ostaisko joku sen?? myönnän et on hiukan käytössä kulunut, mut joku taitava maagikko sais siitä vielä ihan hyvän sielun rakennettua.
haluun myydä sieluni
14
134
Vastaukset
Ei sun sieluas tarvi myydä... kyllä sen joku kuitenkin ennen sitä varastaa.
Mulla olis käyttöö sun sielulle. Paljonka haluat aikaa täällä maan päällä ja minkä arvoiseksi rahassa lasket sen?
monte24 kirjoitti:
tuota aattelin ryhtyä vampyyriksi
Ei huono ajatus. Mulla olis linna tuolla Transylvaniassa vapaana, jos haluut alkaa sen isännäksi. Se on ok. Mutta edelleen, ennen kuin tehdään diili, pitää kysyä, kauanko haluat hengailla taviksena ja paljonko haluat rahaa ennen kuin otan sun sielun?
temppuilija kirjoitti:
Ei huono ajatus. Mulla olis linna tuolla Transylvaniassa vapaana, jos haluut alkaa sen isännäksi. Se on ok. Mutta edelleen, ennen kuin tehdään diili, pitää kysyä, kauanko haluat hengailla taviksena ja paljonko haluat rahaa ennen kuin otan sun sielun?
pittää googlata transylvanian työkkärin sivut oisko vampyyrin paikkaa vapaana.
en aatellut syödä verta aattelin myydä veret veripankkeihin ku kuulemma verestä on pulaa.
onkohan kui moni vampyyri sairastunut aidsiin???
- Beelsebup
Tarjoan euron.
Mihin hintaan ja onko millainen takuu? Olisiko jotain tarkempaa faktaa myytävästä tuotteesta, ettei tarvitse ostaa sikaa säkissä. Onko monta kertaa särkynyt ja voiko tinkiä? Mitenkäs osamaksukauppa?
- ITSE PIRU
monte24 kirjoitti:
takuuaika umpeutui edellisenä keväänä.
jos en saa sitä täällä myytyä myyn se pirulleEn maksa yhtään mitään sielust , joka on jo minun omaisuutta, ja inkkreilla on kiklä O-ryhmä veri, joka käy kaikille. Myyn veren veripankkiiin ja siinä olevan 2litra alkohli puLtsreille
Maniton knss on luovutuskirj ajo tehty ITSE PIRU kirjoitti:
En maksa yhtään mitään sielust , joka on jo minun omaisuutta, ja inkkreilla on kiklä O-ryhmä veri, joka käy kaikille. Myyn veren veripankkiiin ja siinä olevan 2litra alkohli puLtsreille
Maniton knss on luovutuskirj ajo tehtytee niin ja ryöstän ja tuhoan koko helvetin ja teen siitä lomaparatiisi paikan kilteille enkeleille
seuraavaksi myyn häivekorvalehteni, takaan että ostaja ei näy tutkassa
- jiwaro.inkkari
mina maksaa 5€ sun päänuppi ja tekee suvineeri turistille
jiwaro.inkkari kirjoitti:
mina maksaa 5€ sun päänuppi ja tekee suvineeri turistille
meinaatkos et kuppaamalla toimisin uskottavana vampyyrinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947876- 1733766
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492507- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281940- 481902
- 601778
- 191773