Kenialaiset miehet.

sun is shining

Olen tässä lueskellut Suomi24:n kehittäviä keskusteluja afrikkalaisista miehistä(välillä täytyy pysähtyä miettimään, miksi edes luen..) Nigerialaiset, gambialaiset ja ghanalaiset eivät näytä suomalaisnaisten mielestä kovin suuressa suosiossa olevan..kaikki pettää ja valhtelee.

Kysyisinkin, että onko täällä kenelläkään mielipiteitä tai "kokemuksia" kenialaisista miehistä? Ja yleistäen tietenkin...kaikkihan ihmiset ovat samanlaisia.

Osaisiko joku asiaan tarkemmin perehtynyt kertoa onko Länsi- ja Itä-Afrikkalaisissa paljonkin eroja...lähinnä tapakulttuurillisesti jne..väkiluvut ja uskonnot löytää wikipediasta.

Asiallisia viestejä varmaa turha pyytää, mutta toivotaan, että joku semmonen mukaan mahtuis :D (ja asiallinen viesti voi olla negatiivinen kokemus tietysti, mutta Teuvo Hakkaraismaiset kommentit voi varmaa jättää väliin?!)

Haluaisin lähinnä siis saada aikaan keskustelua myös kenialaisista miehistä eikä vain aina nigerialaisista :)

26

1625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DHQueen

      Itse pyörin enemmän itä-afrikkalaisten (tansanialaisten ja kenialaisten) kanssa, mutta samaa ne touhuaa kuin länsi-afrikkalaisetkin!! Valehtelua, pettämistä, kieroilua ja hyväksi käyttämistä. En tiedä miksi, mutta itä-afrikkalaisten kanssa on hauskempaa! :D

      • vakoille kansia

        "Valehtelua, pettämistä, kieroilua ja hyväksi käyttämistä."

        Juu, hauskaa taitaa olla. Ainakin hepuilla. No, hyvä että sinä "pyörit" noiden kanssa. Eihän kukaan terveellä järjellä ja itsekunnioituksella varustettu ihminen sitä tee, niin hyvä että joku tekee. Ilman reppanoita loppuisi pojilta huvitukset .


      • 9+15
        vakoille kansia kirjoitti:

        "Valehtelua, pettämistä, kieroilua ja hyväksi käyttämistä."

        Juu, hauskaa taitaa olla. Ainakin hepuilla. No, hyvä että sinä "pyörit" noiden kanssa. Eihän kukaan terveellä järjellä ja itsekunnioituksella varustettu ihminen sitä tee, niin hyvä että joku tekee. Ilman reppanoita loppuisi pojilta huvitukset .

        Hauskaa on ku ne luulee, ettei kukaan tajua niitten kuvioita (noh, aika moni ei tajuakaan) ja antaa sit samalla mitalla takas! ;) Ja muutenkin ne on hauskaa seuraa, niin kauan kun ei ala vakavaks menee, siis toisin sanoen hyvää bileseuraa!!


      • 6245643
        9+15 kirjoitti:

        Hauskaa on ku ne luulee, ettei kukaan tajua niitten kuvioita (noh, aika moni ei tajuakaan) ja antaa sit samalla mitalla takas! ;) Ja muutenkin ne on hauskaa seuraa, niin kauan kun ei ala vakavaks menee, siis toisin sanoen hyvää bileseuraa!!

        Ainakin mulla on rima biletysseuran suhteen vähän tota korkeammalla. En huoli siihen tunnettuja valehtelijoita, pettäjiä, kieroilijoita ja hyväksikäyttäjiä. Mun mielestä paskiaiset ei ikinä voi olla hyvää biletysseuraa, jos tietää niiden olevan paskiaisia. Mutta makunsa kullakin. Possutkin tykkää rypeä kurassa.


    • ;DDDD

      hyvänen aika eihän kansallisuudella ole tuossa asiassa merkitystä. Suomalaisiakin pidetään rehellisinä ja hups kovin paljon rötöksiä tehtailevat. Aina pitäisi ensin katsoa ihmistä yksilönä, kansallisuus ei paljoa paina luonteen päätekijöissä.

