mie oon kauhea ahdistava uni ruumiin piiloittelua ja jatkuvaa pelkoa et jää kiinni.
äärimmäisen ahdistava uni
oletko unessas tappanut ihmisen???
32
128
Vastaukset
- cs
Aamulla oli kummasskin kainalossa tukehtunut poliisi
Näkix kukaan, missä minä olen ollut eilen? Olen. Aika useastikin:( Johtuisko liiallisesta dekkareiden lukemisisesta. En muista kenet olen tappanut, jotenkin se uhrin henkilöllisyys on ollut unessa aina sivuseikka. Uni on oikeastaan alkanut usein vasta siitä kohtaa, kun tappo on tapahtunut.
Syyllisyys ja ahdistavuus, mullakin ne ovat päälimmäisiä tunteita niissä unissa. Epätoivoisuus ja asian peittely. Sellaista hidastettua suossa rämpimistä..- cs
monte24 kirjoitti:
joo sen ruumiin siirtely paikasta toiseen oli unessa ahdistavinta.
Mix tota yybeetäkin kiinnostaa lukea dekkareita?
Yx tuttu ev.lut sielunhoitaja evp katsoo kaikki murhajutut tölsästä
Lpsellisia ja tylsiä............mut mix kirkon suntio-nainen kiinnostuu murhista??
Niitä tehdään irl:ssä paljon ja inhotta enneminkin kuulla, ku joku tuttu on murhattu - asiantuntija..
cs kirjoitti:
Mix tota yybeetäkin kiinnostaa lukea dekkareita?
Yx tuttu ev.lut sielunhoitaja evp katsoo kaikki murhajutut tölsästä
Lpsellisia ja tylsiä............mut mix kirkon suntio-nainen kiinnostuu murhista??
Niitä tehdään irl:ssä paljon ja inhotta enneminkin kuulla, ku joku tuttu on murhattuDekkareita lukee ihmiset, joiden elämä on turvallista ja vakaata. Rikolliset tai poliisit tai epävakaata elämää viettävät eivät lue dekkareita.
- c'babe
monte24 kirjoitti:
joo sen ruumiin siirtely paikasta toiseen oli unessa ahdistavinta.
Ihan samanlaiset tunnelmat kuin minun unissani. Sitä melkein herää väsyneempänä kuin käynyt nukkumaan :\
- cs
asiantuntija.. kirjoitti:
Dekkareita lukee ihmiset, joiden elämä on turvallista ja vakaata. Rikolliset tai poliisit tai epävakaata elämää viettävät eivät lue dekkareita.
Uni simuloi vaaratilanteit ja selviytymistä, siksi ajattelen taikauskoisten pelkoa omasta kuolemastaan ja sen jälkeisestä Raamatun ja Danten Jumalaisen näytelmän pelotteet
- 1kuha
Näin kamalan unen aika vasta:
Unessa olin humalassa ja yhtäkkiä muistin ja tajusin, että olin joskus menneisyydessäni humalassa tappanut ihmisen.
Siis siinä unessa muka mieleeni palautui sellainen muisto ja vielä hereillä tuotti vaikeuksia saada itseni tajuamaan, että se mieleen pulpahtanut muisto oli unta, eikä todellisuutta.
Ihmisen mieli on vähän turhan monimutkainen :) - sykiatrii-dazzuu
Uni indikoi salasuhdettasi kirpelan kanssa. Salailu ahdistaa ja ahdistus heijastuu uniin. Kyse voi olla myös ns. luurangosta kaapissa, mikä tämä edellä mainittu voi juuri olla.
Tilanteeseen saattaa olla paras lääke avata omaatuntoaan niille, keille sitä haluaa avata ja koittaa hyväksyä tilanteensa. Ahdistus johtuu usein aivan turhasta pelosta.melko hyvin jos yli 10 vuotta sitten nähty uni kertois tämän vuoden asiosta.
hitto näinköhän silloin lottounta???- sykiatrii-dazzuu
monte24 kirjoitti:
melko hyvin jos yli 10 vuotta sitten nähty uni kertois tämän vuoden asiosta.
hitto näinköhän silloin lottounta???Onko kirpela nyt siis luvannut muuttaa Lappeenrantaan ja ajattelet, että se on totta?
Älä sitä häpeile, Geniokin luulee edelleen kirpelan olevan hänelle raskaana. Voimmehan nyt luoda palstadraamaa siitä, että monte kasvattaa Genion tyttären. sykiatrii-dazzuu kirjoitti:
Onko kirpela nyt siis luvannut muuttaa Lappeenrantaan ja ajattelet, että se on totta?
Älä sitä häpeile, Geniokin luulee edelleen kirpelan olevan hänelle raskaana. Voimmehan nyt luoda palstadraamaa siitä, että monte kasvattaa Genion tyttären.ai on luvannut taas muuttaa tänne :)
- sykiatrii-dazzuu
monte24 kirjoitti:
ai on luvannut taas muuttaa tänne :)
Kysyin sitä sinulta. :)
- intiaaniasiamies
sykiatrii-dazzuu kirjoitti:
Onko kirpela nyt siis luvannut muuttaa Lappeenrantaan ja ajattelet, että se on totta?
