Tietääkö kukaan semmosta järkevää sivua mistä tilata Fran perean levyjä ja ehkä muistakin espanjalaisia artisteja tai muita. levykauppa äx:stä löytyy vaan sen yks levy ja cdon.comista löytyy jtn sellasia ihan ihmeellisiä joissa ei oo mtn kunnon kuvaa ees ja hirveen hintasia niin niitten täytyy olla jtn muita ku tavallisia levyjä.
Tietääkö kukaan hyvää ja laaja musiikillista sivua mistä tilata levyjä artisteilta laidasta laitaan? Oisin kiitolline jos joku osaa auttaa ^^
Moi
5
76
Vastaukset
- on niitä
Itunes? Amazon? Spotify?
- on niitä2
Siis Amazonista saa vain noita fyysisiä levyjä. Muualla on digitaalista kamaa.
on niitä2 kirjoitti:
Juu no sieltä tuntuisi löytyvän hieman paremmin ^^ ne mitä ei löydy niin ptää metsästää muualta ^^
on niitä2 kirjoitti:
Hmm..mitenkä tää http://www.amazon.com/Singles-Videos-Y-Otros-Puntos/dp/B000HOLE0Y/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1306658943&sr=1-4 esim ny tosta laitettas tilaukseen? en nää mitään buy juttua tai vastaavaa??
Joo ihan fyysisiä levyjä haluankin. Että sieltä varmaan katon sit =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784699- 1842023
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894