haluun myydä sieluni

ostaisko joku sen?? myönnän et on hiukan käytössä kulunut, mut joku taitava maagikko sais siitä vielä ihan hyvän sielun rakennettua.
14150
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Ei sun sieluas tarvi myydä... kyllä sen joku kuitenkin ennen sitä varastaa.

Äänestä

Mulla olis käyttöö sun sielulle. Paljonka haluat aikaa täällä maan päällä ja minkä arvoiseksi rahassa lasket sen?

Äänestä
  • Aloittaja

tuota aattelin ryhtyä vampyyriksi

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

tuota aattelin ryhtyä vampyyriksi

Ei huono ajatus. Mulla olis linna tuolla Transylvaniassa vapaana, jos haluut alkaa sen isännäksi. Se on ok. Mutta edelleen, ennen kuin tehdään diili, pitää kysyä, kauanko haluat hengailla taviksena ja paljonko haluat rahaa ennen kuin otan sun sielun?

Äänestä

• Aloittaja

UPDATE_9155111 kirjoitti:

Ei huono ajatus. Mulla olis linna tuolla Transylvaniassa vapaana, jos haluut alkaa sen isännäksi. Se on ok. Mutta edelleen, ennen kuin tehdään diili, pitää kysyä, kauanko haluat hengailla taviksena ja paljonko haluat rahaa ennen kuin otan sun sielun?

pittää googlata transylvanian työkkärin sivut oisko vampyyrin paikkaa vapaana.
    en aatellut syödä verta aattelin myydä veret veripankkeihin ku kuulemma verestä on pulaa.
    onkohan kui moni vampyyri sairastunut aidsiin???

Äänestä

Tarjoan euron.

Äänestä
  • Aloittaja

perhana piru miehen logiikassa :) terve serkku

Äänestä

Mihin hintaan ja onko millainen takuu? Olisiko jotain tarkempaa faktaa myytävästä tuotteesta, ettei tarvitse ostaa sikaa säkissä. Onko monta kertaa särkynyt ja voiko tinkiä? Mitenkäs osamaksukauppa?

Äänestä
  • Aloittaja

takuuaika umpeutui edellisenä keväänä.
    jos en saa sitä täällä myytyä myyn se pirulle

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

takuuaika umpeutui edellisenä keväänä.
    jos en saa sitä täällä myytyä myyn se pirulle

En maksa yhtään mitään sielust , joka on jo minun omaisuutta, ja inkkreilla on kiklä O-ryhmä veri, joka käy kaikille. Myyn veren veripankkiiin ja siinä olevan 2litra alkohli puLtsreille

Maniton knss on luovutuskirj ajo tehty

Äänestä

• Aloittaja

ITSE PIRU kirjoitti:

En maksa yhtään mitään sielust , joka on jo minun omaisuutta, ja inkkreilla on kiklä O-ryhmä veri, joka käy kaikille. Myyn veren veripankkiiin ja siinä olevan 2litra alkohli puLtsreille

Maniton knss on luovutuskirj ajo tehty

tee niin ja ryöstän ja tuhoan koko helvetin ja teen siitä lomaparatiisi paikan kilteille enkeleille

Äänestä

Aloittaja

seuraavaksi myyn häivekorvalehteni, takaan että ostaja ei näy tutkassa

Äänestä
  • mina maksaa 5€ sun päänuppi ja tekee suvineeri turistille

Äänestä

• Aloittaja

jiwaro.inkkari kirjoitti:

mina maksaa 5€ sun päänuppi ja tekee suvineeri turistille

meinaatkos et kuppaamalla toimisin uskottavana vampyyrinä

Äänestä

Kommentoi aloitusta

monte24 kirjoitti:

ostaisko joku sen?? myönnän et on hiukan käytössä kulunut, mut joku taitava maagikko sais siitä vielä ihan hyvän sielun rakennettua.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu