Anoppini on minua ja lastani (ei mieheni) kohtaan hyvin tyly ja välinpitämätön. En itse ole koko muorin kanssa tekemisissä, enkä koko mieheni suvun kanssa, Anopilla on aina joku hampaissa kenen luita se rouskuttaa kuin kulkukoira..jopa omat lapsensa ovat vuorostaan tässä asemassa. Joka kerta, kun mieheni on tekemissä sukulaistensa eli anopin tai sisarustensa, niin paskaa tulee niskaan varsinkin minua kohtaa josta miehenikin saa välillä osansa. Nyt olen tehnyt sellasen päätöksen, joko mies lopettaa KOKONAAN kanssa käymisen äitinsa ja sisarustansa kanssa tai minä jätän hänet. Teen väärin siinä, että joudun tekemään hänelle valinnan mutta muuta mahdollisuutta en siinä enään näe. Paskajutut on perättömiä ja loukkaavia joista selviämiseen menee aina tovi.
Mitä mieltä
6
271
Vastaukset
- tätä mieltä
No tätä mieltä, samaa kuin itsekin olet eli "Teen väärin siinä".
- eras anoppix
Aivan solen mieltä!!!!!
- anoppi mäkeen
Teet ihan oikein. Kumma että aina pitäis ajatella anopin hyvinvointia ja jättää oma perhe sivuun. Ajattele perheesi hyvinvointia ja jos anoppi ei osaa olla kunnolla niin sepä on sitten hänen häpiäsä. Sitä saa mitä tilaa. Laita vaan valinta ja minun mielestä se on oikein. Oma perhe etusijalle ja sitten vasta anopin.
- paha tilanne
minusta sinä teet väärin miestäsi kohtaan.
minkä hulluille sukulaisille voi, paitsi että lopettaa tapailemisen?
mutta minun mielestä sellaista "joko tai" ei saisi koskaan käyttää.
se on kiristystä. - Kseno
Jos ei miehesi ole täysi vellihousu, kuten nykyään tuntuu aikuisetkin mammanpojat olevan ainakin tämän palstan perusteella niin laittakoon äitinsä ruotuun tai kieltäydyt ainakin itse jyrkästi olemasta koko suvun kanssa tekemisissä.
Mikäli mieskin siis paheksuu äitinsä puheita niin ei häntä pidä laittaa kärsimään pakottamalla tuollaiseen valintaan. Toisaalta et liene suhteenne kanssa kovin vakavissasi, koska edes harkitset tuollaista vaihtoehtoa.
Eihän kukaan anoppien/appiukkojen kanssa seurustele tai naimisissa ole, joten pitäisi nekin osata jättää omaan arvoonsa, ellei jotain muuta riippuvuussuhdetta ole. - Erotkaa pois!
Sanot, että anoppi on tyly ja välinpitämätön sinua ja lastasi kohtaan. Seuraavaksi sanot, ettet ole koko muorin kanssa tekemisissä.
Mikä tässä on siis ongelma?
Luuletko voivasi määrätä miehesi ja hänen äitinsä suhteesta niin paljon, että mies ei saa olla tekemisissä äitinsä kanssa?
Ja kai te nyt edes olette miehen kanssa kiinteä pari? Ei siltä vaikuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2473305
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362962Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342198Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari382111Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa741970Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841766Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh441659Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221537Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561434Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279