Miesten partavedet

jackaroo

Olen ajatellut hankkia jotain hyvän tuoksuista partavettä, kun ilmeisesti sitä pitäisi tuoksua hieman paremmalle jos meinaa treffeille jossain vaiheessa mennä.

Käyttääkö tämän palstan miehet partavesiä ja jos käyttävät niin mitä merkkejä suosittelisitte? Varsinkin alkoholittomat partavedet kiinnostavat, kun itselläni on melko herkkä iho.

Ja naisille sellainen kysymys että onko teistä miehen partaveden tuoksulla mitään väliä treffeillä ollessa? Onko miedolle partavedelle tuoksuva mies parempi kuin täysin hajuton?

47

2430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi vitura... Tämä sitten pyyhki tekstini, tivatessaan kirjautumis vaiheessa oikeampaa salasanaa... ...

      Lyhyestä sit virsi kaunis. Boss Dark Blue on ihan hyvä haju. Kuvauksissa lukee sana maskuliininen, mutta on se kyllä melko androgyyni noiden äijä tuoksujen rinnalla. Ei turhan voimakas ja ihan miellyttävä siis... Voin kai suositella, tosin ei ehkä silti ihan mun makuun. Vähän särmikkäämmin se tuoksu sais sanoa mies...
      Alkoholiton se tosin ei ole.
      Partavesistä en mitään tiedä, kun ikinä en ole käyttänyt.

      • mr_groove

        Dark Blueta saa myös partavetenä, tykkään myös. Itse tykkään eniten Bossin Number One:sta. Tosin sitä ei saa enää Suomesta, mutta tuleehan tuolla maailmalla käytyä silloin tällöin. Alkoholittomista en tiedä, kun ei ole alkoholiongelmainen iho.


    • kyssäripyssäri

      Jackaroo, kuinka monia _ajattelemistasi_ asioista olet jo toteuttanut?

      Entä milloin ajattelit oikeasti lähestyä naisia?

      • jackaroo

        Kyllä minä olen monia asioita tässä jo tehnytkin, mutta en ole kyllä yrittänyt iskeä ketään, kun minulla on monta asiaa jotka pitää ensin saada kuntoon että siitä voisi tulla yhtään mitään.

        Niin, joo, minunhan piti tässä kirjoittaa se edistymisraporttikin, mutta kun on ollut niin kiireistä eikä ole netissä tullut kauheasti oltua. Mutta enköhän minä sen tässä muutaman kymmenen minuutin päästä palstalle saa laitettua, käyn ensin vain saunassa.


      • N26_*_*_*
        jackaroo kirjoitti:

        Kyllä minä olen monia asioita tässä jo tehnytkin, mutta en ole kyllä yrittänyt iskeä ketään, kun minulla on monta asiaa jotka pitää ensin saada kuntoon että siitä voisi tulla yhtään mitään.

        Niin, joo, minunhan piti tässä kirjoittaa se edistymisraporttikin, mutta kun on ollut niin kiireistä eikä ole netissä tullut kauheasti oltua. Mutta enköhän minä sen tässä muutaman kymmenen minuutin päästä palstalle saa laitettua, käyn ensin vain saunassa.

        Hah-haa. Mulle tulee mielenn Jackaroosta oma itseni 14-vuotiaana, kun ajattelin että mun täytyy eka päästä eroon jalkojeni ihottumasta ja oppia nätisti sheivaamaan bikiniraja ennen kuin voin alkaa seurustelmaan kennenkään kaa :D

        Ei siinä ihastumisesta ja seurustelemisessa oikeasti ole kyse siitä, että onko ulkonäkö juuri kohdilleen. Onko hampaat sopivan valkoiset, onko tukka leikattu muodikkaasti, onko vaatteet siistit jne. jne. Ne voi avittaa ihastumista mutta mun mielestä loppuen lopuksi ihmisistä kiinnostuminen on aika mystistä puuhaa ja mun mielestä suhteen aloittaminen on samanlaista kuin ystävyyden aloittaminen jonkun kanssa.

        Jalkojeni näpyt eivät ole minnekkään kadonneet - ihotautilääkärin mukaan kyseessä on vain normaali, suomalainen iho, joka tykkää pukata näppyjä. Bikirajaa en osaa edelleekään kunnolla ajella, niin että jälki ilahduttaisi itseäni. Kaikesta tästä huolimatta, kyllä on seurusteltu ja treffeillä käyty :)

        Älä suhtaudu seurusteluasioihin niin insinöörimäisesti Jackaroo - jo asenteesi karkottaa naisia ja sitä paitsi, ihastuminen/seurustelu on niitä asioita joita korkeammat voimat ohjailee.


      • jackaroo
        N26_*_*_* kirjoitti:

        Hah-haa. Mulle tulee mielenn Jackaroosta oma itseni 14-vuotiaana, kun ajattelin että mun täytyy eka päästä eroon jalkojeni ihottumasta ja oppia nätisti sheivaamaan bikiniraja ennen kuin voin alkaa seurustelmaan kennenkään kaa :D

        Ei siinä ihastumisesta ja seurustelemisessa oikeasti ole kyse siitä, että onko ulkonäkö juuri kohdilleen. Onko hampaat sopivan valkoiset, onko tukka leikattu muodikkaasti, onko vaatteet siistit jne. jne. Ne voi avittaa ihastumista mutta mun mielestä loppuen lopuksi ihmisistä kiinnostuminen on aika mystistä puuhaa ja mun mielestä suhteen aloittaminen on samanlaista kuin ystävyyden aloittaminen jonkun kanssa.

        Jalkojeni näpyt eivät ole minnekkään kadonneet - ihotautilääkärin mukaan kyseessä on vain normaali, suomalainen iho, joka tykkää pukata näppyjä. Bikirajaa en osaa edelleekään kunnolla ajella, niin että jälki ilahduttaisi itseäni. Kaikesta tästä huolimatta, kyllä on seurusteltu ja treffeillä käyty :)

        Älä suhtaudu seurusteluasioihin niin insinöörimäisesti Jackaroo - jo asenteesi karkottaa naisia ja sitä paitsi, ihastuminen/seurustelu on niitä asioita joita korkeammat voimat ohjailee.

        http://2.bp.blogspot.com/-JjGulJk74oU/TaTGwmscR1I/AAAAAAAACO4/fOgYTvlP_ho/s640/Turhapuro_kaksoisagentti_uuno.JPG

        Tiedän kyllä ettei sillä omalla ulkonäöllä ja olemuksella varmaan kovinkaan paljoa merkitystä ole jos on muuten parisuhteen kannalta täysin epäkelpo ihminen, mutta samahan se on tässä hioa omaa ulkoista olemustani kuntoon kun treenaan näitä muitakin asioita itsestäni.

        En minä itseäni nyt minään mörkönä pidä, noin ulkonäön kannalta ajateltuna ainakaan, vaan ne minun oikeat ongelmani ovat siinä etten oikein osaa lähestyä naisia oikealla tavalla ja varsinkaan edetä juttelussa siten että siitä yhtään mitään muuta voisi kehkeytyä. Yritän tässä treenailla tätä sosiaalista kanssakäymistä naisten kanssa ja samahan se on sitten yrittää tässä samalla parantaa niitä muitakin aspekteja itsessäni.

        Olisihan se kiva jos jokin korkeampi voima minua näissä asioissa ohjaisi, mutta ehkä näin insinöörimäisesti ajatellen parempi se minun on varmaan kuitenkin uskoa siihen että vain minä itse voin tehdä itsestäni sen parisuhdekelpoisen miehen.


    • Tyttönen_82

      Olen ostanut kahdelle miehelle tosi hyvän tuoksuista after shavea mutta en muista nyt nimiä...olisiko tommy hilfigeriä. Molemmat tykkäsivät tosi paljon ja toinen kävi ostamassa samantuoksuisen deodorantinkin itselleen kun after shave loppui.

      Kyllä tuoksu on minusta melko tärkeä, ainahan se on mukavaa jos toinen tuoksuu hyvälle. Voimakas tuoksu ei nyt ole niin mukava mutta sellainen mieto tuoksu. Mene Jackaroo Stockan tai Sokoksen kosmetiikkaosastolle ja kysy neuvoa myyjältä. Myyjä sitten etsii sinulle suosituimpia nuorten miesten tuoksuja haisteltavaksi ja voit valita niistä suosikkisi.

      • war hammer

        No sähän se kosmopoliitti olet, mut ei kerrota kellekkään =D

        Tommy Don opas jauhekahvit = halpaa ja uskomaton päänsärky.

        Voi hyvä isä jos on köydä niin tarviiko sitä huudella ääneen
        alle 100 € viini tai haju tekee vaan migreenin.

        Eikä siellä Sokoksellakaan mistään mitään tiedetä kun täällä euroopan peräaukossa eletään..paitsi ruokapuoli saa tyydyttävän.
        Män takas sinne kotaan ja pysy siellä =D vai vielä tommy:ä =D


      • Tyttönen_82
        war hammer kirjoitti:

        No sähän se kosmopoliitti olet, mut ei kerrota kellekkään =D

        Tommy Don opas jauhekahvit = halpaa ja uskomaton päänsärky.

        Voi hyvä isä jos on köydä niin tarviiko sitä huudella ääneen
        alle 100 € viini tai haju tekee vaan migreenin.

        Eikä siellä Sokoksellakaan mistään mitään tiedetä kun täällä euroopan peräaukossa eletään..paitsi ruokapuoli saa tyydyttävän.
        Män takas sinne kotaan ja pysy siellä =D vai vielä tommy:ä =D

        Mitä sie horiset... :o) En ole 100% varma mitä olen ostanut kenellekin, koska olen ostanut niin paljon tuoksuja ja deodorantteja sekä itselleni että lahjaksi. Mutta halpoja ne eivät kyllä ole olleet. Ne after shavet mitä minä olen ostanut ovat aina olleet 50 €, ja silloinen poika(tai mies)ystäväni toivoi juuri tuota tuoksua, joka muistaakseni oli Hilfigeriä. Voi olla että Hilfigerillä on ollut joskus joku hyvä tuoksu. Paha sanoa nykyhetkestä, koska ostoista on (valitettavasti) aikaa jo monta vuotta...liian monta...


      • War Hammer
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        Mitä sie horiset... :o) En ole 100% varma mitä olen ostanut kenellekin, koska olen ostanut niin paljon tuoksuja ja deodorantteja sekä itselleni että lahjaksi. Mutta halpoja ne eivät kyllä ole olleet. Ne after shavet mitä minä olen ostanut ovat aina olleet 50 €, ja silloinen poika(tai mies)ystäväni toivoi juuri tuota tuoksua, joka muistaakseni oli Hilfigeriä. Voi olla että Hilfigerillä on ollut joskus joku hyvä tuoksu. Paha sanoa nykyhetkestä, koska ostoista on (valitettavasti) aikaa jo monta vuotta...liian monta...

        No ei se sust kemistii viel tee =D

        No eipä nuo mainitsemasi kalleitakaan ole =) 50 € = kallis?
        Voi sun kanssas tyttö rukka =D

        Joo ei ole ollut Tommy eikä CK:ään...
        Huomaan sen...,että vettä on juossut
        Aurajoessa..Kun viimeksi olet toiminut ostelijana =)

        Kuitenkin oot niin korppu jo ikäs puolest
        (mikäli se tulee nimimerkistä ilmi), et sunkin
        pitäis tietää noista yhtä sun toista..eli lähes kaikki =)


    • .......

      Mennen-poskista naiset tykkää!

    • Salmelaisen Kartsa

      Mun mielestä Tyttö82 ja Jackaroo voisivat lähteä Riekonkieppiin lomalle.

    • Tyttönen_82

      Pannaan harkintaan! :o) Mitä erikoista siellä on?

      • Salmelaisen Kartsa

        Lapin taikaa! Mutta olihan siinä Berliini ja Barbadoskin ehdolla, mutta vedit väärän kupongin.


      • Tyttönen_82
        Salmelaisen Kartsa kirjoitti:

        Lapin taikaa! Mutta olihan siinä Berliini ja Barbadoskin ehdolla, mutta vedit väärän kupongin.

        Lapin taikakin kelpaa, kunhan vaan on seura on huippua. :o) Sitä paitsi, Barbadoksella on kuitenkin niin kuuma ettei voi lämmitellä ja tuoksutella miehessä kiinni, toisin kuin Lapissa kylmän laskettelupäivän jälkeen voi kaivautua miehen kainaloon takkatulen jo esilämmitellessä...


      • Salmelaisen Kartsa
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        Lapin taikakin kelpaa, kunhan vaan on seura on huippua. :o) Sitä paitsi, Barbadoksella on kuitenkin niin kuuma ettei voi lämmitellä ja tuoksutella miehessä kiinni, toisin kuin Lapissa kylmän laskettelupäivän jälkeen voi kaivautua miehen kainaloon takkatulen jo esilämmitellessä...

        Aijaijaijai!

        *tanssahtelee holtittomasti iskelmän tahtiin*


      • jackaroo
        Salmelaisen Kartsa kirjoitti:

        Aijaijaijai!

