Kavensin tässä taas housuja kun ovat reidestä niin älyttömän leveitä ja eihän niistä saa sitten istuvia.
Mistä löytyy leveällä vyötäröllä olevia, mutta kapeita reidestä,housuja.
Ärsyttää niin tavattomasti kun reiden kohdalla on puol metriä kangasta,
yritä sitten niiden kanssa kävellä ja olla kun olo on kuin pussikarhulla.
On farkkua ja suoraa housua joita joudun kaventamaan.
puhkun ja puhisen
4
220
Vastaukset
- Martha M
Voi että, minulla on päinvastainen ongelma. Kun löydän housut jotka ovat reisistä sopivat, niin vyötäröllä on 10 cm liikaa. Sinä olet kuitenkin paremmassa asemassa, koska housuja on aika helppo kaventaa reidestä, mutta vyötärön kaventaminen on hankalaa tai mahdotonta.
Tällaisia reidestä kapeita, mutta vyötäröltä leveitä ovat olleet esim. Elloksen farkut, joissa on normaalikorkuinen vyötärö, suorat lahkeet ja "normaali istuvuus", oletko kokeillut?- Leidi45
Heips leidit,
Googlatkaa NP, löytyy viisi eri housumallia erilaisille vartalotyypeille. Itse löysin ensimmäistä kertaa elämässäni farkut, joissa ei ole sitä 10 senttiä vyötäröllä liikaa.
- V-tyyli ...
Vähän on samaa ongelmaa. Parina viimevuonna olen löytänyt "farkkuja", jotka ovat leggins-tyylisiä, ja vyötäröllä on kuminauha, lahkeet tiukat, mutta strech joustaa masun kohdalla.
Itse olen vartaloltani "miesmäinen", hartiat ja selkä/rintakehä on leveä (vaikka omaan pienet rinnat) Läskit pakkautuvat vatsaan ja reidet ja takapuoli pysyy "pienenä".
Perinteiset isot puserot ovat äitiysmekkomallia, kurraavat tiukkana ylhäältä ja rintojen alta, jonka jälkeen levenevät tolkuttomasti alaspäin. Tällaisessa vaatteessa näytän entistä paksummalta. Hakusessa on jatkuvasti puseroita, jotka ovat ylhäältä (ja vielä keskivartaloltakin) tilavia ja kapenevat alaspäin, jotta voisin korostaa edes sitä kohtaa, joka on "pieni". - bbbbbbbbbbbbbb
NP kannattaa. Niiden alessa on farkkuja isojakin kokoja 50-54 parilla kympillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146