jutellaan

Älyn haamu

Meinaatteko mennä käymään maailma kylässä festareilla?

8

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AKT-mies

      tänä vuonna en mene, kun on muuta ohjelmaa. Muutamana aikaisempana vuonna olen ollut. Joskus olen ollut jossain teltalla esittelemässäkin asioita ihmisille.

      Maailma kylässä on muuten kiva tapahtuma, mutta siellä näkee, kuinka "suvaitsevissa" piireissä suvaitaan vain suomalainen nainen - ulkomaalainen mies -pareja. Tuollaisia pareja liikkuu ohi koko ajan. Sen sijaan suomalainen mies - ulkomaalainen nainen pareja ei tule vastaan festaripäivän aikana kuin muutama.

      Jotenkin vituttaa aivan saatanasti että "suvaitsevat" naiset ovat eksoottisen munan perässä mutta eivät kuitenkaan "suvaitse" samaa suomalaisilta miehiltä.

      Tunnen näitä "suvaitsevaisia" naisia yleensäkin jonkun verran ja vituttaa aivan sairaasti se miten tekopyhiä ja kaksinaismoralistisia ne ovat. Kaikki on suvaittua ulkomaalaisille miehille ja suomalaisille naisille, mutta niiden samojen "suvaitsevaisten" naisten mielestä suomalaiset miehet ovat ällöttäviä junttisikoja ja ulkomaalaiset naiset huoria. Ja jos suomalaisella miehellä on ulkomaalainen nainen niin se on tietenkin joku alistettu typerys näiden naisten mielestä ja mies ei oikeasti ansaitsisi ollenkaan naista.

      Vituttaa niin sairaasti enkä voi ikinä edes sanoa ääneen niille tuntemilleni naisille miten paljon heidän tekopyhyytensä ja suomalaisen vhm:n sortaminen vituttaa minua.

      • Älyn haamu

        Maailma kylässä festarithan on monikulttuuriset seksipippalot suomalaisille naisille ja tummille miehille. Vähän niinkuin vanhempien naisten Helsinki cup. Suomalaisia aisankannattajamiehiä ei ole kutsuttu. Toivottavasti ensi vaaleissa on jo joku oikeasti rasistinen vaihtoehto.


    • Milla Magia

      En ole ajatellut mennä ja tuskin ehtisinkään. Oletko sinä menossa?

    • 11+20

      Meinaatko Älyn haamu käydä nussimassa vakipanoasi tulevana viikonloppuna?

    • 23

      akt-mies mikä termi on?

      • AKT-mies

        Alemman Keskitason Mies, eli esimerkiksi minä. Olen seurustellut parin naisen kanssa ja saanut yhden yön seksiä vielä parilta muulta mutta naiset ovat olleet ihan tasottomia ja kohdelleet minua huonosti ja ilkeästi.

        Alemman keskitason mies on piirun verran AT-miehen yläpuolella mutta niin pienen piirun verran, ettei siitä ole loppujen lopuksi mitään hyötyä. Joskus harvoin saa seksiä mutta itkuun sekin ilo päättyy alemman keskitason miehellä.


    • En tiiä, en oo koskaan käynytkään festareilla. Kertahan se olis ensimmäinenkin.

    • diipa daapa

      Hyvä kun muistutit. Kyllähän sitä rytmikästä musiikkia vois mennä kuuntelemaan. Paitsi jos sataa niin en mene.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      75
      1901
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      332
      1488
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      73
      1473
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      39
      1450
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1105
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      132
      878
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      829
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      808
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      78
      782
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      781
    Aihe