Olen ihastunut samassa työpaikalla olevaan tyttöön. Normaalisti olen sosiaalinen ja saan keskustelun kuin keskustelunkin pyörimään, mutta mikä siinä on kun yritän puhua tälle tytölle. Änkytän, mumisen jotain tai jäädyn.
En tiedä tytön nimeä vaikka hänellä onkin nimikyltti. Jostain syystä jään kiinni hänen silmiinsä. Tauot ovat eri aikaan, ja hän on harvemmin töissä. En siis onnistu pääsemään hänen kanssaan melkein ikuna kahdestaan juttelemaan.
Ne kerrat kun olen onnistunut jotain sanomaan ovat olleet säälittäviä huomion haku yrityksiä, jonka jälkeen tekee mieli karjua. Tuntuu vain että nolaan itseäni turhaan.
Auttakaa siis minua ja kertokaa miten saan selville onko hän kiinnostunut minusta. Pitänee lisätä, että olen aika ujo kertomaan omista tunteistani ja kolmesti olen yrittänyt saada häneltä numeroa ja kolmesti epäonnistunut.
Epätoivoinen Palikka
-PALIKKA-
2
179
Vastaukset
- ...
Millä tavalla olet yrittänyt saada hänen numeron?
- -PALIKKA-
Normaalisti kysymällä...sitten jäätymällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862