Olen 16-vuotias tyttö ja kun pidän naamaani ihan rentona se roikkuu jokapuolelta. Silmäluomet roikkuvat ja psket ovat paisuneet ja turvonneet.
En ole kovin lihava, mutta haluaisin saada kasvoni kapeammiksi, tai edes vähemmän pulleiksi. Ennen ne ovat sellaiset olleet.
Onko mitään voiteita, ruokia, kasvohoitoja tai muita konsteja joilla onnistuisi saamaan kasvojen ihon tiukemmaksi ja kasvot vähemmän pyöreiksi?
Kasvot roikkuvat
Kasvojenroikkuminen
1
320
Vastaukset
- =)
Syötkö paljon suolaista ruokaa? Suola kerryttää todella helposti nestettä mm. kasvoihin, josta siis turvotus johtuu. Terveellinen ruokavalio (nopeat hiilarit, suola ja makea heti pois), ulkoilu, hikiliikunta, riittävät yöunet ja muutama ylimääräinen vesilasi päivässä näkyvät kyllä pian kasvoilla!
Ensihätään voi käyttää turvotusta laskevia silmänympärysvoiteita kylmää haudetta. Esim. märkä pyyhe hetkeksi pakkaseen ja sen jälkeen kasvoille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584