Millaista romantiikkaa olette saaneet?

Kohmel

Minua alkoi tuon toisen keskustelun pohjalta kiinnostaa, että millaista romantiikkaa olette te miehet kokeneet naisilta? Onko esim. viety illallisille, maksettu elokuvia, annettu lahjoja tai oltu muuten vain romanttisia kynttilöiden katveessa?

Henkilökohtaisesti en ole kohdannut yhtään romanttista naista. Kaikki on pitänyt lähteä minun aloitteesta, mikä on alkanut puuduttaa. Tämä on myös syy, miksi pidemmät suhteeni ovat hiipuneet omalta taholtani: en ole jaksanut passiivista naista.

Miten on siis muiden kohdalla? Kuinka aktiivisia ja romanttisia ovat teidän seuralaisenne?

6

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiseni=upein

      oma naiseni varsinkin suhteen alussa väänsi kortteja, leipo kakkuja, toi aamupalaa sänkyyn, hieroi, osti yllätyksiä ja kyllä, jopa kirjoitti runon kun lähdin inttiin :D

      oli kyllä mahtavaa kun rankan päivän jälkeen kotona odotti jokin herkullinen yllätys.. kerran löysin hänet keittiöstä seksikkäissä hepenissä paistamassa pihviä! mietin että herraisä mikä nainen. näistä alkaa kyllä tosiaan olemaan aikaa.. luulen että sillä on jotain tekemistä omien tekemisteni kanssa, täytyisi varmaan petrata itse tuon romantiikan suhteen, olenhan kuitenkin niin paljon saanut itse.

      toivoa on! kyllä näitäkin helmiä löytyy. :)

    • nuorekas vaari

      Naapurissani asuu nuoripari,alle kolmekymppisiä,heillä on kaksi lasta,vanhin
      aloitti juuri koulun.

      Mies on työnsä puolesta paljon matkoilla,usein monta vuorokautta.
      Omakotitalossa tulee usein sellsisia tilanteita että rouva tarvitsee apua naapurilta
      selvitäkseen ongelmista.
      Esim,polkupyörän kumin paikkaamista,nurmikon ajamista,talvella lumitöitä,
      lasten kaitsemista,kun pitää käydä asioilla.
      Kaikkea maan ja taivaan väliltä.
      Mielelläni autankin häntä,aina kun vain omilta töiltäni ehdin.

      Palkkioksi saan aina halin,ei niin pientä palvelusta,etteikö siitä tule halausta.
      Usein käy niin että poskelle tähdätty suukko lipsahtaakin keskelle suuta!
      Voi sitä nuoruuden raikkautta ja ihanaa tuoksua ja pehmeyttä.
      Ne halaukset eivät ole mitään sekunnin kestäviä vaan hän pitää minua
      kauan otteessaan.
      Nykyään oikein odotan,pikku palveluksia,ovat ne senverran ihania.

      Kun hän sitten irroittaa otteensa halauksesta.hän hymyilee kuin lapsi,

      silmät kauniisti viiruina ihana hymy kasvoillaan,vielä minusta kiinni pitäen.
      Täytyy hänen huomata mitä minussa tapahtuu,sellaista mitä en voi
      hallita!Hän näyttää olevan aivan haltioissaan saavutuksistaan.

      En ymmärrä,miksi hän niin tekee,ei minulla tietenkään ole mitään niitä
      haleja vastaan,ne ovat ihania,tunnustan että oikein odotan pikku palveluksia
      En voisi koskaan olla se joka tekee aloitteen,onneksi hänellä on
      rohkeutta antaa ihania haleja.
      Vastatkaa joku minulle tähän!

    • lillianni

      Minun kokemukseni ja näkemykseni on, että miehet harvoin mieltävät naisen eleitä romanttisiksi.

      Mies antaa naiselle ruusun ystävänpäivänä = romantiikkaa. Nainen leipoo ystävänpäiväkakun = täytyykö sitä kaikista turhista päivistä pitää lukua.
      Mies sytyttää kynttilän = romantiikkaa. Nainen sytyttää kynttilän = aina se käryttää jotain eikä näin pimeässä edes näe telkkaria.
      Mies ostaa naisen lempijuomaa = romantiikkaa. Nainen ostaa miehen lempijuomaa =et esitten viittiny enempää ostaa, onneks ärrä on vielä auki. Mies antaa naiselle halvan kaulakorun = romantiikkaa. Nainen antaa miehelle itsetehdyt villasukat = äiti hoitaa hommansa.
      Mies laittaa ruokaa naiselle = romantiikkaa. Nainen laittaa ruokaa miehelle = no niin kuuluukin.
      Mies sipaisee naisen niskaa ja kysyy, miten päivä meni = romantiikkaa. Nainen sipaisee miehen niskaa ja kysyy, miten päivä meni = älä kutita, mä lähden yhdelle poikien kanssa.
      Mies ostaa naiselle vaatteen =romantiikkaa. Nainen ostaa miehelle vaatteen = tää pitäis silittää.
      Mies maksaa kerran ravintolalaskun = romantiikkaa. Nainen täyttää joka päivä jääkaapin = taas täällä on väärää makkaraa.

      Ainoa tapa, millä nainen voi olla romanttinen, on monen miehen mielestä pukeutua hankaliin ja naurettaviin pitsihörhelöihin ja ottaa suihin. Siinäpä sitten mies itkee naisen epäromanttisuutta, kun ei edes siihen suostu.

      • miehen neuvo

        Et vain osaa olla romanttinen ja tuskin edes eroottinen. Ei romanttisen naisen elettä voi olla tulkitsematta romanttiseksi. Opettele vähän flirttailemaan.

        Toki puollustukseksesi aika harva nainen osaa olla mitenkään romanttinen.


    • nyyhnyyh

      Tällaista sanoo minun mies: "Hemmetin hyvä ämmä olet, ilmoitan sitten kun mielipiteeni olen muuttanut, mikä tällä hetkellä tuntuu yhä kaukaisemmalta ajatukselta."

      Don't try at home.

    • perus mies

      Lahjoja naiset eivät osta tai ostavat jotain ihan ihmeellistä mistä itse pitäisivät. Jotain jalkahoitoja jne,.. Ihan sama kun mies ostaisi vaimolle porakoneen tai jonkun tietokonepelin mistä vain hän itse pitää.

      Romantiikkaa on muka aina se hemmetin kokkaaminen kun he ovat tuhat kertaa kuulleet muitten naisten suusta: "Tie miehen sydämeen vie mahan kautta.". Sitten väkerretään luntaten kokkikirjasta jotain mikä maistuu ihan samalle tai pahemmalle kuin tavisruoka.

      Romantiikkaa on myös seksi. Tuoksukynttilät vaan erona krääsäämässä ja jotain valaiden kiimaista törähtelyä "laulua" taustalla. Kaskus ei pistetä leffana pyöriin jotain taustalle jotain norsuja kiima-aikana.

      Itse olen siis normaali mies ja juuri sen takia kun naiseni ei osaa olla romanttinen, niin en minäkään jaksa olla. Ehdotan seksiä suoraan, sohvalla maataan vierekkäin ja ehkä jopa pierukin saattaa tulla. Jos nainen nalkuttaa niin uppoudun tietokoneelle tai lähden kaljalle.

      Siinä vähän realiteettia miksi miehet eivät viitti olla romanttisia naisille kun 9/10 naisesta on ihan urpoja romantiikan saralla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe