Elikkä, olen 25-vuotias nuori nainen joka rakastaa musiikkia laidasta laitaan ja myös laulaa sitä. Rumpuja, kitaraa ja koskettimia osaan jonkin verran soittaa, mut laulaminen olis eniten se mun juttu. Eli aivan ensiksi kerron että ajatukseni olisi seuraavanlainen;
Tarvitsisin kokeneen kitaristin (kaksikin kelpaa) joka/jotka pystyisi soittamaan melko erilaisia cover-biisejä, kuten irkkumusaa, kantria, ehkä myös vanhempaa rock- ja pophenkistä musiikkia sekä balladeja ja osaisi jonkin verran laulaa taustoja. Iällä ei väliä. Itselläni on melko hentoinen ääniala, mutta matalaltakin menee tietyissä biiseissä, ja laulan kyllä aivan laidasta laitaan kappaleita jotka sopivat äänelleni, genrellä ei niinkään väliä. Tavoitteena olisi päästä ehkäpä joihinkin ravintoloihin ainakin ensiksi soittelemaan, jos yhteistyömme pelaa.
Kosketinsoittaja sekä rumpalikin ovat tervetulleita, mutta lähinnä ajattelin aloittaa näin pienesti sitä kitaristia etsien..
Olen myös valmis laulamaan suuremmassa bändissä, jos joku tarvitsee laulajaa... Rock, metalli, iskelmä yms.
Olen siis laulanut karaokea vuosia ja päässyt suurimmasta esiintymispelosta yli, joten nyt tunnen jo pystyväni esiintymään jonkinmoiselle yleisölle ja toteuttamaan unelmaani.
Pääkaupunkiseudulta olen itse joten täältä päin jospa löytyisi...
jos kiinnostuit, laita postia osoitteeseen: [email protected]
- Lellu
Etsitään bändiä/soittajia
Bandi-86
1
231
Vastaukset
- aaltonenniko
Misä asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1645258
- 114198
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka513675Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032955Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv792678Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62098- 441465
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121358Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos621234Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4081219