutta odotanko voimia vai alanko heti eroasiaa hoitamaan.
      Ei tuollaista toisen pilkkaamista kestä kukaan, se syö sinut pikkuhiljaa ja hetken päästä et jaksa mitään.

• Ei anteeksi!

Eroa! Valehtelija on aina valehtelija.

• e

Minulla pettäjämies jonka kanssa jatkan niin kauan kun asiani kunnossa ja lapset isompia...
      mieti rauhassa;älä hätiköi... minä tiedän että mieheni haluaa kenenkä tahansa vastaantulevan naisen pöksyihin,alussa tuntui karmealta mutta ajan myötä pystyn leikkimään kotia niinkuin ennenkin...
      sitä jatkan vain kunnes saavutan oman päämääräni elämässä.
      olen oppinut että vain sinä itse voit tehdä päätöksen älä kuuntele sukulaisten tai ystävien neuvoja vaan päätä itse mutta ajan kanssa.
      todennäköistä että mies pettää kun saa tilaisuuden vaikka kuinka kotona seksi asiat kunnossa.. meillä seksiä välillä monta kertaa päivässä,todennäköisesti miehen ajatukset silloin toisissa naisissa

• sairastapaus

Karmeaa luettavaa, miten voin sekstailla tuollaisen miehen kanssa? Aivan sairasta.

• RetroRiikka
        sairastapaus kirjoitti:

Karmeaa luettavaa, miten voin sekstailla tuollaisen miehen kanssa? Aivan sairasta.

Öhöm.. miten kakkoset voivat sekstailla miehen kanssa joka sekstalee vaimonsa kanssa? Vai onko se niin että "kylmä avioliitto , vaimo lahna eikä seksistä tetoakaan" jutut uskotaan? Siis tätähän tapahtuu kakkosten taholta jatkuvasti, mikä ero? En ole koskaan ymmärtänyt eikö kakkosia oikeasti liikuta avioparin yhdessä tekemiset, eikö se satu kun mies sekstailee vaimonsa kanssa ja viettää aikaa ilman salailua, arki ja juhla jaetaan yhdessä?
        Sisimmässään tietää ettei mies tule vuoksesi eroamaan. Ainoa tilaisuus on siinä jos vaimo ottaa eron. Silloinkin on todennäköistä, että kakkonenkin jää. Eikö silloin ja muutenkin tunne itsensä likaiseksi tyhjennyskipoksi?

Valheita "rakkaudesta" uskomallako jaksaa? Miten tosi asiat voi itseltään sulkea?

• Herää kysymyksiä
        RetroRiikka kirjoitti:

Öhöm.. miten kakkoset voivat sekstailla miehen kanssa joka sekstalee vaimonsa kanssa? Vai onko se niin että "kylmä avioliitto , vaimo lahna eikä seksistä tetoakaan" jutut uskotaan? Siis tätähän tapahtuu kakkosten taholta jatkuvasti, mikä ero? En ole koskaan ymmärtänyt eikö kakkosia oikeasti liikuta avioparin yhdessä tekemiset, eikö se satu kun mies sekstailee vaimonsa kanssa ja viettää aikaa ilman salailua, arki ja juhla jaetaan yhdessä?
        Sisimmässään tietää ettei mies tule vuoksesi eroamaan. Ainoa tilaisuus on siinä jos vaimo ottaa eron. Silloinkin on todennäköistä, että kakkonenkin jää. Eikö silloin ja muutenkin tunne itsensä likaiseksi tyhjennyskipoksi?

Valheita "rakkaudesta" uskomallako jaksaa? Miten tosi asiat voi itseltään sulkea?

Onko ihminen täysin hetero? Mitä tarkoittaa piilo-lesbous? Näitä kannattaa miettiä Retroriikan kirjoiutuksen pohdiskelusta ja kysymysten perusteella. Retroriikka kirjoittaa tosi hyvin.

• oma elämä mullakin
        RetroRiikka kirjoitti:

Minä omalta osaltani voin sekstailla miehen kanssa vaikka vaimonsa kanssakin sekstailee, ei häiritse, emme ole sitoutuneet toisiimme mitenkään.
        Salailua emme harrasta muuten kuin mitä mies kotonaan, täysin vapaasti liikumme ja yhteisiä ystäviäkin on, tämän mahdollistaa kun asun eri kaupungissa.
        Minulla on oma perhe jonka kanssa jaan arkeni ja juhlani.
        Eroa en odota, tosin mukavanpaa olisi jos mies olisi vapaa, mutta missään tapauksessa saman katon alla en asuisi, tapailisin varmasti samaan malliin kuin nytkin.
        Miten voisi tuntea itsensä likaiseksi tyhjennyskipoksi? Seksi on meille aikuisten leikkiä josta molemmat nautimme, molemmat annamme ja saamme. Yhteisellä päätöksellä. Minua itseä ihmetyttää monien naisten kuva seksistä että nainen antaa ja mies ottaa, tälläisten naisten mies varmasti helposti lähtee etsimään naista joka osaa myös ottaa.
        Tosiasioita en sulje mitenkään pois, näen ja hyväksyn ne. Liian paljon kaikenlaista yleistämistä näihin suhteisiin liitetään. Jokainen on omanlaisensa ja kaikki erilaisia. Kakkosnainenkin voi olla oman elämänsä herra eikä suinkaan ukkomiehen pillin mukaan juokseva. Ottaa mitä haluaa ken rooliinsa suostuu ja näitä kyllä riittää.

