Ikuisuus kysymys miehille, miltä tuntuisi jos olisi naisen aivot :D tämä ei siis ole mitään kettuilua mutta kiinnostas oikeesti tietää.
Itse etsin suomi24 treffeillä seuraa. Toisella tositarkoituksella, ja toisella taas jotain muuta. Olen aika nuori mies henkilö, enkä välitä muitten nauruista kun etsin vanhempaa seuraa ;) saa omaa turhautuineisuutta purkaa ja saa olla tosikko, se ei minua häiritse.
mutta, jännä juttu että sain sitä lootaa suht nopeasti, vielä tuolla profiililla jolla etsin tositarkoituksella seuraa. yhteen iltaan jäi :D mutta sitten tällä profiililla jolla etsin sitä toista seuraa, niin ei oo niin helppoa. siellä on muutama ottanut yhteyttä kyllä, mutta kaikki olleet sellaisia "pelkureita" ei niiku johda keskustelut mihinkää, otetaan yhteyttä, sitten keksitäänkin äkkiä joku selitys :D
eräskin nainen kysyi jos voisin sähköpostia laittaa, laitoin, ja kysyin että tuliko perille, kyseessä oli minua tuplaten vanhempi nais henkilö, "tuli perille" mutta kuulemma ei oo enne tommoset pirut liikkunu mielessä, eli taas jäi siihen. myöhemmin samalta henkilöltä tuli viesti, ilmeisesti kännissä, jossa hän (jos oikein ymmärsin) kettuili ja purki turhautuneisuuttaan.
ikuisuuskysymyksen voi lukea rivien välistä, ja kyllähän tästä muutaman johtopäätöksen saa ja joku järkevä ehkä ahaa-elämyksenkin.
mutta miksi esitätte muuta mitä olette? :)
Suomi24 Treffit
treeeffailija
1
901
Vastaukset
- git on board
Missä päin asut? Minä taas olen etsinyt nuorempaa miestä kuin itse olen. Edesmennyt miehenikin oli paljon nuorempi kuin minä joten tuttu juttu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816