onko nyt liian myöhästä hakea mihinkään? tänäkin vuonna piti jäädä ilman kesähommia vähän tarjonnan vuoksi ja sehän suoraan sanoen vituttaa.
mutta tosissaan ehtisikö vielä jostain käydä kyselemässä kaupoissa tai liikkeissä jos tarvis jotain apulaisia yms? entä muita ehdotuksia?
kesätyöt
8
247
Vastaukset
- kesähemmo9
luulen että kaupat ovat valinneet jos kesätyöntekijänsä mutta etsi mol.fi. sieltä mahdollisesti löytyy vielä, ainakin minä löysin pirkanmaan alueelta viakka millä ja mitalla.
- Myöhäistä...
Taitaa olla auttamattomasti myöhäistä. Eiköhän kesätyöpaikat ole jo täytetty, kun lomatkin alkavat jo reilun viikon päästä.
- krister.l
Taitaa olla auttamattomasti myöhäistä imeä kyrpää koska kesätyöt painaa päälle jo hyvästi sekstailut
- viljo777772
vitun krister lundsted kyrvän imijä
- 33333
viljo777772 kirjoitti:
perkelettä
- viljo77777
33333 kirjoitti:
perkelettä
viljo eistola kyrvän imijä
viljo777772 kirjoitti:
Ihan Hullun mieli-sairaan puheita SULJETULLE MIELI SAIRAALAN OSASTOLLE
TUOLLAISET KUULUU ['YLEENSÄ AINAKIN'?]
- Pekka.Lahtinen
OHO Viljolle ihan saatanasti vittuiltu aijai aijai pojat ! vai aikuiset jopa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059