Eli siis olisko kellään aavistusta mistä sais tuollaiset bikinit. Kaikissa kaupoissa tuntuu olevan vain koot s,m,l tai sit enintään c kuppi. Pitäis löytyä bikinit kokoa 70 F /75 E (vaihtelee valmistajan mukaan) mistämistämistä?! Ahdistaa yrittää löytää tälläisten isojen tissien kanssa mitään sopivaa. Saati sitte, et löytis ikinä mitään hienoa tai seksikästä..
Bikinit hoikalle isorintaiselle?
4
791
Vastaukset
- -mathilde-
Kyllä tuossa koossa löytyy bikinejä, esim. Freya ja Fantasie -merkkisiä. Myös Triumphilla on joitakin malleja.
Mutta eri asia on istuvatko ne sulle! Olen myös 75E kokoa, ja kokeilin juuri Fantasien erästä mallia. Koko oli oikea, mutta eivät istuneet oikeastaan mistään kohdasta :-(
Missä asut ja missä käyt ostoksilla? Pääkaupunkiseudulla sekä Stockmannista että Sokoksesta voi löytyä jotain ym. merkeistä, sekä niiden omista merkeistä kuten Global ja Icon tai Actuelle. Sitten isoa kuppia löytyy erikoisliiviliikkeistä kuten Change, Funky Lady, Patricia, jne..
Jos et pääse isoon kaupunkiin ostoksille, yritä tilata netin kautta Englannista.
Mutta ensin on fiksua edes käydä jossain liikkeessä kokeilemassa biksuja vaikkei ihan omaa kokoa löytyisi, koska vain niin voi selvittää sen mikä malli itselle voisi sopia parhaiten. - Tuntu
Itsekin F-kupin omaavana, voin sanoa ihan heti, että ketjuliikkeistä et nättejä liivejä/bikinejä löydä ikinä. Seppälät ja H&M'ät voit unohtaa heti. Alusvaateliikkeistä saa hyviä, tukevia, kauniita ja laadukkaita liivejä hyvän palvelun kera. Toki laadusta saa maksaa, mutta eipähän tarvitse ostaa heti uusia. Myös bikinit löytyy paljon helpommin alusvaateliikkeistä. Itse en koske enää mihinkään muuhun merkkiin kun Marlies|Dekkersiin. Käsittämättömän kauniita ja älyttömän hyvälaatuisia, ja koot menevät muistaakseni ihan G ja H- kokoon asti! :]
Hyvää kesää, ja onnea matkaan biksujen etsintään! - ymm
Minulla myös f-g kuppi ja pitkään tuskastelin bikinien kanssa kun en niistä kauheasti halunnut maksaa, sen verran vähän niitä tulee käytettyä. Lopulta ostin olisiko ollut kappahlista ympärysmitalta liian suuret ja kavensin itse sopiviksi. Hyvin helppoa jos yhtään pysyy neula kädessä :)
- eriparinen kroppa
Sloggin verkkokaupasta (timarco) voi ostaa yläosan ja alaosan erikseen, jos sattuu olemaan alakroppa ja yläkroppa eri kokoisia. Kuppikoossaakin löytyy eri vaihtoehtoja, en muista mihin saakka, kun itselle piisaa C-kuppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802