Älä sitä häpeile, Geniokin luulee edelleen kirpelan olevan hänelle raskaana. Voimmehan nyt luoda palstadraamaa siitä, että monte kasvattaa Genion tyttären.Kyllä se montelle on jo liin kova rangaistus
vain 20 raippaa päivässä saisi Ruotsissa sykiatrii-dazzuu kirjoitti:
Kysyin sitä sinulta. :)
ai se oli kysymys, no ei ole miun tietääkseni muuttamassa tänne,ei ole edes puhunut sellaisesta.
yleensä täältä muutetaan pois ku noi norpatkin on vähentyneetintiaaniasiamies kirjoitti:
Kyllä se montelle on jo liin kova rangaistus
vain 20 raippaa päivässä saisi Ruotsissaihanaalisää raippaaa aaaah aaaah aaah lisää ja lyökää lujempaaaah aaaaaaaah
- sykiatrii-dazzuu
monte24 kirjoitti:
ai se oli kysymys, no ei ole miun tietääkseni muuttamassa tänne,ei ole edes puhunut sellaisesta.
yleensä täältä muutetaan pois ku noi norpatkin on vähentyneetKirpela on siis luvannut, että voit muuttaa ukkonsa luo hovimestariksi? :O
*ryhmähali* monte24 kirjoitti:
ai on luvannut taas muuttaa tänne :)
Minä varoitin sinua tästä, mutta et uskonut halusit palstan huomion ja sitä tulet nyt saamaan seuraavat kuukaudet.
Joskus saisit uskoa, etkä olla niin ITSEPÄINEN!!!
Älä kuse käärmeenpesään.
En. Mut nykyään kun kuljen valveilla niin ihmiset räjähtelee ympärillä kappaleiksi....
monte24 kirjoitti:
älä hemmetis räjäyttele ihmisiä :(
Räjäyttelen mä mielessäni. Tosin polttaminen ja silpominen on paljon hauskempaa.
- cs
Unihalvaus on inhottavaa noiss tappounissa.
Tietää näkevänsä vain unta, muttei pääse irti, eikä voi liikahtaakaan
nouseessa kysyy muijalta, että huusinko kovin tms.
--ei nukuit ihan kuin vauvan unta vaan.
ilmiö on ihan normaalia, joillai vain karseita
ja uni voi olla namukkaan eroottinenkin---mömmöttelijöile ei tule yleensä
hmm.............mise tähän Mr Sadman ne hyvätuoksuiset sulottaret hakee ilmaisexy?- cs
monte24 kirjoitti:
unihalvauksen aikana ei onneks noita oo nähnyt
Auraj,oen rantaa kuljin Wärtilän liikuntkeskuseen, jöst vieretä Wrtsil diesl vietin Italiaan kasamaan laivamoottorit Italiaan suomessa vamistetuista osista prkl
Pysähdyin katsomaan yhtä pikkulaivaa, kun tuli mädän ruumiin haju ja huomasin
pintaan nouseen mädäntyneen ruumiin. Soitin poliisille, että täällä olis pikku homma.
Poliisi käski jäämään odottamaan!!!!!!!!!
Sanoin, ettei se varmaankaa karkaa ja häiyn vahtamasta kaameassa hajussa, kun ysi jo oksensi vieressä-----soittakoot, jos on asiaa.
Sekin haju tuntuu joskus unessa
- orpana67
Hirveä painajainen :(
Miä näen useinkin unia ruumiista, mut ne on aina jonkun muun tappamia, miä vaan teen ne löydöt. Tuollaisetkaan unet ei oo hirmu kivoja.... - c'babe
Juu olen. Ihmettelin mihin voi piilottaa ruumiin. Oli ahdistavaa kun kunnon piilopaikkaa ei meinannut millään keksiä - paljastumisen vaara oli suuri. Ruumis oli sellaisen veteraanitalon piharappujen alla.
Niin sitä minustakin sitten oli tullut rikoksen salaaja. Kukapa olis voinut uskoa. Kaikkein vähiten minä itse :) Olen tappanut. Moneenkin kertaan. Milloin olin aseettomana miekkamiestä vastaan, milloin väistelin aseettomana luoteja .... Viimeisellä kerralla se piru nauro mulle, että en pääse siitä tuolla tavalla eroon. Lopulta ruiskuttelin omaa elämänvettäni sen Saatanan päälle... sittemmin, paljon myöhemmin rakastelin sen kanssa unessani - integroin sen lohkotun osan minuudestani itseeni - osa normaalia individuaatioprosessia ... minun seitsemännessä henkisessä kerroksessani on patsas jalustalla, jossa on narrin pää.
Unet on makeita.- c'babe
Hmm.. mielenkiintoista :) Kaikki kauheat loput, taistelut, tappaminen ja kuolleet. Kyllähän ne jostakin ahdistavasta prosessista kertovat. Mitäs sanot: näin unta jossa eräs hyvin läheinen ihminen yritti painaa kuollutta äitiään arkkuun, mutta joka kerta nainen pomppasi ylös istumaan. Jätin kertomatta hänelle ties vaikka olisi luullut minua äitinsä murhaajaksi :)
En oo. Mä näen todella harvoin sellaisia unia, jotka muistaisin herättyäni. Ne mitä muistan, liittyy aina tavalla tai toisella joko seksiin tai jonkun läheisen kuolemaan.
Eli aamulla on joko silmät tai muna turvoksissa :)- frosty rek.out
jep paloittelusta oli kyse
- Ratikkakuski ´
Joka yö yritän unissani tappaa Anselmin pois paljastamasta poliittisia valheitani.
Aamuísin on paikat mustelmilla, kun Anselmi unessakin antaa sellaisia pollen potkuja perseeseeni:( - rose18
en..
mutta olen hereillä toivonut joittekin kuolemaan ettei ne häiritte mun elämistä.
haaveillut tanssivani haudoillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753