Löytyiskö täältä seuraa Tukholman risteilylle tälle kesälle? Haluaisin kovasti lähteä tänä kesänä käymään Tukholmassa ja mieluiten just Viking Linen risteilylle, koska klubi-asiakkaana saisin varattua sieltä edulliset risteilyt.
Olen 29-vuotias sinkkumies Helsingistä ja olen tyyliltäni rock-henkinen ja monien mielestä ikäistäni nuoremman oloinen, joten uskon että monet mua nuoremmat viihtyisivät myös hyvin mun seurassani.
Matkseuraksi etsisin mieluiten sellaista henkilöä, joka olisi kiinnostunut kaupungin kiertelystä ja shoppailusta Tukholmassa, erityisesti haluaisin kiertää Tukholman levykauppoja. Lisäksi laivan baareja olisi myös kiva kierrellä, mutta toivoisin kuitenkin sellaista matkaseuralaista, jolle se laivalla ryyppääminen ei olisi se koko matkan tärkein asia, sillä olisi kiva mm. katsella kauppoja, käydä syömässä ravintoloissa ja viettää aikaa ihan vaan jutellen.
Matkakumppanin sukupuolella ei ole niin merkitystä, sillä pääasia olisi vaan se, että olisi mukavan oloinen kaveri seurana, jonka kanssa tulisi hyvin juttuun. Tosin varattujen naisten kanssa en suostu lähtemään reissuun. Mieluiten hakisin n. 20-37-vuotiasta matkaseuralaista, mutta tosta iästä voidaan kyllä joustaa jonkin verran, kunhan ikää on kuitenkin vähintään 18v.
Olisi myös plussaa, jos asut pk-seudulla, mutta tämäkään ei ole välttämätöntä. Olisi kiva, jos voisi tavata myös ton matkan jälkeen ja tehdä uusia reissuja yhdessä.
Haluaisin kuitenkin tavata mielellään vähintään yhden kerran ennen tota reissua, mielellään jopa useammankin kerran, sillä on aina kiva lähteä matkalle sellaisen henkilön kanssa, jonka tuntee edes jollain tavalla. Voitaisiin tavata ja tutustua ennen reissuun lähtöä ja käydä vaikka kahvilla, terassilla tai tehdä vaikka yhteinen baari-ilta stadin yöelämään, siinä olisi hyvin aikaa jutella ja tutustua yhdessä tuopin ääressä.
Voidaan myös hankkia tarvittaessa eri hytit tohon laivamatkalle, jos naispuolisia epäilyttää yöpyä samassa hytissä miespuolisen matkakumppanin kanssa. Mutta voin vakuuttaa jo nyt sen, ettei mun kanssa ole mitään syytä pelätä tollaisia, koska oon fiksu ja hyväkäytöksinen nuori mies.
Jos matkaseura kiinnostaa, niin sähköpostia voi laittaa tulemaan mulle osoitteeseen [email protected]
Matkaseuraa etsin
41
901
Vastaukset 41
- EIIIIIIIIIIIIIIIIIIH
taas tätä!
Liityin tohon Viking Linen klubi-asiakkaaksi ihan sen takia, että saisin edullisia risteilyjä ja muita etuja.
- tiedäsinäse
Viking Line on homoille. Tosi miehet matkustaa Silja Linella
- kannattiko.liittyä
Olet nyt ollut seitsemän vuotta Viking Linen klubiasiakas. Mitä kaikkia etuja olet päässyt hyödyntämään tänä aikana?
- 19+2
Vinkki. Vaihda hyvä mies nimimerkkiä ja sp-osoitetta. Mikä ihmeen pimeä pelko? Lapsellista ja herättää mielikuvan jostain angstailevasta teinistä.
- ...................
Mutta sitten me ei tiedettäis että mistä suunnasta se trolli hyökkää seuraavaksi.
En mä nyt enää ala mitään nimimerkkejä tässä vaihtelemaan, kun oon jo 6-vuotta kirjoittanut tänne Suomi24-sivustolle tällä ihan samalla nimimerkillä. Eikä se nimimerkki pitäisi olla viestissä se kaikkein tärkein, vaan enemmänkin se kirjoitusten taso.
Päätin just sen takia aloittaa uuden keskustelun tästä aiheesta, kun tämä on ihan suora matkaseuran hakuilmoitus, jossa haen sitä matkaseuraa. Tässä en siis kysele mitään, että mistä voisin löytää seuraa sinne reissuun.- FartBeer
DarkFear kirjoitti:
En mä nyt enää ala mitään nimimerkkejä tässä vaihtelemaan, kun oon jo 6-vuotta kirjoittanut tänne Suomi24-sivustolle tällä ihan samalla nimimerkillä. Eikä se nimimerkki pitäisi olla viestissä se kaikkein tärkein, vaan enemmänkin se kirjoitusten taso.
Päätin just sen takia aloittaa uuden keskustelun tästä aiheesta, kun tämä on ihan suora matkaseuran hakuilmoitus, jossa haen sitä matkaseuraa. Tässä en siis kysele mitään, että mistä voisin löytää seuraa sinne reissuun.Seuranhakupalstat on erikseen. Tämä on keskustelua varten. Mene muualle trollaamaan.
- DF-fani
Miksi olet kirjoittanut olevasi 29-vuotias vaikka olit vasta 21-vuotias?
- heh_heh_
Heh heh. DarkFear on kun onkin 36-vuotias sasikaljuinen neitsytsetä
- Taisiolla
Olikos se tämä reissu just se missä DarkFear päätyi nukkumaan samaan sänkyyn tummaihoisen miehen kanssa?
