Nyt sinäkin voit löytää yhteyden Jeesukseen!

Maruanne*

http://www.spaup.org/bible-study/209-lesson5

Tuolta löytyvät myös Raamatun tutkistelut ilmaiseksi :) Kiitos, nyt kaikilla on mahdollisuus tutkistella, niilläkin, joilla ei ole varaa tutkisteluvihkoja itse tilata.

Lähtekää mukaan etsimään Jeesusta! Hän on juuri sitä, mitä ainakin minä olen aina etsinyt!!

"Hän antaa ilon, hän antaa ilon, iloitsen aina Herrassani!"

4

236

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Maruanne! Tuo linkki vei kyllä Uskonpuhdistajien sivuille ja heidän tutkisteluihinsa. Mieheni kysyi 3 kk sitten Kerttuli Giantzaklidikseltä voisiko Raamatun sanomien tutkistelut laittaa nettiversiona, niin ne voitaisiin sitten laittaa paikallisseurakuntien nettisivuille. Hän lupasi kysyä asiaa julkaisuvaliokunnalta, mutta mitään vastausta häneltä ei ole tullut. Pitänee kysyä asiasta joku päivä uudestaan.
      Tässä neljänneksessä (huhti-kesäkuu) on aiheena "Armon vaatteet" ja se olisi kyllä ollut hyvä saada myös nettiin suomenkielisenä.

Siunausta!

• Ellen nelleE

Ellen G. White- materiaali tarvitsee luvat. Hih!
        Säätiöitetty Ellen-firma ei anna lupaa julkaista tekstejään netissä.
        Menisi säätiön tulot, kun kukaan ei ostaisi Raamatun-sanoma vihkosta.
        Ja Ellen G. Whiten harhaiset kirjoitelmat kun ovat nyt yksinomaaan bisneksen tekoon tarkoitetut.
        Saadaan kultin jäsenet ostamaan kilokaupalla kalliita Ellen G. Whiten höpinöitä.

Hih! Hih!

• Toijalan akaalainen spaup.org on käsittääkseni yhtä ja samaa vihamielisen endtime.net sivuston kanssa. Ja toiminta-ajatus on olla vastaisku Adventtikirkolle. Kyseenalaistan tuonkaltaisen uskonpuhdistusmentaliteetin, sillä se ei yhdistä vaan eristää.

• äitikirkkoon?

Eikö vaan. Olisi Lutherkin antanut olla uskonpuhdistuksen eikä eristänyt katolisesta kirkosta. Antin mielestä nyt varmaan pitäisi yhdistää ja palata takaisin katolilaisuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1642
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      438
      1135
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1095
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1015
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      185
      986
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      877
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      655
    8. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      171
      634
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      632
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      628
    Aihe