Mitä mieltä

TÄSTÄ!

Anoppini on minua ja lastani (ei mieheni) kohtaan hyvin tyly ja välinpitämätön. En itse ole koko muorin kanssa tekemisissä, enkä koko mieheni suvun kanssa, Anopilla on aina joku hampaissa kenen luita se rouskuttaa kuin kulkukoira..jopa omat lapsensa ovat vuorostaan tässä asemassa. Joka kerta, kun mieheni on tekemissä sukulaistensa eli anopin tai sisarustensa, niin paskaa tulee niskaan varsinkin minua kohtaa josta miehenikin saa välillä osansa. Nyt olen tehnyt sellasen päätöksen, joko mies lopettaa KOKONAAN kanssa käymisen äitinsa ja sisarustansa kanssa tai minä jätän hänet. Teen väärin siinä, että joudun tekemään hänelle valinnan mutta muuta mahdollisuutta en siinä enään näe. Paskajutut on perättömiä ja loukkaavia joista selviämiseen menee aina tovi.

6

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä mieltä

No tätä mieltä, samaa kuin itsekin olet eli "Teen väärin siinä".

• eras anoppix

Aivan solen mieltä!!!!!

• anoppi mäkeen

Teet ihan oikein. Kumma että aina pitäis ajatella anopin hyvinvointia ja jättää oma perhe sivuun. Ajattele perheesi hyvinvointia ja jos anoppi ei osaa olla kunnolla niin sepä on sitten hänen häpiäsä. Sitä saa mitä tilaa. Laita vaan valinta ja minun mielestä se on oikein. Oma perhe etusijalle ja sitten vasta anopin.

• paha tilanne

minusta sinä teet väärin miestäsi kohtaan.
      minkä hulluille sukulaisille voi, paitsi että lopettaa tapailemisen?

mutta minun mielestä sellaista "joko tai" ei saisi koskaan käyttää.
      se on kiristystä.

• Kseno

Jos ei miehesi ole täysi vellihousu, kuten nykyään tuntuu aikuisetkin mammanpojat olevan ainakin tämän palstan perusteella niin laittakoon äitinsä ruotuun tai kieltäydyt ainakin itse jyrkästi olemasta koko suvun kanssa tekemisissä.

Mikäli mieskin siis paheksuu äitinsä puheita niin ei häntä pidä laittaa kärsimään pakottamalla tuollaiseen valintaan. Toisaalta et liene suhteenne kanssa kovin vakavissasi, koska edes harkitset tuollaista vaihtoehtoa.

Eihän kukaan anoppien/appiukkojen kanssa seurustele tai naimisissa ole, joten pitäisi nekin osata jättää omaan arvoonsa, ellei jotain muuta riippuvuussuhdetta ole.

• Erotkaa pois!

Sanot, että anoppi on tyly ja välinpitämätön sinua ja lastasi kohtaan. Seuraavaksi sanot, ettet ole koko muorin kanssa tekemisissä.

Mikä tässä on siis ongelma?

Luuletko voivasi määrätä miehesi ja hänen äitinsä suhteesta niin paljon, että mies ei saa olla tekemisissä äitinsä kanssa?

Ja kai te nyt edes olette miehen kanssa kiinteä pari? Ei siltä vaikuta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      247
      3305
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      36
      2962
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2198
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      38
      2111
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      74
      1970
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1766
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      44
      1659
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      122
      1537
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1434
    10. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      45
      1279
    Aihe