Poistin profiilini

paras päätös

Siis missään muualla kuin täällä kylmässä nettideittimaailmassa en ole tuntenut markkina-arvoani parisuhdemarkkinoilla todella alhaiseksi.

Kirjoitan nyt lyhyesti kun en tähän viitsi enempää energiaa käyttää.

Olen hyvin elämässä menestyvä 30 mies. Kolmen sinkkuvuoteni aikana mulla on ollut täällä ilmoitus.

Olen vastaillut kiinnostaviin ilmoituksiin ja noin kahteen kymmenestä on vastattu takaisin. Noh, tämähän on täysin ymmärrettävää kun naiset saattavat saada satoja vastauksia. Kirjoittelu on sujunut kivasti siihen saakka kunnes olen lähettäny kuvani. Toinen osapuoli katoaa mitään sanomatta noin vaan. Arvaa millainen fiilis siitä tulee!! Ulkoisessa olemuksessani ei ole todellakaan mitään vikaa. Tätä mieltä olen itse sekä myös lukuisat ystäväni ja tuntemani ihmiset. Ehkä kun oma vastaus on niiden satojen joukossa niin naisten rima nousee niin korkealle että siinä vain tosi komeat miehet menestyy. Mitä siitä sitten seuraa--> kymmenet, ellei sadatkin naiset ovat sitten kiinnostuneita samoista miehistä. Yleensä tällaisilla miehillä riittää vientiä kyllä netin ulkopuolellakin mainiosti.

Niissä tapauksissa missä olen päässyt treffeille saakka niin on usein saanut kuulla että sä oot ihan kiva mutta en ole susta kiinnostunut. Enemmän kyllä on mut on vain kylmästi jätetty ja sanottu että palataan asiaan ja sitten naikkonen on palannut taas treffipalstalle surffaamaan. Missä käytöstävat?

Olen kuulluut että nettideittipalstalla on kolme neljäsosaa miehiä. Tämä varmasti pitääkin paikkansa kun monet naiset eivät halua netin kautta seuraa etsiä. Jatkossa itse keskityn seuran hakuun vain netin ulkopuolelta, sillä sieltä löytyy ihmisiä jotka osaavat antaa arvoa asioille joilla on oikeasti merkitystä. Ei takerruta pinnallisiin seikkoihin kuten pituus, hiusten väri ym vaan sosiaaliset taidot oikeasti ratkaisee.

Tiedän toki niitäkin joita on onnistanut netin kautta mutta harvassa ne todella ovat. Enemmän tiedossani on niin miesten kuin naistenkin puolelta negatiivisia kokemuksi nettideiteistä.

Siis nettideitit Soronoo!!!

60

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+20

Missä ovat ne sadat viestit, joita naisten pitäisi saada? Olen hieman sinua vanhempi enkä ole saanut yhtään, kirjaimellisesti en yhtään. Jos olen itse tehnyt aloitteen niin joku on lähettänyt mukavan kevään toivotukset mutta useimmat eivät ole vastanneet lainkaan.

Olisiko niin, että kaikki te miehet lähestytte niitä yksiä ja samoja naisia ja sitten ihmettelette kun heille ei kelpaa mikään. Samaan aikaan lukemattomat muut naiset jäävät ilman ainuttakaan viestiä.

• Miehet_samanlaisia

Juuri näin. Itse olen nainen, ja mistään sadoista viesteistä ei toden totta ole ollut tietoakaan. Viestejä tulee vähän, ja niiden taso on todella heikko - siis niistä ja henkilön profiilia klikatessa ilmoituksesta huomaa, että kyseessä on joko seksinhakija, massadeittailija joka ei mitään todellista haekaan tai muutaman sanan viestillään joku, joka selvästi vain kokeilee ja lähettää saman täkyn kaikille profiileille, eikä ole viitsinyt yhtään panostaa viestinsä sisältöön. Tuollaisille ei tosiaan viitsi edes vastata. Normaaleille, fiksuille viesteille, joissa olisi viitsitty kirjoitella edes jotain, voisi vastatakin.

En epäile aloittajan huonoja kokemuksia, mutta ei se nyt kyllä ihan noin yksisilmäistä ole kuin antaa ymmärtää. Ihan yhtä töykeästi ja pinnallisesti miehetkin täällä toimivat.

• nuuskamuikkunen123
        Miehet_samanlaisia kirjoitti:

Juuri näin. Itse olen nainen, ja mistään sadoista viesteistä ei toden totta ole ollut tietoakaan. Viestejä tulee vähän, ja niiden taso on todella heikko - siis niistä ja henkilön profiilia klikatessa ilmoituksesta huomaa, että kyseessä on joko seksinhakija, massadeittailija joka ei mitään todellista haekaan tai muutaman sanan viestillään joku, joka selvästi vain kokeilee ja lähettää saman täkyn kaikille profiileille, eikä ole viitsinyt yhtään panostaa viestinsä sisältöön. Tuollaisille ei tosiaan viitsi edes vastata. Normaaleille, fiksuille viesteille, joissa olisi viitsitty kirjoitella edes jotain, voisi vastatakin.

En epäile aloittajan huonoja kokemuksia, mutta ei se nyt kyllä ihan noin yksisilmäistä ole kuin antaa ymmärtää. Ihan yhtä töykeästi ja pinnallisesti miehetkin täällä toimivat.

Se näkyy nettinaikkosille olevan se ja sama onko viesti yksilöity ja asiallinen kun eivät näy osaavan edes vastata. Turhakkeita jotka ansaitsevatkin jäädä yksin.

• ketjun aloittaja

Hmm, oliskohan tässä kyse siitä että ette ole oikein panostaneet ilmoituksiinne. Toinen vaihtoehto on että ihannekumppani -osuudessa olette määrittäneet jo riman niin ylös että se karsii suurimman osan. Tälläisiä kriteereitä voivat olla mm akateeminen koulutus tai pituusvaatimus 10-15 cm omaan pituuteen nähden.

• mies.

"Tälläisiä kriteereitä voivat olla mm akateeminen koulutus tai pituusvaatimus 10-15 cm omaan pituuteen nähden. "
        Eh? 10-15 senttiä on juuri sopiva pituusero naisen ja miehen välillä. Muista, että naiset käyttävät myös usein korkkareita, jolloin pituusero tuollakin jää pieneksi.

• 20+13
        mies. kirjoitti:

"Tälläisiä kriteereitä voivat olla mm akateeminen koulutus tai pituusvaatimus 10-15 cm omaan pituuteen nähden. "
        Eh? 10-15 senttiä on juuri sopiva pituusero naisen ja miehen välillä. Muista, että naiset käyttävät myös usein korkkareita, jolloin pituusero tuollakin jää pieneksi.

Voi olla sopiva pituusero, jos ajatellaan siitä näkökulmasta, että sitä pituuseroa on selvästi. En vain koskaan ole ymmärtänyt millä tavalla se pituusero vaikuttaa siihen kenestä voi olla kiinnostunut ja keistä tulee pareja. Kyllä jossain mättää pahasti jos ihmisen pituus jyrää monen muun asian ohi. Naiset eivät aina niitä korkkareita käytä ja harvempi kaiketi missään 10 cm koroissa kulkeekaan. Sikäli tietysti huono juttu naisen kannalta, jos hänen itsetuntonsa ei salli hänen olevan korkkareiden kanssa miestä pidempi. Itseäni asia ei haittaa. Laittakoot lenkkarit jalkaan jos asia häiritsee. Itse mietin muita asioita.

• th.
        20+13 kirjoitti:

Voi olla sopiva pituusero, jos ajatellaan siitä näkökulmasta, että sitä pituuseroa on selvästi. En vain koskaan ole ymmärtänyt millä tavalla se pituusero vaikuttaa siihen kenestä voi olla kiinnostunut ja keistä tulee pareja. Kyllä jossain mättää pahasti jos ihmisen pituus jyrää monen muun asian ohi. Naiset eivät aina niitä korkkareita käytä ja harvempi kaiketi missään 10 cm koroissa kulkeekaan. Sikäli tietysti huono juttu naisen kannalta, jos hänen itsetuntonsa ei salli hänen olevan korkkareiden kanssa miestä pidempi. Itseäni asia ei haittaa. Laittakoot lenkkarit jalkaan jos asia häiritsee. Itse mietin muita asioita.

Eilen osui silmään ilmoitus, jossa naisella yksi keskeinen kriteeri miehelle oli juuri tuo pituus. Yli 180cm pitäisi olla ja tekstissä se tuotiin näkyvästi esille. Nainen oli kuitenkin itse vaivaiset 160cm. Siinäpä suhde rakentuu terveelle pohjalle kun ensin mittatikun kanssa tutkitaan ehdokas. :)

• 35745747
        th. kirjoitti:

Eilen osui silmään ilmoitus, jossa naisella yksi keskeinen kriteeri miehelle oli juuri tuo pituus. Yli 180cm pitäisi olla ja tekstissä se tuotiin näkyvästi esille. Nainen oli kuitenkin itse vaivaiset 160cm. Siinäpä suhde rakentuu terveelle pohjalle kun ensin mittatikun kanssa tutkitaan ehdokas. :)

En ole koskaan ymmärtänyt enkä varmaan koskaan tule ymmärtämään miksi pituus on etenkin naisille niin olennainen kriteeri. Omasta mielestä sillä ei ole mitään merkitystä suuntaan tai toiseen. Ihan sama minulle mitä muut ajattelevat ja tuskin kukaan edes ajattelee mitään, tuokin vaan keksitty juttu.

En kuitenkaan voi sille lyhyenä mitään, että jopa useat 160cm naiset vaativat jotain 180cm minimipituutta. Paska kortti tullut käteen vaan siinäkin suhteessa, mutta sen kanssa on elettävä.

• -
        35745747 kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt enkä varmaan koskaan tule ymmärtämään miksi pituus on etenkin naisille niin olennainen kriteeri. Omasta mielestä sillä ei ole mitään merkitystä suuntaan tai toiseen. Ihan sama minulle mitä muut ajattelevat ja tuskin kukaan edes ajattelee mitään, tuokin vaan keksitty juttu.

En kuitenkaan voi sille lyhyenä mitään, että jopa useat 160cm naiset vaativat jotain 180cm minimipituutta. Paska kortti tullut käteen vaan siinäkin suhteessa, mutta sen kanssa on elettävä.

Itse olen 160cm ja haluan miehen olevan vähintään 180cm.
        Tosin en vaadi sporttia, hoikkaa tai edes normaalia vartaloa.
        Pitkä mies on turvallinen, komea ja miehekäs.
        Ja haluan tulevien lapsieni, varsinkin poikien kasvavan pitkäksi.

Onhan monilla miehilläkin kriteeri ettei saa olla läski nainen.

• miessssss
        - kirjoitti:

Itse olen 160cm ja haluan miehen olevan vähintään 180cm.
        Tosin en vaadi sporttia, hoikkaa tai edes normaalia vartaloa.
        Pitkä mies on turvallinen, komea ja miehekäs.
        Ja haluan tulevien lapsieni, varsinkin poikien kasvavan pitkäksi.

Onhan monilla miehilläkin kriteeri ettei saa olla läski nainen.

Joo, ainahan voi vaatia. Mutta näin 180-senttisenä miehenä en kelpuuta 160 senttisiä naisia, koska ne ovat mielestäni pätkiä. 165 cm on minimivaatimukseni. On teidän onnenne että miehet ovat vähemmän nirsoja naisten suhteen, eli saatatte toki saada jonkun hongankolistajan itsellenne, mutta laatumiehet kyllä kavahtavat pätkiä naisia.

• Mies 36
        miessssss kirjoitti:

Joo, ainahan voi vaatia. Mutta näin 180-senttisenä miehenä en kelpuuta 160 senttisiä naisia, koska ne ovat mielestäni pätkiä. 165 cm on minimivaatimukseni. On teidän onnenne että miehet ovat vähemmän nirsoja naisten suhteen, eli saatatte toki saada jonkun hongankolistajan itsellenne, mutta laatumiehet kyllä kavahtavat pätkiä naisia.

"Laatumiehet kyllä kavahtavat pätkiä naisia."

Ei siis voi olla laatumies, jos kelpuuttaa lyhyen naisen? Sorrut samaan lapsellisuuteen kuin nämä pelkästään pitkiä miehiä etsivät naiset.

• pinnallisuus rules

Minäkin olen niiiiiiin petynyt tähän netideittailuun.
      Olen kirjoittanut itsestäni valaisevan profiilin, en kehuen ,vaan olennaiset kertoen.

Kriteerejä en ole laittanut; en pituutta ,painoa, koulutusta, etsin vain mukavaa, normaalia suomalaista miestä.

Moni on kirjoitellut mukavastikin,mutta hetken päästä häipyneet kuin pieru saharaan.Joskus kuvan laiton jälkeen, joskus jo ennenkin.

Kaikille olen aina vastannut, myös niille flirttien lähettäjille, joista ei mitään tolkkua saa.Odotan, että mies osaisi edes muutaman lauseen kirjoittaa ihan itsekin.
      Tämä nettideittailu on niiiiiiiin syvältä, suurin osa ei omaa edes alkeellisempiakaan käyöstapoja, flirttejä ja kuvapyyntöjä satelee...antaa sataa vaan.Pois ja äkkiä !

• puolikas prinssi

Ehkä se ei ole ulkonäkö, vaan ihan vain "henkilökemian" puutetta. Hakevatko monet ihastumisen tunnetta jo heti alkuun ?

Minä olen n.40-vuotias nainen.Minä toimin niin, että annan miehelle mahdollisuuden näyttää mikä on miehiään. En ihastu kuin puulla päähän lyötynä enkä sitä tunnetta kaipaakaan. Minuun voi tehdä vaikutuksen hyvin pienillä asioilla; mies aloitteellinen soittamisessa alkuun, mies maksaa kupillisen teetäni treffeillä ja on kiinnostunut siitä, miten päiväni töissä meni. Pienistä asioista saattaisi sitten alkaa kiintymiseni (ja ihastuminen) mieheen, mutta sellaista ei ole nyt vastaan tullut.

Olen joutunut perääntymään ekan tapaamisen jälkeen, mutta syynä on ollut lähinnä se, että toinen on paljastunut mieleltään epätasapainoiseksi (ekoilla treffeillä haukuttu ex-vaimoa pitkän aikaa), toinen oli sitten selvästi päihdeongelmainen ja kolmas vaikutti seurustelleen joka toisen fb-kaverinsa kanssa. Päätinkin itse vetäytyä netistä tuolloin, jos kerran tarjolla ei ole kaltaistani seuraa.

Nyt sitten laitoin uuden profiilin, mutta poistin profiilin lähes samantien. En ole ihan varma olinko törmäämässä jälleen kerran johonkin kohtalaisen vilkkaaseen seuramieheen, joten otin hieman harkinta-aikaa, kun ei ole mikään pakko eikä kiirettä tutustua kehenkään.

Ja niinkin se näyttää olevan, että treffipyyntöjä tulee satunnaisen säännöllisesti ihan ilman nettiäkin, nytkin harkinnassa yhdet treffit, joille mies tansseissa kohdattuamme pyysi. En etsi prinssiä, mutta työssäkäynti ja akat.loppututkinto ovat perusvaatimuksia, jotta miehen ei tarvitse sitten myöhemmin kysellä kelpaako hän, koska hänellä itsellään ei ole akat. loppututkintoa tai koska on työtön.

• Ei kuulosta hyvälle

Tuo on aika paha, jos ekoilla treffeillä nainen tulee paikalle sillä asenteella, että mies maksaa ja sitten pitää soitella puhelimella perään aktiivisesti, tässä paistaa läpi se, että nainen haluaa itse välttää mahdollisen tilanteen pakkien saamisesta. Tapaaminen saa heti alussa negatiivisen vireen, en itse haluaisi tuollaista naista enään nähdä, oli tämä sitten millainen tahansa ulkoisesti. Epätoivoiset miehet tarttuvat tuollaiseen oljenkorteen, lopputulos ei siinäkään ole herkkua kenellekään. Tämän ehkä oletkin jo huomannut, mutta ehkä et sitä, että karsit fiksummat heti alkuunsa, he kiertävät sinut kaukaa ja jäät sähläämään typerysten kanssa. En usko että tulet tuolla itsekkäällä asenteella löytämään mistään sellaista ihmistä, josta olet luonut oman haavemielikuvan, ikärasitekin on kääntynyt sinua vastaan kiihtyvällä vauhdilla.

• pinnallisuus rules

Akateeminen loppututkintoko sitten takaa, että mies on fiksu?

"jotta miehen ei tarvitse kysellä myöhemmin kelpaako hän"

Ei tullut sinulla mieleen kelpaatko itse?
        Tuo sinun asenteesi takaa tosiaan jo sen, että fiksuimmat häipyvät.Omahyväisyytesi paistaa kilometrien päähän.
        Miksi sitten täällä nettimaailmassa pörräät, jos kerran treffipyyntöjä satelee muutenkin?

• haaveitako vain ?
        Ei kuulosta hyvälle kirjoitti:

Tuo on aika paha, jos ekoilla treffeillä nainen tulee paikalle sillä asenteella, että mies maksaa ja sitten pitää soitella puhelimella perään aktiivisesti, tässä paistaa läpi se, että nainen haluaa itse välttää mahdollisen tilanteen pakkien saamisesta. Tapaaminen saa heti alussa negatiivisen vireen, en itse haluaisi tuollaista naista enään nähdä, oli tämä sitten millainen tahansa ulkoisesti. Epätoivoiset miehet tarttuvat tuollaiseen oljenkorteen, lopputulos ei siinäkään ole herkkua kenellekään. Tämän ehkä oletkin jo huomannut, mutta ehkä et sitä, että karsit fiksummat heti alkuunsa, he kiertävät sinut kaukaa ja jäät sähläämään typerysten kanssa. En usko että tulet tuolla itsekkäällä asenteella löytämään mistään sellaista ihmistä, josta olet luonut oman haavemielikuvan, ikärasitekin on kääntynyt sinua vastaan kiihtyvällä vauhdilla.

Olen pahoillani, jos tekstistäni pystyy poimimaan vain negatiivisia asioita, siihen pystynee vain negat.perusvireen omaavat lukijat. Missä positiivisten asioiden näkemisen kyky ?

Ja kyllä: miehet maksavat sen teekupillisen ihan mielellään eli vanhat hyvät tavat ovat yhä miehellä kuin miehellä hallussa. Enhän minä kerro kunnioittavani hyviä tapoja, vaan miehet sanovat heti alkuun jotain tyyliin: "Mitä tahtoisit, minä maksan".

Eikä akateemisuus kyllä tosiaan takaa fiksuutta; vuosia sitten opiskeluaikoina olin yliopiston kuppilassa treffeillä ja mies moikkasi ja sanoi, että: "Odota, haen itselleni kupin kahvia". En sanonut mitään, mutta en myöskään halunnut tavata toista kertaa.

Ja en tosiaankaan soita treffien jälkeen miehelle. Minusta mies kyllä soittaa, jos on kiinnostunut. En ymmärrä naisia, jotka soittelevat miesten perään.
        Ovatko semmoiset naiset epätoivoisia ?

Ikärasite kieltämättä on olemassa. Mitähän sille voisi tehdä ?

Enkä tosiaan ole saanut koskaan pakkeja, pitäisiköhän jotenkin semmoiset hankkia ?
        Ehkäpä saisin sen kokemuksen, jos sanoisin miehelle heti alkuun, että :
        "Minä sitten maksan oman teekuppini, eihän sinulla ole siihen varaa etkä osaa naista oikein kohdella". Ja treffien jälkeen soittaisin miehelle, että olitpa aivan ihana, olen aivan myyty nainen, haluathan varmasti tavata uudelleen ".

• ToivonParempaaOnnea
        haaveitako vain ? kirjoitti:

Olen pahoillani, jos tekstistäni pystyy poimimaan vain negatiivisia asioita, siihen pystynee vain negat.perusvireen omaavat lukijat. Missä positiivisten asioiden näkemisen kyky ?

Ja kyllä: miehet maksavat sen teekupillisen ihan mielellään eli vanhat hyvät tavat ovat yhä miehellä kuin miehellä hallussa. Enhän minä kerro kunnioittavani hyviä tapoja, vaan miehet sanovat heti alkuun jotain tyyliin: "Mitä tahtoisit, minä maksan".

Eikä akateemisuus kyllä tosiaan takaa fiksuutta; vuosia sitten opiskeluaikoina olin yliopiston kuppilassa treffeillä ja mies moikkasi ja sanoi, että: "Odota, haen itselleni kupin kahvia". En sanonut mitään, mutta en myöskään halunnut tavata toista kertaa.

Ja en tosiaankaan soita treffien jälkeen miehelle. Minusta mies kyllä soittaa, jos on kiinnostunut. En ymmärrä naisia, jotka soittelevat miesten perään.
        Ovatko semmoiset naiset epätoivoisia ?

Ikärasite kieltämättä on olemassa. Mitähän sille voisi tehdä ?

Enkä tosiaan ole saanut koskaan pakkeja, pitäisiköhän jotenkin semmoiset hankkia ?
        Ehkäpä saisin sen kokemuksen, jos sanoisin miehelle heti alkuun, että :
        "Minä sitten maksan oman teekuppini, eihän sinulla ole siihen varaa etkä osaa naista oikein kohdella". Ja treffien jälkeen soittaisin miehelle, että olitpa aivan ihana, olen aivan myyty nainen, haluathan varmasti tavata uudelleen ".

Ikävää jos näet kaikki sellaiset mielipiteet negatiivisina, jotka eroavat omistasi.

Et ole koskaan saanut pakkeja ja olet 40 vuotias sinkku! Eli et ole koskaan yrittänyt, olet varmasti tulevaisuudessa 50 vuotias sinkku, joka ei ole koskaan saanut pakkeja ja jota on lähestynyt vain "päihdeongelmaiset" ja " mieleltään epätasapainoiset".
        Niin se vaan aika rientää.
        Sinulla taitaa olla ongelma tuo pakkien saamisen pelko, et uskalla lähestyä sellaisia miehiä, joista olisit aidosti kiinnostunut, olet ikäänkuin tyrkyllä ja haluat antaa itse pakkeja. Mutta kuten kaikki tiedämme, päihtyneet ovat kaikkein aktiivisimpia ja sellaiset miehet, jotka eivät ole muuten naisten mieleen yleisesti. He joutuvat tekemään enemmän työtä, nämä ovat sinun osasi.

Olen varma, että et kelpaa kaikille miehille, eikä kaikki ole halukkaita sinulle maksamaan kestityksiä, ei ole mikään leuhkimisen asia, mutta olen ainakin viidelle sinunkaltaiselle naiselle antanut hatkat pummaamiseen taipuvaisen luonteen takia, he ovat naisten alinta kastia, seuraavaksi sitten erossa haluavat päästä käsiksi miehen omaisuuteen, pikkupummaamisesta kasvaa ahneus.

Sinun tekstistäsi huokuu iästäsi huolimatta kokemattomuus miesten suhteen, yleistät niin voimakkaasti vähäisten kokemusten perusteella.

Ei ole tarkoitus sinua alkaa haukkumaan, tämä on vaan ikäänkuin peili, johon et ole koskaan katsonut ja nähnyt itseäsi ja omaa käytöstä, sekä toimintatapoja ulkopuolisen silmin.

Vinkkinä kerron sinulle, tasokkaat naiset, jolla on unelmien mies kotona, ovat iskeneet usein itse kiinni ja olleet aktiivisia, sinä jäät/olet jäänyt heidän jalkoihinsa ja leikkimään vaikeastitavoiteltavaa, kun et osaa ja uskalla toimia silloin, kun sen aika on.

• Ei nappaa ei
        Ei kuulosta hyvälle kirjoitti:

Totta ja myös tuo akat. loppututkinnon vaatiminen on jotain aivan naurettavaa. Jos ihmiselle on joku hikinen koulutus henki ja elämä niin se kertoo jo aika paljon. Minäkään en koskaan suostuisi edes tapaamaan tuollaista ihmistä. Ei ihme että kirjoittaja on yksin.

• 30v.
        ToivonParempaaOnnea kirjoitti:

Ikävää jos näet kaikki sellaiset mielipiteet negatiivisina, jotka eroavat omistasi.

Et ole koskaan saanut pakkeja ja olet 40 vuotias sinkku! Eli et ole koskaan yrittänyt, olet varmasti tulevaisuudessa 50 vuotias sinkku, joka ei ole koskaan saanut pakkeja ja jota on lähestynyt vain "päihdeongelmaiset" ja " mieleltään epätasapainoiset".
        Niin se vaan aika rientää.
        Sinulla taitaa olla ongelma tuo pakkien saamisen pelko, et uskalla lähestyä sellaisia miehiä, joista olisit aidosti kiinnostunut, olet ikäänkuin tyrkyllä ja haluat antaa itse pakkeja. Mutta kuten kaikki tiedämme, päihtyneet ovat kaikkein aktiivisimpia ja sellaiset miehet, jotka eivät ole muuten naisten mieleen yleisesti. He joutuvat tekemään enemmän työtä, nämä ovat sinun osasi.

Olen varma, että et kelpaa kaikille miehille, eikä kaikki ole halukkaita sinulle maksamaan kestityksiä, ei ole mikään leuhkimisen asia, mutta olen ainakin viidelle sinunkaltaiselle naiselle antanut hatkat pummaamiseen taipuvaisen luonteen takia, he ovat naisten alinta kastia, seuraavaksi sitten erossa haluavat päästä käsiksi miehen omaisuuteen, pikkupummaamisesta kasvaa ahneus.

Sinun tekstistäsi huokuu iästäsi huolimatta kokemattomuus miesten suhteen, yleistät niin voimakkaasti vähäisten kokemusten perusteella.

Ei ole tarkoitus sinua alkaa haukkumaan, tämä on vaan ikäänkuin peili, johon et ole koskaan katsonut ja nähnyt itseäsi ja omaa käytöstä, sekä toimintatapoja ulkopuolisen silmin.

Vinkkinä kerron sinulle, tasokkaat naiset, jolla on unelmien mies kotona, ovat iskeneet usein itse kiinni ja olleet aktiivisia, sinä jäät/olet jäänyt heidän jalkoihinsa ja leikkimään vaikeastitavoiteltavaa, kun et osaa ja uskalla toimia silloin, kun sen aika on.

> sinä jäät/olet jäänyt heidän jalkoihinsa ja leikkimään vaikeastitavoiteltavaa, kun et osaa ja uskalla toimia silloin, kun sen aika on.

En muuten ole monessakaan kohtaa samaa mieltä, mutta tässä saattaa olla itua. Syynä ainakin omalla kohdallani onse, että en todellakaan erota ulkonäöstä/käytöksestä sitä, kuka mies on unelmien mies tai kunnollinen sitoutuva hyvä mies. Olen kyll ollut aloitteellinenkin ja luullut täläisen löytäneeni, mutta vuodet osoittivat toisin. Jotta aloitteellisuus toimisi, pitäisi siis jotenkin tietää enemmän kuin minä tiedän sillä hetkellä, kun pitäisi iskeä kiinni.

• ketjun aloittaja

Onnea vaan sun prinssinetsintään :))

• TuuliaJuulia
        Ei nappaa ei kirjoitti:

Totta ja myös tuo akat. loppututkinnon vaatiminen on jotain aivan naurettavaa. Jos ihmiselle on joku hikinen koulutus henki ja elämä niin se kertoo jo aika paljon. Minäkään en koskaan suostuisi edes tapaamaan tuollaista ihmistä. Ei ihme että kirjoittaja on yksin.

Totuus on kyllä se, että jos toisella on akt. loppututkinto ja toisella ei, niin silloin voi olla keskustelunaiheet vähissä.

Suhteen edetessä tulee usein ongelmia siitä, jos mies on alemmin koulutettu koska miehen itsetunto ei kestä.

• TuuliaJuulia

Kiitos kirjoituksestasi puolikas prinssi, se on todella hyvä!
        Tuo mies joka sinulle vastailee ei vaan ymmärtänyt kirjoitustasi yhtään.

Vinkkinä vaan, että täällä on enemmistönä miehissä juuri nuo ongelmatapaukset: mielenvikaiset, valehtelijat, päihdeongelmaiset jne.

Pahimmat saa karsittua sillä, että kirjoittelee jonkin aikaa ennen kuin sopii tapaamista ja kunnon puhelinkeskustelu ennen treffeille menoa on hyvä juttu.
        Itse olen säästynyt pari kertaa todella huonoilta treffeiltä, kun on puhuttu puhelimessa jo ennen.

Mitään erityisiä treffiohjeita miehille en viitsisi täällä jaella, koska ne on sellaisia asioita, jotka jokainen fiksu mies tajuaa itse. Jos naiset eivät halua ikinä toisille treffeille, niin silloin on jotain vialla.

Itselläni on ollut tuuria, olen tutustunut täällä kahteen fiksuun mieheen. Kolmas olisi ollut muuten fiksu, mutta oli valehdellut mm. ikänsä 5v alaspäin, en sellaiseen voi luottaa tulevaisuudessakaan.

Suurin osa on ollut juuri näitä mielenvikaisia ja juoppoja, sekä ukkomiehiä. Vaikka profiilissani selvästi lukee, että haen vapaata miestä, en seksiseikkailua.

• 9+14
        TuuliaJuulia kirjoitti:

Totuus on kyllä se, että jos toisella on akt. loppututkinto ja toisella ei, niin silloin voi olla keskustelunaiheet vähissä.

Suhteen edetessä tulee usein ongelmia siitä, jos mies on alemmin koulutettu koska miehen itsetunto ei kestä.

Siitä tutkinnostako siellä suhteessa on tarkoitus keskustella päivät pitkät läpeensä? Enpä kyllä keksi miten se tutkinto liittyy keskustelunaiheisiin muuten. Minä ainakin haluan keskustella suhteessa ihan kaikenlaisista asioista maan ja taivaan välillä. Todennäköisesti enemmän kuitenkin jostain muusta kuin omaan alaani liittyvistä. Niin ja olen siis akateeminen mies.

• viisastunut täti
        TuuliaJuulia kirjoitti:

Ei akt.loppututkinto ole aina verrannollinen keskustelutasoon /-aiheeseen.Itselläni sukulaismies, joka on dosentti.Silti tämä mies on niin kehno keskustelemaan ja juttelemaan mistään, hiljaisempaa ja epäsosiaalisempaa saa hakea.

Mukavia juttumiehiä on kyllä ihan "tavallisissakin" duunareissa.

Eikä hyvä itsetunto ole verrannollinen loppututkintoon.
        TuuliJuulia on ehkä vielä suhteellisen nuori, koska mielipide noin mustavalkoinen, ymmärretään.

• mies vm77

Tämä nettideittailu on miehen kannalta ihan pelkkää ajanhukkaa. Esim. josasin tanssipaikassa tai vastaavassa saattaa naiset olla kimpussa koko ajan, mutta nettimaailmassa kukaan ei edes välttämättä vastaa mitään. Sitäpaitsi tavallisen / hyvännäköistä naista on deittipalstoilta vaikea edes löytää.

• sitä saa mitä tilaa

Hupsista, mistä voit olla varma miltä kukin täällä näyttää... :))

Olen kaunis nainen, usko tai älä.Klassisen kauniit piirteet siis, ei mitään tekoripsiä/pakkelia yms., ja kynnet olen kasvattanut ihan itse sopivan näteiksi.Painoindeksi 21 ja harrastan liikuntaa. Itsevarmuutta sopivasti, kuten huomannet.

Ja meitä kauniita on varmasti täällä muitakin.

En etsi komeaa miestä, mutta vastapainoksi toki edellytän mieheltä muutamia asioita.

• mies vm77
        sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

Hupsista, mistä voit olla varma miltä kukin täällä näyttää... :))

Olen kaunis nainen, usko tai älä.Klassisen kauniit piirteet siis, ei mitään tekoripsiä/pakkelia yms., ja kynnet olen kasvattanut ihan itse sopivan näteiksi.Painoindeksi 21 ja harrastan liikuntaa. Itsevarmuutta sopivasti, kuten huomannet.

Ja meitä kauniita on varmasti täällä muitakin.

En etsi komeaa miestä, mutta vastapainoksi toki edellytän mieheltä muutamia asioita.

Vai että kynnet olet kasvattanut...

Itse pyörin deittipalstoilla aikoinaan puolen vuoden ajan: kymmenien ellei peräti yli sadan viestin ja kuvien vaihtelun ynnä muun jälkeen voin kyllä omasta puolestani todeta että nettideittailu oli ja on silkkaa pelleilyä.

Enää en sitä harrasta kun sopivan naisen löysin hetkessä yhdestä tanssipaikasta. Perhettäkin jo on.

• nails
        mies vm77 kirjoitti:

Vai että kynnet olet kasvattanut...

Itse pyörin deittipalstoilla aikoinaan puolen vuoden ajan: kymmenien ellei peräti yli sadan viestin ja kuvien vaihtelun ynnä muun jälkeen voin kyllä omasta puolestani todeta että nettideittailu oli ja on silkkaa pelleilyä.

Enää en sitä harrasta kun sopivan naisen löysin hetkessä yhdestä tanssipaikasta. Perhettäkin jo on.

Älä nyt naura kynsilleni; siistit ja kauniit kynnet ovat osa naisellisuutta.Monet ottavat rakennekynnet, kun eivät viitsi vaivaa nähdä itsensä eteen. :)

• mies.
        nails kirjoitti:

Älä nyt naura kynsilleni; siistit ja kauniit kynnet ovat osa naisellisuutta.Monet ottavat rakennekynnet, kun eivät viitsi vaivaa nähdä itsensä eteen. :)

"Älä nyt naura kynsilleni; siistit ja kauniit kynnet ovat osa naisellisuutta."
        Siis mitä? En minä ainakaan pidä pitkistä ja lakatuista kynsistä. Pitkillä kynsillä jää kaikenlaista paskaa kynsien alle, ja jos aiot rapsuttaa jotakuta niillä kynsilläsi, niin eipä sekään välttämättä tunnu mukavalta. Se on vähän kuin saisi kynsivän kissan itselleen. Ei kiitos. Ne kynneet rupeaa lisäksi lohkeilemaan, kunhan pääset tosihommiin, ja vähän tekemään fyysistä työtäkin. Netti on täynnä hienohelmoja.

Ja mitä tulee itsevarmuutesi, en ole huomannut. Jos painoindeksi 21 on sinun mielestäsi leveilemisen arvoinen, niin voin sanoa että minulla on alle sitä ilman mitään liikuntaa tai muutakaan turhaa rehkimistä. Eli onko se sitten enää leveilemisen arvoista että on hyvä painoindeksi, vai muuttuko se ihan paskajutuksi, jos ei tee työtä sen eteen. Osoittaa silloin tuota omahyväisyyttä enemmän.

Niin, hyvä asia naisessa on se, että häntä voi vielä katsoa hyvällä omatunnolla, vaikkei ole kilo maaleja naamassa.

• nails
        mies. kirjoitti:

"Älä nyt naura kynsilleni; siistit ja kauniit kynnet ovat osa naisellisuutta."
        Siis mitä? En minä ainakaan pidä pitkistä ja lakatuista kynsistä. Pitkillä kynsillä jää kaikenlaista paskaa kynsien alle, ja jos aiot rapsuttaa jotakuta niillä kynsilläsi, niin eipä sekään välttämättä tunnu mukavalta. Se on vähän kuin saisi kynsivän kissan itselleen. Ei kiitos. Ne kynneet rupeaa lisäksi lohkeilemaan, kunhan pääset tosihommiin, ja vähän tekemään fyysistä työtäkin. Netti on täynnä hienohelmoja.

Ja mitä tulee itsevarmuutesi, en ole huomannut. Jos painoindeksi 21 on sinun mielestäsi leveilemisen arvoinen, niin voin sanoa että minulla on alle sitä ilman mitään liikuntaa tai muutakaan turhaa rehkimistä. Eli onko se sitten enää leveilemisen arvoista että on hyvä painoindeksi, vai muuttuko se ihan paskajutuksi, jos ei tee työtä sen eteen. Osoittaa silloin tuota omahyväisyyttä enemmän.

Niin, hyvä asia naisessa on se, että häntä voi vielä katsoa hyvällä omatunnolla, vaikkei ole kilo maaleja naamassa.

Minä kirjoitin:"Älä nyt naura kynsilleni; siistit ja kauniit kynnet ovat osa naisellisuutta."

Sinä kirjoitit:" Siis mitä? En minä ainakaan pidä pitkistä ja lakatuista kynsistä."

En kirjoita, että kynteni ovat pitkät ja lakatut, vaan siistit ja kauniit.

Ihmiset tekevät täällä omia johtopäätelmiään, lukevat kai rivinvälitkin niin tarkkaan...

• 7+8
        nails kirjoitti:

Minä kirjoitin:"Älä nyt naura kynsilleni; siistit ja kauniit kynnet ovat osa naisellisuutta."

Sinä kirjoitit:" Siis mitä? En minä ainakaan pidä pitkistä ja lakatuista kynsistä."

Ihmiset tekevät täällä omia johtopäätelmiään, lukevat kai rivinvälitkin niin tarkkaan...

Mies on kyseenalaistanut sinun tarpeesi mainita kyntesi koska ne eivät olennaisesti liittyneet hänen alkuperäiseen asiaan (eli sama naama joka kelpaa tanssipaikoissa ei kelpaa netissä) jo kahdesti ja vielä sinä vaan niistä jaksat jatkaa. Alkuun vielä huumorillakin hituisen siitä näpäyttää.

Mut ei huolia, vaikka annat itsestäsi kohtalaisen luotaan työntävän kuvan ainakin nyt tiedämme, että kyntesi ovat todella huolitellut!

• yks vaan
        nails kirjoitti:

Ei kai lyhyitä kynsiä tarvi kasvattaa? Jos sanot kasvattaneesi kyntesi niin siitä voisi kyllä päätellä että ne ovat pitkät. Mutta ellei etkä ole niitä lakannutkaan niin sinulla on siis lyhyet lakkaamattomat kynnet. Sellaiset saa helposti aikaa vähemmälläkin työllä, ei kun kynsileikkuri käyttöön.

• tätä mieltä
        nails kirjoitti:

Siistit ja kauniit, mielummin pitkät kynnet ovat tosiaan osa naisellisuutta ja mielummin vielä lakatut, yhdistettynä siroon käteen. Itsellä on oikein kunnon miehet kädet ja vastakohdat kiehtoo naisessa, näihän se menee.

• sdgfg4578

Kommentoin hiukan.

Minunkin mielestäni vaikuttaa vähän, että netissä ollaan aavistuksen tosielämää nirsompia. Mielestäni tuo sinulle tapahtunut on kuitenkin tavallaan melko luonnollista: itse ainakin ihastun vain hyvin harvoihin naisiin ulkonäöllisesti ja minulla ei ole mitään "kriteereitä". Yleensä ne naiset, joihin olen ihastunut, ovat olleet ns. tavallisia. Pointtina siis, että jokaisen ulkonäkö nyt ei vaan miellytä "sillä tavalla", mutta se ei tarkoita että tuo henkilö olisi ruma.

• -68 mies

Mielestäni yhtenä ongelmana tässä deittailussa on se, että täällä ihmiset on teemasta johtuen koko ajan "päällä", kun taas esim.harrastusten parissa tutustuminen sujuu luonnollisemmin, ts. jutellaan avoimesti niitä näitä ilman minkäänlaisia vaatimuksia yhtään mistään.

• kaikkien etu

Kyllä netin kautta voi löytää kumppanin, mutta olen sitä mieltä, että mahdollisimman pian eka tapaaminen. Ensivaikutelma kertoo paljon enemmän kuin viestit. Kyllä sen ensitapaamisen perusteella pystyy sanomaan jatketaanko tutustumista vai ei. Netissä voi esittää olevansa mitä vaan. Tosi elämässä feikki paljastuu aikas pian.

• miesssssss

Olen huomannut samanlaista nirsoilua... Olen jonkun aikaa viestitellyt yhden naisen kanssa, hän on suht kaunis ja kroppa on kunnossa. Heti kun nainen näki kuvani niin viileni erittäin paljon ja pidän itseäni hyvännäköisenä (190cm/85kg, urheilullinen, 30 vuotta ikää).

Saan baareissa aina huomiota naisilta mutta siellä en vaan yksinkertaisesti ole tavannut ihmisiä joiden kanssa voisi edes harkita mitään vakavempaa.

Tekisi oikeesti mieli sanoa näille naisille että olen seurustellut vuosia kymmenen kertaa paremman näköisten kanssa niin on se kumma jos ei kelpaa.

Tuntuu vain siltä että nämä kauniit naiset mitkä täällä pyörivät niin hakevat vain jotain itsetunnon kohotusta miehiltä ja nauttivat huomiosta.

Että sellasta, kohta lähen mäki kävelee...

• MatkalleLähdössä

Katkeraa tilitystä, ehdottomasti kannattaa lähteä vähäksi aikaa kävelemään. Ja sellaista vielä että useimmat ihmiset pitävät itseään ihan hyvännäköisenä ja oikeassa ovat, kaikki ovat omalla tavallaan kauniita.

• luonnollinen_ajattel

Itse en ole erityisen kaunis nainen, joten liekö minulla syytä vastatakaan. Tavallinen normaalipainoinen olen ja haen miestä ihan muilla kuin ulkonäöllisillä kriteereillä. Ok, normaalipainon edellytän. Ulkonäön näkee sitten tavatessa samoin kuin kemiat, käytöstavat ja huomaavaisuudenkin. Netissä haen kun mielenkiintoisen miehen hymy saa mut livemaailmassa ujostelemaan ja katsomaan alas, vaikka olen itsevarma ja ulospäinsuuntautunut muuten. Mutta siis komeat ja pelkkää hyvää itsestään kertovat miehet eivät ole mielestäni mielenkiintoisimpia, sillä itserakkaus ja naisten suuri huomio vaikuttavat miehiinkin. Kauniit haluavat komeaa ja ihailua itselleen, niinhän sinäkin oletit kuvastasi saavasi itsetunnonkohotusta ja ihailua.

Tähän astisista tapaamisista vain yksi on torjunut tapaamisen perusteella. Useammin se olen minä, joka koen ettei välillä vaan ole sitä kemiaa eikä se näytä riippuvan ulkonäöstäkään. Minulla on ollut hyvä idea siitä, miten tämä voisi toimia, mutta ei toimi ei, kun edelleen sinkkuna silti pyörin. Ajattelin, että netissä ihastutaan toisen ajatuksiin ja arvoihin, tapaamisessa löytyy kemiaa tahi ei, toka treffeillä aletaan viihtyä yhdessä ja halutaan tutustua enemmän tai ei ja siitä tapailuun ja seurusteluun. Mutta ei toimi ei, moni mies haluaa läheisyyttä ja sänkyyn jo ennen tutustumista saati seurustelua, ihastumiset menevät ristiin ja ovat yksipuoleisia, jne.

Pillit pussiin täälläkin pian, kun on kesä ja kaikkea. Ulkonäköni kuitenkin herättää misten mielenkiinnon, joten voisihan se tuolla livemaailmassakin onnistua, mutta miten päästä irti automaattisesta reaktiosta mielenkiintoisen miehen läsnäoloon. OIkeasti mies voisi tulla juttelemaankin, jos uskaltaisin katsoa silmiin ja hymyillä.

• uppari

Samantyyppisen ihmisarvottoman ja epäkohteliaan kohtelun koin minä noin vuosi sitten.Tapasin herran netissä ja edistyttiin tapailun kautta ihan intiimiin suhteeseen vähitellen.Kesän loputtua herra sitten ilmoitti ihan txtarilla ettei halua jatkaa suhdettamme.Aika narrattu olo jäi moisesta käytöksestä.Omassa maailmassani ikävätkin asiat hoidetaan naamatusten,mielestäni se on toista kunnioittavaa vaikka asia ei olekaan helppoa kerrottavaa useimmassakaan suhteessa.Sen kummempia riitoja tai muuta ongelmaa välillämme ei kerennyt olemaan joten moisesta eroilmoituksesta jäin ihan hoomoilaseksi.Totuus etten häntä riittävästi kiinnostanut ei olisi loppupeleissä ollut niinkään hankalaa kuin tämä jälkikäteen miettiminen mistä ero johtui.Aikuisia ollaan molemmat mutta kyllä hän aleni silmissäni pahaiseksi pojankoltiaiseksi...Aika parantaa haavat ja kai näin jälkikäteen voi positiiviseksi katsoa että onneksi herran tavat paljastuivat jo siinä vaiheessa.Vaan kyllä itsetunto sai taas kolauksen kun koki olleen ihan txarin arvoinen ihmisenä sille herralle...

Summa summarium...epäkypsiä ja epäkohteliaita ihmisiä löytyy sekä miehistä että naisista.Ja kai he elämässään ja suhteissaan itse kärsivät siitä loppujen lopuksi pahiten sählätessään.

• jarzki1977

Pillit pussiin täälläkin pian.

• Tyttönen__

Minäkin poistin, mutta syy onkin, että tapasin ihana miehen ;) ....ja siis tätä kautta....
      Eli näinkin voi käydä....

• ketjun aloittaja

Paljon onnea sulle! Mutta sä oletkin nainen, helppoahan se on valkata kun vastuksia tulee pilvin pimein. Tai siis ei varmasti ole helppoa valita sitä sopivinta mutta toivottavasti sua on nyt onnistanut :)

• Tyttönen__

No niin...löysin miehen juu...mutta niinhän mieskin löysi naisen...ja siis treffisivustolta, eli kyllä se onni teitäkin joskus potkii :)

Ja ei muuten tullut mitään vastauksia, kuin tältä yheltä...mutta sehän riittää, jos on noinkin ihana tapaus :)

• Kai se on niinkin, että miä vanhemmaksi tulee sitä enemmän asettaa niitä vaatimuksia sille kumppaniehdokkaalle kuin tavallaan myös itselleenkin.
      Sanoisin että tosiarakkaus löytyy helpommin "bussipysäkiltä" kuin treffipalstojen viidakosta. Vaikka toisaalta mikä minä olen mitään sanomaan.
      Hiljaisuus ja yksinäisyys, loppujen lopuksi, pahiten sisältä hiljaa syövät.

• ketjun aloittaja

Ikävä kyllä pitää paikkansa. Kun naiset vanhenee niin sen vaativimmiksi ne kumppaniehdokkaiden suhteen vaan tulevat. 35-40v naiset jos ovat vielä sinkkuina niin ovat aivan mahdottomia noiden vaatimusten kanssa kun täydellistä etsivät.

Aivan varmasti tosirakkaus löytyy jostain muualta. Netistä se on tosiaan aivan mahdotonta kun joutuu ominaisuutensa listaamaan ja jos sieltä löytyy yksikin seikka mikä ei miellytä niin johan täydellistä etsivät prinsessat eivät halua tutustua enempää. Esim jos ei ole akateeminen niin se voi olla jollekin prinsessalle jo este. Vittu siis haloo!!! Bussipysäkillä, baarissa tai jossain muualla luonnollisemmassa ympäristössä kukaan ei kysele tällaisten seikkojen perään vaan sosiaaliset taidot ovat ne mitkä pääsevät silloin oikeuksiinsa.

• samaa.
        ketjun aloittaja kirjoitti:

Ikävä kyllä pitää paikkansa. Kun naiset vanhenee niin sen vaativimmiksi ne kumppaniehdokkaiden suhteen vaan tulevat. 35-40v naiset jos ovat vielä sinkkuina niin ovat aivan mahdottomia noiden vaatimusten kanssa kun täydellistä etsivät.

Aivan varmasti tosirakkaus löytyy jostain muualta. Netistä se on tosiaan aivan mahdotonta kun joutuu ominaisuutensa listaamaan ja jos sieltä löytyy yksikin seikka mikä ei miellytä niin johan täydellistä etsivät prinsessat eivät halua tutustua enempää. Esim jos ei ole akateeminen niin se voi olla jollekin prinsessalle jo este. Vittu siis haloo!!! Bussipysäkillä, baarissa tai jossain muualla luonnollisemmassa ympäristössä kukaan ei kysele tällaisten seikkojen perään vaan sosiaaliset taidot ovat ne mitkä pääsevät silloin oikeuksiinsa.

Nettideittailu nyt vaan on naisten valtakunta. Naisia on paljon miehiä vähemmän tarjolla ja sen huomaa. Ei ihme, että monilla naisilla katoaa suhteellisuudentaju deiteissä. Miehet siihen ovat suurelta osin syyllisiä. Kun selailee naisten ilmoituksia ja katselee vieraskirjoja, niin varsin usein nainen niissä ylistetään kauniiksi ja ties miksi, vaikka hän ei sitä edes ole. Jos näitä kirjoituksia on vielä kohtuullisen paljon, vääristyy naisen mielikuva omasta "markkina-arvostaan" pahasti.

Nyt on onneksi kesä alussa ja live-elämässä parhaimmat mahdollisuuden kumppanin löytymiseen ovat edessä.

• ketjun aloittaja
        samaa. kirjoitti:

Nettideittailu nyt vaan on naisten valtakunta. Naisia on paljon miehiä vähemmän tarjolla ja sen huomaa. Ei ihme, että monilla naisilla katoaa suhteellisuudentaju deiteissä. Miehet siihen ovat suurelta osin syyllisiä. Kun selailee naisten ilmoituksia ja katselee vieraskirjoja, niin varsin usein nainen niissä ylistetään kauniiksi ja ties miksi, vaikka hän ei sitä edes ole. Jos näitä kirjoituksia on vielä kohtuullisen paljon, vääristyy naisen mielikuva omasta "markkina-arvostaan" pahasti.

Nyt on onneksi kesä alussa ja live-elämässä parhaimmat mahdollisuuden kumppanin löytymiseen ovat edessä.

Erittäin hyvä kirjoitus

• mies.
        ketjun aloittaja kirjoitti:

Ei se nyt välttämättä niinkään ole. Kyllähän esim. akateemisuus ja laskeminen on seksikästä, jos nainen pamauttaa eteen vaikka minkälaisia polynomeja ja Besselin funktioita, ja kaikki sujuu tuosta vaan niin kyllähän se kohottaa itsetuntoa, ja on viihdyttävää.

Oma opinto-ohjaajani sanoi että lukioon mennään vain sen takia että saa luettua pitkää matematiikkaa, ja mahdollisesti myös pitkää fysiikkaa. Ja hän oli oikeassa. Minä laajennan tuota lausetta ja sanon että yliopistoon mennään vain sen vuoksi että pääsee opiskelemaan lähinnä matematiikkaa ja fysiikkaa, ja muu joka ei liity siihen onkin sitten lähinnä humpuukia.

Akateemisuus tarkoittaa siis minulle diplomi-insinööriä tai muuta luonnontieteilijää. Jos akateemisuutta muuten haluaa, niin se on humpuukia, yhtä hyvin voitte ottaa jonkun raksalaisen tai amk tutkinnon suorittaneita. Tai baarikärpäsiä. Esim. joku kauppatieteiden maisteri on ihan humpuukitutkinto. Yksikin jolla oli se ilmoitti harrastuksekseen hömppälehtien lukemisen ja rap-musiikin kuuntelemisen. Ja joku toinen sanoi, ettei innostu "male boobseista". Ihan järkyttävää tekstiä akateemisilta naisilta :)

• n37v

En nyt tiedä ovatko naiset nyt loppujen lopuksi niin hirveän nirsoja. Ainahan niitä vaatimuksia voi listailla mielessään, mutta kun se oikea osuu kohdalle, niin listat unohtuvat. Tuskin nyt kukaan todella uskoo, että hyvä parisuhde on kiinni hiusten väristä, pituudesta tai ammatista.

Tapasin itsekin mieheni netissä kolme vuotta sitten. Hän oli ulkonäöltään aivan erilainen, kuin miehet joihin tavallisesti ihastuin. Myöskin hänen työnsä kuulosti mielestäni tylsältä ja harrastuksensa jotenkin hölmöiltä.
      Hänen viesteistään paistoi kuitenkin läpi älykkyys, lämpö ja huumorintaju. Päätin sitten jossakin vaiheessa antaa hänelle mahdollisuuden ja tapasimme.
      Meillä oli heti todella hauskaa yhdessä ja niin vahva kemia, että päädyimme petiin jo toisilla treffeillämme:) Olen onnellisempi kuin osasin koskaan toivoakaan.

Luulisin, että suurin osa naisista ei ole kriteereineen kovin ehdoton, vaan kaikki on tapauskohtaista. Täällä netissä kuitenkin pyörii kaikenlaisia ongelmatapauksia ja sarjadeittailijoita. Niin miehissä kuin naisissakin löytyy näitä. Ja ainahan kumppanin haku on neulan etsintää heinäsuovasta, vaikeaa ja turhauttavaakin, mutta kyllä se oikea sieltä löytyy kun on löytyäkseen. Tapasin itsekin monta täysin itselleni sopimatonta treffikumppania ennen kuin sain täysosuman.

• ketjun aloittaja

Sä oot ollut fiksu kun olet osannut kiinnittää huomiota oikeasti merkityksellisiin asioihin.

Myös mun kirjoittamista viesteistä löytyy kuvailemasi asiat ja kirjoittelu onkin sujunut erittäin hyvin monien kanssa. Kuitenkin kun kuvan lähettää tai tapaa niin siihen homma sittten onkin kaatunut.

• ketjun aloittaja

Tulipa huono kieliasu tuohon äskeiseen viestiin mutta se johtuu turhautumisesta.

• alfaromeo159

No niin.
      Kuvaton profiilini poistettu kahden viikon jälkeen. Olen naisellinen, kauniskin ja terveet elämäntavat omaava nuorekas Lady, ikää 48 vee. Lapset jo aikuisia ja omillaan. Harrastan vauhdikkaita lajeja muttei se ole naisellisuuttani poistanut.

Uteliaisuudesta liityin sivuille, josko tutustuisin ja ehkä myös tapaisin kivan, miehekkään ja elämää kokeneen herrasmiehen. Kuinkas ollakkaan. Lähetin flirttejä, laitoin viestejä mielenkiintosille miehille. Osa flirteistä hylättiin,osa hyväksyttiin (tämäkin aivan uskomattoman tyhmä piirre sivuilla) ja osa miehistä laittoi alkuun muutaman lyhyen viestin pyytäen saamaan kuvani. Kuvan lähetin, yhteydenpito miesten osalta päättyi siihen vaikka kyselin perään heidän mielipidettään. Tämänkaltainen toiminta eli vastaamattomuus ja pakeniminen ovat sivujen sääntö.
      Yhden kanssa kirjoittelu sitten alkoikin sujua, kirjoitimme pitkiä viestejä elämästämme, harrastuksistamme ja olimme kuin olimmekin samalla aaltopituudella niin huumorintajullisesti kuin harrastustenkin osalta. Kuvia ei tässä vaiheessa vielä vaihdettu. Mies (52v) kertoi olevansa pienten 6v ja 9v tyttöjen isä ja epäili minun hyväksyntää pieniin lapsiinsa. No, minulle ei ollut ongelma lasten nuoruus ja kirjoittelumme jatkui erittäin mielenkiintoisena. Mies jopa kirjoitti pelkäävänsä sitä tunnetta että meillä synkkaa. Kirjoitti, että tavataan vaikkei ulkonäkö olisi ihanteen mukainen. No, tuli kuvien vaihdon aika. Hän oli komea, minä taas en vastannut hänen ulkoista ihannenaistaan. Tiedän olevani kaunis ja ikäisekseni hyvin säilynyt mutta jos ei natsaa niin ei natsaa.
      Nooooo.....kun mies sai tietää ulkonäköni, hän kirjoitti samantien että tapailee yhtä naista mutta hänellä on LUPA etsiä toinen, parempi nainen, sivujen kautta. Siis TÄH !!!
      Eli yksi sääntö taas!!
      Uskomatonta tämä deittisivujen toiminta. Kokemus sinänsä. Ihmisillä on kuin onkin markkina-arvo !

Roikkuminen sivuilla, tyrkyllä tai kerjäämässä huomiota, ei ollut minun juttuni, olen ansainnut parempaa, parasta. ja se paras tulee kohdalle livenä sitten kun on sen (hänen) aika.
      Toivotan kaikille sivujen kautta kumppania, seksiä tms. hakeville onnea. Kiitos kun sain olla mukana surffailemassa, lauta kaatui kuitenkin aikaisin ja tajusin olevani väärillä aalloilla.

• Ignored-in-real-life

Itse oon melkein 23-vuotias nainen, ja myöskin pettynyt nettideittailuun. Tiedän ja olen saanut netissä kuulla jopa tuhansilta miehiltä miten hyvännäköinen olen, ja haukkukaa sitten pinnalliseksi mutta haluaisin löytää silmääni miellyttävän miehen. Tämä vaan tuntuu olevan aika vaikea tehtävä, kun ne "kivannäköiset" miehet netissä saavat sitten niin runsaasti viestejä, tai ovat juuri niitä "häntäheikkejä" ellei jopa narsisteja.

Toinen ongelma on välimatka. Itse en ole löytänyt töitä, joten matkustaminen miehen kaupunkiin ilman palkkaa tai opiskelualennuksia tuntuu olevan hankala tehtävä. Rahan pyytäminen mieheltä tapaamista varten taas tuntuu epäsovinnaiselta, koska entä jos siinä muuttaakin mielensä kun postiluukusta tulee seteli...? Moni voi kokea tuon vielä itsensä myymiseksi, vaikka kyse on VAIN ja ainoastaan siitä, että minulla ei ole varaa matkustella. Taas tältä minun seudultani on suht vähän ihmisiä, kun en ihan pääkaupunkiseudulla asu (vaikken kyllä korvessakaan).

En myöskään tahtoisi lapsia, ja usein törmää miehiin jotka EHDOTTOMASTI niitä haluavat.... ja tietysti vielä kaikenlaiset sairaat ehdotukset mitä saan, ei voi muuta kuin huokaista kun niitä lukee.

Miksi miesten on muuten niin vaikeaa ottaa puhelinnumero vastaan ja soittaa? Mielestäni puhelu kertoo enemmän kuin chattaily, ja auttaa yksinäisyyteenkin paremmin. Enkä todellakaan halua olla selkä niska jumissa aina koneella.

Vielä mainittakoon, että vaikka netissä saan kuulla olevani "kaunis", minut baareissa jätetään hyvinkin rauhaan. Sen lisäksi, baareissa harvoin edes näkee kiinnostavia. Jostain syystä omassa kaupungissani baareilu on teinien ja keski-ikäisten hommaa.

Kellään vinkkejä?

• TuuliaJuulia

Todennäköisesti ulkonäkösi on sellainen, ettet viehätä naisia. Ehkä myös kurotat liian korkealle?

Hyvännäköiset naiset haluavat hyvännäköisen miehen. (Älä koskaan luota siihen, mitä ystäväsi sanovat ulkonäöstäsi, ethän sinäkään sanoisi rumalle ystävällesi että olet ruma?)

Löydät varmasti seuraa tätäkin kautta, jos alennat rimaa ja käyttäydyt asiallisesti.

Jos olet liian laiha tai liian lihava, niin sekin vaikeuttaa hieman, mutta löytyy täältä luisevia ja pyöreitä naisiakin, eli pitää etsiä kaltaistaan!

Koulutustaso olisi hyvä olla suunnilleen sama, mutta ei tietenkään välttämättömyys.

• ketjun aloittaja

Et näköjään lukenut kirjoittamaani ketjun aloituskirjoitusta kovinkaan huolellisesti tai sitten et ymmärtänyt. Siispä tarkennusta tulee tässä:

Huomaa eka lauseeni "Siis missään muualla kuin täällä kylmässä nettideittimaailmassa en ole tuntenut markkina-arvoani parisuhdemarkkinoilla todella alhaiseksi. " Tähän lisättäköön siis että seuran löytyminen muualta kuin netistä ei ole ollut mulle tähän saakka ongelma.

Kirjoitit että "Todennäköisesti ulkonäkösi on sellainen, ettet viehätä naisia." Noh, en oikein usko tähän. Tämän vuoden alkupuoliskon aikana olen kolme kertaa löytänyt treffiseuraa baarista. Ei ainakaan ne naiset ole mun ulkonäköä säikähtäneet ja hyvännäköisiä ovat he itse olleet.

Nyt varmaan sulla herää kysymys että miksi olen täällä nettideittipalstalla. Baarissa notkuminen ei oikein minua iske niinpä käynkin niissä aika harvoin. Lisäksi ilmoitusten perusteella täällä on hyvinkin fiksua porukkaa (tai ainakin luulin niin) joten päätin kokeilla tätä mahdollisuutta.

Ulkoisesta olemuksestani pidän hyvää huolta. Olen täysin normaalipainoinen ja harrastan paljon liikuntaa. Lisäksi pukeudun hyvin tyylikkäästi, rennosti kuitenkin. En tee tätä kuitenkaan naisten vaan itseni takia. Kun ulkoinen olemus on kunnossa niin kummasti sitä luottaa itseensä paremmin ja on enempi mahdollisuuksia selvitä elämän eteen tuomista haasteista.

"Hyvännäköiset naiset haluavat hyvännäköisen miehen." Tiedän että kaikkia en voi miellyttää mutta on tullut vastaan myös niitä jotka ovat näkemästään pitäneet.

Lainaan taas tekstiäsi "Löydät varmasti seuraa tätäkin kautta, jos alennat rimaa ja käyttäydyt asiallisesti." Näin ei mielestäni kenellekään voi sanoa, tuohan tarkoittaa että pitäisi lähteä tyypin kanssa suhteeseen joka ei kiinnosta pätkääkään, mikä järki tuossa olisi??

"Koulutustaso olisi hyvä olla suunnilleen sama, mutta ei tietenkään välttämättömyys." Tästä olen samaa mieltä korostaen että SUUNNILLEEN sama. Mielestäni AMK -taustaiselle sopii hyvin niin akateeminen kuin ammatillisen perusasteen suorittanut kumppani. Siis yhden asteen koulutusero ei mielestäni haittaa yhtään.

• jåbä

voi vittu en paremmin sano. akateemisesti koulutetut miehet ei oo sen kummempia ku muutkaa.ittiään täynnä olevia ravattikaula paskoja..NEITEJÄ. kyllä JÄTKÄ ON ELÄIN,näin on ja tullee aina olemaan,,ÄITI TUU PYYHKII????

• KarmaPolice

Perseestä nämä nettideitit on ja syvältä sieltä, siksi poistinkin oman profiilini....

• Finally. It's over!

Joo näin tapahtui minullakin.
      Pitkä stoori tulis jos kertoisin tämän tragikoomisen seikkailuni nettideitissä.
      Vuorotellen olisi voinut lähes itkeä, nauraa ja oksentaa.

Useimmiten oli tylsää ja treffejä kertyi huimat neljä kappaletta joista kahdet oli vieläpä sokkoja. Kahden vuoden treffailu täysin turhaa puuhaa.

Netistä ei syvällisiä itsestään huolehtivia nuoria naisia löydy ja jos löytyy niin heillä kusi nousee päähän nopeammin kuin ehtii kissaa sanoa. Tämä näkyy sitten näiden naisten käytöksessä ja kinnostuksessa edes alkeellisiin kommunikaatiotaitoihin.

Vääränlaisia naisia jotka olin rajannut hakujen ulkopuolelle olisi kyllä ollut vaikka millä mitalla tarjolla. Mutta tyhjää saa pyytämättäkin.

Onneks on kesä ja ulkona lämmin. Ei kun tsekkaamaaan beibejä biitsille. Ehkä sieltä joku syvällisempikin ja ajattelukykyinen nainen löytyy, nettitreffeillä heitä ei ole. Piste ja Amen.

• ketjun aloittaja

Kohtalotovereita löytyy näköjään pilvin pimein. Nyt nettideittailun lopettaneena tunnen oloni paljon paremmaksi. Itsetuntonikin on noussut kohisten :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3308
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3067
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2343
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      1996
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1519
    Aihe