Lurking fears

Problems with people

Onko kukaan muu huomannut tälläistä että olisi mahdollisuus aloittaa parisuhde, mutta sitten iskeekin pelko ettei yksinkertaisesti osaa olla sen toisen kanssa? Ettei osaa ottaa toista huomioon tai olla romanttinen jne vaan homma menisikin siihen että ollaan kyllä yhteyksissä ja sillain mutta kumpikin elää ihan täysin omaa elämäänsä riippumatta toisesta ja sitten ollaankin että "olikos tässä mitään parisuhdetta olemassakaan?" vaikka molemmilla olisi tunteita toisiaan kohtaan. Sellainen yksinkertainen jäätyminen, tässä niin sanotusti tapahtuu.
Itse huomaan ainakin omalla kohdallani tämän lamauttavaksi ja sitten en uskallakkaan tehdä minkään näköistä liikettä sitä naista kohti, koska on tälläinen pelko perseessä.

4

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joka parisuhteen alussa tullut sellainen epäröinti vaihe, tosin eri syystä.

• Sarmantin keittovuok

Kyllä. Tunnen ihan samoin. Hassua. Sillä voi tehdä aivan tavallisia asioita silloin kun molemmille sopii. Heittää viestiä että mennäänkö tai tehdäänkö tänään sitä tai tätä. Välillä sopii välillä ei. Pikku hiljaa arki kivasti rullaa ja molemmat saa tavallista yhdessäolemista, läheisyyttä, seksiäkin.
      Niin kauan kun hyvältä tuntuu viettää aikaa yhdessä, vietetään aikaa yhdessä. Siinä sivussa omaa elämää. Työtä.

Eri asia mistä löytää mieleisen miehen kenen kanssa sitä aikaa viettää.

• No ei mulla ole tuollaista ongelmaa mutta homma on mennyt yleensä niin että kyllä se on naisen puolella aina epäröintiä ja epävarmuutta ollut. Mä olen kyllä valmis eikä ole epäröintiä jne., mutta kun se on aina ollut vastapuolesta kiinni. Tunteistaan epävarma nainen alkaa kyllä olla pikkuinen turn-off mulle, ei jaksaisi leikkiä aina.

• liika tieto tappaa

Samma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      236
      1825
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1591
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1202
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      932
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      741
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      38
      727
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      702
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe