Tietääkö kukaan semmosta järkevää sivua mistä tilata Fran perean levyjä ja ehkä muistakin espanjalaisia artisteja tai muita. levykauppa äx:stä löytyy vaan sen yks levy ja cdon.comista löytyy jtn sellasia ihan ihmeellisiä joissa ei oo mtn kunnon kuvaa ees ja hirveen hintasia niin niitten täytyy olla jtn muita ku tavallisia levyjä.
Tietääkö kukaan hyvää ja laaja musiikillista sivua mistä tilata levyjä artisteilta laidasta laitaan? Oisin kiitolline jos joku osaa auttaa ^^
Moi
5
88
Vastaukset
- on niitä
Itunes? Amazon? Spotify?
- on niitä2
Siis Amazonista saa vain noita fyysisiä levyjä. Muualla on digitaalista kamaa.
on niitä2 kirjoitti:
Juu no sieltä tuntuisi löytyvän hieman paremmin ^^ ne mitä ei löydy niin ptää metsästää muualta ^^
on niitä2 kirjoitti:
Hmm..mitenkä tää http://www.amazon.com/Singles-Videos-Y-Otros-Puntos/dp/B000HOLE0Y/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1306658943&sr=1-4 esim ny tosta laitettas tilaukseen? en nää mitään buy juttua tai vastaavaa??
Joo ihan fyysisiä levyjä haluankin. Että sieltä varmaan katon sit =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512