    • keniasta perillä

      no minulla oli kerran kenialainen lomatuttavuus.... paikan päällä.

      meillä oli mukavaa lomalla, kävin hänen kotonaankin, minut oli kutsuttu syömään. noh, ensin kävimme siis torilla ostamassa ne ruoka-aineet, minä maksoin.
      tässä puhutaan nyt aivan erilaisesta maailmasta, sen haluan korostaa. minä menin varakkaana eurooppalaisena keniaan, eikä päinvastoin.

      lomani oli mukava, eksoottinen, kaikin tavoin unelmaloma.
      lopuksi kenialaisen ystäväni sisar olisi antanut lapsensa minulle mukaan, koska he olivat niin köyhiä. minulle tuli siitä kriisi. menin kauppaan ja ostin vauvanvaatteita, vaippoja, leluja ja ruokaa. eurooppalaisin hinnoin!

      lähtiessäni ostin miehelle postimerkkejä, sillä ne ovat paikalliselle työväelle liian kalliita. enkä siis puhu mistään seksilomasta!!!!!!!!

      mies kirjoitteli, meillä oli kivoja juttuja. mutta muutaman kirjeen jälkeen hän pyysi uutta kännykkää, apua äidin sairaalalaskuun, ja vaikka mitä.
      enhän minä sitä maailmaa olisi koskaan pystynyt parantamaan.

      kuulehan tyttö, me voimme parhaiten auttaa ihmisiä paikanpäällä. mutta afrikkalaiset eivät ole onnellisia täällä kylmässä euroopassa. he ovat niiiiin erilaisia, se on vain hyväksyttävä.
      millään seksillä ei vielä elämää perusteta. jos tahdot kokea eksoottista, matkusta lomalle ja katso sitä elämää omin silmin.

      • Pullukoiden-itsepetos

        Ei ollut lomaromanssi, vaan maksoit seksistä.


      • Anonyymi
        Pullukoiden-itsepetos kirjoitti:

        Ei ollut lomaromanssi, vaan maksoit seksistä.

        Niin maksoin. Lieppo.


    • Sun is Shining

      Hahahaa, en tiedä oliko tuo tytöttely mulle, mutta "mun" kenialainen asuu kyllä täällä Suomessa...on asunut viisi vuotta ja sitä ennen asui Englannissa, jonne muutti lapsena, (joten oletusarvo on, että hän on jonkun verran eurooppalaistunut, tottakai se oma kulttuuri tietysti painaa taustalla) MUTTA pointtini oli lähinnä kysellä yleisiä eroavaisuuksia, ei sitä, että voinko luottaa omaan tuttavuuteeni:)

      Hyvä, että kuitenkin keskustelua heräsi. Jatkossa itseäni kuitenkin kiinnostaisi juuri käyttäytymiserot (naisen arvostus, rahankäyttö yms. päivittäiset tavat) Ei sitä, että kumpi on parempi sängyssä, Nigerialainen vai Kenialainen.

      Olen ";DDDD":n kanssa samaa mieltä, että jokainen on yksilöitä. Jokainen kuitenkin varmaan yleistää jollain tasolla ja mikä onkaan parempi paikka etsiä yleistystä, kuin tadaaa: Suomi24 :D
      (En dissaa Suomi24:ää, koska itehän täällä roikun)

      • DHQueen

        En usko, että naisen arvostamisessa on juurikaan eroja... Mun kokemuksen mukaan kenialaiset juo enemmän alkoholia kuin nigerialaiset. Luulen, että kenialaisten alkoholin käyttö vetää vertoja suomalaisille. Hmmm päivittäiset tavat... Mulle tulee aina sellanen fiilis, et nigerialaiset on suoraan jostain viidakosta tai puskasta revittyjä juntteja!! Eli jotenkin vähän alkeellisia...


    • BonafideGirl

      [i]Nigerialaiset, gambialaiset ja ghanalaiset eivät näytä suomalaisnaisten mielestä kovin suuressa suosiossa olevan..kaikki pettää ja valhtelee.[/i]

      Ei kaikki petä eikä valehtele

      • vds

        "Ei kaikki petä eikä valehtele "

        Ei kaikki miinatkaan räjähdä. Kannattaako sellaiseen silti astua?


    • pensselitäti

      Lukaisepa aluksi Corinne Hoffmanin teos Valkoinen masai.

    • Lieppo62

      Isot vehkeet niil ainakin on.

      • Vaikeeks_menee

        Eikös se ollu Kongo missä kokoa riittää ?


      • Anonyymi

        Niin. 😂😉😍


      • Anonyymi

        Paskat ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat ole

        Ehkä sulla oli yksittäistapaus tai joku huijari Kamerunista.


      • Anonyymi
        Vaikeeks_menee kirjoitti:

        Eikös se ollu Kongo missä kokoa riittää ?

        Seuraava matka sinne.


    • jöö-ö2

      Voi että on säälittävää porukkaa. Mistä ihmeestä teitä sikiää. Älkää ainakaan tehtkö heidän kanssa lapsia.

    • KiristäjänMies

      Aloitin seurustelun suomalaisen naisen kanssa jonka exä oli Zairesta. Halusi minut ja päästä eroon entisestä ja sen kavereista. Mies kiristi kuitenkin jatkamaan suhdetta. Soitteli useasti yöllä vaatien tapaamista. Nainen pelkää ja suostuu. Halusin auttaa naistani ja laitoin salaa hänen puhelimeensa puhelut nauhoittavan ohjelman. Nyt ymmärrän puhelut kuunneltuani että naiseni kiristää tapaamisia. Uhkaa poliisilla ja tekaistulla rikos jutuilla.

    • uuuiiuu

      ihme juttu oletteko huomanneet että kun otsikossa on ulkomaalainen mies esim mies keniasta mies venäjältä mies mistä tahaan niin njuttu jatkuu mutta kun otsikko on nainen filippiineiltä, vaimo irakista taikka musliminainen niin kaikki viesti on poistettu sieltä

      • Hhhgfl

        Niissä keskusteluissa on naisia alistavia kommentteja ja samat miehet kehtaa puhua naisten alistamisesta islamissa. En ole kertaakaan kohdannut islamissa naisten alistamista mutta sen sijaan tällä palstalla on eniten naisia alistavia kommentteja ja vieläpä suomalaisten miesten osalta.


      • Naisenvapaus
        Hhhgfl kirjoitti:

        Niissä keskusteluissa on naisia alistavia kommentteja ja samat miehet kehtaa puhua naisten alistamisesta islamissa. En ole kertaakaan kohdannut islamissa naisten alistamista mutta sen sijaan tällä palstalla on eniten naisia alistavia kommentteja ja vieläpä suomalaisten miesten osalta.

        Niin satojen suomalaislasten raiskaaminenhan ei ole alistamista


    • Anonyymi

      Keniassa useilla miehillä on Side Chick, eli tyttöystävä, jonka kanssa myös harrastavat seksiä. Tästä side chickistä voi vaimo tietää, tai sitten on täysi salaisuus. Tämä on yksi syy sille miksi monet Kenialaiset naiset ihannoivat valkoisia miehiä ja uskollisuutta sekä yksiavioisuutta. Vaikka ihmisiä elää eri maissa ja kulttuureissa, niin aina heiltä löytyy samaa ihmisyyttä ja mustasukkaisuutta.

    • Anonyymi

      Varokaa ottamasta Venäläistä puolisoa. Venäläinen puoliso yrittää sitoa Suomalaisen miehen Venäläisten "maihinnousuyritykseen"Suomeen. Suomalainen vajoaa Venäläisverkostoon jonka puoliso tuo mukanaan ja voi hyvin mahdollisesti houkutella ja jopa pakottaa Suomalaisen puolisonsa yhteistoiminta henkilöksi Venäläisten auttamiseen. Tämä on paha tilanne,

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe