Nyt vasta yli 4-kymppisenä on tullut mieleeni, että voisiko joskus marssia pomon puheille ja pyytää vaativampia töitä? Miltä kuulostaa?
Tähän astisen elämäni olen ollut muutamassa työpaikassa ja kun muutaman vuoden kuluttua on tuntunut, että edistystä ei tapahdu, niin olen vaihtanut paikkaa.
Mutta onko kukaan tosiaan koskaan mennyt itse esittämään pomolle ylennystä?
Jos on, niin millaisin tuloksin?
ylennyksen pyytäminen?
2
409
Vastaukset
- Perusteluja..
Mikä ettei. Jos pystyt hyvin perustelemaan pyyntösi, ja olet osoittanut, että sinulla on osaamista ja motivaatiota, muutenkin kuin suuremman palkan toivossa, vaativimpiin tehtäviin, niin siitä vaan.
Olen itse hakenut, ja päässyt, eteenpäin vaativimpiin hommiin, kun firmassa on paikka auennut, ja olen sitä hakenut.
Mutta sillä asenteella, että "pitäisi päästä vaativimpiin hommiin, kun siitä saa parempaa palkkaa", ei varmasti onnistu. Ensin pitää osoittaa omalla työllään, että niihin vaativimpiin hommiin on myöskin potentiaalia. - hyväideako?
Silloin on tietenkin helpompaa yrittää ylennystä, kun firmassa on oikeasti joku paikka haussa.
Muistan kun eräässä työpaikassa olin jo vähän aikaa miettinyt poislähtöä, sitten lähin esimieheni kertoi, että on suunnitellut lopettavansa työnsä.
Minulle oli itsestään selvää, että minä olisin hänen seuraajansa jos ja kun hän lopettaisi. Joten jatkoin siellä oloa sitten vielä vuoden verran.
Jokin aika sitten poikkesin katsomassa, että josko tuttuja naamoja olisi vielä töissä 15 vuoden tauon jälkeen, no tuo sama pomohan siellä vielä pöydän takana istui :-) Joten vieläkin olisin siellä kyttäämässä hänen poislähtöään, ellen silloin olisi ottanut härkää sarvista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816