Mä en ole koskaan nukkunut samassa sägyssä kenenkään miehen kanssa, kun en ole mikään vitun homoperse, enkä ole koskaan edes antanut mitään sellaista vaikutelmaa itsestäni. Sä sen sijaan itse varmaan oletkin joku miesten sängyissä nukkuva homo saatana.
- mistäjohtunee
DarkFear kirjoitti:
Mä en ole koskaan nukkunut samassa sägyssä kenenkään miehen kanssa, kun en ole mikään vitun homoperse, enkä ole koskaan edes antanut mitään sellaista vaikutelmaa itsestäni. Sä sen sijaan itse varmaan oletkin joku miesten sängyissä nukkuva homo saatana.
Jos sä et kerran ole homo, niin miksi kiihotut joka kerta nähdessäsi atm-38v:n alastonkuvia?
- löytyy
mistäjohtunee kirjoitti:
Jos sä et kerran ole homo, niin miksi kiihotut joka kerta nähdessäsi atm-38v:n alastonkuvia?
Onhan palstalla miehiä jotka ei osaa puhua kun komeista miehistä. Ovat kuulemma heteroja kuitenkin...
- neitsytsetä.olet.yhä
DarkFear kirjoitti:
Sinulla on siis yhä MYÖS peppuneitsyys tallella. Hyvä!
- siellä.homoillaan
neitsytsetä.olet.yhä kirjoitti:
Sinulla on siis yhä MYÖS peppuneitsyys tallella. Hyvä!
Ei suinkaan! DarkFear halusi vain sanoa sen, että kun hän menee miehen kanssa sänkyyn, niin siellä ei silloin todellakaan nukuta...
- setämiesolet
DarkFear kirjoitti:
Mutta myönnätkö, että olet nyt 36-vuotias, jos vuonna 2011 olit 29-vuotias?
- Markku_Näätä
Minä voin tulla, jos periksen mielikuvitusystävä käy.
- jessica_näätä
Mennään koko Näädän mielikuvitussuku darkkiksen kanssa risteilylle :-)
- tarraIenkkari
Trollin kanssa Stokikseen :D
https://aijaa.com/psWGY9- tulenvarmasti
Miksei,
kaikki sinkut viking clubin jäsenet samalle risteilylle hel-stock ?
Kerro vain pvm?
- DF.on.keharitrolli
Mitä vittua? Sasikaljuinen neitsytsetä on ollut jo yli seitsemän vuotta sitten vanhempi kuin mitä hän väittää olevansa tänä päivänä!
- 45665444
Siinäpä on trollimaakarille selitettävää. Mitää DarkFearia ei ole olemassakaan. Hahmo on mies_86:n luoma trolli.
- 908887
45665444 kirjoitti:
Siinäpä on trollimaakarille selitettävää. Mitää DarkFearia ei ole olemassakaan. Hahmo on mies_86:n luoma trolli.
Pitääkö paikkansa?
908887 kirjoitti:
Pitääkö paikkansa?
Ja mä kun en olekaan mikään trolli, että tiedä sä se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ihan.miten.vaan
DarkFear kirjoitti:
Ja mä kun en olekaan mikään trolli, että tiedä sä se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos et ole trolli, olet 36-vuotias sasikaljuinen neitsytsetä ja autisti Turun Varissuolta
ihan.miten.vaan kirjoitti:
Jos et ole trolli, olet 36-vuotias sasikaljuinen neitsytsetä ja autisti Turun Varissuolta
En ole, kun mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni. Lisäksi mun sosiaaliset taitoni ovat myös erinomaisen hyvät ja naisiakin mulla on ollut paljon, enkä ole asunut Turussa enää kolmeen vuoteen
- Dark-fearin-äiti
Poikani ei uskalla yksin mennä laivalle koska naiset ajattelee siitä kaikkea negatiivista kun mies on yksin laivalla.
- mies_86__
Mielisairas peris varmaan lähtee mielellään, jos saa äidiltään luvan.
- kerrohan_
Miksi teit Periksestä mielisairaan hahmon?
- KurppaN
Eikös peris ole holhouksessa?
- trolli.mikä.trolli
Olen tuntenut huonoa omaatuntoa DarkFearille vittuilusta, sillä olen miettinyt, että jos siellä sittenkin on joku oikea kehari/autisti kirjoittelemassa. Nyt huomaan, että ihan selvä trolli on kyseessä. Huojentavaa.
- Yjigv
Niin mäkin
- Backsagainstthewall
Varokaa! Aloittaja on homoseksuaali.
- varokaa_lisää
Ja hänellä on päässään sasikalju!
varokaa_lisää kirjoitti:
Ai sulla itselläsi on joku ruma sasi-kalju vai saatana!!!!!!!!!!! Taidat sitten olla varmasti myös niitä persujen äänestäjiä.
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.varokaa_lisää kirjoitti:
Taidat itse olla myös homokin vielä.
- sivarihomo
DarkFear kirjoitti:
Taidat itse olla myös homokin vielä.
Mitä sulla on meitä homoja vastaan?
- kuin.kaksi.marjaa
Kuopiossa Rauhalahti Teatteri esittää tänä kesänä Pertti-nimistä näytelmää Spede Pasasen elämästä. DarkFearin olisi kannattanut hakea päärooliin. Maskeeraustakaan ei olisi tarvittu lainkaan, kun kalju vain kiiltelisi parrasvaloissa.
- panemaanpanemaan
Darkkis halusi laivalle panemaan!
- darkkis.on.bottom
Ei vaan pantavaksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291322
- 491086
- 58900
- 76889
Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e44801Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle19791Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M84771Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5764Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia25694- 18661