Elikkä, olen 25-vuotias nuori nainen joka rakastaa musiikkia laidasta laitaan ja myös laulaa sitä. Rumpuja, kitaraa ja koskettimia osaan jonkin verran soittaa, mut laulaminen olis eniten se mun juttu. Eli aivan ensiksi kerron että ajatukseni olisi seuraavanlainen;
Tarvitsisin kokeneen kitaristin (kaksikin kelpaa) joka/jotka pystyisi soittamaan melko erilaisia cover-biisejä, kuten irkkumusaa, kantria, ehkä myös vanhempaa rock- ja pophenkistä musiikkia sekä balladeja ja osaisi jonkin verran laulaa taustoja. Iällä ei väliä. Itselläni on melko hentoinen ääniala, mutta matalaltakin menee tietyissä biiseissä, ja laulan kyllä aivan laidasta laitaan kappaleita jotka sopivat äänelleni, genrellä ei niinkään väliä. Tavoitteena olisi päästä ehkäpä joihinkin ravintoloihin ainakin ensiksi soittelemaan, jos yhteistyömme pelaa.
Kosketinsoittaja sekä rumpalikin ovat tervetulleita, mutta lähinnä ajattelin aloittaa näin pienesti sitä kitaristia etsien..
Olen myös valmis laulamaan suuremmassa bändissä, jos joku tarvitsee laulajaa... Rock, metalli, iskelmä yms.
Olen siis laulanut karaokea vuosia ja päässyt suurimmasta esiintymispelosta yli, joten nyt tunnen jo pystyväni esiintymään jonkinmoiselle yleisölle ja toteuttamaan unelmaani.
Pääkaupunkiseudulta olen itse joten täältä päin jospa löytyisi...
jos kiinnostuit, laita postia osoitteeseen: [email protected]
- Lellu
Etsitään bändiä/soittajia
Bandi-86
1
203
Vastaukset
- aaltonenniko
Misä asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2565188
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!532462- 712126
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3901530Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss961191SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä291103Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101039Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte174894Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9233886Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u38808