kinkkinen juttu APUA

mikko-hamn4

Tutustuin erääseen tyttöön netin kautta ja siitä sitte sen jälkeen vaihdettin numerot ja puhelimitse tutustuttiin. Tätä jatkui noin 3 viikkoa, sitten päätimme nähdä. Jo ensimmäisellä tapaamisella näytti hyvältä suudeltiin, halailtiin ja näkemisen jälkeen molemmat oltiin hyvin kiinnostuneita toisistamme ja myönsimme molemmat että ollaan ihastuttu.

Toisella näkemisellä sama juttu viihdyimme toistemme seurassa ja oltiin läheisissä merkeissä, ( suudeltiin / halailtiin, pidimme kädestä ). Ja tyttö jopa alkoi haaveilemaan seksistä kanssani. Tyttö puhui tulevaisuudesta ja että haluaa juuri minut.

Sitten vihjasin tytölle seurustelusta ja myös painotin että ei ole mikään kiire ihan miltä hänestä tuntuu. Tyttö vastas että ei silläkään oo kiire ja et mennää ihan siihen tahtiin miten musta tuntuu. ( Tämä puhelimitse )

Sitte sovittiin että nähdään seuraavaksi leffan merkeissä. Hyvältä näytti, tyttö otti kädestäni leffan aikan kiinni ja painautu minua vasten ja hiveli reittäni ( saman tein myös minä ). Tätä jatkui kauan, sitten hän meni yhtäkkiä ihan vaisuksi ( tämä siis elokuvateatterissa ) ulos käveltäessä hän sanoi että hänen on aika mennä jo kotiin vaikka sovittiin että mentäisiin leffan jälkeen vielä jonnekkin rauhalliseen paikkaan vähäksi aikaa. Havaitsin jo aikaisemmin että kaikki ei ollut kunnossa kun tyttö siis meni leffan aikana jo vaisuksi. Lähtiessäni paikalta kuitenkin vielä suudeltiin.

Kotona sitten päätin puhelimitse kysyä että miten jatketaan kun oli vaisto että nyt kaikki ei oo kunnossa. Niin hän vastasi että ei tiedä et kaikki tapahtunu niin nopeesti ettei hän tiedä mitä pitäisi oikeen aatella. Sano että tarvii aikaa miettimisee. Sitte hän myös sanoi että häntä ahdistaa kaikki sitoutuminen, ja yhteiset pelisäännöt mitä liittyy seurusteluun ja että tykkää kyllä minusta, olen rakas ja ihana mutta se ei muuta sen mielipidettä hänen seurustelusta.
Sitten sanoin että olen valmis oottamaan niin kauan vaan kun tyttö tarvitsee aikaa niin sanoi että ei välttämättä vielä aikoihin halua suhdetta, esim. pariin vuoteen. Sanoin että olen edelleen valmis oottamaan niin sitten sanoi että sillä ei ole mitää väliä miten hitaasti mennään jos on eri päämäärät.

Möläytin hänelle siis että haluan kestävän suhteen ja hän vastasi että, hänen kanssaan se ei onnistu. Ja että seurustelussa ahdistaa häntä se ns. "lopullisuus" ja hän ei halua mitään lopullista vielä tässä iässä siis hän 16 vuotta ja minä 19 vuotta.

Hän oli valmis puhaltamaan jo leikin kesken mutta sain hänet vielä suostutettua tapaamiseen ensi viikon alkuun. En todellakaan tiedä onko tässä enään mitään tehtävissä :/ haluan todella tytön ja kun molemmat ollaan vielä niin samanlaisia, hänkin myöntänyt sen ja myöntänyt myös että juuri minunlaisen hän haluaa MUTTA näin tässä nyt sitten on käyny.

Tyttö ahdistaa ajatus seurustelusta ja pelkkä ajatuskin saa hänet epävarmaksi, ei siis riipu hänen mukaan ihmisestä kenestä hän on kiinnostunut vaan tää on hänen oma ajatusmaailma tällä hetkellä.

Tarvisin apua, jos olisi mitään keinoa miten saan tän käännettyä vielä voitoksi :/ hän ei halua suhdetta mutta ei pidä minua myöskään kaverina koska mielllään suutelee ja haaveilee seksistä ja on ihastunut.

Joku seurustelukammo/ sitoutumiskammo tai jtn siis hänellä, itse olen aivan rikki. Jos jollain on jotain hyviä vinkkejä tällaisiin tilanteisiin niin kuuntelisin mielelläni koska itsellä on takki tyhjä että mitä seuraavalla näkemisellä. Voi olla jopa viimeinen näkeminen jossen keksi mitään :((

3

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimim. kokemusta on!

No valitettavaahan on, ettet yksinkertaisesti muuttaa tytön mielipidettä seurustelusta. Vaikka teillä muut asiat natsais todella hyvin yhteen, niin tässä asiassa olette kuin yö ja päivä.
      Tytön kanssa et tule seurustelusuhdetta saamaan, joten joko joudut tyytymään vähempään, esimerkiksi pelkkään tapailuun ilman sitoumuksia tai seksisuhteeseen jne. Jos ehdottomasti haluat tytön kanssa vain seurustelusuhteen, niin kannattaa unohtaa koko homma.
      Tytön voit varmaankin pitää kaverina, mutta seurustelumielessä sun pitäis alkaa katseleen muita tyttöjä ja elää elämää eteenpäin.
      Itse ajattelisin näin, sillä jos yrität "pakottaa" tytön haluamaan suhdetta, niin menetät hänet aivan varmasti.

• Biux

Siis tyttö on vasta 16-vuotias ja sä jo 19-v. Tossa vaiheessa ikäerolla on tosi suuri merkitys ja usein 19-v kundit elää jo aivan toisenlaista maailmaa kuin 16-v tytöt. 16-vuotiaan tytön kohdalla tuskin voidaan puhua seurustelukammosta tai sitoutumiskammosta...

Ihastuminen, läheisyys ja suukottelu on ihanaa ja miksi siihen tässä vaiheessa pitäis liittää vakavaa seurustelua? Miksi ette voi vaan tapailla ja katsoa mitä aika tuo tullessaan? Mikäli siis sä oot valmis luopumaan vakiseukkaus-haaveestasi?

• Anonyymi00003

Näin konepajamiehenä sanosin,
      ettäolipa ahistus, puristus ja kympin rymppi.
      Laukasemalla siitä pääset.
      Karkasee ja laukassee, ei, kun se onni päästö.
      So so , hofmeestari.
      Etelän toivematkaa siis suunnitelet?
      Karibean.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      75
      3056
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      64
      2633
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      131
      2538
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      90
      1510
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1316
    6. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      102
      1043
    7. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      193
      1004
    8. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      974
    9. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      76
      909
    10. Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa

Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      899
    Aihe