Kertokaa mistä saa edullisen rakennekynsien teko pakkauksen? n.100 e voisi olla hintaa ja kolmivaihe geelit.
Mistä rakennekynsi aloituspakkaus?
12
7537
Vastaukset
- Kynsikäs
jt-cosmeticsilta saan peruspaketin, mutta siitä puuttuu uv-uuni.
Uunillinen maksaa alle 140e.
Ja on 3-vaihe geelit.- eveliinaj
Onko kokemuksia heidän tuotteistaan? Minkä tehoinen uv-uunin kannattaa olla?
- eveliinaj
Onko siellä todella 140 e:lla, kun itse huomasin vain hyvältä kuulostavan paketin 169,95 e:lla?
- EssuPessu
Nail art euro discountilta saa ihan hyvän aloituspakkauksen. Itse tilasin n. puoli vuotta sitten ns. halvemman version aloituspakkauksesta (olisiko hinta ollut n. 70e, sisältää 4 lamppuisen uunin 36W). Aloituspakkauksessa oli vain 5 ml geelit, joten tilasin samalla lisäksi isommat purkit " muuta sälää".
Geelit ovat olleet mielestäni ok.
Pari kertaa olen ko. firmasta tilannut, olen maksanut oman pankin kautta tilisiirtona ulkomaille eikä ole ollut ongelmia. Paketti on tullut kotiovelle DHL:n kuljettamana 1-2 vkoa maksusta.
Firma informoi s-postilla kun on saanut maksun kun paketti on lähtenyt. Ulkomaan-maksu pankin kautta on aika hidas (perille meno kestää 4 -5 arkipäivää) eikä kannata hermostua, jos tulee ilmoitus ettei maksua ole tullut vaikka olet maksanut eli huomioi viikonloput yms. jos maksat tilisiirtona.- eveliinaj
Okei, kiitos! Ovatko kyseisen paketin ohjeet suomeksi?
- EssuPessu
Nail art euro discountin ohjeet ovat saksaksi ja englanniksi. Täältäkin löytää ihan asiallisia ohjeita kun jaksaa näitä kynsijuttuja selata. YouTubesta löytää myös videoita, mutta niitä on moneen lähtöön.
Jos olet teetättänyt itsellesi rakennekynnet muutaman kerran, auttaa se jonkun verran hahmottamaan kynsien tekoa. - marke-89
Itse löysin aloituspakkauksen nettiliike.com: n sivuilta. 150€ luokkaa oli paketti mut siiä oli kyl ihan kaikki. Myöhemmin tullu myös tilattua sieltä muutakin skräpää...
Ihan uskomattoman huonolaatusia tuotteita ja samoja paketteja myydään ebayssa postikulujen kanssa alle 50 eurolla.
- Kynsileikkuri
Pretty.fi kannattaa myös tsekata.
http://www.tavaratalot.com/2011/11/prettyfi.html - geelikynnet
- Kokeillut
Kaiken tarpeellisen sisältävä UV aloituspakkaus tarpeeksi tehokkaalla uunilla saa alle 120e www.kynsikauppa.com. Heiltä saa myös useampia korkealaatuisempia geelejä jos ei aloituspakkauksen geelit miellytä.
- 3+15
Laitoit sitten fiksuna geelipurkit päällä olevan uv- lampun eteen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346