Netissätutustuminen on yksiulotteista

kas siinäpä pulma

Netissä näet vain sen, kuinka deitti käyttäytyy sinun seurassasi. Onhan se turvallista puhua kahden kesken.

Ihminen voi käyttäytyä kuitenkin täysin eri tavalla ollessaan isommassa seurassa. Hänhän voi olla minkälainen vokottelija hyvänsä! Pahinta on, jos jokainen vastakkaisen sukupuolen edustaja kelpaa. Ettei henkilö tee mitään karsintaa suhderintamalla, vaan on koivet levällään joka suuntaan. Pätee myös miehiin.

Miten edistää toisen kommunikointitapoihin perehtymistä, mikäli tutustuu netin kautta?

7

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • waikeaa

Tunnistaisko pelimiehen/pelimienaisen sutjakkaasta kielenkäytöstä, ihastuttavasti persoonasta ja katseista toisiin pöytiin.

Siis mielestäni kannattaa aika nopeasti tavata eka kerta, sitten jatkaa kirjoittamista tapaillen vaikka harvakseltaan alkuun. Siinä tutustuu samanaikaisesti moniuloitteisesti.

Pahimmat saattavat kirjoitella sillä aikaa kun aviopuoliso on kaupassa tai nukkumassa.

• jkjkjkjk

Joo ehdottomasti kannattaa ekat treffit pitää nopeasti... Se on nimittäin ihan sama miten hyvin netissä kemiat kohtaa jos näin ei käy sitten kasvotusten.

• sdgsg536

Olen samaa mieltä. Ihmiset ovat erililaisia netissä ja todellisuudessa eikä se ole (välttämättä) tarkoituksellista. Suhteet kun tuppaavat olemaan sitten siellä todellisuudessa, niin kannattaa mielummin tutustua siihen todellisuuden henkilöön mahdollisimman pian.

• 1214

Nopea tapaaminen ilman muuta. Eikä toisten naisten perään läähättäjää todellakaan mistään "pelimies-elkeistä" tunnista, päinvastoin. On kokemusta yhdestä, vaikutti viesteissä oikein asialliselta ja mukavalta, ihan tavismieheltä. Mutta luonnossa... pää kääntyi naisten perään ja suu maiskutti (!), kaikki ohikulkijat piti katsoa päästä varpaisiin ja jos sai katsekontaktin niin hymyili maireasti. Häpesin silmät päästäni.

Eli enpä enää jää tutustumaan pelkästään kirjoittamalla, kyllä se ihminen pitää tavata ennen kuin tietää haluaako siihen tutustua.

• otti päähän

Minä olin viisi vuotta suhteessa juuri tuolla lailla käyttäytyvään mieheen. Jokainen vastaantuleva piti tutkia ja tosiaan; jos sai katsekontaktin niin sitten hymyä huulille...
        Kärsin hirveästi miehen käytöksestä, mutta itsepä mokasin: miehellä oli vain noin vuosi aikaa erostaan eli ei siinä ajassa ehdi työstää mieltään puhtaaksi edellisestä suhteesta.

Minä olen ollut vapaana viisi vuotta ja nyt tuntuu, että voisin alkaa seurustelemaan.

• tupakki-uki
        otti päähän kirjoitti:

Minä olin viisi vuotta suhteessa juuri tuolla lailla käyttäytyvään mieheen. Jokainen vastaantuleva piti tutkia ja tosiaan; jos sai katsekontaktin niin sitten hymyä huulille...
        Kärsin hirveästi miehen käytöksestä, mutta itsepä mokasin: miehellä oli vain noin vuosi aikaa erostaan eli ei siinä ajassa ehdi työstää mieltään puhtaaksi edellisestä suhteesta.

Minä olen ollut vapaana viisi vuotta ja nyt tuntuu, että voisin alkaa seurustelemaan.

Viisi vuotta on jo ihan varmasti tarpeeksi pitkä aika yksinolemiseen. Uutta putkeen jo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      74
      1410
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      957
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      882
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      90
      818
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      704
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      654
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      45
      605
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      47
      603
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      134
      598
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      50
      564
    Aihe