Oon koittanu jo ptkään saada tämän ison mahan pois.. Mutta se ei vaan lähde! voisko joku kertoa vinkkejä että miten saan tämän ison mahan tästä tieltä pois??? Olen koittanut kaikkea mutta maha vaan pysyy samana.
läskimaha pois!?
LäskiMaha
4
508
Vastaukset
- themuurahainenXD
voisit aloittaa lenkkeilyn. varmaan jottai 5 kertaa viikossa joku pitkä lenkki tekisi hyvää. kyllä se maha siitä häviää... joskus.
- Anonyymi
Haudassa häviää niinkuin muutkin läskit
- Anonyymi
Syö vähemmän!!
- Anonyymi
Syö vähemmän kuin kulutat. Mulla tuli semmoinen mielikuva että välttelet totuutta, mutta totuushan on, että vain laihduttamalla se lähtee maha pienemmäksi. Toki voit kiinteyttää sitä vielä treenillä sen lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652258- 2001276
- 711088
- 1071071
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig207901Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211899Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta49741