Ikuisuus kysymys miehille, miltä tuntuisi jos olisi naisen aivot :D tämä ei siis ole mitään kettuilua mutta kiinnostas oikeesti tietää.
Itse etsin suomi24 treffeillä seuraa. Toisella tositarkoituksella, ja toisella taas jotain muuta. Olen aika nuori mies henkilö, enkä välitä muitten nauruista kun etsin vanhempaa seuraa ;) saa omaa turhautuineisuutta purkaa ja saa olla tosikko, se ei minua häiritse.
mutta, jännä juttu että sain sitä lootaa suht nopeasti, vielä tuolla profiililla jolla etsin tositarkoituksella seuraa. yhteen iltaan jäi :D mutta sitten tällä profiililla jolla etsin sitä toista seuraa, niin ei oo niin helppoa. siellä on muutama ottanut yhteyttä kyllä, mutta kaikki olleet sellaisia "pelkureita" ei niiku johda keskustelut mihinkää, otetaan yhteyttä, sitten keksitäänkin äkkiä joku selitys :D
eräskin nainen kysyi jos voisin sähköpostia laittaa, laitoin, ja kysyin että tuliko perille, kyseessä oli minua tuplaten vanhempi nais henkilö, "tuli perille" mutta kuulemma ei oo enne tommoset pirut liikkunu mielessä, eli taas jäi siihen. myöhemmin samalta henkilöltä tuli viesti, ilmeisesti kännissä, jossa hän (jos oikein ymmärsin) kettuili ja purki turhautuneisuuttaan.
ikuisuuskysymyksen voi lukea rivien välistä, ja kyllähän tästä muutaman johtopäätöksen saa ja joku järkevä ehkä ahaa-elämyksenkin.
mutta miksi esitätte muuta mitä olette? :)
Suomi24 Treffit
treeeffailija
1
910
Vastaukset
- git on board
Missä päin asut? Minä taas olen etsinyt nuorempaa miestä kuin itse olen. Edesmennyt miehenikin oli paljon nuorempi kuin minä joten tuttu juttu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313700- 963333
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim953241- 773118
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683033Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862765- 352550
- 692463
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452372- 882100