isot rinnat

Ei niin ylpeä povipommi

Mulla on rinnat kokoa 80DD ja ikäväkseni mun täytyy myöntää et en oo koskaan oikeen ollut sinut oman vartaloni kanssa. Yritän aina ostaa kaupoista paitoja (yleensä mustia), jotka eivät korostaisi rintojani liikaa. Oon aina ollu vähän ujo ja ala-asteella mun rintojen kehittyminen tietty huomattiin eikä se ainakaan parantanu mun itsetuntoa, kun niistä huomauteltiin. Mulla on ihana poikaystävä, joka pitää mun rinnoista ja erityisesti on mielissään (yllätys yllätys!) jos mulla on päällä joku tiukka paita. Välillä aattelenkin et täähän on ihan okei, mut en mä kuitenkaa kehtaa liikkuu muitten ihmisten seurassa sillai et rinnat oikeen korostuu. Ikää mulla on nyt 21 vuotta, mut edelleen enemmänkin koitan peitellä itteäni, kun näistä rinnoista on saanu kuulla niin paljon huomautuksia monien miesten suusta eikä ne yleensä oo kovin hienotunteisia. Sanois mielummin et on kauniit rinnat, kun et onpa isot tissit... Vinkkejä itetunnon nostamiseksi?

43

10862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apu

      Miesten kommenteista ei kannata välittää, vaikka ne olisivat joskus negatiivisen kuuloisia. Loppujen lopuksi päätät aivan itse miltä näytät, ja sinulla on oikeus käyttää tiukkoja paitoja. Pääasiassa rintasi luultavasti aiheuttavat ihailua miehissä, ja moni nainenkin varmaan ottaisi rintasi. Eli rohkaisen sinua pukeutumaan korostaen muotojasi. Kesä tarjoaa siihen hyvän tilaisuuden. Vakavasti ehdotan, että menet kauppaan, ja ostat paljastavimman ja tiukimman topin, ja käytät sitä. Mene ensimmäiseksi se päällä soittamaan poikakaverisi ovikelloa, ja katso mihin hänen katseensa kääntyy.

      Kaikesta huolimatta oikein hauskaa kesää!

      P.S. Voit muuttaa nimimerkkisi muotoon "ylpeä povipommi".

      • Ei niin ylpeä povipommi

        Oli tosi mukava lukea kommenttisi, mulle tuli heti mukavampi olo. En varmaan kyl mee (ainakaan vielä) ostamaan sitä paljastavinta ja tiukinta toppia kaupasta, mutta yritän opetella nauttimaan naisellisista muodoistani paremmin. Poikaystäväni saa kyl ihastella rintojani päivittäin, koska asumme yhessä. Mä vaan oon tällanen höntti et otan heti itteeni pienimmänkin arvostelun ulkonäöstäni. Sulle haluun kuitenkin toivottaa ihanaa kesää. Ja muille naisille vielä haluun sanoo et oli rinnat suuret tai pienet, niin toivottavasti ne on teille just sopivat...


    • 75DD

      Mulla itselläni on viha-rakkaussuhde rintoihini. Välillä ajattelen, että ne ovat ihan ok - välillä taas tuntuu, että ihmiset eivät minusta muuta näekään kuin rinnat. Uskottavuuskin kärsii, kun olen juuri se kliseinen "isotissinen blondi"! Olen "jo" 27-vuotias, joten olen päässyt pahimman itsetuntokamppailun ohi, nuorempana kärsin asiasta huomattavasti enemmän. Tämä on ilmeisesti joku luonnonvalinta, että vanhetessa hyväksyy kroppansa paremmin - Sinullakin on vielä edessä paremmat ajat itsetuntosi kanssa, vaikka et nytkään ole ihan tyttönen enää! Mustissa yläosissa ei muuten ole mitään vikaa, mielestäni ne näyttävät isorintaisten päällä seksikkäiltä, koska ne tasoittavat mittasuhteita! Käytät jo varmaan tukevia rintsikoita - laita yllesi tummansävyinen vartalonmyötäinen yläosa ja hyvinistuvat, alhaalta levenevät housut, niin ylä- ja alaosasi eivät näytä olevan "eri paria" ja tunnet olosi varmasti upeaksi! Ja lopuksi huomio, jonka olen tehnyt ystävieni kanssa jutellessa: pienirintaiset kadehtivat meitä isorintaisia ja me kadehdimme pienirintaisia - tyytymättömyys johonkin vartalon osa-alueeseen tuntuu (ikävä kyllä) olevan yksi naisen perusominaisuuksista!

    • eläköön moninaisuus

      Kyllähän sitä vielä rintansa kantaa, mutta mistä saat vaatteita, jotka istuvat? Mekot ei mene ylhäältä kiinni ja lanteilta on kuin purjeet, napitettua etumusta ei voi ajatellakaan. Vaatteet on nykyään niin "istuvia", että suurinkaan koko ei tunnu riittävän rinnan ympäri.
      Funky Ladysta saa hyviä rintsikoita, mutta mistä muuta?

      • Ei niin ylpeä povipommi

        Mulla ei kaapista löydy yhtään mekkoa, vaikka kesällä sellasia olis varmasti mukava pitää. Mutta jos löytyy rintoja ja lanteita, niin se on kyl kieltämättä hankalaa löytää sopivaa mekkoa. Kyl mä muuten löydän yleensä ihan tavallisista kaupoista vaatteita (en oo sillai kovin isokokonen), vaikka välillä sitä palaa melkeen itkien kotiin, kun on ollu niin turhauttava shoppailureissu. Mäkin oon täs haaveillu jostain kivasta kauluspaidasta, mut se ei oo kovin nättiä kun napitukseen jää rintojen kohalle kauheet aukot. Mä oon ostanu rintsikat yleensä Lindexiltä, mut haluisin käydä tuol Funky Ladyssa jos sieltä löytys jotain nätimpiä malleja. Pitää alkaa siis suunnittelee Hesan reissua...


      • Ruusu F

        Hyvä palvelu on myös Annankadun Le Slipissä, olen itse nimittäin siron kurvikas 70F ja ne tilaa mulle liivit suoraan tehtaalta, ilman mitään lisämaksua. tosin Slipin valikoima on sieltä kalliimmasta päästä eli Primadonna(PARAS!!!), Marie Jo ja Lise Charmel. Nättejä, kyllä. Urheilurintsikat saa parhaiten tosiaan FL:stä.

        Mulle joustavasta materiaalista tehdyt paidat ja topit ei ole ongelma, tosin joudun aina ostamaan kokoa 44-46, ettei kinnaisi niin pahasti. Mutta sitten mekot ja muut joustamattomat. Puuh. Juhlakuteita on löytynyt Susannesta, niillä on myös ompelupalvelu, joka tekee tarvittavia muutoksia. Tosin aina pitää ottaa huomioon vaatteen malli; mä en edes unelmoi mistään spagettiolkaimisista hepenistä. Stockallakin tärppää aina silloin tällöin, Marina Rinaldi on hyvä, joskin hintava merkki. Työkuteiksi ne on oikein passeleita ja kestävät kauan käytössä. Lindex on kanssa hyvä, sieltä löytää sitten rennompaan menoon tavaraa. Ja valitettava tosiasia on, että kaksiosaiset yhdistelmät on must. silloin tämä paljon puhuttu "optinen hämäyskin" onnistuu parhaiten, eli tummaa ylös ja väriä alas. Hankalaa tosiaan on kun peppu on kokoa 38 ja yläosa xxxxxxxxxl.


    • Antero

      Älä häpeä naisellisia muotojasi.

      Jos joku sanoo että "onpa isot tissit".
      Ei varmaan kehtaa kehua, vaan tulee tokaisemaan tuollaista.

      Minä ainakin ihailen muodokkaita naisia.
      Katse voi viivähtää pidempää, sitä ei pidä ottaa loukkauksena. Mieluummin kehuna.

      Nauti isoista rinnoistasi, minä ainakin nautin katsella niitä.

      Saanko kysyä, miten liikunta (juokseminen yms.) sujuu isorintaisella?
      Joutuuko rintaliiviostoksille useasti?

      • Ruusu F

        Olen samaa mieltä, isot rinnat on kauniit. Samoin kuin keskikokoiset ja pienet rinnat. Siispä vähän faktaa.

        E-kupin jälkeen alkaa olla kivuliasta nukkua mahallaan. Joko rinnat venyy sietämättömästi sivulle ta lytistyy tuskallisesti kokoon rintalastaa vasten. Ei kiva.

        liiviostoksilla joutuu todellakin käymään usein, jo ihan sen takia, että yleensä tulee hukkareissu. kokoja ei ole. lisäksi rinnat hikoavat etenkin kesäkuumalla ja talvella paksujen paitojen alla sekä liikkuessa (= lue: koko ajan), jolloin liivit kuluvat nopeasti, etenkin kaarituen ympäriltä ja ympärysnauhasta. urheiluliivien pitää olla mallia tankki, eli todella jytkyt. Ne eivät ole mikään sexy näky, mutta onneksi usein mukavat. Pitsiunelmista taas saa maksaa itsensä kipeäksi, kun löytää mukavat ja sopivat.

        Itse harrastan taekwondoa, eli liikun erittäin aktiivisesti. Liivit on siis oltava, ja hyvät sittenkin. Liikkuessa nopeasti - juostessa, hyppiessä, lyödessä - rinnat pomppii ylös alas ja sivuille ja venyttävät ihoa kivuliaasti. Teippaa rintaasi kaksi puolentoista kilon käsipainoa ilmastointiteipillä ja käy lenkillä - you get the idea. Lisäksi joukkuelajeissa ja kamppailulajeissa, ja miksei periaatteessa yksinkin liikkuessa, on aina kaatumis- ja osumavaara. Rinta on kuitenkin varsin hyvin hermotettu, eli iskut sattuu. käytän itse usein rintasuojaa, eli pientä toppia, jossa on solumuovilevypanssari. Se pysäyttää potkut ja iskut, muttei auta jos kaadun mahalleni - talvilenkkeilyn vaara.

        Itse en kiusaannu katselusta, niin kauan kun se on hyvän maun rajoissa. Eli siis katso vaan, mutta kun ruvetaan juttelemaan, juttele minulle, älä tisseille. Koen lisäksi huvittavana itsepuolustusharjoitukset, joissa ollaan lähikontaktissa vastustajaan. Miehet kun ei millään meinaa saada kunnolla otetta meikäläisen etumustasta. Kiusaan usein tokaisemalla kovaan ääneen että " kiinni vaan, ei ne pure."


      • Antero
        Ruusu F kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, isot rinnat on kauniit. Samoin kuin keskikokoiset ja pienet rinnat. Siispä vähän faktaa.

        E-kupin jälkeen alkaa olla kivuliasta nukkua mahallaan. Joko rinnat venyy sietämättömästi sivulle ta lytistyy tuskallisesti kokoon rintalastaa vasten. Ei kiva.

        liiviostoksilla joutuu todellakin käymään usein, jo ihan sen takia, että yleensä tulee hukkareissu. kokoja ei ole. lisäksi rinnat hikoavat etenkin kesäkuumalla ja talvella paksujen paitojen alla sekä liikkuessa (= lue: koko ajan), jolloin liivit kuluvat nopeasti, etenkin kaarituen ympäriltä ja ympärysnauhasta. urheiluliivien pitää olla mallia tankki, eli todella jytkyt. Ne eivät ole mikään sexy näky, mutta onneksi usein mukavat. Pitsiunelmista taas saa maksaa itsensä kipeäksi, kun löytää mukavat ja sopivat.

        Itse harrastan taekwondoa, eli liikun erittäin aktiivisesti. Liivit on siis oltava, ja hyvät sittenkin. Liikkuessa nopeasti - juostessa, hyppiessä, lyödessä - rinnat pomppii ylös alas ja sivuille ja venyttävät ihoa kivuliaasti. Teippaa rintaasi kaksi puolentoista kilon käsipainoa ilmastointiteipillä ja käy lenkillä - you get the idea. Lisäksi joukkuelajeissa ja kamppailulajeissa, ja miksei periaatteessa yksinkin liikkuessa, on aina kaatumis- ja osumavaara. Rinta on kuitenkin varsin hyvin hermotettu, eli iskut sattuu. käytän itse usein rintasuojaa, eli pientä toppia, jossa on solumuovilevypanssari. Se pysäyttää potkut ja iskut, muttei auta jos kaadun mahalleni - talvilenkkeilyn vaara.

        Itse en kiusaannu katselusta, niin kauan kun se on hyvän maun rajoissa. Eli siis katso vaan, mutta kun ruvetaan juttelemaan, juttele minulle, älä tisseille. Koen lisäksi huvittavana itsepuolustusharjoitukset, joissa ollaan lähikontaktissa vastustajaan. Miehet kun ei millään meinaa saada kunnolla otetta meikäläisen etumustasta. Kiusaan usein tokaisemalla kovaan ääneen että " kiinni vaan, ei ne pure."

        Kiitos vastauksesta.

        Tuo vertailu "Teippaa rintaasi kaksi puolentoista kilon käsipainoa ilmastointiteipillä ja käy lenkillä". AUTS!

        Miten ihmeessä isorintaiset naiset voivat käydä lenkillä?
        Vai muuttuuko hyvien rintaliivien avulla lenkkeily miellyttäväksi.
        Kun sanoit "urheiluliivien pitää olla mallia tankki, eli todella jytkyt", auttaako ne todella niin paljon?

        Siitä katselusta.
        Eräs työkaveri on melko isorintainen. Kyllähän se vaikeaa on katsoa silmiin, kun herkkupaloja on näkösällä.

        Itsestä tuntuu ainakin, että silmäni harhailee sinne seudulle välillä.
        Toivottavasti hän ei huomaa, tai välitä.
        Pahalla en missään nimessä sitä tee.
        Tosi mukava nainen.
        Niin tunnut myös sinä olevan.


      • Ruusu F
        Antero kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta.

        Tuo vertailu "Teippaa rintaasi kaksi puolentoista kilon käsipainoa ilmastointiteipillä ja käy lenkillä". AUTS!

        Miten ihmeessä isorintaiset naiset voivat käydä lenkillä?
        Vai muuttuuko hyvien rintaliivien avulla lenkkeily miellyttäväksi.
        Kun sanoit "urheiluliivien pitää olla mallia tankki, eli todella jytkyt", auttaako ne todella niin paljon?

        Siitä katselusta.
        Eräs työkaveri on melko isorintainen. Kyllähän se vaikeaa on katsoa silmiin, kun herkkupaloja on näkösällä.

        Itsestä tuntuu ainakin, että silmäni harhailee sinne seudulle välillä.
        Toivottavasti hän ei huomaa, tai välitä.
        Pahalla en missään nimessä sitä tee.
        Tosi mukava nainen.
        Niin tunnut myös sinä olevan.

        Siis jaloillahan siellä lenkillä juostaan. :D Eli tiukat ja tukevat rintsikat ja tossua toisen eteen. kyllä se silloin ihan kivaa on. siksihän niitä rintsikoita käytetään, koska ne tukee. Mitä olen pientä galluppia tyttöporukassa joskus pitänyt, niin jo B-kuppilaiset ei tykkää juosta ilman rintsikoita.

        Eli käsipainolinjalla kun ollaan, niin teippaa sitten vielä ne käsipainot olan yli selän puolelle ja sivuilta kylkiin ja käy toisella lenkillä niin huomaat eron. :)


      • Antero
        Ruusu F kirjoitti:

        Siis jaloillahan siellä lenkillä juostaan. :D Eli tiukat ja tukevat rintsikat ja tossua toisen eteen. kyllä se silloin ihan kivaa on. siksihän niitä rintsikoita käytetään, koska ne tukee. Mitä olen pientä galluppia tyttöporukassa joskus pitänyt, niin jo B-kuppilaiset ei tykkää juosta ilman rintsikoita.

        Eli käsipainolinjalla kun ollaan, niin teippaa sitten vielä ne käsipainot olan yli selän puolelle ja sivuilta kylkiin ja käy toisella lenkillä niin huomaat eron. :)

        Toki tiedän, että jaloilla ne lenkit tehdään.
        Omani ovat joskus ovat kiepeät.
        Varsinkin harrastuksen alkuvaiheissa.

        Jaloista on omakohtaisia kokemuksia, rinnoista ei sen sijaan ole.
        Annoit valaisevan esimerkin, kiitos siitä.

        Voisi kuvitella että pienirintaisilla naisilla juoksu on samanlaista kuin miehillä, yläkropan suhteen.

        Olen keskustellut ihmisten kanssa myös naisjääkiekosta. Ihmettelin miksi naisilla on taklauskielto.
        Eräs nainen sanoi, että se johtuu naisten rinnoista. Eikö niitä varten ole kunnon suojaimia?
        Onhan taekwondoonkin, vai teitkö ne itse?


      • Ruusu F
        Antero kirjoitti:

        Toki tiedän, että jaloilla ne lenkit tehdään.
        Omani ovat joskus ovat kiepeät.
        Varsinkin harrastuksen alkuvaiheissa.

        Jaloista on omakohtaisia kokemuksia, rinnoista ei sen sijaan ole.
        Annoit valaisevan esimerkin, kiitos siitä.

        Voisi kuvitella että pienirintaisilla naisilla juoksu on samanlaista kuin miehillä, yläkropan suhteen.