        *tanssahtelee holtittomasti iskelmän tahtiin*

        Kyllä se napakymppi oli melko hauska ohjelma kun sitä lapsena katsoi. Onneksi ei tule enää nykyään, kun siitä ei ehkä saisi enää ihan niin paljoa huumoria revittyä kun oma tilanne on mitä on.

        http://www.youtube.com/watch?v=3ILhadfJRcc


      • Tyttönen_82
        jackaroo kirjoitti:

        Kyllä se napakymppi oli melko hauska ohjelma kun sitä lapsena katsoi. Onneksi ei tule enää nykyään, kun siitä ei ehkä saisi enää ihan niin paljoa huumoria revittyä kun oma tilanne on mitä on.

        http://www.youtube.com/watch?v=3ILhadfJRcc

        Niin, siitähän tuli joskus modernisoitu versio eli "videotreffit"... :o) Mutta eikös Napakymppiä yritetty viritellä uudelleen tuotantoon muutama vuosi takaperin? Pahinta oli tietysti jos tuli valittua oikean elämän herra/neiti C sen A:n sijaan ja sai vielä matkakohteeksi jonkun Kihniön...anteeksi vaan jos joku palstalainen on sieltä kotoisin...


      • ex-ihailija
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        Niin, siitähän tuli joskus modernisoitu versio eli "videotreffit"... :o) Mutta eikös Napakymppiä yritetty viritellä uudelleen tuotantoon muutama vuosi takaperin? Pahinta oli tietysti jos tuli valittua oikean elämän herra/neiti C sen A:n sijaan ja sai vielä matkakohteeksi jonkun Kihniön...anteeksi vaan jos joku palstalainen on sieltä kotoisin...

        Olen niin pettynyt tyttönen_82:n rahamiesten metsästykseen Kallessa että en osaa enää kommentoida mitään järkevää hänen viesteihinsä.


      • Tyttönen_82
        ex-ihailija kirjoitti:

        Olen niin pettynyt tyttönen_82:n rahamiesten metsästykseen Kallessa että en osaa enää kommentoida mitään järkevää hänen viesteihinsä.

        Enkös minä sanonut, että olen käynyt Kallessa 2 kertaa enkä kummallakaan kerralla tehnyt tuttavuutta yhdenkään miehen kanssa, joten mistään metsästyksestä ei oikein voi puhua. Enkä metsästä miehiä ylipäätään missään baarissa niissä käydessäni, kaikkein mieluiten toivoisin löytäväni seuraa jostain muualta.

        Mitä ravintolaa sitten itse suosittelisit, jos Sedulat eivät kiinnosta ja tanssilattia pitäisi löytyä? Kiitos silti aikaisemmasta ihailusta. :o)


      • Mä lyön
        ex-ihailija kirjoitti:

        Olen niin pettynyt tyttönen_82:n rahamiesten metsästykseen Kallessa että en osaa enää kommentoida mitään järkevää hänen viesteihinsä.

        satasesta veikkaa että tyttönen_82 on blondi parturikampaaja


      • Tyttönen_82
        Mä lyön kirjoitti:

        satasesta veikkaa että tyttönen_82 on blondi parturikampaaja

        Heh heh, olen kyllä vaaleahko (hiusten väri on tällä hetkellä beige) mutta en kampaaja, ihan erilaisella alalla...:o)


    • _Odessa

      Suosittelen Guccin Guiltya, mutta se pitää osata myös kantaa. Hyviä tuoksuja löytyy myös Armanilta, esim. Black Code on vetovoimainen. Edellä mainituista molemmat ovat varsin miehekkäitä, eli jos tyylisi on enemmän sporttinen ja vähemmän maskuliininen, koita vaikka Diorin HIgheria, Bossin Orangea tai jotain Ralph Laurenin tuoksua.

      Ja ehdottomasti tuoksulla on merkitystä. Laadukas tuoksu, jota on annosteltu kohtuudella, on suorastaan seksikäs, kun se sopii kantajalleen.

    • Joopajoooh

      Minulla on yksi Bossin perustuoksu, en nyt muista mikä se tarkka nimi oli. Sellainen melko mieto tuoksu. Toinen on Kenzon tuoksu, joka on mielestäni parempi, mutta vähän erikoisempi kuin nuo Bossit.

      Muista sitten se, että kohtuus kaikessa. Parempi laittaa vain vähän tuoksua, kuin löyhkätä metrien päähän. Osa ihmisistä on myös allerginen vahvoille hajusteille yms.

      • jackaroo

        ---Osa ihmisistä on myös allerginen vahvoille hajusteille yms. ---

        Olen aina käyttänyt vain miedontuoksuisia deodorantteja ja joskus alkaa ihan aivastuttamaan kun joku jolla on liikaa voimakasta hajustetta tulee liian lähelle.


    • No empä juuri ajele partaa kuin harvakseltaan niin ei tule käytettyä partavesiä paljoa. Normi kraanavesi auttaa tai siis olen käytellyt sellasta merkkiä kuin HD eli harley davidsonia, tiedä sitten onko sitä enää myynnissä mutta semmonen. Mut sekin on alkoholipitoista.

    • zxcvbnm123

      Itse tykkään hyvästä tuoksusta miehellä. Herralla, jonka kanssa olin viimeksi läheisemmässä tuttavuudessa oli ihana tuoksu, jonka huomasi vain ihan läheltä. Jäi mieleen. :)

      Suosittelen asioimista Stockalla ja kokeilemaan. Ne ovat aika kalliita, mutta kestävät kauan, kunhan et lotraa niillä liikaa. Hyviä miesten tuoksuja ovat mun mielestä ainakin YSL:n Nuit de l'Homme ja Dior Homme.

      Siitä vaan tuoksuttelemaan!

    • Pidän miedoista tuoksuista. - Edelleen Donna Karan New York on yksi suosikkejani. After shave balm.

    • t4qw2a4t2wqtq2awt4

      Pari kertaa oon jotain partavettä käyttänyt ja tuli ihan dorka olo kun hais jollekin helvetin hajusteelle. Kyllä pelkkä deodorantti riittää mulle. En ymmärrä tuota hajusteiden käyttöä. Eihän se mies oikeasti sille haise. "Oi kun sä tuoksut hyvältä", "no niinpä tuoksu ota tosta pullo mukaan ja nuuhki sitä, muahan sä et tarvitse". Ihan ihme metroseksuaalien touhuja.

      • jackaroo

        Joo, onhan se vähän outoa alkaa ostamaan mitään partavettä, kun itse ei ole koskaan käyttänyt sitä. Minullakin se muistikuva partavedestä taitaa olla jotain isäni käyttämää todella pahanhajuisesta partavedestä, mutta kai tuota nyt voi itsekin yrittää jonkin pullon ostaa ja kokeilla että oppiiko tuota käyttämään.


    • 434646

      Partavedet on hyviä, mutta mieluummin ottaisin hajusteettoman miehen kuin jonkun, joka käyttää liikaa...

      Yksi käytti niin paljon että mulla tuli hänen seurassaan olosta pää kipeäksi.

    • Parfyyme

      On tosi iso plussa, että mieskin käyttää hajuvesiä/after shave/hajusteita.

      Itse tykkään "pyöreistä" tuoksuista myös miehillä. En pidä pistävistä tuoksuista.

      Hajuvesistä ja muista hajuisteista sen verran vinkkiä, että kaikki hajusteita täytyy kokeilla omalla iholleen ennen ostamista, esim. kämmenselkään. Täm sen takia, että jokaisella meistä on oma ominaistuoksumme ja jokainen hajuste "päälle puettuna" tuoksuu erillaiselta eri ihmisten kesken. Sen takia ei kannata suoraan ottaa hajustetta, joka sopii kaverille tai mitä muut suositelee. Kyseinen hajuste yhdistettynä juuri sinun ominaishajuusi/miten hajuste reagoi sinun ihollasi ja mitä siitä "pääsee" tuoksumaa, voi tuoksua huonolle.

    • war hammer

      Ala sitten vasta juomaan partavesiä kun olet 60,
      nyt kannattaa keskittyä hajuvesiin.

      • jackaroo

        Mitä miesten hajuvettä sinä oikein suosittelisit?

        En edes tiennyt että miehille tehdään mitään hajuvesiä, kun eikö se partavesi tavallaan sitä ole?


    • ...........

      jos partavesi on vanhaa ja härskiintynyttä, sen kyllä huomaa, eli ei kannata käyttää vuosia vanhaa partavettä

      • jackaroo

        Joo, pitää katsoa kaupassa että ovat uusia kun ostaa. Varmaan minä ensin jonkin ihan pienen pullon ostan, kun en oikeasti tiedä tuleeko tuota sitten käytettyä kovinkaan usein.


    • Tyttönen_82

      Tuo edellinen kommentti taisi tarkoittaa sitä, että hajuvesiä ei voi pitää vuosikaupalla auki koska tuoksu muuttuu erilaiseksi, etikkaiseksi tms. Eli avaamisen jälkeen ne olisi hyvä käyttää vuodessa parissa.

      • jackaroo

        Joo, kyllä minä tuon jotenkin aavistinkin, siksi minä tuossa kerroinkin että aion ostaa vain jonkin pienen pullon kun ei tiedä kuinka paljon sitä tulee käytettyä. Jos sitä ostaisi jonkin litran pullon, niin varmastihan se ehtisi huonoksi mennä.

        Onko noiden alkoholia omaavien ja alkoholittomien hajusteiden säilyvyydessä mitään isompia eroja?


      • sir_eino
        jackaroo kirjoitti:

        Joo, kyllä minä tuon jotenkin aavistinkin, siksi minä tuossa kerroinkin että aion ostaa vain jonkin pienen pullon kun ei tiedä kuinka paljon sitä tulee käytettyä. Jos sitä ostaisi jonkin litran pullon, niin varmastihan se ehtisi huonoksi mennä.

        Onko noiden alkoholia omaavien ja alkoholittomien hajusteiden säilyvyydessä mitään isompia eroja?

        Tämä ei ole mitään faktatietoa mutta noin niinkun maalaisjärjellä ajattelisin että sitä alkoholia käytetään nimenomaan säilyvyyden parantamiseksi.

        Mulla oli sitten kemia kutonen. Voin olla tässäkin väärässä.


      • jackaroo
        sir_eino kirjoitti:

        Tämä ei ole mitään faktatietoa mutta noin niinkun maalaisjärjellä ajattelisin että sitä alkoholia käytetään nimenomaan säilyvyyden parantamiseksi.

        Mulla oli sitten kemia kutonen. Voin olla tässäkin väärässä.

        Minullakin taisi kutonen kemia lukiossa olla, mutta eiköhän ne sitten siellä kaupan partavesiosastolla osaa jotain noista kertoa kun kysyy.


    • Tyttönen_82

      Veikkaisin että alkoholipitoinen säilyy paremmin mutta en tiedä. Ja jos tuntuu ettet kestä partavesiä niin voithan ostaa jonkun kalliimman deodorantin. Nekin tuoksuvat tarpeeksi voimakkaasti. Niissä ei ainakaan kaikissa ole alkoholia.

    • Ja ostakkin sitten kunnon kempparista, eikä mitään merkettien päänsärkyvettä!
      Onkohan olemassa alkoholitonta partavettä? En ole perehtynyt asiaan.
      Joissain sarjoissa on edt ja sitten tuoksullinen after shave balsami tai joku muu rauhoittava? voide jossa on kait miedompi tuoksu kuin edt:ssä.
      Näin muistelisin olleen kun viimeksi olen miehelle hajua ostanut.

      Koska me muuten mennään sinne vaateostoksille?

      • jackaroo

        Pitää käydä varmaan jossain Sokoksen tai Stockmannin "kempparissa?", varmaan pitää konsultoida niitä myyjiä ennen kuin mitään ostan.


    • sir_eino

      Mulla on jotain Bossin partavettä. En muista nimeä. Sininen purkki. Sain siskolta lahjaksi.

      Käytän aika harvoin. Joskus esim. treffeillä tuli käytettyä kun olin sinkku. Mutta yleensä käytän vaan deodoranttia. En usko että partavedellä on isompaa vaikutusta flaksiin.

      • jackaroo

        Niin, en se minäkään usko että sieltä kaupan hyllyltä mitään sellaista partavettä löytyisi jolla naisia hurmaisi, mutta sitä minä tässä olen vähän miettinyt että ehkä se miedolle partavedelle tuoksuva mies on parempi kuin täysin hajuton mies siellä treffitilanteessa.


    • Suihkepullo

      Osta suihkepullossa olevaa partavettä, niin ei tule liikaa laitettua. Ex-mieheni käytti aikoinaan ihan liikaa partavettä, mutta se loppui sitten kun ostin hänelle suihkepullossa olevaa partavettä lahjaksi.

    • Ahh...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      75
      1901
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      332
      1488
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      73
      1473
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      39
      1450
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1105
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      132
      878
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      829
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      808
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      78
      782
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      781
    Aihe