Tämä biisi soi päivällä Radio Suomessa,todella kaunis kappale,
täytyy olla uusi, koska olen ko. kappaleen vain muutaman kerran aikaisemmin.
Kuka esittää, mikä on biisin nimi ?
Kertosäe menee suunnilleen näin...
Se on lauluni, minun lauluni.... sen kauneimmat tunteet, se on lauluni, minun lauluniii...
Kenen biisi on.
8
1198
Vastaukset 8
- Retkuilija
Olisiko ollut Saara Suvannon kappale?
- Retkuilija
Jumalauta, pahan pistit, tuttu biisi mutta ei vaan löydy!
- Kysyin ja nyt tiedän
Kertosäkeestä tuli mieleen Kiti Neuvonen. Voit myös kysyä biisin nimeä Radio Suomesta netin kautta. Kuvaile biisiä, lauloiko mies vai nainen, kerro milloin laulu tuli (kellonaika suunnilleen) ja vielä parempi, jos tiedät ohjelman nimen jossa biisi esitettiin. Kerro missä päin Suomea biisin kuulit, sillä eri puolilla Suomea on omat alueelliset ohjelmat. Sillai minäkin sain kaipaamani levyn nimen.
- silmiäni polttaa
Kyllä; nyt tiedän.
Esittäjä: Kiti Neuvonen
Biisi: Kaupungin valot
Kitiltä ilmestyi Kaupungin valot, -single vuonna 1985, ja samanniminen albumi seuraavana vuonna.
kyseinen kappale täällä:
http://www.youtube.com/watch?v=OliOYsLdYwU- Retkuilija
Jotain samankaltaisuutta Saaran laulutavan kanssa.
http://www.youtube.com/watch?v=0QfqeOsxTzo
- Anonyymi
Kati Neuvonen
- Anonyymi
Kiti Neuvonen
- Anonyymi
Kiti Neuvosen kappale "Kaupungin valot", jota ei valitettavasti löydy enää karaokelistoiltakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241375
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411249Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain781238Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2421160Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571026- 64913
- 83871
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513787Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42700- 65687
- 39585
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14560- 32549
- 33544
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 65508
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39485- 29479
- 86463
- 51461