        Olen keskustellut ihmisten kanssa myös naisjääkiekosta. Ihmettelin miksi naisilla on taklauskielto.
        Eräs nainen sanoi, että se johtuu naisten rinnoista. Eikö niitä varten ole kunnon suojaimia?
        Onhan taekwondoonkin, vai teitkö ne itse?

        Kyllä rintasuojia, tai panssareita, miten vaan, löytyy. Pitää vaan etsiä. Ne ei ehkä liiku juuri oman lájin suojusten nimellä, mutta varmaan tkd-suojia voi käyttää myös jääkiekossa.


    • Eero

      Älkää hyvät tyttäret hävetkö, jos luoja on teille naiselliset muodot suonut.

      Mikä sen paremman näköinen nainen on, suurit rinnat ja lantiosta löytyy.

      Kuten jo Gösta Sundqvist sanoi:
      "Rinnat niin ylväät, mistä kiinni saa".

      Pää ja rinnat pystyyn. Teissä ei ole mitään vikaa.

    • No hätä

      Myös meille kurvikkaille löytyy IHANIA rintsikoita netistä. WWW.BRAVISSIMO.COM. Kandee käydä, myös TOSI hyviä urheilurintsikoita! Saa palauttaa jos ei sovi ja vaihtaa. Laatu paljon parempi kuin Suomesta alan erikoisliikkeestä. Esim. jouduin maksamaan näteistä rintsikoista tuplasti ja ne ei kestänyt mun menoa. Todella luotettava firma..Tulee postissa alle kahdessa viikossa. Myös tosi hyvä bikinivalikoima (ei mummo-malleja ;) )

    • tytsy vm80

      Minä en häpeä enää isoja rintojani (70E/F mallista riippuen), nuorempana ne olivat kyllä kauhistus ja riippakivi!! Nyt ei olisi paljon enää valittamista, voisi ne kyllä vähän kiinteämmät olla. Mutta siis ongelmana on hölkkääminen, jota tykkäisin harrastaa, mutta se on hankalaa kun viidessä minuutissa tulee rinnat kipeeksi. Olen kokeillut kaikenlaisia superrintsikoita ja urheiluliivejä. Mutta eipä tunnu löytyvän sellaisia jotka auttais. Kurjaa kun tissit estää urheilun. Muuten olen kyllä ulkoisesti ihan tyytyväinen itseeni. Ai niin yksi toinenkin asia kyllä vaivaa: Kun on luonnostaan näin isot tissit niin rintaliiveissä ei kyllä sitten ole toppauksia jotka kylmässä "piilottaisi" nöpöttävät nännit, ärsyttää jos töissä tai jossain on vähän tiukempi paita ja sitten nännit alkaa töröttää. Se hyvä puoli ois pienissä tisseissä että törökkinännit sais piloon toppauksen alle...

      • Eero

        Nöpöttävistä nänneistäsi ei kannata ärsyyntyä.

        Näin miehisenä näkökulmana, pidän niistä.

        Yritän pitää katseeni silmissäsi, mutta voivat hieman harhailla puseron suuntaan.

        Kyllä in hienoa olla mies ja nauttia isorintaisten naisten seurasta.

        Älkää tytöt piilotelko sulojanne, enemmistö meistä tykkää katsella niitä.

        Lenkkeilyongelma on varmaankin suuri.

        Täytyykö sinun keksiä muita urheilulajeja (kävely) joka ei aiheuta niin suurta iskua?


    • KutenMyös

      isorintainen 36-vuotias ja nolostelen edelleen. Käytän tummia yläosia, mutta en enää löysiä vaan kehtaan jo suht tiukoissa kulkea. Silti alkaa kiukuttamaan kun ihmiset (myös naiset) tuijottavat ja humalassa kommentoivat. Kerran eräs mies tuli tervehtimään vahdaten rintamusta ja sanoin hälle, että sano sille toisellekin moi ettei se tykkää huonoa..mies nolostui.

      • Eero

        Ja tyhmyys tiivistyy humalaisella.
        Taisi tuijotus loppua?

        Tuijottaminen ei ole mukavaa, sen ymmärtää kaikki.

        Täytyisi osata katsoa vaivihkaa.
        Vaikeaa on kuitenkin olla kokonaan katsomatta, koska miellyttävää on nenän edessä.
        Olo on kuin lapsella karkkikaupassa.

        Olen itse miettinyt, miten sitä vois katsoa, ettei nolostuttaisi tai suututtaisi naista.
        Olen pyrkinyt pakottamaan itseäni katsomaan silmiin.

        Tarkoitan vaan sitä, että älkää hyvät muodokkaat naiset piilotelko itseänne. Tyhmiä on aina, mutta nämäkin taitavat todellisuudessa pitää näkemästään. Suurin osa miehistä pitää isorintaisista naisista.

        Kantakaa niitä ylpeänä, ei ole mitään syytä häpeillä, varsinkin jos ne on aidot.


    • Juha

      Rintojasi ei muut näe, joten ei niiden kauneudesta voi muut sanoa mitään kuin hän.

      Otapa se lause "onpa isot tissit" kohteliaisuutena, sillä sitä se on.
      Kateellisuuttaan niin sanovat, kun eivät näkemään pääse.

      Pää pystyyn.

      Kiinnostaisi tietää, voiko tuon kokoiset rinnat omaava olla ilman rintaliivejä?

      Mitä rintaliivittömyydestä on haittaa?

      Minkä kokoiset voivat olla ilman?

    • Don Juan

      Ola laa neiti.Olkaa iloinen,että luoja on "lahjoittanut teille isot rinnat.Italialaiset naiset ovat tunnettuja isoista rintamuksista ja he ylpeänä kantavat niitä.Me miehet ylistämme isopovisia naisia,se on naisellisuutta!

      • Aura

        Täällä on myös yksi isojen tissien (70F) omistaja joka on oppinut olemaan niistä vielä ylpeäkin.
        Tosin en tarkoituksella kävele rinta pystyssä tms mutta olen hyväksynyt itseni tämmöisenä kuin olen. Kyllä mä tosin monta vuotta kärsin masennuksesta mm.isojen tissieni takia mutta nyt elämä hymyilee. Vaatteita ja rintsikoita on edelleen tuskaisaa lähteä ostamaan mutta kun sopivat löytää niin tulee kyllä hyvä mieli. Tosin rahaakin menee ikävän paljon alusvaatteisiin kun yhdestä parista joutuu pulittamaan lähes 100e ja nuo paljon puhutut mekotkin ovat vaikeita löytää sillä alaosa on kokoa 36 ja yläosa sitten jotain aivan muuta. Kärsivällisyydellä kaikki selviää loppujenlopuksi.
        Joku tuolla väitti että E-kuppia suurempien tissien kanssa on vaikea nukkua mahalleen - ei mulla ainakaan ikinä ole ollut sitä ongelmaa. Mukavaa pehmeyttähän ne vain tuovat eikä miehenkään tarvitse luita vasten nojailla. :)
        En näe rintojani ongelmana, ne ovat vain osa minua ja niiden kanssa on vain opittava elämään. Huuteleviin ja tuojottaviin miehiinkin on vain totuttava, ei niitä tarvitse nähdä ongelmana vaan pitäisi olla vain ylpeä itsestään kun on omalaatuinen ihminen.
        Älkää tytöt siis lannistuko. On opittava hyväksymään ensin itsensä ennen kuin muut voivat hyväksyä sinut...
        Hymyä naamalle ja ylpeänä nokka kohti "biitsejä" pikkubikinit päällä ilman turhia häpeilyjä. :)


      • Eero
        Aura kirjoitti:

        Täällä on myös yksi isojen tissien (70F) omistaja joka on oppinut olemaan niistä vielä ylpeäkin.
        Tosin en tarkoituksella kävele rinta pystyssä tms mutta olen hyväksynyt itseni tämmöisenä kuin olen. Kyllä mä tosin monta vuotta kärsin masennuksesta mm.isojen tissieni takia mutta nyt elämä hymyilee. Vaatteita ja rintsikoita on edelleen tuskaisaa lähteä ostamaan mutta kun sopivat löytää niin tulee kyllä hyvä mieli. Tosin rahaakin menee ikävän paljon alusvaatteisiin kun yhdestä parista joutuu pulittamaan lähes 100e ja nuo paljon puhutut mekotkin ovat vaikeita löytää sillä alaosa on kokoa 36 ja yläosa sitten jotain aivan muuta. Kärsivällisyydellä kaikki selviää loppujenlopuksi.
        Joku tuolla väitti että E-kuppia suurempien tissien kanssa on vaikea nukkua mahalleen - ei mulla ainakaan ikinä ole ollut sitä ongelmaa. Mukavaa pehmeyttähän ne vain tuovat eikä miehenkään tarvitse luita vasten nojailla. :)
        En näe rintojani ongelmana, ne ovat vain osa minua ja niiden kanssa on vain opittava elämään. Huuteleviin ja tuojottaviin miehiinkin on vain totuttava, ei niitä tarvitse nähdä ongelmana vaan pitäisi olla vain ylpeä itsestään kun on omalaatuinen ihminen.
        Älkää tytöt siis lannistuko. On opittava hyväksymään ensin itsensä ennen kuin muut voivat hyväksyä sinut...
        Hymyä naamalle ja ylpeänä nokka kohti "biitsejä" pikkubikinit päällä ilman turhia häpeilyjä. :)

        Mikään ei ole kauniimpaa ja seksikkäämpää, kun isorintainen nainen kävelee rinnan keinuen kohti.

        Jos ne on vielä pienissä bikineissä, ai onnea.

        Kateeksi käyt miestäsi, me muut saadaan vain kaukaa ihailla.

        Kiitos.


      • Nipa

        Tämä on ollut selvästi vilkas keskustelu. Ajattelin esittää kysymykset naisille ja miehille.
        Nainen, minkä kokoiset rinnat haluaisit?
        Mies, minkä kokoiset rinnat toivoisit tyttöystävälläsi/vaimollasi olevan?

        Minä olen ainakin aina haaveillut hoikasta tytöstä, jolla olisi n. DD -kuppi. F -kuppikin varmaan olisi kiva, mutta ei ehkä sitä suurempi.


    • Pihla

      Pakko oli huutaa teille (leikisti),sillä rinnat ovat osa naiseuttanne.Itse olen lautamallia A-kuppityyliin,enkä ole ollenkaan tyytyväinen...
      mikähän meillä naisilla on,kun emme ole koskaan tyytyväisiä itseemme.Itse häpeilen esim. uimahallissa pieniä rintojani,sillä kuvittelen,että kaikki tuijottavat,vaikka tuskin tuijottavat.
      Kaikille teille tsemppiä,naisellinen on naisellista,olkoon kuppikoko vaikka kuinka suuri.
      Vaihtaisin osia kanssanne,jos olisi mahdollista.Ei liki rinnattomuuskaan ihanaa ole...

      • Ruusu F

        ...voisin antaa sulle kolme kuppikokoa. Oltaisiin sitten molemmat sopivia c-kuppilaisia. Kaipa näissä ääripäissä on hyvät ja huonot puolensa. Vaikka tosin monet c-läiset kyllä valittaa omistaan.
        Onnellinen täytyy olla, että tisut on terveet ja tasapariset. Nolo en ole, omani ovat pystyt ja kiinteät, mutta myönnettäköön, raskaat. Se mikä tosissaan pelottaa on se, että äidin suvun puolella yhdelläkään yli 4kymppisellä ei ole alle F:n rintoja. Pari i-kuppia löytyy ja niillä on tota ympärystääkin 20 cm enemmän kuin mulla - siis suhteessa paljon isommat rinnat. jos mä tästä vielä paisun pari kuppia, taidan mennä kirurgille.


      • Pihla
        Ruusu F kirjoitti:

        ...voisin antaa sulle kolme kuppikokoa. Oltaisiin sitten molemmat sopivia c-kuppilaisia. Kaipa näissä ääripäissä on hyvät ja huonot puolensa. Vaikka tosin monet c-läiset kyllä valittaa omistaan.
        Onnellinen täytyy olla, että tisut on terveet ja tasapariset. Nolo en ole, omani ovat pystyt ja kiinteät, mutta myönnettäköön, raskaat. Se mikä tosissaan pelottaa on se, että äidin suvun puolella yhdelläkään yli 4kymppisellä ei ole alle F:n rintoja. Pari i-kuppia löytyy ja niillä on tota ympärystääkin 20 cm enemmän kuin mulla - siis suhteessa paljon isommat rinnat. jos mä tästä vielä paisun pari kuppia, taidan mennä kirurgille.

        ongelmat meillä kummallakin...voisinpa tosiaan saada ylimääräistä.En tiedä sitten,miten tuo "M"-koko sitten tekisi elämän autuaammaksi.
        Kiitos kuitenkin,kun vastasit.
        Millaiset lienevät jonot muulla kuin yksityisellä puolella näihin rintojenpienennyksiin...varmaan pitkät.Itselläni on topattua liiviä ja geeliliiviä...
        joskus vain niin hatuttaa! Mutta ei kai se valittamisesta kummene,eikä mulla ainakaan olisi varaa mennä yksityiselle puolelle laitattamaan lisukkeita,ja julkinen puoli ei taas rintoja suurenna.Mutta hyvää kesää kuitenkin,meille kaikille.


      • Ruusu F
        Pihla kirjoitti:

        ongelmat meillä kummallakin...voisinpa tosiaan saada ylimääräistä.En tiedä sitten,miten tuo "M"-koko sitten tekisi elämän autuaammaksi.
        Kiitos kuitenkin,kun vastasit.
        Millaiset lienevät jonot muulla kuin yksityisellä puolella näihin rintojenpienennyksiin...varmaan pitkät.Itselläni on topattua liiviä ja geeliliiviä...
        joskus vain niin hatuttaa! Mutta ei kai se valittamisesta kummene,eikä mulla ainakaan olisi varaa mennä yksityiselle puolelle laitattamaan lisukkeita,ja julkinen puoli ei taas rintoja suurenna.Mutta hyvää kesää kuitenkin,meille kaikille.

        Viimeisen tiedon mukaan pk-seudulla jono on pari vuotta. Eihän näihin hinkkeihin toki kuole, mutta välillä sukulaiset on kuin perseeseen ammutut karhut kun niillä on niin kipeä selkä, niskat jumissa ja sen seurauksena helvetillinen päänsärky. Mullakin on niitä niskakipuja ajoittain, varsinkin kun on joutunut tekemään jotain, mikä rasittaa selkää ja niskaa. rasittuminen menee vaan yli nopeammin nykyään kuin silloin kun olin vielä siro D-kuppi.:/
        Ja hei, mä haaveilen syväänleikatuista, lievästi push-upin omaisista liiveistä...ei vaan greipit pysy niissä.


    • Esko

      Kuinka iso on tuo DD -koko?

      Eikös ne kuppikoot mene:
      A, B, C, D, E, F?

      • 75DD

        Joudun tuottamaan pettymyksen; DD ei tarkoita sitä, että mitta-asteikko olisi loppunut kesken. Ja lisäykseksi kattavaan tietopankkiisi: koot jatkuvat F:stä aina J-kuppiin asti. 75DD on (kai?) sama kuin 75E. Riippuu liivien valmistusmaasta, kummalla tavalla koko ilmoitetaan. Suomessa ilmoitettiin aiemmin DD:llä, nykyään on vaihdettu E:hen... Tietääkö muuten kukaan, onko E suurempi kuin DD? Esim. brittiliiveissä on tarjolla kumpaakin kokoa - pakkohan niissä on kokoeroa olla? Ja kuitenkin Suomen valikoimissa on tuo DD korvattu E:llä...


      • Esko
        75DD kirjoitti:

        Joudun tuottamaan pettymyksen; DD ei tarkoita sitä, että mitta-asteikko olisi loppunut kesken. Ja lisäykseksi kattavaan tietopankkiisi: koot jatkuvat F:stä aina J-kuppiin asti. 75DD on (kai?) sama kuin 75E. Riippuu liivien valmistusmaasta, kummalla tavalla koko ilmoitetaan. Suomessa ilmoitettiin aiemmin DD:llä, nykyään on vaihdettu E:hen... Tietääkö muuten kukaan, onko E suurempi kuin DD? Esim. brittiliiveissä on tarjolla kumpaakin kokoa - pakkohan niissä on kokoeroa olla? Ja kuitenkin Suomen valikoimissa on tuo DD korvattu E:llä...

        "75DD on (kai?) sama kuin 75E".
        Eihän tuo mikään vastaus ole, vaan kysymys.
        Otsikossa siis ainakin on vikaa.

        Onko kellään tietoa, kun tämä "kai" ei tiennyt.


      • 75DD
        Esko kirjoitti:

        "75DD on (kai?) sama kuin 75E".
        Eihän tuo mikään vastaus ole, vaan kysymys.
        Otsikossa siis ainakin on vikaa.

        Onko kellään tietoa, kun tämä "kai" ei tiennyt.

        ...oman tietämykseni mukaan. Olihan tuossa faktaakin, esimerkiksi se, että kaikissa maissa ei enää ole käytössä tuota kyseistä kokoa DD. Tuo parjaamasi "kai" oli mukana vastauksessani sen takia, että mielestäni tässä kokoluokituksessa on ristiriita; jos Suomessa koko DD on korvattu E:llä, miksi joissain kokoasteikoissa ne ovat silti vielä kaksi eri kokoa? Onhan se kiva, että isännöit naisten rintakeskustelua, mutta että vielä kielipoliisiksikin ryhdyt...


      • Esko
        75DD kirjoitti:

        ...oman tietämykseni mukaan. Olihan tuossa faktaakin, esimerkiksi se, että kaikissa maissa ei enää ole käytössä tuota kyseistä kokoa DD. Tuo parjaamasi "kai" oli mukana vastauksessani sen takia, että mielestäni tässä kokoluokituksessa on ristiriita; jos Suomessa koko DD on korvattu E:llä, miksi joissain kokoasteikoissa ne ovat silti vielä kaksi eri kokoa? Onhan se kiva, että isännöit naisten rintakeskustelua, mutta että vielä kielipoliisiksikin ryhdyt...

        Keskustelun isäntä (tai emäntä) on:
        Ei niin ylpeä povipommi, 31.5.2004 klo 15.07

        Hän aloitti:
        Mulla on rinnat kokoa 80DD ja ikäväkseni mun täytyy myöntää et en oo koskaan oikeen ollut sinut oman vartaloni kanssa.

        Tässä keskusteluketjussa on nostatettu hänen itsetuntoaan.

        Suomi24 keskusteluissa ei ole poliiseja, käsittäkseni voit ilmoittautua Sheriffiksi.
        Heidän toimintaan en ole perehtynyt.


      • Ruusu F
        75DD kirjoitti:

        Joudun tuottamaan pettymyksen; DD ei tarkoita sitä, että mitta-asteikko olisi loppunut kesken. Ja lisäykseksi kattavaan tietopankkiisi: koot jatkuvat F:stä aina J-kuppiin asti. 75DD on (kai?) sama kuin 75E. Riippuu liivien valmistusmaasta, kummalla tavalla koko ilmoitetaan. Suomessa ilmoitettiin aiemmin DD:llä, nykyään on vaihdettu E:hen... Tietääkö muuten kukaan, onko E suurempi kuin DD? Esim. brittiliiveissä on tarjolla kumpaakin kokoa - pakkohan niissä on kokoeroa olla? Ja kuitenkin Suomen valikoimissa on tuo DD korvattu E:llä...

        Eli siis ymmärtäisin asian niin, että DD on sama kuin E, mutta silloin taas tuplakirjaintaulukon mukaan E olisi sama kuin Suomen F ja niin edespäin. Eli
        DD = E
        E = F
        F = H
        FF = I
        H = J
        Taulukkokosmetiikkaa ilmeisesti. Jouduttoiinhan jenkeissä "venyttämään" tuumaa, kun niille tuli niin paha mieli kun joutuivat ostamaan aina vain isompia farkkukokoja. Sen sijaan että laihduttaisivat, ne muuttivat tuumat pidemmiksi, jolloin koko on mukamas se sama entinen pieni...


      • rinnanympärykseni..
        Esko kirjoitti:

        Keskustelun isäntä (tai emäntä) on:
        Ei niin ylpeä povipommi, 31.5.2004 klo 15.07

        Hän aloitti:
        Mulla on rinnat kokoa 80DD ja ikäväkseni mun täytyy myöntää et en oo koskaan oikeen ollut sinut oman vartaloni kanssa.

        Tässä keskusteluketjussa on nostatettu hänen itsetuntoaan.

        Suomi24 keskusteluissa ei ole poliiseja, käsittäkseni voit ilmoittautua Sheriffiksi.
        Heidän toimintaan en ole perehtynyt.

        115 cm. Eli aika paljon. ;) Eskolle tiedoksi.


      • Ei sopiva

        DD koko vastaa E kokoa, mutta niissä on eroja, koska eri valmistajilla ne voivat olla hieman eri kokoisia. Eikä se pelkkä kirkain ratkaise sitä rintojen ympärysmittaa, vaan koko määräytyy seuraavasti. Numero on mitta rintojen alta. Kirjain saadaan kun vähennetään rintojen päältä otetusta mitasta rinnan alapuolelta otettu mitta. Erotus määrää kirjaimen. Olen ite hoikka, mutta isorintainen. Käytän liivejä jotka ovat 75D, koska en löydä mistään 70 ympärysmittaisia sopivan kokoisia. Yleensä 75D ei myöskään ole sopivan suuri kupeista ja ympärys liian löysä. Kun kerran lytäisi edes erikoisliikkeestä 70E tai vastaavat olisin onnellinen. Varsinkin jos ne eivät ole "mummorintsikat" ja ilman pitsihörhelöitä. Inhoan tuijottavia katseita ja huomatuksia ja niistä johtuen käytän löysiä vaatteita, se peittää hyvin myös epäsopivan kokoiset liivit.


      • Ruusu F
        Ei sopiva kirjoitti:

        DD koko vastaa E kokoa, mutta niissä on eroja, koska eri valmistajilla ne voivat olla hieman eri kokoisia. Eikä se pelkkä kirkain ratkaise sitä rintojen ympärysmittaa, vaan koko määräytyy seuraavasti. Numero on mitta rintojen alta. Kirjain saadaan kun vähennetään rintojen päältä otetusta mitasta rinnan alapuolelta otettu mitta. Erotus määrää kirjaimen. Olen ite hoikka, mutta isorintainen. Käytän liivejä jotka ovat 75D, koska en löydä mistään 70 ympärysmittaisia sopivan kokoisia. Yleensä 75D ei myöskään ole sopivan suuri kupeista ja ympärys liian löysä. Kun kerran lytäisi edes erikoisliikkeestä 70E tai vastaavat olisin onnellinen. Varsinkin jos ne eivät ole "mummorintsikat" ja ilman pitsihörhelöitä. Inhoan tuijottavia katseita ja huomatuksia ja niistä johtuen käytän löysiä vaatteita, se peittää hyvin myös epäsopivan kokoiset liivit.

        Missä tuppukylässä sinä asut, jos siellä ei erikoisliikkeessä ole 70E:tä? Hesassa Stockmannilta löytyy Primadonnan liivejä, niistä löytyy jopa 70H joistakin malleista ja ne mallit eivät ole mitään mummomalleja - hintavia tosin. Rigby&Pellers:iäkin on, tosin mulle ne kupit eivät istu. Fredrikinkadun Funky Lady on erikoistunut isoihin kokoihin, käy tsekkaamassa, samoin Viipurin erikoiskorsettiliike. Le Slip Annankadulla palvelee myös hyvin. kyllä pitäisi löytyä.


      • 75H
        Ruusu F kirjoitti:

        Missä tuppukylässä sinä asut, jos siellä ei erikoisliikkeessä ole 70E:tä? Hesassa Stockmannilta löytyy Primadonnan liivejä, niistä löytyy jopa 70H joistakin malleista ja ne mallit eivät ole mitään mummomalleja - hintavia tosin. Rigby&Pellers:iäkin on, tosin mulle ne kupit eivät istu. Fredrikinkadun Funky Lady on erikoistunut isoihin kokoihin, käy tsekkaamassa, samoin Viipurin erikoiskorsettiliike. Le Slip Annankadulla palvelee myös hyvin. kyllä pitäisi löytyä.

        Erikoisliikkeeseen vaan, varmasti löytyy!! Itsekin löydän 75H kokoa liivit, vaikken pks:lla asukaan. Tosin FunkyLady Hesassa on poikaa... Mutta kyllä harmittaa, että joutuu kauniista liiveistä maksamaan lähes 100 euroa, kun pienirintaiset saavat kauniita liivejä 10 eurolla... Mutta, kuten miehenikin sanoi, "kauniit katsella, mutta kalliit ylläpitää..."


      • ei sopiva
        Ruusu F kirjoitti:

        Missä tuppukylässä sinä asut, jos siellä ei erikoisliikkeessä ole 70E:tä? Hesassa Stockmannilta löytyy Primadonnan liivejä, niistä löytyy jopa 70H joistakin malleista ja ne mallit eivät ole mitään mummomalleja - hintavia tosin. Rigby&Pellers:iäkin on, tosin mulle ne kupit eivät istu. Fredrikinkadun Funky Lady on erikoistunut isoihin kokoihin, käy tsekkaamassa, samoin Viipurin erikoiskorsettiliike. Le Slip Annankadulla palvelee myös hyvin. kyllä pitäisi löytyä.

        Kiitti vinkistä. Täällä Missä mä asun ei ole kuin yks pieni erikoisliike ja sieltä ei kyllä löydy muita kuin mummo malleja. No täytyy joskus käydä hesassakin, mut ne hinnat on niin törkeitä.


      • Ruusu F
        ei sopiva kirjoitti:

        Kiitti vinkistä. Täällä Missä mä asun ei ole kuin yks pieni erikoisliike ja sieltä ei kyllä löydy muita kuin mummo malleja. No täytyy joskus käydä hesassakin, mut ne hinnat on niin törkeitä.

        ...ne sadan euron liivit kestää huomattavasti pitempään kuin ne kympin läpyskät. Eikä tarvitse ainakaan hävetä punttisalin pukkarissa. :)


    • Aatos

      Minä ainakin pidän isorintaisista naisista. Naisillahan kuuluu olla muotoja - ja kunnolla.
      Olisiko jollain kuvia rinnoistaan? Siis vaikka paita päällä ;)

      • Löllykkä

        Itse ole hoikka ja rintava reilu parikymppinen nainen. En ole koskaan ostanut löysiä vaatteita sen takia, että rinnat peittäisin. En ole edes ajatellut sellaista. Tietenkin kaikki paidat ei minulle sovi juuri siksi kun on etuvarustusta enempi.

        Tottakai nämä näkyy enempi kuin pienet rinnat, mutta niinhän se on kaikessa.

        Joskus tulee saunassa ns. "riippurinta" inho. Mutta sehän ois vastoin luonnonlakeja, jos tämän kokoiset olisivat kuin silikoonirinnat. Nyt ole pikkuhiljaan tyytyväinen kroppaani ja rintoihini. Ne on siinä ja ne on osa minua. Minkäs minä sille voin, että ne on kasvanut.

        Ollaan me onnellisia näistä ja toiset onnellisia omistaan. Kaikki on erilaisia!!


      • Anonyymi
        Löllykkä kirjoitti:

        Itse ole hoikka ja rintava reilu parikymppinen nainen. En ole koskaan ostanut löysiä vaatteita sen takia, että rinnat peittäisin. En ole edes ajatellut sellaista. Tietenkin kaikki paidat ei minulle sovi juuri siksi kun on etuvarustusta enempi.

        Tottakai nämä näkyy enempi kuin pienet rinnat, mutta niinhän se on kaikessa.

        Joskus tulee saunassa ns. "riippurinta" inho. Mutta sehän ois vastoin luonnonlakeja, jos tämän kokoiset olisivat kuin silikoonirinnat. Nyt ole pikkuhiljaan tyytyväinen kroppaani ja rintoihini. Ne on siinä ja ne on osa minua. Minkäs minä sille voin, että ne on kasvanut.

        Ollaan me onnellisia näistä ja toiset onnellisia omistaan. Kaikki on erilaisia!!

        Kyllä ne aidot ja isot on parhaat,itse saan lykkiä niiden väliin kun emännällä suuret ja voin sanoa että äkkiä on mällit rinnuksilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne aidot ja isot on parhaat,itse saan lykkiä niiden väliin kun emännällä suuret ja voin sanoa että äkkiä on mällit rinnuksilla

        Omalla vaimolla 100E rinnat ja voin kertoa että kyllä katsojiariittää ku njossain ollaan.
        Ja ihan omatkin on ei mitään kumitissejä,nännitkin on isot ja kovat että mitään höttöliivejä ei kannata päälle laitella eikä ilman voi olla missään,ei edes ovelle kannata mennä avaamaan kun e itiedä kukasiellä on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe