Elikkä, olen 25-vuotias nuori nainen joka rakastaa musiikkia laidasta laitaan ja myös laulaa sitä. Rumpuja, kitaraa ja koskettimia osaan jonkin verran soittaa, mut laulaminen olis eniten se mun juttu. Eli aivan ensiksi kerron että ajatukseni olisi seuraavanlainen;
Tarvitsisin kokeneen kitaristin (kaksikin kelpaa) joka/jotka pystyisi soittamaan melko erilaisia cover-biisejä, kuten irkkumusaa, kantria, ehkä myös vanhempaa rock- ja pophenkistä musiikkia sekä balladeja ja osaisi jonkin verran laulaa taustoja. Iällä ei väliä. Itselläni on melko hentoinen ääniala, mutta matalaltakin menee tietyissä biiseissä, ja laulan kyllä aivan laidasta laitaan kappaleita jotka sopivat äänelleni, genrellä ei niinkään väliä. Tavoitteena olisi päästä ehkäpä joihinkin ravintoloihin ainakin ensiksi soittelemaan, jos yhteistyömme pelaa.
Kosketinsoittaja sekä rumpalikin ovat tervetulleita, mutta lähinnä ajattelin aloittaa näin pienesti sitä kitaristia etsien..
Olen myös valmis laulamaan suuremmassa bändissä, jos joku tarvitsee laulajaa... Rock, metalli, iskelmä yms.
Olen siis laulanut karaokea vuosia ja päässyt suurimmasta esiintymispelosta yli, joten nyt tunnen jo pystyväni esiintymään jonkinmoiselle yleisölle ja toteuttamaan unelmaani.
Pääkaupunkiseudulta olen itse joten täältä päin jospa löytyisi...
jos kiinnostuit, laita postia osoitteeseen: [email protected]
- Lellu
Etsitään bändiä/soittajia
Bandi-86
1
190
Vastaukset
- aaltonenniko
Misä asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888