Elikkä, olen 25-vuotias nuori nainen joka rakastaa musiikkia laidasta laitaan ja myös laulaa sitä. Rumpuja, kitaraa ja koskettimia osaan jonkin verran soittaa, mut laulaminen olis eniten se mun juttu. Eli aivan ensiksi kerron että ajatukseni olisi seuraavanlainen;
Tarvitsisin kokeneen kitaristin (kaksikin kelpaa) joka/jotka pystyisi soittamaan melko erilaisia cover-biisejä, kuten irkkumusaa, kantria, ehkä myös vanhempaa rock- ja pophenkistä musiikkia sekä balladeja ja osaisi jonkin verran laulaa taustoja. Iällä ei väliä. Itselläni on melko hentoinen ääniala, mutta matalaltakin menee tietyissä biiseissä, ja laulan kyllä aivan laidasta laitaan kappaleita jotka sopivat äänelleni, genrellä ei niinkään väliä. Tavoitteena olisi päästä ehkäpä joihinkin ravintoloihin ainakin ensiksi soittelemaan, jos yhteistyömme pelaa.
Kosketinsoittaja sekä rumpalikin ovat tervetulleita, mutta lähinnä ajattelin aloittaa näin pienesti sitä kitaristia etsien..
Olen myös valmis laulamaan suuremmassa bändissä, jos joku tarvitsee laulajaa... Rock, metalli, iskelmä yms.
Olen siis laulanut karaokea vuosia ja päässyt suurimmasta esiintymispelosta yli, joten nyt tunnen jo pystyväni esiintymään jonkinmoiselle yleisölle ja toteuttamaan unelmaani.
Pääkaupunkiseudulta olen itse joten täältä päin jospa löytyisi...
jos kiinnostuit, laita postia osoitteeseen: [email protected]
- Lellu
Etsitään bändiä/soittajia
Bandi-86
1
293
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761049- 42774
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218634Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34472- 23468
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70415Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52399- 18393
- 32385
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga43384