• läpikäynyt

Keskity pelkästään omaan jaksamiseesi. Saat kyllä sen ukon ulos myöhemminkin. Yritä syödä, nukkua ja pitää niiltä osin asiat kunnossa mihin voit vaikuttaa. Tunteesi menevät nyt ylös ja ala. Se kuuluu asiaan.

Nyt ei tunnu siltä, mutta jonain päivänä jalkasi taas kantavat. Usko siihen.

• ??????

Pakko kysyä, montako vuotta miehesi on pettänyt sinua ja missä päin?

• älä nyt hätäile

Menet kotia, etkä puhu vielä mitään jos ei ole pakko. Mieti mitä itse haluat ja odotat. Itse raivosin aikanaan heti ja tuloksena oli tietenkin se, että jatkoimme kun minä vaatimalla vaadin ja mies lupaili vaikka mitä niinku siinä käy jos siinä tilassa alkaa asiaa selvittämään. Eli mietit asiaa itseksesi ja miehesi tietenkin huomaa sinulla jotain olevan, mutta onhan sinua varmaan ennenkin jokin vaivannut. Sitten muutaman päivän kuluttua onkin parasta alkaa ratkomaan asiaa kun tiedät mitä itse haluat. Meillä kävi niin, että kun mies hätääntyi ja lupaili kaikenlaista vaikkei niin olisi halunnut jatkui suhde toiseenkin samalla ja meni siinä reilu vuosi kunnes asian kanssa oltiin taas napit vastakkain. TAvallaan se oli minunkin syy silloin toisella kertaa jo, koska halusinhan itse niin pitää mieheni silloin, nyt toimisin todellakin toisin miettisin haluanko jatkaa ja mitä oikeasti itse haluan. Me päädyimme siis eroon, kolmatta kertaa en jäänyt odottelemaan vaikkakin mies ei olisi halunnut erota. Minä tuhlasin siis pari vuotta asian ilmitulon jälkeen, koska en osannut rauhallisesti suhtautua asiaan. Kait sitä silloin kuvitteli olevansa kovinkin viisas, nyt tiedän etten ollut.

• Love hurts

Minä sain nelisen kuukautta sitten myös tietää mieheni uskottomuudesta. Sitä oli jatkunut kolme kuukautta. Alkureaktio oli valtava shokki. En pystynyt mihinkään, viha oli valtava, kuinka toinen, jota rakastaa yli kaiken, ja jonka luulit myös rakastavasi sinua, voi loukata noin pahoin. Itsellä edelleen hyvin vaikeaa, tuntuu, että tästä ei ole tietä ylöspäin. Mutta neuvoksi niin sanotuksi ensiavuksi sanon, että älä jää yksin, nyt ystävät ja muut läheiset ovat tärkeitä ja tarvit heitä. Hae vertaistukea. Pura tunteitasi tekemiseen. Elä päivä kerrallaan. Ennen kaikkea älä jää yksin. Multa meni ensimmäiset kaksi kuukautta ensishokissa, epätietoisuuden ja epäuskon vallassa. Mut no en tietenkään halua masentaa sinua entisestään, mutta ehkä hyvä tietää, niin kenties voi varautua, jos siihen voi mitenkään varautua, mutta viimeiset kaksi kuukautta ovat olleet minulle pahimmat, kun tapahtuneen alkaa kaikkine iljettävyyksineen sisäistää ja ymmärtää. Vihantunteita mahdoton hallita, paniikkikohtauksia ja syvää masennusta, itsetuhoisia ajatuksia, itsesyytöksiä, pelkoa jne jne. Mutta ihmiset reagoivat yksilöllisesti tietysti, sitä on vaikea ennalta tietää. Mutta nyt paljon voimia voimia sinulle ja muista nyt tarvit tukea!

• Mahdoton mahdollista

Eikö ne teidän pettäjääijät tuo sukupuolitautiviruksia teille muistoksi? Melähdin väkivallan takia pois kotoa ja kävin muutaman sinkkumiehen kanssa sängyssä ja heti sain oireellisen kondylooman. Tätä taustaa vasten ihmettelen ettei teille tule koskaan näitä viruksia oireellisena. Kondyloomavirus on kuitenkin hirvittävän yleinen ja toisinaan myös näkyvä.

• ..........

juuri tuon takia jätin petturimiehen, eli taudin pelossa, ja ei ne ajattele kun itseään.
      Heti minunkin ex-mies meni kakkosen kanssa asumaan, eli eipä meidän suhde paljoa merkinnyt mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe